Η πλημμύρα του 1962 έπνιξε την Αίγινα. Για κάποιο λόγο θεώρησαν ότι αυτή η πλημμύρα ήταν κάτι σαν το ουράνιο τόξο που πρόβαλε μετά τον κατακλυσμό του Νώε και θα επικρατούσε παρατεταμένη ανομβρία. Κάποιοι μπάζωσαν ρέματα, κάποιοι τα χρησιμοποίησαν σαν δρόμο για να οικοδομήσουν στα παραρεμάτια οικόπεδά τους και κάποιοι έστησαν αυθαίρετο στην εκβολή ρέματος. Όλα αυτά έγιναν με τις ευλογίες και την ανοχή της τοπικής εξουσίας η οποία προφανώς και γνώριζε ότι εκδίδοντο βεβαιώσεις βάση των οποίων η πολεοδομία εξέδιδε άδειες οικοδομής όπου το ρέμα καταγράφετο ως δρόμος.
Αμφότερες οι φωτογραφίες αφορούν την εκβολή του ρέματος της Σκοτεινής. Η πρώτη απεικονίζει το έργο που κατασκευάστηκε βάση της μελέτης που φέρει υπογραφή 17-6-2002. Οι διαστάσεις του ρέματος ήταν τέτοιες που επέτρεψαν την κατασκευή της εικονιζόμενης παράνομης ράμπας η χρησιμότητα της οποίας ήταν να μπορεί να χρησιμοποιείται το ρέμα ως δρόμος. Το πόσο καταστροφικός ήταν ο συνδυασμός μικρού στομίου οχετού και παράνομης ράμπας αποδείχτηκε στην πλημμύρα του 2010 όπου κινδύνευσαν ανθρώπινες ζωές.
Στην δεύτερη φωτογραφία βλέπουμε το ρέμα της Σκοτεινής στην παρούσα μορφή του μετά το έργο του 2019 το οποίο έγινε για να αποκαταστήσει την βλάβη που προκάλεσε η κακοτεχνία του 2002.
Το 2002 δήμαρχος Αίγινας ήταν ο Τρύφων Γκότσης (1991-2002). (ΝΔ)
Τον διαδέχθηκε ο Δημήτριος Μούρτζης (2003-2005) επί θητείας του οποίου ολοκληρώθηκε το έργο.(ΝΔ).
Επειδή το έργο ήταν της Νομαρχίας , Νομάρχης Πειραιά (1998-2002) ήταν η Μαίρη Τσαρώτου - Τσανάκη. (ΝΔ)
Δήμαρχος μεταξύ 2014-2019 ήταν πάλι ο Δημήτρης Μούρτζης. Επί θητείας του κατασκευάστηκε το έργο της Περιφέρειας Αττικής που βλέπουμε στην δεύτερη φωτογραφία. Αξιοσημείωτες οι προσπάθειες παρεμπόδισης του έργου από την διοίκηση Μούρτζη (τα μέλη της οποίας απαρτίζουν και την σημερινή διοίκηση) ώστε να παρεμποδιστεί η καθαίρεση της παράνομης ράμπας.
Στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο (7-7-2021) οι δημοτικοί σύμβουλοι καλούνται να ψηφίσουν την κατασκευή δρόμου στην δεξιά πλευρά του ρέματος . Το θέμα προωθεί η σημερινή διοίκηση Ζορμπά.
Ερωτήματα
Για ποιο λόγο εντάχθηκε στο έργο του 2002 προυπολογισμού 991.200 ευρώ η κατασκευή οχετού (συνοδευόμενου από παράνομη ράμπα).
Για ποιο λόγο στην παρούσα μελέτη προβλέπεται η δημιουργία δρόμου εντός του ρέματος της Σκοτεινής (στην δεξιά πλευρά της φωτογραφίας) κόστους 3.200.000 ευρώ.
Τι γνωρίζουν για το θέμα τα μέλη της διοίκησης Π Κουκούλη (2007-2010), Σάκη Σακκιώτη (2014-2019)
Ποιους εξυπηρετεί η αναγνώριση τμήματος του ρέματος Λεύκης και του ρέματος της Σκοτεινής από την Καποδιστρίου ως την εκβολή του ρέματος ως δρόμου.
Πόσες άδειες έχουν εκδοθεί εμφανίζοντας τα συγκεκριμένα τμήματα ρέματος ως δρόμο.
Γιατί ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώσει 3,200.000 ευρώ για το ρέμα της Σκοτεινής και 6,500,000 ευρώ για το ρέμα της Λεύκης για να εξυπηρετηθούν ιδιωτικά συμφέροντα.
Αν τα ερωτήματά μας είναι αβάσιμα, ας μας διαψεύσουν οι αρμόδιοι και ας στείλουν το δημοσίευμά μας στον εισαγγελέα.
Εν κατακλείδι
Βαρύ το τίμημα της ατιμωρησίας πράξεων και παραλήψεων ενός νοσηρού παρελθόντος το οποίο σήμερα ζητά εκ νέου κάλυψη και συνενόχους.
Και τι περίμενες πως θα ψηφίσουν αρνητικά;Βολεύει τόσους πολλούς που χαλάλιζουν και καμιά δεκαριά δέντρα να γίνει δρόμος λέω εγώ τώρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΙΑΚΕ ΤΟ 2014-2019 δήμαρχος ηταν ο Μούρτζης το 2011-2014 δήμαρχος ηταν ο Σάκης
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργο γερά
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι χρόνια σου πολλά.
ΟΙ ΝΤΑΛΤΟΝΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΕΖΟΥΠΟΛΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήτου Γέροντα Σουλπίκιου
Τελευταία στο νησί μας
γύρω από το λιμάνι
πιθανόν να συναντήσεις
τον καινούργιο Γκοτζαμάνη
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή10.000.000 ΕΥΡΩ
ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