Σελίδες

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ

Όταν κάποιος σου αναθέτει μια σκηνοθετική δουλειά σημαίνει ότι αναγνωρίζει την τέχνη σου και εσύ από την πλευρά σου οφείλεις να του δείξεις ένα δείγμα δουλειάς. Αυτό ήταν και το νόημα της φωτογραφίας της προηγούμενης ανάρτησης. Μια εικόνα αμφιλεγόμενη μεν αλλά φιλοτεχνημένη και η οποία στόχο είχε να δείξει με μεταφορικό τρόπο τον μόχθο που καταβάλει ο εργαζόμενος στο μάζεμα της φιστικιάς. Σε καμία περίπτωση δεν είχα πρόθεση να προσβάλω κάποιον και ιδιαίτερα ανθρώπους οι οποίοι ως εθελοντές προσέφεραν, προσφέρουν και θα προσφέρουν στο μέλλον. Και αυτό γιατί οι άνθρωποι της προσφοράς προσφέρουν πάντα . Γιατί γι αυτούς η προσφορά είναι στάση ζωής.
Στη χθεσινή συνεδρίαση της επιτροπής του Φιστίκι Φεστ δέχτηκα απρόκλητη αλλά προγραμματισμένη και φυσικά αναμενόμενη επίθεση από κάποιους οι οποίοι "προσβλήθηκαν από την φωτογραφία της προηγούμενης ανάρτησης". Ο δε κ. Ντρης διάβασε μια υπέροχη επιστολή παραίτησης αφιερωμένη σε μένα προσωπικά την οποία τον παρακαλώ θερμά να την δημοσιεύσει ώστε να μπορέσει και ο τελευταίος Αιγινήτης να θαυμάσει το ήθος του. Ο κύριος αυτός δήλωσε ότι δεν μπορεί να συνυπάρχει στην ίδια επιτροπή με μένα. Τώρα κι εγώ έχω μια απέχθεια στην διαφθορά γενικότερα  αλλά δεν ζήτησα την παραίτηση κανενός.
Φυσικά και δημιουργήθηκε ένταση που προφανώς αποσκοπούσε κάπου. Ίσως να μην το κατάλαβα ή μπορεί να έλειπε κάτι στην σκηνοθεσία του όλου θεατρικού δρώμενου. Όλα αυτά τα stand up comedies διατρέχουν τον κίνδυνο να μην τα παίρνει κανείς στα σοβαρά. Φυσικά  και δεν πρόκειται να παραιτηθώ αλλά  μετά από τέτοιο στημένο show κάλεσα τους παρευρισκόμενους αν το θέλουν να με παραιτήσουν και αποχώρησα.
Ιδού η Ρόδος κυρίες και κύριοι.
Εφόσον το ζητούμενο σας είναι η παραίτησή μου παραιτήστε με........αλλά θερμή παράκληση. Μην ξεχάσετε να αναφέρετε και τους πραγματικούς λόγους και όχι αυτές τις μπούρδες για την φωτό
Καμία προσβολή με πρόσχημα την  τέχνη δεν είναι αποδεχτή ως δικαιολογία..


12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    2,20 O Μανώλης δεν λέει τίποτα. Αυτό μας το γράφει η Νέα Εποχή.
    "Στην προσπάθειά μας να μάθουμε την πραγματική ιστορία, μιλήσαμε με τον Μανώλη Νικολούζο. Δεν μας είπε τίποτα από όσα διαβάσατε παραπάνω. Τίποτα από όσα διαβάσατε δεν τα μάθαμε από τον ίδιο. Μας ζήτησε να γράψουμε ότι «για προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους» παραιτήθηκε."
    Ο αδελφός του όμως που είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τον Ντρη με καθαρή βυζαντινή μέθοδο των πρωην πασοκων και νυν συριζαίων, τα είπε όλα στον Κωστάκη και τα έγραψε χαρτί και καλαμάρι.
    Χαιρετίσματα στον συνδιασμό Κουκούλη , την κάποτε εξουσία και στην ακολουθεία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η παραπάνω ανάρτηση ήταν η αιτία επανέναρξης του πολέμου μεταξύ αιακού και Ν3 . ο αιακός πήρε πλέον φανερά το μέρος του Πετρίτη στην διαμάχη του με τον Σ.Νικολούζο ο Ν3 στήριξε τον φίλο του και ο πόλεμος άνοιξε
    μόλις έληξε το επεισόδιο 1 η συνέχεια αύριο . Ο Αιακός το έριξε το γάντι για να δούμε τι θα δούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Ντρης προσπαθεί να δημιουργήσει πόλωσει υπερ του Κουκούλή. Στην παρούσα φάση προσπαθεί να μαντρώσει τον Μανώλη Νικολούζο στον συνδιασμό του Κουκούλη. Αυτός ήταν και ο λόγος για το άρθρο στην νέα εποχή. Στο φιστίκι δεν βλέπει κέρδος και ψάχνει διακαιολογίες για να την κάνει χρεώνοντας το φτέξιμο σε άλλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά κακα εχει ο κοτσιδας αιακος. Εχει ομως ενα μεγαλο ΚΑΛΟ. Οπου αυμμετεχει αποχωρουν οι ανεπιθυμητοι. Επιτηδες τον εβαλε ο Σακης στο φφ για να διωξη καποιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙΜΑΖΙΤΕΣ.ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΑΣ ΄΄ΝΑΙ΄΄ΣΕ ΟΛΑ ΗΤΑΝ.ΟΛΟ ΔΙΑΦΟΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΨΗΦΗΖΕ.ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΓΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παρότι «βρέθηκαν» τα τιμολόγια, κανείς δεν μας είπε ποιο ήταν το σκάνδαλο. Τόσο ο κ. Θεοδωράκης, όσο και ο κ. Γρηγορόπουλος που τόσο πολύ ήθελαν να δουν τα τιμολόγια και να τα ελέγξουν εξονυχιστικά, δεν προχώρησαν σε έλεγχο ή κάποια επίσημη καταγγελία.

    Όμως ούτε ο κ. Τζίτζης, ούτε όλοι οι άλλοι ψευδοκατήγοροι Δημοτικοί Σύμβουλοι, επιχείρησαν να αποκαταστήσουν τους ανθρώπους που αδίκως τους κατηγορούσαν επί μήνες.

    Ως αποτέλεσμα, κάποιοι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ συνεχίζουν μέχρι και σήμερα να επικαλούνται ψέματα, μέσα από blogs στα οποία στη συνέχεια, οι ίδιοι ή κάποιοι φίλοι τους, μέσα από ανώνυμα σχόλια, βρίζουν ασύστολα κάποιους από εμάς και κάνουν κρεμαστάρια όσα δεν φτάνουν...

    Και τα βρισίδια και όλα θα μπορούσαν να είναι αποδεκτά. Ο οποιοσδήποτε βρίσκεται έξω από το χορό, μπορεί να ασκεί κριτική. Όσο κακόπιστη και υβριστική και αν είναι.

    Το απαράδεκτο όμως είναι οι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ να βρίσκονται μέσα στην Οργανωτική Επιτροπή και να επιχειρούν μονίμως να σπέρνουν έριδες για θέματα που επί πέντε χρόνια αποτελούν έωλες κατηγορίες. Έχω δεκάδες φορές πει, ότι τα ελλείμματα του Φεστιβάλ των πρώτων δύο ετών, οφείλονται στο γεγονός ότι α) ο Δήμος δεν έδωσε τις δικές του επιδοτήσεις που είχε υποσχεθεί, β) ένα σημαντικό ποσό η ΚΕΔΑ το πήρε από τις χορηγίες του Φεστιβάλ και το δαπάνησε σε άλλες ανάγκες που αφορούσαν το «Βοήθεια στο Σπίτι» και γ) ο ΠΑΣΟΚΟΣ πρόεδρος του ΕΟΤ το 2009 αρνήθηκε να δώσει τη συμφωνημένη τρεις μήνες πριν (με τον ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ πρόεδρο του ΕΟΤ), επιχορήγηση των 11.900€. Βλέπετε, το πρώτο Φεστιβάλ έγινε σε προεκλογική περίοδο και άλλαξε και κυβέρνηση.

    Αυτά είναι τα φοβερά και τρομερά ελλείμματα και τα σκάνδαλα που μας καταλογίζουν. Τα έχω πει, τα έχω γράψει όμως δεν είναι δυνατόν να συνεργάζομαι με άτομο που παριστάνει ότι δεν καταλαβαίνει και συνεχίζει να μας κατηγορεί για αδιαφάνεια και κακοδιαχείριση.

    Όμως η χειρότερη προβοκάτσια από όλες, είναι η επαναδημοσίευση της φωτογραφίας μοντάζ του «αγρότη – σύμβολο» της πρώτης και ιστορικής αφίσας του Φεστιβάλ. Ο κ. Θεοδωράκης στα Νεα του Σαρωνικού είχε δημοσιεύσει τον αγρότη που ραπίζει τα φιστίκια, ως ροπαλοφόρο των Εξαρχείων μέσα σε φωτιές και ΜΑΤ. Χιλιάδες αντίτυπα της εφημερίδας εξεφτέλιζαν τον θεσμό επειδή ένας υποτιθέμενος δημοσιογράφος είχε απωθημένα και κομπλεξικές συμπεριφορές. Όμως η ΚΕΔΑ δεν ήξερε τότε, ούτε ξέρει τώρα, να διαφυλάσσει τα συμφέροντά της. Η παραποίηση της αφίσας αποτέλεσε αρνητική διαφήμιση για έναν θεσμό της ΚΕΔΑ. Θα μπορούσαν να ασκηθούν αγωγές και να κερδηθούν. Σήμερα η ΚΕΔΑ θα είχε ένα σημαντικό ποσό στα ταμεία της αν καταπολεμούσε τις συκοφαντικές δημοσιεύσεις της εποχής. Ως «οχιά» στην εφημερίδα «Άλλη όψη» τίτλοι όπως «Πλημύρα fest και λεφτά για πέταμα», «Παντάβιος απολογισμός τρέλας», «Πλιάτσικο με τον Πλιάτσικα» και πολλά άλλα, αποτέλεσαν την πιο βρώμικη επίθεση, στην μεγαλύτερη και σημαντικότερη διοργάνωση του νησιού μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. AIAKE μήπως σε ξέσκισε ο Ντρης λέω μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 12.09 το μόνο που καταφερε είναι να σκίσει τον εαυτό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρε συ κοτσίδα, έτσι εντελώς φιλικά εξήγησε μου κάτι: τη βρίσκεις πραγματικά να είσαι τόσο αντιπαθητικός, εκνευριστικός και άπλυτος; Όταν ήσουν μικρό παιδί σε είχαν απορίψει; Επεσες θύμα βιασμού σε τρυφερή ηλικία; Είσαι υιοθετημένος και το ανακάλυψες εντελώς τυχαία στον αρραβώνα με την αδερφή σου;
    Σε άλλη περίπτωση το μόνο που δικαιολογεί το απόλυτο μίσος σου για όλα, τον εμμετό που προκαλείς κάθε φορά που μιλάς, την βρώμα που αποπνέεις στο περιβάλλον , είναι κάποιο αυτοάνοσο νόσημα. Δε ρωτάς το γιατρό που σε χαρτζιλικώνει να σου δώσει τίποτα μπας και ξαναγίνεις άνθρωπος; Αν υπήρξες δηλαδή ποτέ; και θα βοηθήσεις και τη δόλια τη γυναίκα σου να βελτιωθεί από τη μόνιμη νευρωση της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 2,26 Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ως ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης θα σε παρακαλούσα να περάσεις από τον γιατρό να σου δίνει εσένα από σήμερα και δια βίου το χαρτζιλίκι που μου δίνει.
    Πάντα υπόχρεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αιακέ μην μασάς και μην τους κάνεις το χατήρι να παραιτηθείς όπως έκανε - κακώς- ο Νικολούζος. Πρέπει να καθίσεις εκεί για να έχουν τον φόβο σου και για να τους χαλάς το φαγοπότι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή