Σελίδες

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ

Η αδυναμία κάποιων παρατάξεων να συγκεντρώσουν τον απαραίτητο αριθμό συμβούλων και ιδιαίτερα γυναικών, έχει σαν αποτέλεσμα την προσέγγιση υποψηφίων της παράταξής μας.
Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε ότι ως παράταξη δεν κληρονομούμεθα από κανένα. Οι ισχυρισμοί κάποιων ότι ο συνδυασμός τους είναι συνέχεια του συνδυασμού πρόσω ολοταχώς δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οι αρχές μας είναι αδιαπραγμάτευτες και μη συμβιβάσιμες. Αυτοί που διαφώνησαν με τις αρχές μας έθεσαν εαυτούς εκτός παράταξης και διέκοψαν κάθε ιδεολογικό δεσμό.
Είμαστε και θα παραμείνουμε παρόντες

22 σχόλια:

  1. το προσω ειναι εδω ενωμενο δυνατοτερο απο ποτε και φυσικα ειναι η μονη αληθινη ελπιδα για μια καλυτερη Αιγινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν λάβουμε υπ'οψιν τα ρετάλια που εχουν το θράσος να ξαναζητήσουν την ψήφο μας σκορπώντας μερικές χιλάδες Εουρα,σίγουρα το πρόσω ολαταχώς φαντάζει σαν μόνη ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επι του πιεστηρίου : Τα όνειρα ενός ''πονηρού'' και της ουράς του να αναρριχηθούν πάλι δια της πλαγίας οδού σε ανώτερες θέσεις της αυτοδιοίκησης (είναι γλυκό το μέλι αδέλφια), θα μείνουν όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως προείπαν κάποιοι άλλοι κύριοι, υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά είναι πάρα πολύ ικανοί, έχουν όραμα, θέλουν και μπορούν να προσφέρουν στην κοινωνία του τόπου. Δυστυχώς, άτομα σαν αυτά, βρίσκονται διασπαρμένα σε διάφορους συνδυασμούς έχοντας ως αποτέλεσμα όλοι εμείς που συμμετέχουμε στα κοινά, ως ψηφοφόροι να προσπαθούμε να διαχωρίσουμε "την ήρα από το στάρι". Αυτό είναι πραγματικά, λυπηρό.

    Χωρίς να προσπαθώ να επηρεάσω την κοινή γνώμη, προσωπική μου εκτίμηση είναι, πως κατά την περίοδο διοίκησης του κ. Κουκούλη έγινε κάποιο έργο. Αν επιθυμούμε να είμαστε αντικειμενικοί, λογικοί, δίκαιοι και να κρατήσουμε μια ώριμη στάση, δεν πρέπει να το αμφισβητήσουμε αυτό. Ο κ. Κουκούλης είναι κατά βάση, άτομο ηθικό και προέρχεται από οικογένεια με αρχές, αξίες, πραγματικά ενδιαφέρεται και μπορεί να προσφέρει στο μέλλον του τόπου. Επιπλέον θεωρώ πως αυτή η καλοπροαίρετη διάθεση του ιδίου να προσφέρει έργο, υπήρξε θύμα του εγωισμού, της υπερηφάνειας και της αλαζονείας κάποιων εκ των συμβούλων που βρίσκονταν στον περίγυρο του. Κάποιοι που προσπαθούσαν να επιβάλλουν τις απόψεις τους με φανατισμό και πείσμα και που δυστυχώς για τον ίδιο και όλους εμάς, κάποιοι εξ αυτών, εξακολουθούν να βρίσκονται κοντά του.

    Δυστυχώς αγαπητοί κύριοι, τίποτα δεν μπορεί να βελτιωθεί, αν δεν ξεβολευτούμε.

