Οφείλουμε να παραδεχόμαστε τις καλές προθέσεις των αιρετών. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος από καλές προθέσεις. Διαβάσαμε ότι "το νερό έρχεται" , πως τα "χερσαία έργα" τελειώνουν και πως "αντιπλημμυρικό έργο" για το ΕΠΑΛ είναι θέμα "υπομονής " και πρέπει "πρώτα να ρωτάμε". Ζητάμε συγνώμη για την αβλεψία μας. Γιατί αν δεν είχαμε βιαστεί να γράψουμε, αν είχαμε λειτουργήσει "επιστημονικά" και όχι "δημοσιογραφικά", θα είχαμε δει το "σύνθετο έργο" που έχει γίνει. Μόλις φορέσαμε τα "επιστημονικά μας γυαλιά της παρατήρησης" ως δια μαγείας, όλα έλαμψαν μπροστά στα μάτια μας. "Το νερό, τα χερσαία έργα, τα αντιπλημμυρικά, ακόμα και η δεξαμενή" είναι ΓΕΓΟΝΟΣ. Αρκεί να παρατηρήσετε κι εσείς προσεκτικά τις δύο φωτογραφίες και θα καταλάβετε.Στην πρώτη φωτογραφία βλέπουμε το αντιπλημμυρικό έργο του ΕΠΑΛ. Το έργο έγινε. Στο βάθος, βλέπουμε το μικρό αντιπλημμυρικό στην είσοδο του κυλικείου του ΕΠΑΛ. Το έργο (η κατασκευή του οποίου ακολούθησε τις πλημμύρες που έπνιξαν το σχολικό συγκρότημα), δείχνει καθαρά την στάθμη του νερού στην πλημμύρα του 2010, στην πλημμύρα του 2014, και στην πλημμύρα του 2017. Συμπέρασμα. ΤΟ ΝΕΡΟ ΗΡΘΕ. Το νερό που ήρθε συλλέγεται στο υπόγειο του ΕΠΑΛ το οποίο πλημμυρίζει και λειτουργεί ως δεξαμενή ΧΕΡΣΑΙΑ ΕΡΓΑ. Έχουμε λοιπόν μπροστά στα μάτια μας ένα "σύνθετο έργο" το οποίο συμβάλει και θα συμβάλει ακόμα περισσότερο στην προβολή της Αίγινας αν (ω μη γένοιτο) στην επόμενη πλημμύρα χαθούν τίποτα ανόητοι μαθητές που αντί να κάτσουν σπίτι τους ή να πάνε σε καμιά καφετέρια και να ενισχύσουν την οικονομία του νησιού, αποφασίσουν να πάνε σχολείο. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους δημιουργούς.
Κύριε Θεοδωράκη να γνωρίσουμε ότι τα χερσαία έργα ξεκινησαν και ήδη οι δεξαμενές που υδροδοτούν το βαθύ γέμισαν με νερό ΕΥΔΑΠ. Το έργο που σχεδίασε κ, έκανε τις μελέτες και ένταξε σε χρηματοδότηση ο Κουκούλης και συνέχισε ο Σακκιώτης ολοκληρώνεται επι ημερών Μούρτζη πήρε ακριβώς 9 χρόνια τυχερός ο Μούρτζης που θα κόψει κορδέλα. Μόνο την ώρα που θα την κόβει πρέπει να φωνάξει τον Κουκούλη και τον Σακκιώτη για να κρατάνε μαζί το ψαλίδι και να κόβουν την κορδέλα γιατί το έργο σίγουρα δεν είναι δικό του απλά ωφελήθηκε από το έργο
ΑπάντησηΔιαγραφή6,19 Ποιό έργο ποιές κορδέλες και πράσινα άλογα. Ένα είναι το έργο, αυτό του ΕΠΑΛ που λέει η ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφή