Η ΑΙΓΙΝΑ "ΠΡΩΤΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ" ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1940
.......Θα πρέπει επίσης να υπάρξει μια ομάδα δημοσιογράφων που να
αναζητούν την αλήθεια και θα την λένε στο λαό ενώ θα πρέπει να
αναδειχθούν καινούριοι πολιτικοί, μιας διαφορετικής κουλτούρας, που θα
νοιάζονται πραγματικά για την Ελλάδα. Όχι ότι δεν υπάρχουν και σήμερα,
αλλά το σύστημα είτε τους έχει εξοντώσει ή τους έχει αδρανοποιήσει. Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΥΧΟΡΡΑΓΕΙ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΩΣΕΙ!
ΜΟΝΟ Ο ΑΓΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ, Ο ΤΖΙΤΖΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΑΚΚΙΩΤΗΣ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ
ΓΙΑΤΙ; Τα αλλα νούμερα που αποτελούν το Δημοτικό συμβούλιο ειναι καλύτερα ;Ενα νούμερο πάρα πάνω τι σε χαλάει;.Παρακολούθησε στο ΑΙΓΙΝΑ Πορταλ όλους τους πανύβλακες του Δημοτικού Συμβουλίου το ύφος που πέρνουν και τις μαλακίες που λένε και θα καταλάβεις τι εννοώ .
Από τους δημοτικούς συμβούλους που ψήφισαν τη διαγραφή του χρέους Φλαμπουράρη μόνο κανα δύο δεν ήξεραν τι ψήφιζαν. Οι υπόλοιποι ήταν οι "μιλημένοι", o Mητσόλας τους είπε πως "όλα είναι τζάμι". Τώρα τραβάνε τις @@@@@τριχές τους. Μητσόλας τα κάνει όλα αόρατα
Έμαθα (και οι πηγές μου είναι υπέρ αξιόπιστες) ότι οι δανειστές πρότειναν στην κυβέρνηση ένα μέτρο ισοδύναμο που θα ελαφρύνει την περικοπή των συντάξεων και θα ενισχύσει το ασφαλιστικό σύστημα. Επίσης μου είπαν ότι η κυβέρνηση το απέρριψε. Ποιο είναι αυτό το μέτρο… Οι δανειστές πρότειναν όλες οι συμβάσεις των κατασκευαστών που λήγουν από τις εκμεταλλεύσεις των οδών και διοδίων να μην ανανεώνονται αλλά να αναλάβει το κράτος ή ένας πλειοδότης νέος ιδιώτης συμβασιούχος την εκμετάλλευση των διοδίων και ένα ποσό από αυτά να πηγαίνει για το ασφαλιστικό σύστημα. Μάλιστα οι δανειστές έθεσαν και το επιχείρημα ότι με αυτό το σκεπτικό θα μπορούν να προχωρούν και σε αυξήσεις χωρίς να υπάρχει αντίδραση από τον πολίτη μια και τα λεφτά θα πιάνουν τόπο. Τους είπαν μάλιστα για αρχή να το εφαρμόσουν από τη σύμβαση της Αττικής οδού, που έχει ήδη λήξη. Μπορεί η κυβέρνηση να μας απαντήσει γιατί απέρριψε αυτή την πρόταση…?
ρε Αιακέ πες μας εσυ μιας και δεν τα εχεις καλα με τον Οικονομου πόσο χρέος του διαγράφτηκε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ Ο ΑΓΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ, Ο ΤΖΙΤΖΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΑΚΚΙΩΤΗΣ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό μας ελειπε μα δουμε και τον Σακκιωτη στη Δημαρχια !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ; Τα αλλα νούμερα που αποτελούν το Δημοτικό συμβούλιο ειναι καλύτερα ;Ενα νούμερο πάρα πάνω τι σε χαλάει;.Παρακολούθησε στο ΑΙΓΙΝΑ Πορταλ όλους τους πανύβλακες του Δημοτικού Συμβουλίου το ύφος που πέρνουν και τις μαλακίες που λένε και θα καταλάβεις τι εννοώ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τους δημοτικούς συμβούλους που ψήφισαν τη διαγραφή του χρέους Φλαμπουράρη μόνο κανα δύο δεν ήξεραν τι ψήφιζαν. Οι υπόλοιποι ήταν οι "μιλημένοι", o Mητσόλας τους είπε πως "όλα είναι τζάμι". Τώρα τραβάνε τις @@@@@τριχές τους. Μητσόλας τα κάνει όλα αόρατα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμαθα (και οι πηγές μου είναι υπέρ αξιόπιστες) ότι οι δανειστές πρότειναν στην κυβέρνηση ένα μέτρο ισοδύναμο που θα ελαφρύνει την περικοπή των συντάξεων και θα ενισχύσει το ασφαλιστικό σύστημα. Επίσης μου είπαν ότι η κυβέρνηση το απέρριψε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο είναι αυτό το μέτρο…
Οι δανειστές πρότειναν όλες οι συμβάσεις των κατασκευαστών που λήγουν από τις εκμεταλλεύσεις των οδών και διοδίων να μην ανανεώνονται αλλά να αναλάβει το κράτος ή ένας πλειοδότης νέος ιδιώτης συμβασιούχος την εκμετάλλευση των διοδίων και ένα ποσό από αυτά να πηγαίνει για το ασφαλιστικό σύστημα. Μάλιστα οι δανειστές έθεσαν και το επιχείρημα ότι με αυτό το σκεπτικό θα μπορούν να προχωρούν και σε αυξήσεις χωρίς να υπάρχει αντίδραση από τον πολίτη μια και τα λεφτά θα πιάνουν τόπο. Τους είπαν μάλιστα για αρχή να το εφαρμόσουν από τη σύμβαση της Αττικής οδού, που έχει ήδη λήξη.
Μπορεί η κυβέρνηση να μας απαντήσει γιατί απέρριψε αυτή την πρόταση…?