    Άνθρωποι φωτισμένοι, ικανοί, με αρχές και αξίες που μπορούν να προσφέρουν στον τόπο, υπάρχουν. Το λυπηρό είναι, πως κάποιοι εξ αυτών δεν συμμετέχουν στα κοινά και όσοι συμμετέχουν βρίσκονται διασκορπισμένοι και όχι, ενωμένοι σε ένα σώμα.

    Τέλος, θα παρακαλούσα τους κυρίους που επιχειρηματολογούν προβάλλοντας την λέξη «τεχνοκράτης, τεχνοκράτες ή και τεχνοκρατισμός» αν έχουν την ευγενή καλοσύνη, ας παύσουν να κάνουν χρήση αυτής, διότι η ουσιαστική έννοια της λέξης δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την έννοια που κάποιοι, θεωρούν ή και προσπαθούν να της αποδώσουν.

    Καλή σας ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 12:29 μ.μ.: Άψογος, ελπίζω να είσαι υποψήφιος και αν όχι προλαβαίνεις. Σοβαρά μιλάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν βαρεθήκατε το παραμύθι του καλού που τον χαντάκωσαν οι κακοί που είχε μαζί του; Πόσοι άλλοι ανόητοι το πιστεύουν ακόμα; Τα σκουπίδια στα μάζευε ο καλός ή οι κακοί; νερό να πίνεται ποιός σου έφερνε; Ο καλός ή οι κακοί;
    Τελικά τι θέλεις; Να έχεις νερό και καθαριότητα ή να θρηνείς για τους κακούς που χαντακώνουν τον καλό;
    Μήπως δεν έχεις τι να πείς και λές "ναι μεν αλλά έχει και κακούς"; Δικαιολογίες ψάχνεις;
    Και εγώ τι φταίω που με χαντάκωσες τρία χρόνια να ζώ με σκουπίδια και με διακοπές του νερού δηλητήριου, για να βγάλεις το άχτι σου για τους κακούς;
    Πού βρήκες "ενωμένους σε ένα σώμα" όλους τους καλούς της φαντασίας σου; Σε ποιό Δήμο της φαντασίας σου;
    Πότε άλλοτε παρήχθη έργο; Οι άλλοι (που δεν παρήγαγαν έργο), είχαν άρα καλούς, αφού ποτέ δεν ακούστηκε επιχείρημα ότι δεν παρήγαν έργο λόγω κακών στο συνδυασμό τους.
    Συμπέρασμα: οι αφελείς που τρώνε ακόμα το παραμύθι του καλού και των κακών λιγοστεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο τεχνοκράτης δε ξέρει να λύνει προβλήματα, με όλη τη σημασία της λέξης "λύνω". Ο τεχνοκράτης έχει μάθει να εμπιστεύεται κάποια μοντέλα, και κάποιες θεωρίες, τις οποίες εφαρμόζει.
    Αγνοεί, ανταγωνιστικές θεωρίες και μοντέλα.
    Τα μοντέλα και οι θεωρίες είναι ατελείς, καθ' ότι περιέχουν πολλές ελεύθερες παραμέτρους και τερατώδεις υποθέσεις.
    Οι τεχνοκρατικές λύσεις, κάθε άλλο παρά αντικειμενικά προσεγγίζουν το πρόβλημα, καθ' ‘όσον από πίσω τους κουβαλούν μια ιδεολογία, ...τόσο μεγάλη, με το συμπάθιο!
    Μια από τις ελεύθερες παραμέτρους είναι το ποιος πληρώνει και ποιος ζημιώνεται για να επιτευχτεί το ίδιο μακροσκοπικό αποτέλεσμα. 0 x ή 0 y?
    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ επομένως έρχεται για να καθορίσει αυτό ακριβώς το πράγμα. Ποιος θα είναι ο x και ποιος θα είναι ο y.
    H οικονομική πραγματικότητα είναι πολύ περιπλοκή για να χωρέσει η περιγραφή της σε μια εξίσωση, (όσο περίτεχνη και να πασχίζουν να τη φτιάξουν), σαν αυτές που φτιάχνουν οι επονομαζόμενοι αστέρες-τεχνοκράτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το νερο θα έρθει μαζί με τα κοντέινερ στο λεοντι..... να δω τώρα τα γατάκια τι θα κάνουνε που αυτοί δεν θα πίνουνε....θα περιμένουνε τον αγωγό της ευδαπ για να ξεδιψάσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 3,30, 3,34 Εκτός από το να είσαι βλαξ τι άλλο κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aiake παλι διαγραφεις σχολια? πες μας τι ειπαν τα παιδακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είπαν ότι παραιτήθηκε ο Μούρτζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ. ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΘΕΙΣ; ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ Ως ΠΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 6,12 Τι σχέση έχει ο Τρύφωνας με τον γιατρό. αυτός πήγε με τον Δέδε και τώρα με τον Μούρτζη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλαδή δεν ήταν ο Τρύφωνας το "βαρύ χαρτί" του γιατρού στις προηγούμενες εκλογές; Και με τις περισσότερες ψήφους;
    Δηλαδή τώρα επιμένετε ότι υπάρχει "συνδυασμός" Πρόσω Ολοταχώς, χωρίς αρχηγό αλλά και χωρίς στελέχη (πέστε μας ΕΝΑ), με μόνο ένα blog που λέει ότι τον εκπροσωπεί; Το blog που "απειλούσε" λέγοντας "Ραντεβού στην κάλπη";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γράφει ο Δημήτρης Ιωαννίδης
    Ένας μικρός φόρος τιμής προς τον Πατέρα μου,
    είναι ο λόγος που δημοσιοποίησα την ανοιχτή επιστολή 23/4…(ημέρα του Άγ. Γεωργίου).
    Ήταν ο άνθρωπος που με δίδαξε να σέβομαι την ΖΩΗ, να τιμάω τον Λόγο μου και γιατί οι Αρσενικοί πρέπει να παραμένουν ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΙ με οποιοδήποτε ΤΙΜΗΜΑ!!
    Χαρακτηριστική φράση που είπα…"Μετωπική κι’ ας χάσω… θα έχω χάσει ΠΑΛΙΚΑΡΙΣΙΑ!!"
    Τώρα το Β´ μέρος της επιστολής μου που είναι στην ανάρτηση του blogger Lykos… έχει να κάνει με ένα μικρό χρέος για ορισμένους, που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν καταστάσεις!! Είναι το κερασάκι στην τούρτα με γεύση και άρωμα ΤΑΜΠΑΣΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 8,14 Τους σταυρούς του Τρύφωνα θα τους δούμε τώρα. Το ραντεβού στην κάλπη δεν ήταν απειλή. Σας αφήσαμε το πεδίο ελευθερο και ψάχνετε να βρείτε συμβούλους ακόμα και την τελευταλια στιγμή. Δείχτε μας το ψηφοδελτιό σας να δούμε πόσους από τους συμβούλους του γιατρού πήρατε. Θα σας δούμε στο ραντεβού σας με την κάλπη και μετά τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1:56 μ.μ.

    Αγαπητέ κύριε, προφανώς δεν αντιληφθήκατε την ουσία και για αυτό εκφράζεστε συναισθηματικά. Ποτέ δεν είπα πως υπήρξα ικανοποιημένος με την κατάσταση που εσείς ενδεικτικά αναφέρατε. Αντιθέτως, υπερθεματίζω την θέση σας που αυτή προφανώς σχετίζεται με τα αποτελέσματα της τρέχουσας δημοτικής αρχής. Και εγώ είμαι, απογοητευμένος!

    Για αυτό επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω, πως δεν υπάρχει λόγος να φορτίζεστε συναισθηματικά, να εξαγριώνεστε και να επιτίθεστε φραστικά, με τέτοιο τρόπο και τόνο.

    Συμπεριφορές σαν αυτές, ομοιάζουν τις γνωστές σε όλους μας αντιδραστικές συμπεριφορές και δίνουν την εντύπωση σε κάποιους τρίτους και όλους εμάς που δεν τύχαμε της ευκαιρίας να σας γνωρίζουμε προσωπικά, πως πίσω από τον λόγο, βρίσκεται κάποιος ο οποίος δεν έχει μάθει να είναι ακροατής απόψεων, δεν γνωρίζει να αυτό-κρατείται, σκέπτεται και λειτουργεί παρορμητικά με αποτέλεσμα στο νου να κυριαρχεί το συναίσθημα και όχι η λογική. Συνεπώς, δεν φέρει το χάρισμα της αυτό-διοίκησης, του λόγου, χάνει την ουσία και το χάρισμα της επικοινωνίας, με τα ανθρώπινα όντα.

    Επιπροσθέτως και αναφορικά με το σχόλιο σας, επιτρέψτε μου να απαντήσω στο ερώτημα που θέσατε και το οποίο έχει ως εξής : [Πού βρήκες "ενωμένους σε ένα σώμα" όλους τους καλούς της φαντασίας σου; Σε ποιό Δήμο της φαντασίας σου;] - Μιας και δεν γνωριζόμαστε αγαπητέ κύριε, επιτρέψτε μου, πρωτίστως να σας ενημερώσω πως έχω εξαιρετικά καλή επιστημονική κατάρτιση και μεγάλη πείρα στην διοίκηση και την διαχείριση έργων μεγάλης κλίμακας (Περαιτέρω λεπτομέρειες δεν θα σας πω διότι δεν σας αφορούν και η προβολή δεν είναι αυτοσκοπός μου). Δευτερευόντως θα σας πω ότι λόγο της επαγγελματικής μου ιδιότητος έχω συμμετάσχει σε πάρα πολλά συμβούλια και όπως αντιλαμβάνεστε, εάν και εφ όσον δύνασθε να αντιληφθείτε, εκεί αγαπητέ κύριε δεν παίζαμε τάβλι, ούτε αμπελοφιλοσοφούσαμε. Νομίζω πως έδωσα απάντηση στο ερώτημα σας, έμμεσα.

    Πριν κλείσω, επιτρέψτε μου να αναφερθώ στο συμπέρασμα που εσείς καταλήξατε στο σχόλιο σας [ 24 Απριλίου 2014 - 1:56 μ.μ. : Συμπέρασμα: οι αφελείς που τρώνε ακόμα το παραμύθι του καλού και των κακών λιγοστεύουν...] και να σας πω, πως αρνούμαι να το σχολιάσω όχι για κάποιον άλλο λόγο, απλά γιατί έχω πάρα πολλά να σας πω. Είναι δε, πολύ πιθανόν, η απάντηση που θα λάβετε να αλλάξει την κοσμοθεωρία σας.

    Αγαπητέ κύριε, το επαναλαμβάνω και πάλι μήπως και αδυνατείτε να το αντιληφθείτε «Δεν υπάρχει λόγος να φορτίζεστε συναισθηματικά, να εξαγριώνεστε και να επιτίθεστε.»

    Οι άνθρωποι μπορούν να συνυπάρχουν και να δημιουργούν, ακόμα και να αγαπιούνται, διατηρώντας πολύ διαφορετικές απόψεις και στάσεις ζωής, υπό την προϋπόθεση πως η στάση που επιλέγουν δεν είναι στάση "Υπεροψίας" - 'Εγωκεντρισμού" - "Αχαριστίας" και "Αγνωμοσύνης".

    Άνθρωποι φωτισμένοι, ικανοί, με αρχές και αξίες που μπορούν να προσφέρουν στον τόπο, υπάρχουν. Το λυπηρό είναι, πως κάποιοι εξ αυτών δεν συμμετέχουν στα κοινά και όσοι συμμετέχουν βρίσκονται διασκορπισμένοι.

    Δεν ψάχνω να βρω λάθη, ελαττώματα ή να γίνω άδικος. Αυτό άλλωστε είναι προφανές και μπορεί να γίνει κατανοητό από όλους εκείνους που φέρουν, ορθή κρίση και σωστή αντίληψη.

    Εξέφρασα μια κατάσταση που είναι πραγματικά λυπηρή για τον τόπο και το μέλλον, με στόχο να δώσω σε όλους εμάς το έναυσμα να κοιταχτούμε στον καθρέφτη [απ' έξω κι από μέσα], να δούμε την αντανάκλαση του εαυτού μας στις κοινωνικές σχέσεις και στο περιβάλλον, ώστε να γίνουν κάποιες εξισορροπητικές ενέργειες και να αρθούν επιτέλους τα τεράστια εμπόδια στην εξέλιξη πολύ σοβαρών υποθέσεων που αφορούν το μέλλον του τόπου.

    Η πηγή των προβλημάτων βρίσκεται πρώτα σε εμάς τους ίδιους, όχι στους άλλους!

    Τέλος, επιθυμώ να ευχαριστώ τους κυρίους που σχολίασαν θετικά και εύχομαι, ό,τι καλύτερο για το μέλλον του τόπου.

    Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ όλους που πραγματικά κατάλαβαν τον λόγο της αποχώρησής μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολλές "φιλοσοφίες" κ. 11:03!
    Παρ' όλες αυτές δεν απαντάτε σ' αυτό που καίει τον κόσμο: Θέλετε "κακούς" να μαζεύουν τα σκουπίδια και να φέρνουν νερό ή "καλούς", όπως της τωρινής και της προ οκταετίας διοίκησης;
    Μάλλον θα θέλατε τους "άριστους" των συμβουλίων που μετείχατε αλλά ντρεπόσαστε να το πείτε στα ίσα. Άλλη μια τυπική περίπτωση ανθρώπων που πιστεύουν ότι μόνο αυτοί και κάποιοι εκλεκτοί φίλοι τους αξίζουν στον κόσμο.
    Όσο για τους μειωτικούς χαρακτηρισμούς, σε άνθρωπο που έβαλε ένα καίριο ερώτημα, μάλλον αυτόν που τους κάνει χαρακτηρίζουν (και μάλιστα με αφ' υψηλού ύφος...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 9:40 π.μ.

    Αγαπητέ κύριε, δεν είχα σκοπό να αφιερώσω περισσότερο χρόνο. Πάραυτα, από την απάντηση που εσείς δώσατε, αντιλαμβάνομαι πως έθιξα κάποια ζητήματα τα οποία προκάλεσαν την οργή σας για κάποιους λόγους, άγνωστους προς εμένα. Λυπούμε που δεν δύνασθε να αντιληφθείτε την ουσία των πραγμάτων. Λυπούμε που «βλέπετε το δέντρο και όχι το δάσος.»

    Όσον αφορά τους "άριστους" που εσείς αναφέρατε και επικαλείστε, ουδείς τέλειος αγαπητέ μου. Μόνο ο Θεός!

    Και αν, πράγματι υπήρξαν ή υπάρχουν κάποιοι «άριστοι» δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο, ο κόσμος και η εκάστοτε κοινωνία, να μην τους αξίζουν.

    Η απάντηση σας υποκρύπτει τακτική επικοινωνιακής μορφής, προσβάλλει και κάνει κοινωνικούς διαχωρισμούς.

    Παρακαλώ, αν έχετε την ευγενή καλοσύνη, ας κλείσουμε τη συγκεκριμένη συζήτηση εδώ, γιατί λογικά θα πρέπει να έχετε κάποιες καθημερινές υποχρεώσεις, όπως έχω και εγώ. Ας μην χρονοτριβούμε περαιτέρω και ας ασχοληθούμε με αυτές!

    Καλή σας ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 9:40-σε έπιασα και θα μετανιώσεις πικρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή