Ο Μύθος του υποθαλάσσιου αγωγού καλά κρατεί. Έχουμε συνηθίσει πλέον την λιτανεία των υποσχέσεων των όποιων χρησιμοποίησαν τον υποθαλάσσιο αγωγό ως δόλωμα για την εκλογή τους και μετά έκαναν τα πάντα για τον χάσουν στην διαδρομή κερδίζοντας χρόνο . Οι έγκριτοι μελετητές που είχε φέρει ο Κουκούλης, είχαν πει δημόσια ότι η μελέτη του υποθαλάσσιου αγωγού από την αρχή μέχρι το τέλος με όλες τις αδειοδοτήσεις μπορούν να ολοκληρωθούν σε δυόμιση χρόνια. Πέρασαν 13 χρόνια από τότε και αγωγός δεν υπάρχει. Το μόνο που βλέπουμε είναι φωτογραφίες από διάφορες φάσεις του έργου. Έργο όμως δεν υπάρχει. Υπάρχουν μόνο εξαρτήματα ελαττωματικά όπως η τρύπια δεξαμενή και οι τρύπιες σωλήνες από "άγνωστους ψαράδες". Ίσως τους ίδιους "ψαράδες" που κάποτε κατέστρεψαν τους ασκούς και κύριος οίδε πότε θα ολοκληρωθεί η "τριλογία των δράματος". Εν αναμονή του τραγικού επίλογου, μάθαμε ότι ενώ το έργο επρόκειτο να ολοκληρωθεί εντός του 2019, ο κατασκευαστής ζήτησε παράταση και φυσικά με το αζημίωτο. 3.000.000 ευρώ ζήτησε και διετή παράταση για την ολοκλήρωση του έργου. Ως πρόσθετη αιτία για την παράταση ο κατασκευαστής πρόβαλε το επιχείρημα ότι δεν υπήρχε άδεια αιγιαλού και παραλίας. Κατά τον Περιφερειάρχη Αττικής "το πραγματικό πρόβλημα είναι η δολιοφθορά στον αγωγό και τα συμφέροντα που κρύβονται πίσω από αυτήν την πράξη". Το ερώτημα είναι ποιοι και πόσοι υπηρετούν συμφέροντα προφασιζόμενοι ότι ενδιαφέρονται για τον αγωγό. Το σίγουρο είναι ότι αυτοί που ασκούν κριτική δεν ξέρουν αν θα φτάσουν σπίτι τους το βράδυ.
Σελίδες
▼
Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020
ΘΝΗΣΙΓΕΝΗΣ Ο ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ
Ο Μύθος του υποθαλάσσιου αγωγού καλά κρατεί. Έχουμε συνηθίσει πλέον την λιτανεία των υποσχέσεων των όποιων χρησιμοποίησαν τον υποθαλάσσιο αγωγό ως δόλωμα για την εκλογή τους και μετά έκαναν τα πάντα για τον χάσουν στην διαδρομή κερδίζοντας χρόνο . Οι έγκριτοι μελετητές που είχε φέρει ο Κουκούλης, είχαν πει δημόσια ότι η μελέτη του υποθαλάσσιου αγωγού από την αρχή μέχρι το τέλος με όλες τις αδειοδοτήσεις μπορούν να ολοκληρωθούν σε δυόμιση χρόνια. Πέρασαν 13 χρόνια από τότε και αγωγός δεν υπάρχει. Το μόνο που βλέπουμε είναι φωτογραφίες από διάφορες φάσεις του έργου. Έργο όμως δεν υπάρχει. Υπάρχουν μόνο εξαρτήματα ελαττωματικά όπως η τρύπια δεξαμενή και οι τρύπιες σωλήνες από "άγνωστους ψαράδες". Ίσως τους ίδιους "ψαράδες" που κάποτε κατέστρεψαν τους ασκούς και κύριος οίδε πότε θα ολοκληρωθεί η "τριλογία των δράματος". Εν αναμονή του τραγικού επίλογου, μάθαμε ότι ενώ το έργο επρόκειτο να ολοκληρωθεί εντός του 2019, ο κατασκευαστής ζήτησε παράταση και φυσικά με το αζημίωτο. 3.000.000 ευρώ ζήτησε και διετή παράταση για την ολοκλήρωση του έργου. Ως πρόσθετη αιτία για την παράταση ο κατασκευαστής πρόβαλε το επιχείρημα ότι δεν υπήρχε άδεια αιγιαλού και παραλίας. Κατά τον Περιφερειάρχη Αττικής "το πραγματικό πρόβλημα είναι η δολιοφθορά στον αγωγό και τα συμφέροντα που κρύβονται πίσω από αυτήν την πράξη". Το ερώτημα είναι ποιοι και πόσοι υπηρετούν συμφέροντα προφασιζόμενοι ότι ενδιαφέρονται για τον αγωγό. Το σίγουρο είναι ότι αυτοί που ασκούν κριτική δεν ξέρουν αν θα φτάσουν σπίτι τους το βράδυ.
Αιακέ γιατί όταν ανεβάζεις δύσκολα θέματα υπάρχει μούγκα;
ΑπάντησηΔιαγραφή