"Ιδού το κάγκελο" της καταστροφής. Για να φύγει αυτό το κάγκελο καταστρατηγήθηκαν τα πάντα. Εξ αιτίας του δεν προχώρησε η μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του Κουκούλη. Εξ αιτίας του αναβλήθηκε το δημοτικό συμβούλιο με αποτέλεσμα να πάνε στα σκουπίδια όλες οι προσπάθειες για την πεζοδρόμηση της πόλης της Αίγινας που είχαν γίνει μέχρι τώρα. Για αυτό το κάγκελο έκανε την δημόσια καταγγελία ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο και είπε ότι "η Αίγινα δεν έχει πεζόδρομους".
Πράγματι, έτσι όπως διαμορφώθηκαν τα πράγματα η Αίγινα δεν έχει πεζόδρομους. Όσοι επιχειρηματίες καταλαμβάνουν οδούς, πρέπει αμέσως να απομακρύνουν τα εμπόδια που έχουν τοποθετήσει. Εξηγήσεις να ζητήσουν από τον δήμαρχο. Καλούμε το ΑΤ Αίγινας να εφαρμόσει τον νόμο.
Σε κάθε περίπτωση, το εικονιζόμενο κάγκελο θα μείνει στην θέση του.
Πράγματι, έτσι όπως διαμορφώθηκαν τα πράγματα η Αίγινα δεν έχει πεζόδρομους. Όσοι επιχειρηματίες καταλαμβάνουν οδούς, πρέπει αμέσως να απομακρύνουν τα εμπόδια που έχουν τοποθετήσει. Εξηγήσεις να ζητήσουν από τον δήμαρχο. Καλούμε το ΑΤ Αίγινας να εφαρμόσει τον νόμο.
Σε κάθε περίπτωση, το εικονιζόμενο κάγκελο θα μείνει στην θέση του.
Και ενώ η μελωδική φωνή της Κλεονίκης Δεμίρη, μας ταξίδευε την πανσέληνο νύχτα της 26ης Αυγούστου έξω από τον αρχαιολογικό χώρο του Ναού της Αφαίας, δεν έλειψαν και τα ...παρατράγουδα της βραδιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί ήταν εκείνοι που ανέβαιναν στο Ναό της Αφαίας, όχι για τη συναυλία, αλλά θεωρώντας ότι θα είναι ανοιχτός όπως οι περισσότεροι αρχαιολογικοί χώροι λόγω της ημέρας. Προς μεγάλη απογοήτευσή τους όμως ο Ναός της Αφαίας ήταν κλειστός και σκοτεινός.
Ένας παραθεριστής εκνευρισμένος μπροστά στη κλειστή πόρτα του αρχαιολογικού χώρου, θέλησε να κάνει τα παράπονά του στον δήμαρχο. Κατευθύνθηκε στην πρώτη σειρά των επισήμων και τα έκανε μεγαλοφώνως την ώρα της συναυλίας. Κάποιοι από το κοινό συμφώνησαν μαζί του, αλλά από την πρώτη σειρά δεν πήρε καμία απάντηση και η ερμηνεύτρια έσωσε την κατάσταση συνεχίζοντας το τραγούδι.
Μιλήσαμε με τον παραθεριστή από τους Αγίους και ακούσαμε τα παράπονά του. Στη συζήτηση πλησίασαν και άλλοι επισκέπτες που συμφωνούσαν μαζί του, ότι η συναυλία ήταν ένας λόγος παραπάνω για να είναι ανοιχτός ο ναός. Και ερώτημα των περισσότερων: "Τι νόημα έχει να γίνεται μια συναυλία έξω από το ναό αφού είναι αφώτιστος και δεν φαίνεται, και μη επισκέψιμος; ".
Κάποιοι θυμήθηκαν δρώμενα που έγιναν τα τελευταία χρόνια μέσα στο Ναό και ήταν οι μόνες φορές που τον είδαμε φωτισμένο.
Επίσης, κάτοικος της Βαγίας παραπονέθηκε πως ο Ναός της Αφαίας δεν φαίνεται πια από πολλά σημεία λόγω της ανάπτυξης των πεύκων. Και είναι κάτι που το έχουμε διαπιστώσει πολλοί, ιδιαίτερα από την πλευρά της Βαγίας. Όπως μας είπε επώνυμα, το έχει επανειλημμένα εντοπίσει στην δημοτική αρχή, χωρίς να υπάρχει αποτέλεσμα.
Και κάπως έτσι, όσοι ανέβηκαν για τη συναυλία της Κλεονίκης Δεμίρη που ήταν στα πλάισια της 10ης Γιορτής Φιστικιού, χάρηκαν μια όμορφη μουσική βραδιά και όσοι ανέβηκαν για τον αρχαιολογικό χώρο έφυγαν δυσαρεστημένοι.
Οι Κουκουλικοι τι λενε για ολα'υτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Αιγινα γίνεται αυτο που λέμε της π@τανας το κάγκελο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου ΜΎΘΟΥ ΤΟ ΚΆΓΚΕΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανάρτηση της Ρένας που έκανε μπαρούτι το πρωθυπουργικό επιτελείο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην αρχή ήταν τα σενάρια διαδοχής που έκαναν πολύ δύσκολες τις σχέσεις Δούρου-Τσίπρα.
Το Μαξίμου διατηρούσε τις επιφυλάξεις του για την περιφερειάρχη μέχρι που η φονική φωτιά στο Μάτι διέρρηξε εντελώς τις σχέσεις τους, καθώς η ανάληψη ευθυνών ήταν το μπαλάκι που πετούσε ο ένας στον άλλο.
Μάλιστα, σήμερα η εφημερίδα «Το Ποντίκι» έχει και σχετικό σχόλιο που αναφέρεται στις σχέσεις της Δούρου με το Μαξίμου τονίζοντας πως αφορμή στάθηκε μια ανάρτηση της Ρένας στο facebook με βάση την οποία η Ρένα υποστήριζε ότι η «Περιφέρεια αντιμετώπισε σωστά την τραγωδία στο Μάτι, ενισχύοντας μάλιστα την Πυροσβεστική, και εμμέσως πλην σαφώς φορτώνει τις ευθύνες σ τους πολιτικούς φορείς και στην κυβέρνηση, υποδεικνύοντας ότι πρέπει να επαναθεμελιωθεί το Δημόσιο, ώστε να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των πολιτών κι όχι των επιχειρηματικών «τζακιών».
Η ΚΕΔΑ για την συναυλία της Κλεονίκης Δεμίρη
ΑπάντησηΔιαγραφήηταν μια απλη συναυλια με μια μετρια φωνη (δεν σκοτωνε με τιποτα) και φυσικα ειχε τοσο κοσμο γιατι απλα ηταν τσαμπα!!!