Οι τέσσερις νεκροί, τα θύματα της ναυτικής τραγωδίας της Μονής της 16 Αυγούστου 2016 , νοητά "παρακολουθούν" την ανέλκυση του "ΑΝΤΩΝΙΑ", της βάρκας που τους μετέφερε στην Μονή όταν το σκάφος που τους εμβόλισε τους έστειλε στον Άδη.
Η προηγούμενη ανάρτησή μας (εδώ) φαίνεται πως ενόχλησε σφόδρα ανώνυμο σχολιαστή ο οποίος ενεργώντας για τον εαυτό του ή και για άλλους εξέφρασε την αντίδρασή του στον τίτλο "Νησί του εγκλήματος" . Μόνο που ο τίτλος της ανάρτησης ήταν ΜΟΝΗ. Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ. Στο κείμενο της ανάρτησης υπάρχει η αναφορά "Στο νησί του εγκλήματος η λήθη βολεύει πολλούς".
Προφανώς ο ανώνυμος σχολιαστή θέλει το γεγονός να ξεχαστεί για λόγους τους οποίους αυτός γνωρίζει. Θα τον παρακαλούσαμε λοιπόν να κρατήσει τα παράπονά του και να τα εκφράσει όταν η καμπάνα της εκκλησίας χτυπήσει για αυτόν. Τότε, εκεί στις πύλες του Άδη, οι τέσσερις νεκροί της ναυτικής τραγωδίας θα περιμένουν. Ας εξηγήσει σε αυτούς. Είμαι σίγουρος ότι αυτοί θα καταλάβουν. Ας κοιτάξει την φωτογραφία. Αυτοί οι τέσσερις τον περιμένουν. Καρτερικά. Ο δικός τους χρόνος τελείωσε εκείνο το μεσημέρι.Τότε που έχασαν τα πάντα. Ο δικός του τρέχει ακόμα. Η μοίρα του έδωσε χρόνο να σκεφτεί και να καταρτίσει μια πειστική εξήγηση. Αυτοί θα κρίνουν ......
Για του τέσσερις νεκρούς δεν υπήρξε δικαίωση. Στο νησί του εγκλήματος όλα τα εγκλήματα μένουν ατιμώρητα. Στην περίπτωση της Μονής, υπήρξε αντίδωρο. Τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους η δημοτική αρχή παρέλαβε για λογαριασμό του Λιμεναρχείου Αίγινας δωρεά "αγνώστου". Ένα περιπολικό με τέσσερις ρόδες. Μία για κάθε νεκρό. (εδώ).
Ίσως θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες. Σε άλλες εποχές στους ιθαγενείς έδιναν καθρεφτάκια .(εδώ)
Πάλι τα μπέρδεψες το σχόλιο του 8,19 στην προηγούμενη ανάρτηση σου μιλάει για την ατιμωρησία του κράτους σε απλά ελληνικά ότι δεν έχει αποδοθεί ακόμα δικαίοσυνη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εσύ κατάλαβες ότι μιλάει για συγκάλυψη !!!!!!!!!!!
Το λάθος του ήταν ότι " το νησί του εγκλήματος " δεν είναι ο τίτλος όπως πολλάκις χρησιμοποιείς αλλά αναφορά στο κείμενο ....
Καθρέπτη κσθρεπτακη μου, για πες μου το όνομα του δωρητή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο πλαίσιο της ιεραρχικής δομής των κοινωνικών τάξεων του φεουδαρχικού συστήματος οι βασιλιάδες κατέλαβαν την υψηλότερη και σημαντική θέση, ακολουθούμενη από τους βαρώνους και ευγενείς, ιερείς και επίσκοποι, ιππότες ή υποτελείς και οι χωρικοί ή οι αγρότες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την στιγμή που υπάρχουν βαρωνοι, ας αναρωτηθούμε οι υπόλοιποι σε ποια κοινωνική ταξη μας κατατάσσουν αυτοί οι βαρωνοι.
Ανάλογη και η συμπεριφορά τους.
8 32 την κοινωνική μας τοποθέτηση την καθορισαμε από μόνοι μας με Γαλοπούλες και μακαρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επίπεδο του τουρισμού εξαντλείται στα 20 ευρώ.
Τα ενοικιαζομενα δωμάτια έχουν ταβανι τα 30 ευρώ.
Με λίγα λόγια ένα νησί που αργοπεθαίνει και σαλαμινοποιειται.
Απόδειξη η κατάσταση της Αγίας Μαρίνας και της Σουβάλας ενώ έρχεται με ταχύτητα η Περδικα και η Αίγινα.
9,34 Ξέχασες τα εικοσαρικα και απ' ότι καταλαβαίνω το 23 δεν θα είσαι υποψήφιος γιατί με τη μούτρα θα ζήτησης ψήφο από αυτούς που καθόρισανε την κοινωνική τους τοποθέτηση με γαλοπούλες δηλαδή απ' αυτούς που λοιδορείς για της επιλογές τους
ΑπάντησηΔιαγραφή