Με μια άρτια προετοιμασμένη παρουσίαση υποδέχθηκαν σήμερα οι καθηγητές του ΕΠΑΛ Αίγινας τους φορείς του νησιού αλλά κυρίως τους γονείς των μαθητών που αποφοιτούν φέτος από τα γυμνάσια του νησιού. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε τους χώρους διδασκαλίας ενός πλήρως εξοπλισμένου σχολείου το οποίο προσφέρει γνώση, επαγγελματική κατάρτιση και επαγγελματική σταδιοδρομία σε ένα φιλικό προς τον μαθητή περιβάλλον.
Κατά την άποψή μας η ουσία της εκδήλωσης βρίσκεται στις μαρτυρίες γονέων και μαθητών του ΕΠΑΛ. Παραθέτουμε τις πιο χαρακτηριστικές.
"Για τα αγόρια (το ΕΠΑΛ) είναι η καλύτερη επιλογή. Τους δίνει ένα επάγγελμα , επαγγελματική αποκατάσταση και τους βάζει άμεσα στην αγορά εργασίας".
"...ζήλος και κατάθεση ψυχής από τους καθηγητές του ΕΠΑΛ, εκτός από δάσκαλοι είναι και κοινωνικοί λειτουργοί αλλά και ιερείς της δουλειάς τους".
" στην αρχή μας προσέλκυσε η φήμη της ευκολίας του τεχνικού λυκείου αλλά μας έδωσε χαρτί με μεγάλη ισχύ και ευκολία στην απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος".
Οι μαθητές μίλησαν για "εξάσκηση στα εργαστήρια, για καλή σχέση με τους καθηγητές οι οποίοι στέκονται δίπλα τους και τους δείχνουν αυτά που πρέπει με τρόπο ώστε να τους γίνουν κατανοητά.
Τόνισαν την ευκολία εισόδου σε ΤΕΙ μέσω του ΕΠΑΛ και το καλό κλίμα που επικρατεί μεταξύ μαθητών και καθηγητών.
Όσον αφορά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ΕΠΑΛ Αίγινας μπορούμε να αναφέρουμε.
ως δυνατά σημεία
Τις Κτιριακές εγκαταστάσεις
Το δυναμικό των καθηγητών
Την στοχευμένη εξειδίκευση
Την δυνατότητα για άμεση επαγγελματική αποκατάσταση
Την δυνατότητα ευκολότερης πρόσβασης (σε σχέση με το γενικό λύκειο) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το βίντεο της παρουσίασης ΕΔΩ
Κατά την άποψή μας η ουσία της εκδήλωσης βρίσκεται στις μαρτυρίες γονέων και μαθητών του ΕΠΑΛ. Παραθέτουμε τις πιο χαρακτηριστικές.
"Για τα αγόρια (το ΕΠΑΛ) είναι η καλύτερη επιλογή. Τους δίνει ένα επάγγελμα , επαγγελματική αποκατάσταση και τους βάζει άμεσα στην αγορά εργασίας".
"...ζήλος και κατάθεση ψυχής από τους καθηγητές του ΕΠΑΛ, εκτός από δάσκαλοι είναι και κοινωνικοί λειτουργοί αλλά και ιερείς της δουλειάς τους".
" στην αρχή μας προσέλκυσε η φήμη της ευκολίας του τεχνικού λυκείου αλλά μας έδωσε χαρτί με μεγάλη ισχύ και ευκολία στην απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος".
Οι μαθητές μίλησαν για "εξάσκηση στα εργαστήρια, για καλή σχέση με τους καθηγητές οι οποίοι στέκονται δίπλα τους και τους δείχνουν αυτά που πρέπει με τρόπο ώστε να τους γίνουν κατανοητά.
Τόνισαν την ευκολία εισόδου σε ΤΕΙ μέσω του ΕΠΑΛ και το καλό κλίμα που επικρατεί μεταξύ μαθητών και καθηγητών.
Όσον αφορά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ΕΠΑΛ Αίγινας μπορούμε να αναφέρουμε.
ως δυνατά σημεία
Τις Κτιριακές εγκαταστάσεις
Το δυναμικό των καθηγητών
Την στοχευμένη εξειδίκευση
Την δυνατότητα για άμεση επαγγελματική αποκατάσταση
Την δυνατότητα ευκολότερης πρόσβασης (σε σχέση με το γενικό λύκειο) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το βίντεο της παρουσίασης ΕΔΩ
(m.r.s.) Αιακέ σου μιλάω σαν αριστούχος μαθητής Γε.Λ. Αίγινας. Καθηγητή μηχανολογίας στο ΕΠΑΛ έχουν? Ακόμα, ενημέρωσε κανείς στο Γελ τους μαθητές για το ΕΠΑΛ και τις προοπτικές που τους δίνει? ξέρεις τι "σαβούρα" έχουμε,ξέρεις πόσο υποβαθμίζεται το τμήμα απο παιδιά που θα πάρουν μόνο απολυτήριο και θα παρασσιτούν στην κοινωνία... ΟΛΑ ΑΥΤΑ γιατί υπάρχει η προκατάληψη από την τοπική σας κοινωνία ότι στο ΕΠΑΛ φοιτούν αλήτες και όλη μέρα ξύνονται. Θήξε τα προβλήματα της κοινωνίας εργασειολογους έχουμε πολλούς...
ΑπάντησηΔιαγραφή10,48 απ ότι ξέρω υπάρχουν καθηγητές για όλες τις ειδικότητες (αν και υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις)οπότε όλοι θα πάρουν πτυχίο. Έχεις δίκιο για το θέμα της ενημέρωσης αλλά τα παιδιά που φοιτούν στο ΕΠΑΛ δεν είναι αλήτες. Κάθε άλλο. Στο ΕΠΑΛ γίνεται πολύ καλή δουλειά και αυτό φαίνεται από τα αποτελέσματα. Δυστυχώς στην μικρή μας κοινωνία κυριαρχούν τα στερεότυπα ενός αναχρονιστικού παρελθόντος το οποίο προτιμά την πεπατημένη της ανεργίας από το να ρισκάρει. Το ΕΠΑΛ για πολλούς συνεχίζει να αποτελεί ταμπού. Του έχει αποδοθεί ένα κοινωνικό στίγμα. "εκεί πηγαίνουν οι αλήτες" αλλά κανείς δεν βλέπει τα παιδιά που αποφοίτησαν από το ΕΠΑΛ και βρήκαν δουλειά και ενσωματώθηκαν στην οικονομία. Όμως η εποχή μας απαιτεί ΓΝΩΣΗ και ΡΙΣΚΟ. Το ΕΠΑΛ προσφέρει και τα δύο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ταμπού του Ε.Π.Α.Λ. Είναι διμιούργημα του ΝΤΑΒΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κενο του μηχανολογου εχει καλυφθει,γινονται κανονικα ολα τα μαθηματα σε ολες τις ειδικοτητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι σωστό κύριοι το ότι ακούγεται στο ΕΠΑΛ φοιτούν αλήτες, αυτό είναι μεγάλο ψέμα. Το ότι στο ΕΠΑΛ πήγαιναν και πηγαίνουν από μέτριοι έως κακοί μαθητές αυτό πράγματι ακούγεται. Εγώ πάντως δεν ξέρω άν αυτό αληθεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήτα βάφει δεν τα βάφει
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαβάζει και Καβάφη
ο Βαψομαλιάς
Δράση «Καθαρή Αίγινα – Συμβάλλω κι Εγώ!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο φαινόμενο ολοένα και συχνότερης παρουσίας παλαιών επίπλων, στρωμάτων, οικιακών συσκευών, κλαδιών, φύλλων, χόρτων, μπαζών κ.ά. ογκωδών αντικειμένων εντός και πέριξ των κάδων απορριμμάτων υποβαθμίζει αισθητικά το νησί μας, ενώ δημιουργεί εστίες ρύπανσης. Η ουσιαστική αντιμετώπισή του είναι απλή και αποτελεί δείγμα πολιτισμού εκ μέρους όλων μας.
Στο πλαίσιο ευαισθητοποίησης των πολιτών και εν όψει της θερινής περιόδου, ο Δήμος Αίγινας -σε συνεργασία με εθελοντές- οργανώνει την τοποθέτηση του παραπάνω αυτοκόλλητου ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΥ σε όλους τους κάδους της Αίγινας.
Όσοι επιθυμείτε να συμμετάσχετε στη συγκεκριμένη δράση, ελάτε το Σάββατο 27 Απριλίου 2013 και ώρα 9 π.μ. στην είσοδο του δημαρχείου όπου θα μαζευτούμε για να τοποθετήσουμε τα πρώτα 100 αυτοκόλλητα σε κάδους της περιφέρειας του νησιού.
Ευχαριστώ,
Πέτρος Πετρίτης
Δημοτικός Σύμβουλος Αίγινας
ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΔΩΡΟ ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΠΕΤΡΙΤΗΣ
Ο συνδυασμός γι’ εσάς πέτυχε τους στόχους του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις εκλογές πέτυχε. Από εκεί και πέρα θα περιμένουμε το τέλος της τετραετίας.
Νιώθετε ακόμη μέλος του συνδυασμού;
Εγώ ανήκω στην Αίγινα που θέλει να σκέφτεται σαν «Όλοι Μαζί» και θέλει να ενώνει τις δυνάμεις. Δεν ανήκω στην «Αίγινα Πρώτο Νησί», δεν ανήκω σε κόμματα.
Ποια ήταν η καλύτερη και ποια η χειρότερη στιγμή κατά τη διάρκεια της αντιδημαρχείας σας;
Η πιο όμορφη στιγμή μου ήταν ως πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Beach Volley, με τις τεράστιες δυσκολίες της πρώτης φοράς που τελικά τα καταφέραμε! Το πολιτιστικό καλοκαίρι του 2011 κάναμε πολλές και ποιοτικές εκδηλώσεις. Η πιο δυσάρεστη ήταν η λανθασμένη απόφαση του δημάρχου να με παύσει από τη θέση του αντιδημάρχου πριν από το τέλος της θητείας μου επειδή ψήφισα «όχι» στις αυξήσεις του νερού. Αν δεν του άρεσε η ιδεολογία μου, ή οτιδήποτε άλλο, θα μπορούσε στο τέλος της θητείας να με απομακρύνει. Έδειξε εμπάθεια και πιστεύω επηρεάστηκε, δεν είναι του χαρακτήρα του. Δεν αμφισβητώ το θεσμό του δημάρχου, αλλά και εμένα δε μπορεί να μου αφαιρεί το δικαίωμα να λέω «όχι» στις υπέρογκες αυξήσεις του νερού και του τέλους για τα κοιμητήρια. Το ότι ψηφίστηκα προσφάτως ως μέλος της Οικονομικής Επιτροπής, ήταν μια ένδειξη υποστήριξης από τους συμβούλους. Μια ξεχωριστή στιγμή ήταν η επέτειος 200 χρόνων από την αρπαγή των αετωμάτων του ναού της Αφαίας, όσο και η καθιέρωση του δρόμου «Αίγινα Πρώτη Πρωτεύουσα». Όπως και καθιέρωση των πρώτων σχολικών τουρνουά ποδοσφαίρου Fistiki Cup, μπάσκετ, βόλεϊ, για όλα τα παιδιά του νησιού.
Πως θα εξελιχθεί το πολιτικό μέλλον της Αίγινας;
Βλέπω τους νεότερους να μη θέλουν να ασχοληθούν. Βλέπουν την κατάσταση σε εθνικό επίπεδο και στην Αίγινα και απομακρύνονται. Πρέπει, όμως, τις τύχες μας να τις παίρνουμε στα χέρια μας και ας κριθούμε. Θα πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε το νησί των γερασμένων μυαλών, των πλανοδίων και των λαθρεπιβατών. Το σύστημα θέλει πάντα τη συντήρησή του και φοβάται κάθε νέο που δεν ελέγχει. Η νέα τάξη πραγμάτων διέλυσε την κοινωνία που ξέραμε και σίγουρα μόνο με τις αξίες και τη συνέπεια μπορείς να κρατηθείς.
Τι είναι αυτό που σας κάνει να αισθάνεστε νέος;
Ευτυχώς δεν κάνω αυτό που πρέπει, δεν είμαι «καθώς πρέπει». Κάνω αυτό που θέλω εγώ, οπότε, αισθάνομαι νέος και ελεύθερος. Δε ζω τη ζωή που θα ήθελα, δουλεύω σκληρά, όμως για τη βελτιώσω. Ελπίζω αυτό να κάνω και για το γιο μου! Είμαι ελεύθερος από δεσμεύσεις. Δε με κρατάνε κομματικά ή ιδιωτικά συμφέροντα, δεν εκβιάζομαι και το απέδειξα με προσωπικό κόστος. Αλλά ούτε και εκβιάζω. Δίνω αναφορά μόνον τους πολίτες, δεν υπηρετώ κανέναν άλλο παρά μόνον την Αίγινα.
ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ο ΦΙΛΛΙΠΟΣ ΤΖΙΤΖΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΙΔΙΑ ΟΧΙ ΕΠΑΛ.ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΙΕΚ.ΕΔΩ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΌΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ΄.ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ,ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗ.ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ.ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ.ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ.ΚΑΙ.. ΚΑΙ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτάθη καλα τα γραφεις για όλους. Έχεις καταντήσει το ιδιο σίχαμα με το φίλο σου το Ν3. Τεμπέλη συνταξιουχε ήρθες στην Αίγινα να μας γαργαλίσεις. Δεν πας πίσω στους πάνθηρες χουλιγκάνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήO ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή(m.r.s.) είστε ουκ ολίγο καθυστερημένοι... ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΡΦΙ...-> ξέρει εκείνος που και γιατι. Τον έκοψε ξαφνικά να ενημερώσει τους νέους του νησιού μέσω του ακρως αντιαισθητικού του μπλογκ, που σε κάθε αναρτηση απο κάτω θάβει κόσμο και κοσμάκη, για την εκπαίδευση των νεανίσκων? "φίλε" *ΑΙΑΚΕ* δεν σε ξερω προσωπικά αλλά σε βλέπω συνεχως στη νήσο απο εκεί με παρέα βγάζεις τα ρεπορταζ σου? με το εν λόγω αντίδωρο, για *ΒΛΑΚΑ* με περνάς??? του 5:14 μ.μ, όχι της δεη
ΑπάντησηΔιαγραφήνα το χώσω ??? διαβασε ξεχωριστα
τα κεφαλαια
5.14,5.30,5.31,5.33,5.44 επειδή είσαι σε όλα το ίδιο πρόσωπο σταμάτα να παίζεις μαζί μου. είσαι και άτυχος... όλο αυτό το χρονικό διάστημα ήμουνα με τουλάχιστον άλλους τρεις ανθρώπους σε καφέ της παραλίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο για τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς στους επιστρέφω πίσω και αναμένω να μου τους πεις καταπρόσωπο.
κάτι που εγώ κάνω και δεν κρύβομαι πίσω από ανώνυμα σχόλια. Στάθης
Στάθη τα σχόλια είναι ξεχωριστά μόνο 2 ήταν από τον ίδιο τα 5:30-5:31
ΑπάντησηΔιαγραφήρε κοτσιδα τον καρφωσες τον Σταθη! 5:30-5:31 o ανωνυμος-επωνυμος Σταθης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους ας παραδεχτούμε το χαμηλό επίπεδο των μαθητών της Αίγινας. Γι αυτό ανακάλυψαν ξαφνικά το Τεχνικό στο οποίο περνάνε καλά αφού μάθημα γίνεται στη χάση και στη φέξη
ΑπάντησηΔιαγραφή