Σήμερα το δημοτικό συμβούλιο ψήφισε για να γίνουν τα αναγκαία βήματα ώστε να προχωρήσει η υπόθεση του αγωγού. Φανερό ήταν ότι όλα στηρίζονταν στη μελέτη που έγινε από το Δήμο, επί δημαρχίας Κουκούλη. Ο κ. Θεοδωράκης -για άλλη μια φορά- προσπάθησε να προκαταλάβει τις εντυπώσεις. Ξεκίνησε τουλάχιστον μια μέρα πριν και μετά από πολύ δουλειά παρουσίασε στις 12:55 το μεσημέρι τη δουλειά που είδατε, με πολύ μοντάζ, για το οποίο είναι αξιέπαινος. Δηλαδή, προσπάθησε για άλλη μια φορά, να κάνει τη μέρα νύχτα. Δηλαδή, να κάνει την προκαταρκτική μελέτη του 2001 της ΕΥΔΑΠ πλήρη μελέτη και την πρόταση του Μούρτζη για ένταξη του έργου στα ΣΔΙΤ επίσης πλήρη μελέτη. Και μετά, να βγάλει το "μεγαλοφυές" συμπέρασμα ότι μελέτες έχουμε επί 25 χρόνια αλλά αγωγό δεν έχουμε. Με ένα και μόνο προφανή λόγο: Να ακυρωθεί η σημασία της υπάρχουσας (και μόνης πραγματικής) μελέτης. Λες και θα μπορούσαμε να έχουμε το έργο χωρίς μελέτη!!! Αυτή η ανάρτηση είναι ο εκατοστός πρώτος (και λίγο είναι) λόγος για να βλέπετε και να διαβάζετε τον Αιακό αλλά να καταλαβαίνετε τα εντελώς αντίθετα.
οχι,οχι.αν τρεξουμε τωρα στο Λεοντι θα δουμε να καπνιζουν τα καμμενα σκουπιδια απο την πολυ παραγωγικη σε εργο, νυν δημ.αρχη.ενω, οταν οντως θα μπαινουν οι τελευταιοι σωληνες θα δοξαζουμε τον τυχαιο ενδεχομενως τοτε δημαρχο..
Και πάλι είμαστε αντιμέτωποι με την έλλειψη νερού ΕΥΔΑΠ ενώ κάποιοι αποδίδουν το πρόβλημα στους "κακούς" νερουλάδες κι όχι στην ανικανότητα της δημ.αρχής που παρά τις αλεπάλληλες επιδοτήσεις υποβάθμισε την υδροδότηση του νησιού.και τώρα εύχονται μια φουρτούνα ,ενα απαγορευτικό να τους βγάλει απο τη δύσκολη θέση!
Σήμερα το δημοτικό συμβούλιο ψήφισε για να γίνουν τα αναγκαία βήματα ώστε να προχωρήσει η υπόθεση του αγωγού. Φανερό ήταν ότι όλα στηρίζονταν στη μελέτη που έγινε από το Δήμο, επί δημαρχίας Κουκούλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Θεοδωράκης -για άλλη μια φορά- προσπάθησε να προκαταλάβει τις εντυπώσεις. Ξεκίνησε τουλάχιστον μια μέρα πριν και μετά από πολύ δουλειά παρουσίασε στις 12:55 το μεσημέρι τη δουλειά που είδατε, με πολύ μοντάζ, για το οποίο είναι αξιέπαινος.
Δηλαδή, προσπάθησε για άλλη μια φορά, να κάνει τη μέρα νύχτα. Δηλαδή, να κάνει την προκαταρκτική μελέτη του 2001 της ΕΥΔΑΠ πλήρη μελέτη και την πρόταση του Μούρτζη για ένταξη του έργου στα ΣΔΙΤ επίσης πλήρη μελέτη.
Και μετά, να βγάλει το "μεγαλοφυές" συμπέρασμα ότι μελέτες έχουμε επί 25 χρόνια αλλά αγωγό δεν έχουμε. Με ένα και μόνο προφανή λόγο: Να ακυρωθεί η σημασία της υπάρχουσας (και μόνης πραγματικής) μελέτης. Λες και θα μπορούσαμε να έχουμε το έργο χωρίς μελέτη!!!
Αυτή η ανάρτηση είναι ο εκατοστός πρώτος (και λίγο είναι) λόγος για να βλέπετε και να διαβάζετε τον Αιακό αλλά να καταλαβαίνετε τα εντελώς αντίθετα.
Δηλαδη, αν τρεξετε τωρα στο Λεοντι θα δειτε τα συνεργεια να τοποθετουν την τελευταια σωληνα του υποθαλασσιου αγωγου. Προφανως αυτο εννοει ο 12,47.
ΑπάντησηΔιαγραφήγιά τόν 12,47
ΑπάντησηΔιαγραφήπροφανώς [μετά από 20 χρόνια] εσείς πίνετε νερό από τόν αγωγό...
εμείς εμφιαλωμένο , δυστυχώς, ακόμη!!
TA EISHTHRIA GIA TO LISOUI KLEISTHKAN APO TO KEDA TRAVEL
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι,οχι.αν τρεξουμε τωρα στο Λεοντι θα δουμε να καπνιζουν τα καμμενα σκουπιδια απο την πολυ παραγωγικη σε εργο, νυν δημ.αρχη.ενω, οταν οντως θα μπαινουν οι τελευταιοι σωληνες θα δοξαζουμε τον τυχαιο ενδεχομενως τοτε δημαρχο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάλι είμαστε αντιμέτωποι με την έλλειψη νερού ΕΥΔΑΠ ενώ κάποιοι αποδίδουν το πρόβλημα στους "κακούς" νερουλάδες κι όχι στην ανικανότητα της δημ.αρχής που παρά τις αλεπάλληλες επιδοτήσεις υποβάθμισε την υδροδότηση του νησιού.και τώρα εύχονται μια φουρτούνα ,ενα απαγορευτικό να τους βγάλει απο τη δύσκολη θέση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί κάποιος σοβαρός να μας πληροφορήσει για τα αποτελέσματα του χθεσινού Δ.Σ?
ΑπάντησηΔιαγραφή