Σελίδες

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ



Υστερικές, νευρωτικές φωνές που ενοχλούν τα τύμπανα των αγωνιώντων, ψύχραιμων ακροατών καθώς η ηχώ τους πολλαπλασιάζεται από την ενισχυτική επίδραση της τηλεοπτικής κάλυψης.
Αδειανές, στερημένες,  χωρίς διάκριση, δίχως συναίσθημα θέσεις, υπερασπιζόμενες μανιωδώς προσωπική εντιμότητα, ανδρισμό και ήθος, να μας ωθούν σε ακραία αγανάκτηση που αγγίζει την απελπισία.
Και αντιλαμβάνεσαι πως δεν νοιάζονται για τον τόπο τους αλλά μόνο για τον εαυτό τους.
Γιατί όλος ο κόσμος είναι ο εαυτός τους.
Είναι οι κύριοι ‘’όλος ο κόσμος’’, όπως αποκαλούσε ο Φρ. Κάφκα τους εγωπαθείς.

Είναι οι ‘’έξυπνοι’’ με την ακατάβλητη θέληση, για τους οποίους η φήμη και η εικόνα, είναι η ουσιαστική παράμετρος.

Δυστυχώς οι άνθρωποι που ακούμε και βλέπουμε δεν ξέρεις αν είναι βλάκες ή κυνικοί, αν είναι αυθόρμητοι ή εγωπαθείς αν είναι νάρκισσοι ή κενόδοξοι.
Το βέβαιο είναι ότι, επιδρούν στην ποιότητα της ζωής μας με αναισθησία παχύδερμου αλλά και τη συναίσθηση εκείνων που κάνουν το καθήκον τους απέναντι στην ιδιοτέλειά τους!  

Έχουμε, χρόνια τώρα, συνηθίσει τα ψεύδη, τις μεγαλοστομίες και τις ασυναρτησίες των εκλεγμένων εκπροσώπων μας.
Τελευταία όμως, ο πανικός της αρνητικής υστεροφημίας,  λόγω τηλεοπτικής κάλυψης, τούς οδηγεί σε πρακτικές που ξεπερνούν κάθε όριο πολιτισμένης ανοχής.

Έχουν τα πλήρη χαρακτηριστικά μιας διαλυμένης ομάδας πολιτικά ανώριμων ανθρώπων που σπαταλούν όλο το ενεργειακό δυναμικό τους στην προβολή της εικόνας τους και όχι στην παραγωγή έργου.  

Συμπεριφέρονται - πλην εξαιρέσεων - ως κυνηγοί της δόξας και της καρέκλας, θεωρώντας εχθρό που πρέπει να απαξιωθεί, να σπιλωθεί και να εκλείψει, κάθε άλλον άξιο και ικανό να προσφέρει και να συμμετέχει στο κοινό καλό.

Η ικανότητα, η θέληση και η χαρά της δημιουργίας μέσα σε ομάδα ομοίων, προϋποθέτει ωριμότητα, αυτοπεποίθηση και αφοσίωση στον κοινό σκοπό και όχι στη ναρκισσιστική εγωπάθεια ή την εξουσιολαγνεία.

Οι τοπικοί μας άρχοντες αντιμετωπίζουν τα Δημοτικά Συμβούλια σαν πεδία μαχών από τα οποία  φαίνονται να αποχωρούν ικανοποιημένοι με τον εαυτό τους ότι επιτέλεσαν το καθήκον τους, ότι τα είπαν χοντρά στον αντίπαλο, ότι ο λόγος τους ακούστηκε βροντερός και αστραφτερός, αισθανόμενοι νικητές στη μάχη των λόγων και των εντυπώσεων.

Ξεχνούν ότι το Δημοτικό Συμβούλιο δεν είναι στρατόπεδο λεξιμαχίας αλλά χώρος για συνεργασία και παραγωγή έργου με βάση την λογική και τις ανάγκες του τόπου.

Αποτέλεσμα: Διαγωνισμός μεγαλοστομίας, ύβρεων, αντιπαραθέσεων, με έργο μηδενικό.

Επί παραδείγματι, εάν πρυτάνευε η λογική και το θάρρος, δεν θα είχαν επαναφέρει την Σπ. Ρόδη στην κυκλοφορία. Αντίθετα, εάν τα αυτονόητα ήταν άμεσα αντιληπτά, θα έπρεπε να πεζοδρομήσουν όλη την πόλη της Αίγινας καθώς οι μόνιμες πεζοδρομήσεις είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν ένα πολιτισμένο τόπο από ένα τριτοκοσμικό.
Είναι εξ’ άλλου παγκόσμια διαπιστωμένο ότι οι πεζοδρομήσεις συμβάλουν σημαντικά στην αναβάθμιση του περιβάλλοντος και αποτελούν δείγμα πολιτισμού.
Δυστυχώς, αντί να βελτιώνουμε την ποιότητα της ζωής μας, πρέπει να αγωνιζόμαστε για να μη μας την χειροτερέψουν..….

28 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Αιακέ,
    Ίσως να είναι η πρώτη φορά που να μπορώ να συμφωνήσω με ένα κείμενο που ανεβάζεις.
    Όμως θα πρέπει αυτός που δημοσιεύει την αλήθεια, να είναι και αυτός μέρος της αλήθειας.

    Εξηγούμαι:
    Είτε σαν Αιακός, είτε σαν Γιώργος, είτε σαν "Οχιά" στην "Άλλη Όψη", έδωσες ρεσιτάλ σε "πρακτικές που ξεπερνούν κάθε όριο πολιτισμένης ανοχής" όπως αναφέρεις στο κείμενό σου.
    Σου θυμίζω επίσης το ρόλο σου στις τελευταίες δημοτικές εκλογές και την άπλετη στήριξη που παρείχες σε μια ομάδα "μέτριων" έως και "κακών" υποκειμένων όπως εσύ τους χαρακτήριζες πάραυτα στα καφενεία.
    Γι' αυτό θα σου πρότεινα να παραμείνεις στην πλευρά των λαϊκιστών και εξτρεμιστών όπου και εκεί ανήκεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 8.19 καταλαβαίνω την πίκρα σου αλλά μην σου πάρω και την δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kathe d.s. einai mia pragmatiki parodia. Mikroi anthropoi milane gia megala provlimata. Oi parolympiakoi ginontai kathe 4 xronia stin Aigina ginontai kathe 15 meres.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΕΙΠΕΙ Ο ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ Δ.Σ. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΣΟΥΡΕΙ ΜΕ ΤΟ Ν ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφήστε ήσυχο τον Πρόεδρο Δ.Σ. Αυτός τρέχει να εξασφαλίσει έργα και χρηματοδοτήσεις για την Αίγινα και εσείς αχάριστοι τον αποκαλείτε "παραολυμπιακό"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι Ιταλοί θα μας χρηματοδοτήσουν; Γιατί οι "κολλητοί" του Προέδρου και οι καλές οι γλώσσες μας διαβεβαιώνουν ότι ο Πέτρος με την καλή γυμνάστρια είναι στη Ρώμη, όπου πέρασαν την Πρωτοχρονιά... Μήπως ο Μπερλουσκόνι ετοιμάζεται να μας αναλάβει ή ο Πάπας θα ενισχύσει την παραολυμπιακή δημοτική αρχή μας;
    Υ.Γ. Το κείμενο του Αιακού είναι απίθανο!!!! Αφού λοιπόν μπορεί να γράφει έτσι, γιατί κατά καιρούς έχει γράψει όλα τα άλλα, τα εμετικα, που πολύ σωστά περιγράφονται πιο πάνω; Με αυτή την απορία θα πάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σιγα μην ειναι του αιακου copy το πηρε οπως και το προηγουμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχεις δικιο. οτι γραφει ετσι το περνει.απο εδω και απο κει.τιποτα απο οσα γραφει δεν ειναι δικα του. ευτυχως 6.47 που το καταλαβες και μας ανοιξες τα ματια. αλλιως θα πηγαιναμε ολοι με την απορια του 3.19

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΜΕ ΡΩΜΗ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωραιο κειμενο!! μπραβο σε οποιον το εγραψε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω ότι η έννοια της ανάρτησης δεν είναι η γλαφυρότητα του κειμένου αλλά το νόημά του. Μιλάτε για το κείμενο αναρωτιέστε για τον συγγραφέα του ενώ θα έπρεπε να σας απασχολεί η πραγματικότητα που περιγράφει η ανάρτηση. Το δημοτικό συμβούλιο δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία χάβρα Ιουδαίων απαρτιζόμενοι από ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται εκεί όχι για τους λόγους που ψηφίστηκαν. Αυτή είναι η πραγματικότητα που πρέπει να γίνει κατανοητή απο όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέμε, αυτή είναι η αλήθεια.
    οι θυροφίλαθλοι της εξέδρας και του καφενείου καταθέτουν τις απόψεις τους , μόνο που αυτοί τη φορά οι ρόλοι άλλαξαν, κάποιοι πήγαν στην εξέδρα και παίζουν τον ρόλο των θυροφιλάθλων , κάποιοι καθήσαν στον πάγκο και κάποιοι παίζουν μπάλα. Οι θυροφίλαθλοι παραμένουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. για τη ρωμη ρε παιδια τιποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. OI VITRINES TIS PROIN TOU EINAI GEMATES ME ROMI, GIA PIGAINTE APO KEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. edo yparxei enas erotas megalos....
    opws leei kai to laiko asma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πήγε να γίνει μια κουβέντα σωστή και αμέσως πέσανε τα αρχ... και την πηδήσανε. Τι να πεις για το θέμα, μετά από δέκα συνεχόμενες παπαριές;
    Και μετά σου λένε ότι αυτό είναι το μεγαλείο του διαδίκτυου. Μεγαλείο είναι να πέφτουνε τρεις μαλάκες και να τα κάνουνε όλα λίμπα; Να τα διαβάζει όποιος έχει διάθεση να συμμετάσχει και να φεύγει τρέχοντας; Και να ξαναβγαίνει ο μαλάκας και να λέει "τους έκανα όλους σκόνη";
    Τι κατάλαβες ανόητε και μαλάκα που τα κάνεις όλα λίμπα; Ότι η ηλιθιότητα είναι ανίκητη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ήταν αυτό πάλι; Ο Αιακός φαγώθηκε να ανοίξει ο πεζόδρομος και τώρα έχει τύψεις; Άλλο κι' αυτό! Γυρίστε πίσω στις προηγούμενες αναρτήσεις του να δείτε πώς τον πολεμάει. Με κάθε τρόπο, έχει αφιερώσει τις περισσότερες αναρτήσεις του τελευταίου καιρού γι' αυτόν.
    Όσον αφορά το κατακίτρινο σχόλιο για τους δημοτικούς συμβούλους, αυτό μάλιστα, καλά του το έγραψαν, είναι ο εαυτός του. Όλοι στο ίδιο σακί, λαϊκισμός και μαύρη δημοσιογραφία, όπως ήξερε από τα Νέα Σαρωνικού και την Άλλη Όψη. Πάντως, τα όσα γράφει, μάλλον στο γιατρό ταιριάζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα το θέμα της μάχης της Σπύρου Ρόδη δεν είχε να κάνει με τον υποτιθέμενο πεζόδρομο/δρόμο. Ήταν μια καθαρή αναμέτρηση μεταξύ δύο αντιπάλων συνδιασμών οι οποίοι δεν τήρησαν την συμφωνία της Πέμπτης. Στόχος ήταν η διάλυση της παράτηξης Σακκιώτη με αφορμή δύο θέματα. Της δευτερολογίας και της Σπύρου Ρόδη. Αρα ο πεζόδρομος δεν ήταν το ζητούμενο. Και το σημαντικότερο, η παράταξη Σακκιώτη κράτησε την συνοχή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. spoudaia politiki analisi re megale!!

    min ksexnas oti to thema to anoikse o sakiotis.. ara to efere apo pouthena gia na dei tin sunoxi tou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Re de pana tsampounate oti 8elete alhtes ths De3ias kwlofasistes.Parte to xampari o SAKHS einai h Dioikhsh sto Dhmo. Sto telos ths tetraetias 8a exei kanei tetoio ergo allaghs stis domes kai sthn opsh tohs Aiginas pou to 57% 8a ginei 70%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρε παιδιά τι πρόβλημα έχετε εσείς για το άν ο Πρόεδρος Δ.Σ έχει πάει ταξιδάκι στην Ρώμη ή όπου αλλού τραβάει η ψυχή του, σας ζήτησε μήπως δανεικά ή μήπως σας χρωστάει? Ο άνθρωπος με τις οικονομίες του πήγε. Έβαλε στην άκρη ότι περίσσεψε από την ΔΕΗ, πήρε και τέσσερα χιλιαρικάκια από τον Δήμο για μισθό Δεκεμβρίου και δώρο Χριστουγέννων και πήγε -τι πιό λογικό- να ξεκουρασθεί και να επιστρέψει ανανεωμένος για να συνεχίσει την προσφορά του για το καλό της Αίγινας. Βέβαια η Μανδάμ μπορεί να έχει βάλει στο χέρι αρκετούς, αλλά την σήμερον ημέρα όσο πιό πολλά χρωστάς τόσο πιό πολύ σε εκτιμούν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. η ανάρτηση έχει να κάνει με τό πόσο καλοί ή κακοί είναι οι δημοτικοί σύμβουλοι, σε αυτό κάντε κριτική βγάλτε μέλι, βγάλτε δηλητήριο. Ομως κρίνεται το Πέτρο σαν Πρόεδρο ΔΣ , με σκληρό λόγια όχι όμως στο τι κάνει στα προσωπικά του. Φυσικά είναι σωστό να τον κρίνεται και σε ότι αφορά και οικονομικής φύσεως συναλλαγές μέχρι εκεί όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι σας πειράζει αν ο Πετράκης βρήκε λεφτά και πήγε διακοπές. Αν μπορείτε κάντε το και σεις που τον κατακρίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 10.09 Ένας άνθρωπος κρίνεται συνολικά. Στην προκειμένη τί να κρίνουμε τον Πετρίτη ως Πρόεδρο? Στο αν κάνει δηλ. καλή ανάγνωση των θεμάτων? Όχι ούτε αυτό δεν μπορεί να κάνει καλά. Κατά τ΄άλλα τί να θυμηθούμε ότι όταν έκλεισαν στο χορευτικό τις πόρτες στο Βαθύ δεν ήταν εκεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαίρομαι που οι Αιγινήτες αποφάσησαν να μην ασχολούνται ο ένας με τα προσωπικά του άλλου. Φαίνεται ότι τώρα τελευταία το επίπεδο έχει ανέβει, γιατί μέχρι πρότινος στα Μπλόγκς και όχι μόνο έπεφτε πολύ ξεκατίνιασμα. Μπράβο παιδιά συνεχίστε έτσι, είστε σε καλό δρόμο. Ένας Παρασκευάς -Αιγινήτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. otan exeis na kaneis me katines to mono pou mporeis na kaneis einai xekatiniasma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΕΤΡΙΤΗ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΤΟ ΣΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΣΑΙ. ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή