Σελίδες

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΒΑΘΕΙΑ ΚΡΙΣΗ

Δύσκολο να καταλάβει κανείς τι είναι αυτό που ωθεί νέα παιδιά να επιλέξουν μια μορφή διασκέδασης η οποία ουσιαστικά είναι άνευ νοήματος και πέρα κάθε λογικής. Οι γονείς, σε ρόλο απλού παρατηρητή προσπαθούν μάταια να καταλάβουν τι συμβαίνει. Μια κοινωνία διαδραστική με εξωγενής επηρεασμούς που κυριολεκτικά δεν ξέρει να πηγαίνει ή αν έρχεται. Τα προβλήματα υπαρκτά αλλά η κατανόησή τους δύσκολη από  ανθρώπους εγκλωβισμένους σε μια ατέρμονη καθημερινότητα.  Εν τω μεταξύ, φίλοι και συγγενείς συνοδεύουν αδικοχαμένα παιδιά στην τελευταία τους κατοικία.

Αναζητήσαμε μια εξήγηση  στα κείμενα του φιλόσοφου Κορνήλιου Καστοριάδη

  Το πρώτο και κύριο εργαστήριο κατασκευής σύμμορφων προς την κοινωνία ατόμων είναι η οικογένεια. Η κρίση της σύγχρονης οικογένειας δεν έγκειται μόνο ούτε κυρίως στη στατιστική της διάλυση· το βασικό είναι ο θρυμματισμός και η αποσύνθεση των παραδοσιακών ρόλων -άντρας, γυναίκα, γονείς, παιδιά– και η συνέπειά τους: ο άμορφος αποπροσανατολισμός των νέων γενεών.

‘Όσα είπαμε προηγουμένως για τα κινήματα των τελευταίων είκοσι χρόνων ισχύουν και για αυτόν τον τομέα (αν και, στην περίπτωση της οικογένειας, η διαδικασία χρονολογείται από πολύ παλιότερα. Έχει αρχίσει, προκειμένου για τις πιο «εξελιγμένες» χώρες, εδώ και τρία τέταρτα του αιώνα). Η αποσύνθεση των παραδοσιακών ρόλων αντανακλά τη ροπή των ατόμων προς την αυτονομία και περιέχει σπέρματα χειραφέτησης.Έχω όμως επισημάνει από παλιά την αμφισημία των συνεπειών της. Όσο περνούν τα χρόνια, τόσο περισσότερο δικαιούμαστε ν’ αμφιβάλλουμε κατά πόσον η διαδικασία αυτή οδηγεί στην εκκόλαψη νέων τροπών ζωής και όχι στον αποπροσανατολισμό και την ανομία.
Ένα κοινωνικό σύστημα όπου ο ρόλος της οικογένειας περνά σε δεύτερη μοίρα, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται ο ρόλος άλλων θεσμών ανατροφής και διάπλασης, δεν έχει τίποτα το αδιανόητο. Πολλές αρχαϊκές φυλές, όπως άλλωστε και η Σπάρτη, διαμόρφωσαν τέτοια συστήματα. Στη Δύση, από μια περίοδο και μετά, το ρόλο αυτό τον έπαιξε όλο και περισσότερο από τη μια το εκπαιδευτικό σύστημα και από την άλλη η περιρρέουσα κουλτούρα -γενική και ειδική (τοπική: χωριό· η δεμένη με τη δουλειά: εργοστάσιο κ.λπ.).
To δυτικό όμως εκπαιδευτικό σύστημα έχει μπει εδώ και είκοσι χρόνια σε φάση επιταχυνόμενης διάλυσης. Υφίσταται κρίση περιεχομένου: τι μεταδίδεται, και τι πρέπει να μεταδίδεται, και με βάση ποια κριτήρια; Δηλαδή: κρίση των «προγραμμάτων» και κρίση του στόχου προς τον οποίο καταρτίζονται τα προγράμματα. Διέρχεται επίσης κρίση της εκπαιδευτικής σχέσης: ο παραδοσιακός τύπος της αναντίρρητης αυθεντίας έχει γκρεμιστεί, και νέοι τύποι -ο δάσκαλος-συμμαθητής, για παράδειγμα- δεν καταφέρνουν ούτε να διαμορφωθούν, ούτε να αναγνωριστούν, ούτε να διαδοθούν.
Όμως όλες αυτές οι διαπιστώσεις θα παρέμεναν αφηρημένες, αν δεν τις συσχετίζαμε με την πιο εξόφθαλμη και εκτυφλωτική εκδήλωση της κρίσης του εκπαιδευτικού συστήματος, που κανείς δεν τολμά καν να την αναφέρει. Ούτε οι μαθητές ούτε οι δάσκαλοι ενδιαφέρονται πια γι’ αυτό που συμβαίνει μέσα στο σχολείο σαν τέτοιο, και οι μετέχοντες δεν επενδύουν πια στην παιδεία ως παιδεία. Για τους εκπαιδευτικούς έχει γίνει αγγαρεία το προς το ζην, ενώ για τους μαθητές, για τους οποίους έχει πάψει να είναι το μοναδικό άνοιγμα προς τον εξωοικογενειακό κόσμο, και οι οποίοι δεν έχουν ακόμα την απαιτούμενη ηλικία (ή ψυχική δομή) ώστε να μπορούν να τη δουν ως εργαλειακή επένδυση (ολοένα προβληματικότερης άλλωστε αποδοτικότητας), έχει καταντήσει μια βαρετή υποχρέωση.
Με δυο λόγια, το ζητούμενο είναι η απόκτηση ενός «χαρτιού» που θα επιτρέπει την άσκηση ενός επαγγέλματος (εφόσον βρει κανείς δουλειά). Θα μας απαντήσουν ότι, στην ουσία, πάντα έτσι ήταν. Ίσως. Αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Άλλοτε -έως πρόσφατα- όλες οι διαστάσεις του εκπαιδευτικού συστήματος (και οι αξίες στις όποιες παρέπεμπαν) ήταν αδιαμφισβήτητες· τώρα δεν είναι πια.
Το νεαρό άτομο προέρχεται από μια παραπαίουσα οικογένεια, συχνάζει -ή και όχι- σ’ ένα σχολείο που το βλέπει σαν αγγαρεία, βρίσκεται τέλος μπροστά σε μια κοινωνία, στην οποία όλες οι «αξίες» και οι «νόρμες» έχουν λίγο πολύ αντικατασταθεί από το «βιοτικό επίπεδο», την «οικονομική επιφάνεια», τις ανέσεις και την κατανάλωση. Ούτε θρησκεία, ούτε «πολιτικές» ιδέες, ούτε κοινωνική αλληλεγγύη με κάποια τοπική ή εργασιακή κοινότητα, με κάποιους «ταξικούς συντρόφους». Αν δεν περιθωριοποιηθεί (ναρκωτικά, εγκληματικότητα, «χαρακτηρολογική» αστάθεια), του μένει η βασιλική οδός της ιδιώτευσης, που μπορεί αν θέλει να την εμπλουτίσει με μία ή περισσότερες προσωπικές μανίες. Ζούμε στην κοινωνία των λόμπι και των χόμπι,
Κορνήλιος Καστοριάδης – Η άνοδος της ασημαντότητας (εκδ. Ύψιλον, 2000, μετάφραση Κώστα Κουρεμένου).

17 σχόλια:

  1. Σήμερα η στερνή ώρα για τα δύο παιδιά!Και εμείς απλοί παρατηρητές στο δράμα των γονιών!Θα ακουστούν μεγαλοστομίες,θα τρέξουν να τους δώσουν συλλυπητήρια...Τα παιδιά τους θα τους τα δώσουν πισω?Θα του πουν συγνώμη γιατί εμείς κρατάμε ανοιχτά τα καταστήματα που σερβίρουν μπόμπες!!Θα τους πουν συγνώμη γιατί δεν υποχρεώνουν την αστυνομία σε τακτικούς ελέγχους!θα ζητήσουν συγγνώμη για τους άθλιους δρόμους?ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!ΕΓΩ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΑΝ ΑΙΓΙΝΙΤΗΣΑ!ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς ενημέρωση υποψηφίων και ψηφοφόρων:
    Έχει γραφτεί σε έντυπο (Saronic Magazine) και διαδίδεται προφορικά ότι την παράταξη του κ.Κουκούλη υποστηρίζει η τέως παράταξη του κ.Σακκιώτη.

    Αυτό είναι ένα μεγάλο ΨΕΜΑ (Fake News).

    Tα στελέχη της τέως παράταξης του κ.Σακκιώτη αλλά και οι ψηφοφόροι του, δεν συνεργάζονται ούτε στηρίζουν την παράταξη του κ.Κουκούλη.
    Όποιος διαδίδει τέτοιους ισχυρισμούς το κάνει για προφανείς ιδιοτελείς λόγους και εξαπατά τον κόσμο νομίζοντας ότι ο πολίτης τρώει κουτόχορτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα στελέχη της "τέως" (μάλλον πρώην) παράταξης Σακκιώτη συλλογικά δεν μπορούν και δεν θα μπορούσαν να στηρίξουν Κουκούλη. Θα ήταν έμπρακτη δήλωση μετανοίας για τα όσα απίστευτα ισχυρίζονταν ως το 2010 και υψίστη αγνωμοσύνη στον Μούρτζη, που τους στήριξε με νύχια και με δόντια, ακόμα και μη θέτοντας υποψηφιότητα. Αν τώρα ορισμένοι, ατομικά τάσσονται υπέρ του Κουκούλη, αυτό είναι μια άλλη ιστορία, το κάνουν βλέποντας πού οδηγήθηκε και οδηγείται ο τόπος, ιδιαίτερα μετά την ανταπόδοση της μη υποψηφιότητας και της στήριξης που έδωσαν το 2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό θα είναι το Λιμενικό Ταμείο Αίγινας να επισκευασει και την ράμπα του ρέματος του Βιρου στον Μαραθωνα.
    Ο κίνδυνος για τα διερχόμενα ΙΧ είναι πολύ μεγάλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά για να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι, ο θάνατος των δύο παιδιών ήταν αποτέλεσμα της μέθης τους, της οδήγησης τους, του ΑΤ, της ποιότητας ζωής του Δήμου;
    Αναμένω με αγωνία το αποτέλεσμα της δικογραφίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο 9 50.Συνεχεια πληρώνουν αμορτισέρ οι άνθρωποι.
    Όλο χώματα και πέτρες είναι μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το εκλογικό κέντρο του "Μεσογειακού τύπου" θα κατασκευαστεί στο ρέμα του Βιρου.
    Στους συγκεκριμένους χώρους έχει δράσει στο παρελθόν και απέκτησε αυτήν την φήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 10.04 τι δεν καταλαβαίνεις όλα είναι μια αλυσίδα!θα ήταν μεθυσμένα τα παιδιά όπως λες αν τα μαγαζιά δεν δίνουν μπόμπες? έλλειψη ελέγχου λοιπόν της οδήγησης? έλλειψη ελέγχου από το ΑΤ ποιότητα ζωής του δήμου?τι είναι αυτό?πότε ακούσατε για ελέγχους τους τελευταία φορά? Κατάληξη δύο παιδιά έφυγαν!!Οι Φαρισαίοι υποκριτές έσπευσαν να συλληπηθουν τις οικογένειες δεν σκέφτηκαν λεπτό ότι έχουν μερίδιο ευθύνης για αυτή την τραγωδία!Όσο για τη δικογραφία αδιάφορη για μένα ένας φάκελος είναι! Μπορεί να αντικαταστήσει τα παιδιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να μην λέμε λόγια ( κ. σάλια), μεγάλη ευθύνη για αυτά τα απαράδεχτα που συμβαίνουν στην μικρή κοινωνία μας, έχουν κατά πρώτον οι οικογένειες που αφήνουν τους ανήλικους να ξενυχτάνε μέχρι πρωίας, κατά δεύτερον η Αστυνομία που δεν κάνει καθόλου σωστά την δουλειά της και για την οποία πληρώνεται και κατά τρίτον οι επιχειρηματίες που εκμεταλλεύονται την γενική ασυδοσία και σερβίρουν ποτά σε ανηλίκους. Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι, ακόμα και σήμερα θα έπρεπε η Αστυνομία να πάρει κατάθεση, από τον ανήλικο τουλάχιστον της παρέας που διακοσμήθηκε λόγω μέθης στο Κ.Υ (τα στοιχεία του πρέπει να είναι καταχωρημένα στο βιβλίο του Κ.Υ) και να πράξη επιτέλους ότι προβλέπεται κατά του επιχειρηματία που επιτρέπει την είσοδο και οινοποσία στο κατάστημά του, ανηλίκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 10 22 EAN ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ, ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΜΠΥΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΤΥΠΗΣΕΙ ΣΟΒΑΡΑ.
    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ:
    1. H OIKOΓΕΝΕΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΠΙΤΗΡΟΥΣΕ)
    2. Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ)
    3. Η ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΠΥΡΕΣ
    4. Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ
    ΚΛΠ
    ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.
    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΛΙΑ (ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ-ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ-ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γράφει ενας αγανακτισμένος γιατρός….

    Kράνος = αξεσουάρ μηχανής!!! Ακατάλληλο για ανηλίκους!!!..
    Δεν ξέρω αν πρέπει να τα γράψω αυτά που θέλω ποιητικά ή να ξεκινήσω να χώνω ασταμάτητα για ώρα!!!! Let the χώσιμο begin!!!!

    Ζητώ από τώρα συγγνώμη για αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω, και για τον τόνο τους και για το περιεχόμενό τους, αλλά κάπου πρέπει και εγώ να τα πω γιατί δεν μπορώ να βρίσω τους ίδιους.

    Αρκετοί νομίζω θα με καταλάβουν και θα με δικαιολογήσουν και κάποιο άλλοι όχι.Σε περίπτωση λοιπόν που φάω ban ας μη γίνει ένα ακόμα απλό topic για αντιπαράθεση!

    Είμαι γιατρός σε μία ΜΕΘ στην Αθήνα και βαρέθηκα να βλέπω κατεστραμμένες οικογένειες 30άριδων και μανάδες και κοπέλες 20ριδων να κλαίνε ασταμάτητα γιατί το κράνος για μερικούς είναι «αξεσουάρ» μηχανής.

    Όχι ρε μ@λάκες δεν είναι αξεσουάρ μηχανής, δεν είναι για την μηχανή ρε βλάχο, που από εδώ και πέρα θα κοιτάς το ταβάνι και θα ανοιγοκλείνεις τα μάτια σου βάζοντας την γυναίκα σου στα 30 της να σε ξεσκατίζει και να σε ταΐζει με σύριγγα.

    Δεν είναι αξεσουάρ μηχανής ρε μόγγολο που η μάνα σου και ο πατέρας σου σε μεγάλωναν μία ζωή και τώρα θα έχουν ακόμα ένα διακοσμητικό φυτό στο σπίτι.

    Δεν είναι αξεσουάρ μηχανής ρε προϊστορικέ γίββωνα που τα παιδιά σου δεν θα μπορούν ποτέ να παίξουν μαζί σου γιατί το μόνο πράγμα που μπορείς να κουνήσεις είναι τα βλέφαρά σου.

    Δεν είναι αξεσουάρ μηχανής ρε μ@λ@κισμένε κάγκουρα που σου χάλαγε το μαλλί και το έβαζες στον αγκώνα, τώρα όχι μαλλί να βάλεις ζελέ δεν έχεις αλλά ούτε καν οστά στο κρανίο σου…. να δω τι σκατά θα χτενίσεις τώρα.

    Δεν είναι αξεσουάρ μηχανής βλαμμένο κοριτσάκι που ανεβαίνεις ξεκράνοτη για να μη χαλάσει το make up στην μηχανή του κάγκουρα και ο πατέρας σου μετα θα βλέπει μόνο τις παλιές φωτογραφίες σου και θα καταπίνει 10 αντικαταθλιπτικά γιατί δεν θα έχει το κουράγιο να σε δει έτσι όπως έγινες.

    Δεν είναι αξεσουάρ μηχανής…..

    Είναι για τα κεφάλια σας ρεεεεεεεεεε!!!!!!! Είναι η διαφορά μεταξύ 3 μηνών στην ΜΕΘ και μίας ζωή σαν γαρδένια από μία απλή επίσκεψη στα επείγοντα και μίας ζωής καθ’ όλα φυσιολογική.

    Είναι η διαφορά μεταξύ νεκροταφείου και 2 μηνών με γυψονάρθηκα!

    Είναι η διαφορά μεταξύ θανάτου και ζωής….

    Φτάνει… Κοινοποίησε το να σωθούν ζωές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κύριε. 12:12 μ.μ. Εδώ έχουμε αυτο το δυσάρεστο γεγονός που εχει ξανά επαναληφθεί και για αυτο μιλάμε και κρίνουμε, δεν θα σε πω χαλβά - αν και θα έπρεπε - με το μυαλό κουβαλάς, τι τοποθέτηση είναι αυτή, (εκτός αν εισαι ο μαγαζάτορας ή αυτος που τους πήγαινε τα ποτά για να παρει τα ποσοστά του ) που στην ουσία κουτοπόνηρα, πας την κουβέντα εκει που σε βολεύει και βαπτίζεις το ξενυχτάδικο σε ´´ εστιατόριο - ταβέρνα ´´ τα ποτά ´´ μπύρες ´´. Σου διαφεύγει ´´ κύριε ´´ ποια ωρα έγινε το ατύχημα ? και που μέχρι εκείνη την ωρα ο καλός καταστηματάρχης έδινε ποτά ΣΕ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ. Πρεπει να ντρέπεσαι που γράφεις και λες τέτοιες βλακείες του τύπου ´´ φταίει η κακια η ώρα ´´ και δυστυχώς γιατι εισαι συντοπίτης μου, θα σου πω ότι εισαι μεγάλο σούργελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέραν του κράνους και της οδήγησης,να αναφερθούμε κ στον τρόπο ψυχαγωγίας. Δεν είναι δυνατόν μια ολόκληρη γενιά από τα 15 να διασκεδάζει πίνοντας κ βγαίνοντας στις 12 τα μεσανυχτα ως το πρωι κάθε Σάββατο ή κάθε εβδομάδα με αυτούς τους χορούς των σχολείων.Απο το Γυμνάσιο αρχίζουν κάθε εβδομάδα χοροί σε νυχτερινά κέντρα, όπου σίγουρα τους σερβίρεται κ αλκοόλ. Έτσι εθιζονται στο ξενύχτι κ ότι αυτό συνεπάγεται. Σύλλογοι γονέων, μαθητών και σχολείων βρείτε άλλους τρόπους κ άλλες ώρες διασκέδασης ... Προστατευτείτε. Και η Αστυνομία ας ελέγξει τα καταστήματα. Όχι αλκοόλ στους ανηλίκους. Το αν θα το πάρουν από την ταβέρνα ή το σουπερμάρκετ και αυτό απογορευεται όπως κ το κάπνισμα. Αλλά το μπαρ ως ψυχαγωγία από τα 12 σε βάζει σε αυτόν τον τρόπο ζωής για τα καλά.Με ό,τι συνεπαγεται...Χρειάζονται λοιπόν μετρα κ πρόληψη σε όλους τους τομείς. Δευτερευοντως αυστηροί αστυνομικοί έλεγχοι,αφού δεν παίρνουμε αλλιώς χαμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 3 08 αφού σε ευχαριστήσω για τους χαρακτηρισμούς σου, θα ήθελα την έξυπνη απάντηση σου στο παρακάτω ερώτημα.
    Εάν υπαρξει εγκεφαλικό η καρδιά η ακόμη και τροχαιο στην Αίγινα και απαιτηθεί η άμεση μετατωγη του σε νοσοκομείο της Αθήνας, υπάρχουν οι υποδομες;
    Σ' ότι αφορα το αλκοόλ σε παιδιά θα σου πω δυο απλά πράγματα.
    1.Και τα νήπια γνωρίζουν οτι η παρανομία είναι γλυκια, πχ η οδήγηση χωρίς κράνος, η καταναλωση αλκοόλ από νέους.
    2.Μαλλον πρέπει να είσαι σε μεγάλη ηλικία γιατί έχεις ξεχάσει τα νιατα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βλέπεις παιδιά 15 ετών στους χορούς τις Παρασκευές να πίνουν ως το πρωί και όχι αναψυκτικά φυσικά! Ποιος ευθύνεται για αυτους τους χορούς από που ξεκίνησε αυτή η μόδα?Τα μαγαζιά γιατί δίνουν αλκοόλ σε αυτά τα ανήλικα παιδιά?Η αστυνομία κοιμάται τον ύπνο του δικαίου!Οι υγειονομική υπηρεσία της Αίγινας τι κάνει κοιμάται και αυτή?ΠΩΣ ΚΟΙΜΟΣΑΣΤΕ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΎΝΗΣ ΣΤΟ ΘΆΝΑΤΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάνω υπομονή αλλα δεν μπορώ να μην σου απαντήσω 4:22 μ.μ . Φιλική συμβουλή : Ξέμπλεξε το μυαλό σου γιατι μπερδεύεις την βούρτσα με την σούστα. Το ερώτημα για. το συγκεκριμένο θέμα που μας απασχολεί είναι και πρέπει να το καταλάβεις 1) Γιατι οι οικογένειες αφήνουν τα ανήλικα παιδιά τους να ξενυχτούν μέχρι πρωίας. 2) Γιατι οι μαγαζάτορες σερβίρουν σε ανήλικους αλκοόλ που όχι δεν επιτρέπεται, Α Λ Λ Α Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ε Τ Α Ι και 3) Η καθ ´ ύλην αρμόδια για την συμπεριφορά όλων αυτών Αστυνομία ΤΙ ΚΑΝΕΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 7 16 είναι ευχαριστο ότι δεν συνεχισες τους χαρακτηρισμούς.
    Όπως καραλαβαινω, έχεις επικεντρωθει στο γιατί τα καταστηματα προσφέρουν αλκοόλ σε νέους.Επεισης ότι η Αστυνομία δεν κάνει ελέγχους.
    Θα συμφωνήσω μαζί σου, όμως αυτή είναι η πραγματικότητα.
    Σ' ότι αφορά το αλκοόλ για τους νέους, είναι σίγουρο ότι εάν θελήσουν μπορούν να τι βρουν οπουδήποτε.Επομενως η μέθη παραμονεύει παντού.
    Και επαναφέρω το ερώτημα.
    Στην περίπτωση που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε ένα έκτακτο περιστατικό το οποίο το Κέντρο Υγείας αδυνατεί να αντιμετωπισει, υπάρχουν οι υποδομες στο νησί;
    Απλά να σου θυμησω το περιστατικό στην παιδική χαρά στο γήπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή