Σελίδες

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΣΟ


Αγαπητέ Αιακέ,
Κατ` αρχήν  θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την απρόσμενη τιμή που μας έκανες να προβάλλεις μέσα από το blog  σου το σχολείο μας και το έργο του, αν και σκοπός των δραστηριοτήτων μας δεν είναι αυτός.
Σκοπός του σχολείου , λοιπόν, σύμφωνα με το νόμο 1566/85 είναι, εκτός από την ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, η εξέλιξη τους σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες, με δημιουργική και κριτική σκέψη και αντίληψη συλλογικής προσπάθειας και συνεργασίας, ώστε να αναλάβουν πρωτοβουλία και με την υπεύθυνη συμμετοχή τους να συντελούν αποφασιστικά στην πρόοδο του κοινωνικού συνόλου και στην ανάπτυξη της πατρίδας μας.
Αυτούς τους σκοπούς προσπαθούμε να υλοποιήσουμε στο σχολείο, δάσκαλοι, μαθητές και γονείς. Εδώ και τριάντα ολόκληρα χρόνια, που έχω την τιμή να διευθύνω το σχολείο, ένα σχολείο που παρέλαβα με τέσσερις αίθουσες και « εκμεταλλευόμενος» όλες τις κυβερνήσεις και όλους τους δημάρχους, χωρίς να έχω καμιά κομματική ταυτότητα,  έγιναν δεκαπέντε (15), παρότι είναι χτισμένο  το σχολείο το 1938, θεωρείται από τα πιο καλοδιατηρημένα σύμφωνα με έκθεση του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Είμαι υπερήφανος για τους συναδέλφους μου, που όλα αυτά τα χρόνια υλοποίησαν καινοτόμα προγράμματα, ανταλλαγές με σχολεία του εξωτερικού, Ολυμπιάδες Παιδείας, Ευ ζην, επαίνους από τη Μαθηματική Εταιρεία, ημερίδες για Συμβουλευτική Γονέων και αν είσαστε πιο παρατηρητικός, θα είχατε διαπιστώσει πως οι επιστολές των μαθητών μας στον  αύλειο χώρο έχουν αναρτηθεί, με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων, από την αρχή του σχολικού έτους ,στα πλαίσια του μαθήματος της γραπτής επικοινωνίας και γλωσσικής έκφρασης των μαθητών μας, όπως προβλέπεται από το αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας. Από την εποχή που εσείς  ήσασταν μαθητής, έχουν αλλάξει, βλέπετε, πολλά στο χώρο της εκπαίδευσης.
Η τελευταία μας ημερίδα είχε πρωτίστως σκοπό να ευαισθητοποιήσει όλους μας για τα θανατηφόρα δυστυχήματα του δρόμου Αίγινας- Κυψέλης, που δυστυχώς είκοσι από τους τριάντα νέους, θύματα της ασφάλτου,  ήταν μαθητές που φοίτησαν στο σχολείο μας.  Είχαμε, λοιπόν, την ηθική υποχρέωση στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης να αναδείξουμε το πρόβλημα και να δεσμεύσουμε τους υπευθύνους να αναλάβουν τις πρωτοβουλίες αυτές , που τους αναλογούν.
Τελειώνοντας  σας δηλώνω ότι δε θα είμαι υποψήφιος σε καμιά Δημοτική κίνηση.
                           Με τιμή
                    Βασίλειος  Γκίνης
Διευθυντής  Δημ. Σχολ. Κυψέλης Αίγινας

Το σχόλιο μας
Ευχαριστώ για την επιστολή σας.  Μέσω της απάντησής σας έχετε και την ευκαιρία να δείξετε το έργο που έχετε κάνει τα τελευταία χρόνια. 
Σύμφωνα με το αρ.4 του νόμου 1566/85, σκοπός του δημοτικού σχολείου είναι  να βοηθήσει τα παιδιά  «να διευρύνουν και αναδιατάσσουν τις σχέσεις της δημιουργικής τους δραστηριότητας με τα πράγματα τις καταστάσεις και τα φαινόμενα που μελετούν».
Αυτός που κρίνει ποια φαινόμενα μελετούν τα παιδιά είναι ο δάσκαλος.  Αυτός επιλέγει και καθοδηγεί τα παιδία. Αυτός έχει την δυνατότητα να διαμορφώσει και να τα κατευθύνει ώστε  να οδηγηθούν σε συμπεράσματα .  Στο δικό σας σχολείο ο δάσκαλος, μέσα από όλα τα προβλήματα της Αίγινας επέλεξε τα σκουπίδια ίσως επειδή το πρόβλημα είναι διαχρονικό. Η φωτογραφία που συνοδεύει την ανάρτηση μας δείχνει την κατάσταση που επικρατούσε επί θητείας Κουκούλη. Ουσιαστικά τίποτα δεν άλλαξε.
Μας λέτε ότι διοργανώσατε ημερίδα με θέμα τα θανατηφόρα δυστυχήματα του δρόμου Αίγινας – Κυψέλης. Πιστεύω ότι αυτό θα ήταν  ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα για να ασχοληθούν τα παιδιά. Θα μπορούσαν λοιπόν να γράψουν μια επιστολή προς τον επόμενο δήμαρχο, να του εκθέσουν το πρόβλημα και να προτείνουν ακόμα και λύση, ‘όπως για παράδειγμα την μονοδρόμηση του συγκεκριμένου δρόμου. Αν λάβουμε υπόψη ότι πολλά από τα θύματα σκοτώθηκαν σε μετωπική σύγκρουση η μονοδρόμηση θα ήταν μια καλή λύση. 
Φυσικά το αν και το πώς θα ασχοληθούν τα παιδιά με το συγκεκριμένο θέμα θα το κρίνετε εσείς. Εγώ απλά το βλέπω σαν μια πιθανή επόμενη κίνηση.
Τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων μεταξύ μας.

12 σχόλια:

  1. Το αυτονόητο έπραξε ο Διευθυντής του σχολείου aiake με την επιστολή του...περιμένουμε να κάνεις το αυτονόητο κι'εσύ,αν θεωρείς βέβαια πως η μεταμέλεια και η παραδοχή εσφαλμένου δημοσιεύματος αποτελούν ιδιότητες της δημοσιογραφικής-ενημερωτικής σου ιστοσελίδας,....η συγνώμη πάντως, λέγεται σπάνια από άνδρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. από το Γενικο Λυκειο έχει περάσει κανείς να δει το παράδειγμα που δείχνουν εργαζόμενοι - κάθε φύσεως - με τα αραδιασμένα επί ημέρες πολλές σκουπίδια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα πολλά σκουπίδια σε ένα Δήμο μαρτυρούν την οικονομική ευρωστία των κατοίκων του. Τι να κάνει λοιπόν και ένας Δήμαρχος όταν κληρονόμησε από προηγούμενο φωστήρα (που έχει την απαίτηση να μετέχει ακόμα στα Δημοτικά από άλλη θέση) την μεταφορά των σκουπιδιών στην Αθήνα. Ο Σάκης σε γενικές γραμμές ήταν (εκ του αποτελέσματος) ένας καλός Δήμαρχος που δεν τον στήριξαν όμως αυτοί που έπρεπε να τον στηρίξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε! δεν είναι και η πρώτη φορά που ο Διευθυντής μας εκμεταλεύεται τη θέση του για να κάνει πλάτες στους Κουκουλικούς. Βαστάει χρόνια αυτή η κολώνια. Αλλά δε φταίει αυτός. Εμείς φταίμε που τον έχουμε και τον κοιτάμε να κάνει τα κόλπα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τους Κουκουλικούς η Αίγινα τελείωνε δύο στενά πάνω από την παραλία. Η υπόλοιπη στη μπίχλα. Όπως πάντα. Μόνο με το Μούρτζη ήταν λίγο καλύτερα τα πράματα όταν έφερε τα καινούρια αποριματοφόρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειπαμε να λεμε αλλα εσεις το παρακάνατε 5 καινουργια απορριματοφορα που είναι βρε παιδια μπορηται να μας τα δειξεται με στοιχεια παρακαλω και οσο για τα σκουπίδια του Νοσοκομείου δεν ξερω ποιος το σκεφθηκε να τα βαζουν εκει στο αδιεξοδο που είναι το ιατρειο του κτηνιατρου και εχει κινιση και το σχολειο επισης και καποιος χωρος παρκαρίσματος από τους δασκαλους όχι ότι φταινε αλλα πως να περασει του δημου το αμαξι να τα παρη ξαναβαλτετα στην παλια τους θεση εκει που μπορουσε και ερχοταν αμαξι με των μυλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμπρός λοιπόν κύριε 11:23 π.μ με την τετράγωνη λογική που σε διακρίνει θα πρέπει να επιστρέψει η Αίγινα στις χρυσές εποχές των οπωροπωλών και των εδώδιμον αποικιακών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο δεξιός διευθυντής του ΕΠΑΛ ψήφισε κατά της αξιολόγησης συντασσόμενος με την απόφαση του συλλόγου καθηγητών και υπερψήφισε την πρόταση της ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ.
    Ο αριστερός διευθυντής του ΓΕΛ Αίγινας ζήτησε και εκβίασε από τον σύλλογο να παρθεί απόφαση κατά πλειοψηφία και όχι κατά ομοφωνία. Δηλώνοντας απερίφραστα πως έτσι μόνο προστατεύεται ο ίδιος ως διευθυντής.
    Έβγαλε μπροστά δύο καθηγήτριες για να βάλουν πλάτη στην αξιολόγηση.
    Η μια εξ' αυτών είναι σύζυγος ιδιοκτήτη ενός από τα μεγαλύτερα φροντιστήρια στον Πειραιά. Οι δυο καθηγήτριες δημιουργώντας κλίμα υπό την καθοδήγηση του αριστερού διευθυντή λυκείου κου Πούντου υπονόμευσαν τον σύλλογο και προσπάθησαν να δημιουργήσουν κλίμα τρομοκρατίας εκφράζοντας άποψη πριν ακόμα ξεκινήσει η διαδικασία συζήτησης. Είχαν διαισθανθεί ότι υπάρχει ήδη διαμορφωμένη διάθεση από τον σύλλογο για απόφαση κατά της αξιολόγησης. Αν ο αξιότιμος διευθυντής μίλαγε υπερ της αξιολόγησης θα στιγματιζόταν . Ήθελε να εκβιάσει από την αρχή θετική ψήφο υπέρ της αξιολόγησης από τον σύλλογο διδασκόντων.
    Έστησε παιχνίδι για να διαμορφωθεί κλίμα υπερ της αξιολόγησης με εφεδρική δύναμη τον υποδιευθυντή του σχολείου. Το χειρότερο σενάριο ήταν να υπάρχει απόφαση κατά πλειοψηφία όχι κατά ομοφωνία όπως ήθελε η ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ . ¨Εχοντας έτσι και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.
    Να χαιρόμαστε τους αριστερούς που θέλουν να μας κυβερνήσουν.
    Άραγε τα κονέ για τους μαθητές της Αίγινας οι οποίοι θα ζητήσουν φροντιστηριακή βοήθεια στην δύσκολη χρονιά της Γ' λυκείου για την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο όχι από τα μικρά φροντιστήρια της Αίγινας αλλά στο κεντρικό φροντιστήριο του Πειραιά ιδιοκτησία του συζύγου της εν λόγω καθηγήτριας έγινε στο καζάνεμα του τσίπουρου του αριστερού διευθυντή το φθινόπωρο του 2013 όταν το εν λόγω ζεύγος φιλοξενήθηκε στο σπίτι του διευθυντή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε γυμνοσάλιακα 2:33 μ.μ που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία είσαι σε θέση να κατηγορήσεις ένα από τα πιο καλά παιδιά και μυαλά της Αίγινας που προσφέρει έργο μορφώνοντας τα παιδιά μας? Εσύ ποτέ δεν θα ξεφύγεις από την κακομοιριά και την ζήλια σου για τους καταξιωμένους συνανθρώπους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο, μπράβο παιδιά, να δείξουμε πόσο μπορούμε να βγάζουμε τα μάτια μας. Πάντα με τον άξιο bloger στο πλευρό μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο καιρός περνα και ο γιατρός δεν εμφανίζεται ,να δηλώσει την κάθοδο του στις επερχόμενες εκλογές τι τρέχει?Επισης οι 42 διανοούμενοι φίλοι της Αιγινας με τους 5 ακόλουθους της δεύτερης διακήρυξης για την σωτηρία της Αιγινας αγνοούνται,παρακαλούμε ας δώσουν σημεία ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κύριε Θεοδωράκη δεν ξέρουμε πόσο καλός χειρούργος είναι ο κύριος Γρηγορόπουλος και ούτε θέλουμε να το μάθουμε. Εσείς όμως χειρουργείτε με μεγάλη μαεστρία τον συνδυασμό του Κουκούλη. Τους αχρηστεύετε με χειρουργικό τρόπο τα όπλα τους είσαστε ο καλύτερος σε αυτό. Τώρα κατάλαβα γιατί σας έχει κοντά του ο κύριος Γρηγορόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή