Manet. Venice canal 1875
Σελίδες
Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑΓΟΝΑΣ?
Manet. Venice canal 1875
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021
ΤΟ ΜΠΑΛΩΜΑ ΤΗΣ ΚΕΤΡΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ.( ΕΡΓΟ ΕΣΠΑ MIS 5001073)
ΑΔΑΜ:
Αίγινα, 29/12/2021
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ
Δ/νση:Διοκ/κών & Οικ/κών Υπηρεσιών
Γραφείο Προμηθειών
Οινώνης 3, Αίγινα, Τ.Κ. 18010
Τηλέφωνο: 22973 20047
Email: promithies@aeginadimos.gr
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
916/2021
Ο Δήμαρχος λαμβάνοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 209 του Ν. 3463/06 (Δ.Κ.Κ.) όπως έχεις τροποποιηθεί και ισχύει. 2. Τις διατάξεις της παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν. 3731/2008.
3. Τις διατάξεις του Ν.3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης).
4. Τις διατάξεις του Ν.4412/2016 για τις συμβάσεις προμηθειών - υπηρεσιών όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. 5. Τις διατάξεις του ΠΔ 80/2016 “Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες” (ΦΕΚ 145/Α) όπως ισχύει και του Β.Δ. 17-5/15-6-1959 “Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού Δήμων και Κοινοτήτων”. 6. Τις διατάξεις του Ν.4555/2018 (Πρόγραμμα Κλεισθένης).
7. Το με αρ. Πρωτ. 3677/19-03-2021 (ΑΔΑΜ: 21REQ008323320) πρωτογενές αίτημα της αρμόδιας υπηρεσίαςμε το οποίο εκδηλώθηκε η ανάγκη του Δήμου να προβεί στην διενέργεια έργου “Αποκατάσταση ρηγματώσεων σε θάλαμο δεξαμενής ύδρευσης στο Λεόντι του Δήμου Αίγινας” και την υπ.αρ. 21/2020 μελέτη του τμήματος τεχνικής υποστήριξης νησιωτικών δήμων της Περιφέρειας Αττικής.
8. Το υπ. αρ. πρωτ 4930/13-04-2021 τεκμηριωμένο αίτημα διατάκτη για ανάληψη υποχρέωσης. 9. Τις εξασφαλισμένες πιστώσεις του προϋπολογισμού τρέχοντος έτους του Δήμου στον Κ.Α. 63.6117.01 – Αποκατάσταση ρηγματώσεων σε θάλαμο δεξαμενής ύδρευσης στο Λεόντι – Χρηματοδότηση :ΠΔΕ Περιφέρειας Αττικής υποέργο του έργου με τίτλο: Παροχή υπηρεσίας συντήρησης και λειτουργίας κεντρικών δεξαμενών ύδρευσης ΣΑΕΠ 085 Κωδικός έργου: 2018ΕΠ08500012.
10. α)Την υπ. αρ Α/Α 267 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης με ΑΔΑM:21REQ008457499 και β) η βεβαίωση του Προϊσταμένου της Οικονομικής Υπηρεσίας, επί της ανωτέρω απόφασης για την ύπαρξη διαθέσιμου ποσού των 16.500,00 ευρώ τη συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016 και τη δέσμευση στο οικείο Μητρώο Δεσμεύσεων της αντίστοιχης πίστωσης, με α/α βεβ 266.
11. Την υπ. αρ. Πρωτ. 11877/26-08-2021 πρόσκληση του Δήμου μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (ΑΔΑΜ:21PROC009116955).
12. Την υπ. αρ. Πρωτ. 12393/06.09.2021 Βεβαίωση περί μη υπέρβασης του 10% του συνολικού ποσού του τεχνικού προγράμματος
13. Την υπ. αρ. Πρωτ. 13005/16.09.2021 οικονομική προσφορά της Τεχνικής εταιρείας ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Δ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Α.Ε. ΑΦΜ: 094077875 ΔΟΥ: ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ Δ/ΝΣΗ: ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ 10 ΤΚ:15123 ΜΑΡΟΥΣΙ ΤΗΛ :2106100500 με ποσό προσφοράς 16.349,40 €με ΦΠΑ 24%.
14. Την υπ. αρ 785/2021 Απόφαση δημάρχου (ΑΔΑΜ: 21AWRD009246612/ 22-09-2021) περί απευθείας ανάθεσης του έργου “Αποκατάσταση ρηγματώσεων σε θάλαμο δεξαμενής ύδρευσης στο Λεόντι του Δήμου Αίγινας” στην εταιρεία ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Δ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Α.Ε. ΑΦΜ: 094077875 ΔΟΥ: ΦΑΕΑΘΗΝΩΝ Δ/ΝΣΗ: ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ 10 ΤΚ:15123 ΜΑΡΟΥΣΙ ΤΗΛ :2106100500 έναντι του ποσού των 16.349,40 € με ΦΠΑ 24%.
15. Την υπ.αρ. 14344/07.10.2021 (ΑΔΑΜ:21SYMV009332237) σύμβαση για το έργο με τίτλο “Αποκατάσταση ρηγματώσεων σε θάλαμο δεξαμενής ύδρευσης στο Λεόντι του Δήμου Αίγινας” με την εταιρεία ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Δ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Α.Ε. ΑΦΜ: 094077875 ΔΟΥ: ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ Δ/ΝΣΗ: ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ 10 ΤΚ:15123 ΜΑΡΟΥΣΙ ΤΗΛ :2106100500 έναντι του ποσού των 16.349,40 € με ΦΠΑ 24%.
16. Τον 1ο Ανακεφαλαιωτικό Πίνακα Εργασιών (τακτοποιητικό) του έργου «Αποκατάσταση ρηγματώσεων σε θάλαμο δεξαμενής ύδρευσης στο Λεόντι» ο οποίος έχει συνταχθεί από την Επιβλέπουσα Μηχανικού του Έργου (Αρ.πρωτ.διαβιβαστικού 1100532/22.12.2021 Τμήμα τεχνικής υποστήριξης Νησιωτικών Δήμων Περιφέρειας Αττικής)
17. Την αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει τον 1ο Α.Π.Ε. (τακτοποιητικό) του εν λόγω έργου. ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
1. Εγκρίνει τον 1ο Ανακεφαλαιωτικό Πίνακα Εργασιών (τακτοποιητικό) του έργου «Αποκατάσταση ρηγματώσεων σε θάλαμο δεξαμενής ύδρευσης στο Λεόντι» του Δήμου Αίγινας ο οποίος έχει συνταχθεί από την Επιβλέπουσα Μηχανικού του Έργου (Αρ.πρωτ.διαβιβαστικού 1100532/22.12.2021 Τμήμα τεχνικής υποστήριξης Νησιωτικών Δήμων Περιφέρειας Αττικής) .
ο Δήμαρχος
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Το έργο περαιώθηκε εμπρόθεσμα την 15-3-2018 σύμφωνα με την από 24-3-2018 βεβαίωση περαίωσης της ΔΤΕΠΑ.
Έχει εγκριθεί η Τελική Καταμέτρηση του έργου του θέματος με το με αριθμ πρωτ 89413/5-9-2018 ΔΤΕΠΑ έγγραφο της Διευθύνουσας υπηρεσίας.
Η Επιτροπή Παραλαβής παραλαμβάνει το έργο ποσοτικά, αφού έλεγξε κατά το δυνατόν τις επιμετρήσεις με γενικές ή σποραδικές καταμετρήσεις και κατέγραψε στο Πρωτόκολλο τις ποσότητες της Τελικής Επιμέτρησης , όπως αναγράφονται στα πρωτόκολλα αφανών εργασιών και τα λοιπά επιμετρικά στοιχεία λαμβάνοντας υπόψη το ΠΠΕ του έργου, τους συγκεντρωτικούς πίνακες επάρκειας ελέγχων, τα αποτελέσματα των εργαστηριακών ελέγχων και μετά από μακροσκοπική εξέταση των εργασιών που έχουν εκτελεστεί, διαπίστωσε την καλή κατάσταση του έργου από άποψη ποιότητας.
Το έργο εκτελέστηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μελέτης και τους κανόνες της τέχνης.
Λόγω της λήξης του χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης του έργου των 15 μηνών από την 15-6 2019 και μετά από την 14-10-2019 (πρωτ ΔΤΕΠΑ 627109/14-10-2019) όχληση του αναδόχου για οριστική παραλαβή του έργου και δεδομένου ότι η τελική επιμέτρηση υποβλήθηκε εμπρόθεσμα, η Επιτροπή εισηγείται το έργο εκτός από προσωρινά να παραληφθεί και οριστικά.
Με το από 11-6-2020 Πρωτόκολλο Προσωρινής παραλαβής η επιτροπή και ο ανάδοχος δεν υπέβαλαν ουδεμία παρατήρηση ή αίτημα όσον αφορά στην ποσοτική και ποιοτική παραλαβή του έργου του θέματος.
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ
Υπάρχουν ευθύνες οι οποίες πρέπει να αποδοθούν.
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΑΓΩΓΟΥ
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΛΗΞΑΝ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΥΨΕΛΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ
8.4.2 Στοιχεία σεισμικότητας ευρύτερης περιοχής του έργου Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων Εργων Αντιπλημμυρικής Προστασίας Αίγινας & Μεθάνων
Η Ελλάδα, εξαιτίας του γεωδυναμικού καθεστώτος που επικρατεί σε αυτή και τις
παραμορφώσεις που συμβαίνουν, χαρακτηρίζεται από έντονη σεισμικότητα.
Στο Σχήμα 8.4.2-1 παρουσιάζεται η κατανομή των επικέντρων των μεγαλύτερων και
καταστρεπτικότερων σεισμών του Ελληνικού χώρου την περίοδο 1900 – 2004. Παρατηρείται ότι
στην ευρύτερη περιοχή μελέτης δεν καταγράφονται σεισμικά συμβάντα. Οι σχετικά μεγάλες
αποστάσεις των περισσότερων σεισμικών εστιών από την εξεταζόμενη θέση υποδηλώνουν ότι οι
εδαφικές επιταχύνσεις που έχουν επιφέρει σε αυτή είναι χαμηλές.
Σχήμα 8.4.2-1 Κατανομή επίκεντρων των μεγαλύτερων και καταστρεπτικότερων σεισμών του
ελλαδικού χώρου (1900 – 2004)
Κατά τη διάρκεια της ιστορικής εξέλιξης του Ελλαδικού χώρου, υπάρχουν στοιχεία από
καταγραφές αρχαίων συγγραφέων για σεισμούς μέχρι και το 500 π.Χ. Από το 1900 (έτος
εγκατάστασης του πρώτου σεισμογράφου στην Ελλάδα) και μετά αρχίζει η ενόργανη καταγραφή
των σεισμών στην Ελλάδα. Στο Νέο Αντισεισμικό Κανονισμό ορίζεται η σεισμική επικινδυνότητα
των γεωλογικών σχηματισμών, με βάση τη συνεκτικότητα της δομής τους, το πάχος και την κλίση
των στρώσεων τους, καθώς και τη λιθολογική τους σύσταση στις ακόλουθες κατηγορίες:
• Οι εντοπισθέντες γεωλογικοί σχηματισμοί (πυκνής απόθεσης αργιλώδη αμμοχάλικα και
σκληρή άργιλος) κατατάσσονται σε ότι αφορά στη σεισμική τους επικινδυνότητα στην
κατηγορία (β).
• Τα μάρμαρα, οι ασβεστόλιθοι, τα υπερβασικά πετρώματα και οι υγιείς σχιστόλιθοι
κατατάσσονται στην κατηγορία (α).
Με βάση τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό όπως αυτός τροποποιήθηκε πρόσφατα, από την
άποψη της γεωγραφικής κατανομής της σεισμικής επικινδυνότητας στην Ελλάδα, η χώρα
υποδιαιρείται σε τρεις ζώνες σεισμικής επικινδυνότητας Ι, ΙΙ, και ΙΙΙ, τα όρια των οποίων
καθορίζονται στον Νέο Χάρτη Σεισμικής Επικινδυνότητας της Ελλάδας (Σχήμα 8.4.3-2). Οι ζώνες
αυτές έχουν ως εξής:
Ι = Μέτρια σεισμόπληκτες περιοχές
ΙΙ = Ισχυρά σεισμόπληκτες περιοχές
ΙΙΙ = Εξαιρετικά σεισμόπληκτες περιοχές
Σε κάθε ζώνη σεισμικής επικινδυνότητας αντιστοιχεί μία τιμή σεισμικής επιτάχυνσης εδάφους
Α=αg (g: επιτάχυνση βαρύτητας) σύμφωνα με τον κατωτέρω πίνακα.
Πίνακας 8.4.2-1 Τιμές σεισμικής επιτάχυνσης του εδάφους ανάλογα με τη Ζώνη Σεισμικής
Επικινδυνότητας (ΕΑΚ, 2003)
Ζώνη Σεισμικής Επικινδυνότητας Ι ΙΙ ΙΙΙ
0,16 0,24 0,36
Με βάση τον τροποποιημένο Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ 2003) η περιοχή
κατατάσσεται στην ζώνη ΙΙ, με σεισμική επιτάχυνση εδάφους Α = α x g, όπου α = 0,24.
Σχήμα 8.4.2-2 Τροποποιημένος χάρτης σεισμικής επιτάχυνσης της Ελλάδος (Ο.Α.Σ.Π. 2003)
Επομένως:
A = 0,24*9,81 = 2,35 m/sec2
Σύμφωνα με τα σεισμολογικά δεδομένα, εκτιμάται ότι οι τιμές των σεισμικών επιταχύνσεων
εδάφους έχουν πιθανότητα υπέρβασης 10% στα επόμενα 50 χρόνια.\
Τα στοιχεία προέρχονται από την κάτωθι μελέτη η οποία υποβλήθηκε
Στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής διαβιβάστηκε από τη Δ/νση Περιβάλλοντος & Χωρικού Σχεδιασμού της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής με το με αρ. πρωτ. 68189/8-06-21 έγγραφο η Μελέτη Περιβαλλοντικών
Επιπτώσεων (ΜΠΕ), με Π.Ε.Τ 2009366820 και με:
Α) τίτλο έργου: «Μελέτη Αντιπλημμυρικών ‘Εργων στα ρέματα: Μεγάλο Ποτάμι Καλλονής Τροιζήνας, Λάκκα
και Αγ. Τριάδα Λουτρόπολης Μεθάνων, Μεγάλο Ποτάμι στο Βαθύ Μεθάνων, Σκοτεινή και Λεύκη ν. Αίγινας»
υποκατηγορία Α2, ομάδα: 2η, α/α: 15 (Αντιπλημμυρικά έργα και έργα διευθέτησης της ροής των υδάτων,
όπως: διαμόρφωση διατομής με επένδυση ή μη, κατασκευή ή ενίσχυση αναχωμάτων, κάλυψη
υδατορέματος, κατασκευή τεχνητού κλάδου, άρση προσχώσεων από μη διευθετημένο τμήμα υδατορέματος
κλπ).
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Το Δελτίο Τύπου (14/12/2021) της Περιφέρειας Αττικής αναφέρεται στον Υποθαλάσσιο αγωγό και στην δοκιμαστική λειτουργία του.
"Σύμφωνα με την ενημέρωση του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη από την αρμόδια Αντιπερειφερειάρχη Νησων Β. Θεοδωρακοπούλου Μπόγρη η δοκιμαστική λειτουργία θα ξεκινήσει μόλις ο Δήμος Αίγινας ολοκληρώσει και την επισκευή των ρωγμών που έχουν εντοπιστεί , με πιθανά αίτια σεισμούς και καθιζήσεις στην Κεντρική Δεξαμενή στην περιοχή Κυψέλη Αίγινας".
Ερωτήματα.
Μήπως κάποιοι μας θεωρούν αφελείς; Πότε έγινε σεισμός στην Αίγινα την τελευταία δεκαετία που να προκάλεσε ζημιές σε κτίρια (κυρίως στην περιοχή της Κυψέλης) ώστε να δικαιολογούνται ζημιές στην καινούργια δεξαμενή; Ας μας απαντήσουν οι αρμόδιοι.
Το Δελτίο Τύπου Της Περιφέρειας
14/12/2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το μεγαλύτερο έργο της
Περιφερειακής Ενότητας Νήσων ο υποθαλάσσιος αγωγός ύδρευσης της Αίγινας
ολοκληρώθηκε –Στην τελική ευθεία και η ολοκλήρωση υδροδότησης του νησιού η
οποία αναμένεται να ξεκινήσει δοκιμαστικά τέλος Δεκεμβρίου
Γ. Πατούλης: «Ένα
σημαντικό και καινοτόμο έργο, η υδροδότηση της Αίγινας, γίνεται πραγματικότητα.
Ο υποθαλάσσιος αγωγός έχει ήδη ολοκληρωθεί και σύντομα θα ξεκινήσει η
δοκιμαστική του λειτουργία»
Ένα εμβληματικό έργο που
χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Αττικής, ο υποθαλάσσιος αγωγός ύδρευσης της Αίγινας, ολοκληρώθηκε στις αρχές Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με
την ενημέρωση του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη από την αρμόδια
Αντιπεριφερειάρχη Νήσων Β. Θεοδωρακοπούλου Μπόγρη η δοκιμαστική λειτουργία θα
ξεκινήσει μόλις ο Δήμος Αίγινας ολοκληρώσει και την επισκευή των ρωγμών που έχουν εντοπιστεί,
με πιθανά αίτια σεισμούς και καθιζήσεις στην Κεντρική Δεξαμενή στην περιοχή Κυψέλη Αίγινας. Η αποκατάσταση των
ρωγμών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2021 και η
δοκιμαστική λειτουργία θα έχει ξεκινήσει μέχρι τέλος Δεκεμβρίου.
Με το συγκεκριμένο έργο
συνδέεται το νησί, της Αίγινας μέσω Σαλαμίνας με τον κεντρικό αγωγό της ΕΥΔΑΠ.
Ο αγωγός 14,4 χιλιομέτρων είναι σε βάθη μέχρι και 95 μέτρων και αναμένεται να εξασφαλίσει
ημερήσια παροχή νερού 21.500 κυβικά μέτρα. Το έργο, το οποίο θεωρείται μοναδικό
στην Ελλάδα, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Αττική 2104-2020) με το
ποσό των 23 εκ. €.
Κατά τη διάρκεια
πρόσφατης επίσκεψης και επίβλεψης του έργου στο Λεόντι Αίγινας στα τέλη
Οκτωβρίου ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης είχε ενημερωθεί για την πρόοδο
των εργασιών και είχε ζητήσει από το δήμο και τον ανάδοχο να προβούν το
ταχύτερο δυνατό στις εργασίες αποκατάστασης των ρωγμών της δεξαμενής
προκειμένου να αρχίσει κανονικά η υδροδότηση του νησιού από τον κεντρικό αγωγό
της ΕΥΔΑΠ.
Με αφορμή την ολοκλήρωση
της σύνδεσης του αγωγού με το νησί της Αίγινας ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ.
Πατούλης επισήμανε τα εξής:
«Ένα σημαντικό και
καινοτόμο έργο, η υδροδότηση της Αίγινας, γίνεται πραγματικότητα. Ο
υποθαλάσσιος αγωγός έχει ήδη ολοκληρωθεί και με βάση την ενημέρωση που έχουμε
το αργότερο μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία.
Δυστυχώς η πορεία υλοποίησης αυτού του δύσκολου εγχειρήματος ήταν με
προσχώματα, δολιοφθορές και καθυστερήσεις. Η ολοκλήρωση του αγωγού, είναι
το σημαντικότερο βήμα για να φτάσει σε όλους τους πολίτες της Αίγινας το
πολυτιμότερο αγαθό, το νερό. Το έργο είναι έτοιμο και απόλυτα ασφαλές. Για να
γίνει όμως λειτουργικό απαιτείται άλλο ένα βήμα, η αποκατάσταση των ρωγμών της
Κεντρικής Δεξαμενής, κάτι που είναι θέμα ημερών. Οι υπηρεσίες της Περιφέρειας,
εγώ προσωπικά και η Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Β. Θεοδωρακοπούλου Μπόγρη έχουμε
πράξει ότι είναι αναγκαίο. Συνεργαζόμαστε στενά με το Δήμο και τον ανάδοχο
προκειμένου να ολοκληρωθεί και το τελευταίο βήμα για να ξεκινήσει η δοκιμαστική
λειτουργία. Δεν θα αφήσουμε να πάει ούτε μέρα χαμένη. Πρόκειται για ένα έργο
πρωτοποριακό και με πολλαπλά οφέλη, αλλά ίσως είναι ένα από τα πιο δύσκολα που
έχουνε εκτελεστεί στη χώρα. Η Περιφέρεια Αττικής με συγκεκριμένα χρηματοδοτικά
προγράμματα και έργα θα συνεχίσει να στηρίζει την ανάπτυξη της Αίγινας, όπως
και όλων των νησιών του Αργοσαρωνικού».
Η Αντιπεριφερειάρχης
Νήσων Β. Θεοδωρακοπούλου-Μπόγρη υπογράμμισε:
«Ένα ταξίδι μέσα από δεκάδες προβλήματα φτάνει στο τέλος του. Μέχρι και δολιοφθορές αντιμετωπίσαμε για να φτάσουμε να το ολοκληρώσουμε. Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν στο πρωτοποριακό αυτό εγχείρημα της Περιφέρειας Αττικής. Ιδιαίτερες ευχαριστίες και στον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη που από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε την διοίκηση της Περιφέρειας προσωπικά ασχολήθηκε αρκετές φορές για να προχωρήσει το έργο. Η Περιφέρεια Αττικής πρώτη στα έργα υποδομής για μια Αττική κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης της χώρας μας».
Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021
Η ΝΔ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑ
Όπα! νάτο πάλι το Μόσιαλο. Στο όχι μακρινό 1986 σε αντιαμερικανική πορεία ανάμεσα στον Φίλη και στον Λάμπρου σαν Ρηγάς του ΚΚΕεσ.
ΑΝΤΩΝΥΜΟΥΣ
Ο πράκτορας με το πατίνι είναι ας πούμε πιστερίκι που γινε νωρίς ρουφιάνος για να βγάζει χαρτζιλίκι.
Περιφέρεται στην ρούγα και ολόγυρα στο πόρτο στης ψαραγοράς την γιάφκα ευπειθώς δίνει ραπόρτο.
Που περπάτησαν, τι είπαν τα ημίψηλα καπέλα, με ποιόν πίνει τον καφέ της η πολύ γνωστή μοντέλα.
Και θα βρουν εκεί που ψάχνουν ένα δροσερό αγγούρι που ναι μαλλιαρό στην ρίζα κι έχει κόκκινη την μούρη.
Βοήθειά τους.
Εκ του παλιού ημερολογίου του γέροντα Σουλπίκιου.
Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2021
ΕΥΧΕΣ & ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ
Το διαδίκτυο φιλοξενεί πολλές απόψεις. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το βίντεο μιας νεαρής "απολογήτριας " στο ΤΙΚ ΤΟΚ. Με σύντομο και συνοπτικό τρόπο παρουσιάζει επιστημονική απόδειξη για την ύπαρξη του θεού.
Στηριζόμενη στην άποψη του Θωμά Ακινάτη ( ο οποίος έχει επιρροές από τους Αυγουστίνο, Αριστοτέλη, Πλάτωνα , Σωκράτη, Διονύσιο Αρεοπαγίτη) εξηγεί. Η απάντησή μου στο ερώτημα "χρειάζομαι επιστημονική απόδειξη για την ύπαρξη του θεού" είναι. Ο Αϊνστάιν στους υπολογισμούς του για την θεωρία της σχετικότητας βρήκε ότι το σύμπαν δεν ήταν αιώνιο. Είχε αρχή. Αυτό μας οδηγεί στον νόμο της αιτίασης. Για να υπάρχει κάτι χρειάζεται μια γεννεσιουργός αιτία. Γνώριζε ότι εάν το σύμπαν είχε αρχή χρειαζόταν μια αιτία. Την θεωρία του Big Bang. Πριν δεν υπήρχε διάστημα, χρόνος και ύλη. Πριν το big bank δεν υπήρχε τίποτα. Επομένως είναι αδύνατο για το σύμπαν να δημιουργήσει τον εαυτό του εφόσον δεν υπήρχε τίποτα αλλά για να δημιουργηθεί χρειαζόταν η γεννεσιουργός αιτία του big bang το οποίο προκλήθηκε από μια εξαιρετικά ισχυρή, έξυπνη και ακριβής στους χειρισμούς οντότητα η οποία έχει την δυνατότητα να υπάρξει έξω από τον χώρο, τον χρόνο και την ύλη. Αυτή η οντότητα δεν μπορεί να είναι άλλο από τον θεό.
Την άποψη αυτή συμπληρώνει και η θεωρία του αστροφυσικού Hugh Ross ο οποίος έχει αναπτύξει την θεωρία του επακριβούς σχεδιασμού. Για να μπορέσει να υπάρξει ζωή στην γη, το σύμπαν πρέπει να έχει συγκεκριμένη μάζα, ηλικία και μέγεθος. Το σύμπαν περιορίζεται σε μία διάσταση χρόνου αλλά η θεωρία χρόνου - διαστήματος μας λέει ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε εκτός χρόνου και διαστήματος. Επομένως η γεννεσιουγός αιτία του σύμπαντος δεν μπορεί να υπάρξει εντός της συγκεκριμένης διάστασης χρόνου - διαστήματος. Επέκτεινε την έρευνά του στα θρησκευτικά βιβλία των θρησκειών και ανακάλυψε ότι οι θεοί του Ινδουισμού και του Βουδισμού δρουν εντός χρόνου - διαστήματος. Μόνο ο θεός της βίβλου δημιούργησε τον κόσμο εκτός χρόνου -διαστήματος που σημαίνει ότι το σύμπαν δεν υπήρχε μέχρι την στιγμή που το δημιούργησε.
Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2021
Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021
ΕΥΧΕΣ
Τρεις λέξεις
Υγεία, Ευτυχία, Αλληλεγγύη.
Υπουργέ μου βρήκες πράγματι τρεις λέξεις με τον πόνο μας να παίξεις.
Αλλά ιδού η απορία. Πως χωράει η ευτυχία μέσα στην τρομολαγνεία΄
Κι ανταποδίδω τις ευχές σου δύό φορές και πάρα πάνω και τολμώ να σε καλέσω το τραπέζι να σου κάνω.
Θάχω μπρόκολο στην σούβλα και στα κάρβουνα μαρούλι με πουρέ γλυκοπατάτας κι όλα συνταγές του κούλη.
Μα και τον καινούργιο χρόνο που θαρθεί με την ευχή σου της φτωχολογιάς ο πόνος θάχει την υπογραφή σου.
Νάσαι καλά και καλή λευτεριά.
Ο πάντα φίλος σας
Σουλπίκιος
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ. ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022.
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021
ELON MUSK. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2021 "ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚEΤΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ CNN
Ο Elon Musk σε συνέντευξη που έδωσε στους Babelon Bee είπε ότι δεν είναι αρκετά διεστραμμένος για να είναι στο CNN. Αναφερόμενος στην νοοτροπία - αριστερή ιδεολογία - θρησκεία των woke (ξύπνιων), είπε ότι η ιδεολογία τους είναι διχαστική, προωθεί τον διαχωρισμό και το μίσος, και βασικά δίνει σε μίζερους ανθρώπους ένα νόημα, μία αφορμή για να είναι κακοί και φθονεροί, προβάλλοντας μια ψεύτικη αρετή.
Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021
ΧΡΟΝΟΣ "ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ" ΤΗΣ ΜΠΑΡΑΣ - ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ
Πράξη. Ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή, κατά παραυτουργία (και από έχοντα νομική υποχρέωση, δια παραλείψεως τελούμενη).
Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΜΕΝΗ ΜΠΑΡΑ
Περίδος: Ι, Σύνοδος: Δ', Συνεδρίαση: ΙΖ΄ 04/11/2003
ΣΥΝΟΔΟΣ Δ΄
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΙΖ΄
Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2003
«Σε απάντηση της παραπάνω ερώτησης, αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος και μετά από σχετικό έγγραφο του Νομαρχιακού Διαμερίσματος Πειραιώς, σας πληροφορούμε τα εξής:
α. Κατά το έτος 2003 εκτελέσθηκαν τα παρακάτω έργα:
- Αποκατάσταση φθορών ασφάλτου οδοστρώματος Δήμων Νομαρχίας Πειραιά και νήσων Αίγινας και Σαλαμίνας προϋπολογισμού 89.762,27 ευρώ, με το οποίο έγιναν επεμβάσεις και στο οδικό δίκτυο της Ν. Αίγινας.
- Αποκατάσταση γέφυρας ρέματος Σκοτεινής - Ανιτσαίου Αίγινας προϋπολογισμού 145.000,00 ευρώ.
- Στον οδικό άξονα Αίγινας - Πέρδικας ολοκληρώθηκε το τμήμα από Φάρο έως Πέρδικα με την εργολαβία «Συντήρηση - Βελτίωσης οδικού δικτύου από Φάρο έως Πέρδικα Νήσου Αίγινας» δαπάνης 924.872,30 ευρώ.
β. Πρόσφατα εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Αττικής η κατασκευή του έργου:
«Κατασκευή και βελτίωση οδού από λιμάνι Αίγινας έως Φάρο - Ενίσχυση σήμανσης και οδικής ασφάλειας Νήσου Αίγινας» προϋπολογισμού 991.200.000 ευρώ. Το έργο αυτό θα δημοπρατηθεί σύντομα.
γ. Συντάσσεται μελέτη και σύντομα θα δημοπρατηθεί το έργο «Αποκατάσταση επαρχιακού οδικού δικτύου Ν. Αίγινας» προϋπολογισμού 250.000 ευρώ. Με το έργο αυτό θα γίνουν ασφαλτικές και λοιπές εργασίες για αποκατάσταση ζημιών από πλημμύρες στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της νήσου, συνεπώς και στις οδούς Αίγινα -Αγία Μαρίνα και Αίγινα - Σουβάλα.
Ο Υφυπουργός
Λ. ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ»
Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021
ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ "ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΊ ΠΛΗΡΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ"
Αιτία του θανάτου των δύο νέων ήταν η φονική μπάρα που ενώ έπρεπε να είχε την μορφή που εμφανίζει η πρώτη φωτογραφία, είχε (και έχει) την φονική μορφή που είχε τουλάχιστον από την νεροποντή της 26 Σεπτεμβρίου 2010 όπως προκύπτει από την δεύτερη φωτογραφία. (Εδώ)
Σύμφωνα με έγγραφο της Περιφέρειας, αρμόδια αρχή για την συντήρηση του οδικού δικτύου Αίγινας είναι ο Δήμος Αίγινας.
Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Ν.2696/1999 ΦΕΚ 57Α/1999 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει) α.παρ.1 "όποιος έχει τις κατά τον παρόντα Κώδικα αρμοδιότητες ή την εξουσία επί του πράγματος, επί του οποίου διεξάγεται δημόσια κυκλοφορία, υποχρεούται να λαμβάνει κάθε μέτρο, ώστε από τη δημόσια κυκλοφορία να μην δημιουργείται κίνδυνος ή ζημιά τρίτων προσώπων ή άλλων έννομων αγαθών".
Σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 5 και 6 του Ν. 3481/2006 "5. Οι αρμόδιες για την συντήρηση των οδών υπηρεσίες υποχρεούνται να ελέγχουν τουλάχιστον ανά δεκαπενθήμερο, τις οδούς της αρμοδιότητάς τους, για την διαπίστωση βλαβών του οδοστρώματος και των λοιπών στοιχείων ασφαλείας της οδού και να καταγράφουν τα ευρήματα σε ειδικό βιβλίο, που τηρείται με ευθύνη του προϊσταμένου τους.....6. Η αρμόδια προς συντήρηση της οδού υπηρεσία υποχρεούται να πραγματοποιήσει με όργανά της αυτοψία της βλάβης , μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες αφότου λάβει με οποιανδήποτε τρόπο γνώση αυτής και να συντάξει συνοπτική έκθεση περί της έκτασης και του είδους και της ύπαρξης ή μη ανάγκης άμεσης αντιμετώπισης. Εφόσον κατά την αυτοψία διαπιστωθεί επικινδυνότητα της βλάβης για την οδική ασφάλεια, λαμβάνονται άμεσα από τους διενεργούντες την αυτοψία τα απαραίτητα μέτρα για την προσωρινή της αποκατάσταση, εφόσον αυτή είναι δυνατή, άλλως για την οριοθέτηση και την κατάλληλη σήμανση της προς αποφυγή ατυχημάτων. Η αποκατάσταση των βλαβών που κρίνονται επικίνδυνες για την οδική ασφάλεια ολοκληρώνεται υποχρεωτικά εντός δέκα (10) ημερών από την διενέργεια της αυτοψίας....".
Όπως προκύπτει από τις άνω φωτογραφίες,οι μπάρες στο σημείο του δυστυχήματος δεν ήταν τοποθετημένες με τον ορθό προβλεπόμενο τρόπο, δηλαδή δεν εκτείνονταν πέραν του σημείου της γέφυρας καθ όλο το μήκος της καμπυλότητας της στροφής και η απόληξή τους δεν κατέληγε με κεκλιμένο τμήμα προς το οδόστρωμα κατά εννέα μοίρες .
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες εκ της έκθεσης του πραγματογνώμονα,σε περίπτωση που οι μπάρες ήταν ορθά τοποθετημένες θα είχε αποτραπεί η εκτροπή της μοτοσυκλέτας και η μοτοσυκλέτα θα είχε προσκρούσει πάνω στις μπάρες ασφαλείας οπότε ο μηχανισμός της πρόσκρουσης θα ήταν διαφορετικός και θα είχε περιοριστεί ο τραυματισμός των επιβαινόντων,. Ο οδηγός δεν θα είχε προσκρούσει με το μέτωπο σε αιχμηρή απόληξη και ο συνοδηγός δεν θα είχε προσκρούσει στην κοίτη του ρέματος πέφτοντας από ύψος.
Εν κατακλείδι.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω και λαμβάνοντας υπόψη τις ποινικές διώξεις που έχουν ήδη ασκηθεί, ευθύνες για την μπάρα δεν έχει μόνο ο τότε εν ενεργεία αντιδήμαρχος αλλά όλοι οι προκάτοχοί του αλλά και όσοι τον διαδέχθηκαν, οι οποίοι με την στάση τους συντήρησαν (και συντηρούν) τις προϋποθέσεις για τον θανάσιμο τραυματισμό των δύο νέων.
Επιπλέον θα πρέπει να ερευνηθούν σε δημόσια έγγραφα και αποφάσεις του Δήμου Αίγινας, των οργάνων του και της Περιφέρειας,ώστε να αποκαλυφθούν οι λόγοι για τους οποίους συντηρείται στο σημείο του ατυχήματος (αλλά και αλλού) η παγίδα θανάτου.
Η μπάρα, στην αιχμηρή απόληξη της οποίας χάθηκαν ζωές, δεν είναι κομμένη επειδή κάποιοι ξέχασαν να την ολοκληρώσουν. Είναι προϊόν πολιτικής απόφασης.
Οι εισαγγελικές αρχές οφείλουν να επεκτείνουν την έρευνά του πέραν της ημερομηνίας του ατυχήματος ώστε "να αποκαλυφθεί πλήρως η αλήθεια".
Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021
ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ. ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ
«Από την Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά, έχουμε άσκηση ποινικής δίωξης για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια τελούμενο κατά συρροή και κατά παρ’ αυτουργία κατά της οδηγού του απορριμματοφόρου του Δήμου Αίγινας και κατά του υπεύθυνου αντιδημάρχου τεχνικών έργων», πρόσθεσε ο Βασίλης Ζησιμάτος, δικηγόρος της μητέρας του αδικοχαμένου Χρήστου Κουμπενά. Ανέφερε πως στην εξέλιξη της υπόθεσης σημαντικό ρόλο έπαιξε η έρευνα του «Τούνελ».
«Μέσα από τις δύο τηλεοπτικές σας εκπομπές, από τα στοιχεία που εισέφερε στη δικογραφία ο τεχνικός πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, κύριος Μαδιάς, που όρισε ο εισαγγελέας, αλλά και από ένορκες καταθέσεις που λήφθηκαν στην πορεία, είμαστε πλέον δικαιωμένοι. Όσοι προσπάθησαν να βάλουν την υπόθεση στο αρχείο, δεν τα κατάφεραν. Θα κληθούν πρόσωπα και υπηρεσίες να δώσουν απαντήσεις για τη συγκάλυψη και την αλλοίωση αποδεικτικών στοιχείων. Εάν δεν υπήρχαν τα πλάνα από την εκπομπή σας και εάν ο εισαγγελέας διάβαζε μόνο κάποια κατασκευασμένα έγγραφα, σήμερα δε θα είχαμε αυτό το αποτέλεσμα.»
Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2021
ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝΕ & ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΜΠΗΧΝΟΥΝΕ
Το πως διαχειρίζονται τα πράγματα οι αφέντες, σχεδόν όλοι το ξέρουνε χωρίς πολλές κουβέντες.
Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021
ΕΠΑΦΕΣ ΤΡΙΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Ένα διαστημόπλοιο προσγειώνεται και ο εξωγήινος συναντιέται με ανθρώπους της κουλτούρας που έχει καταλάβει τον πλανήτη σήμερα.
Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021
ΤΗΣ ΕΚΠΤΩΤΗΣ ΑΡΒΥΛΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απόψεις κάποιου με στόχο την επιρροή του κοινού, όταν αυτές έχουν εκφραστεί δημόσια σε ανύποπτο χρόνο. Ιδού ένα δείγμα γραφής (----).
Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕΛΕΤΗΣ 1980 "ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΔΟΚΙΜΕΣ"
14/12/2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το μεγαλύτερο έργο της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων ο υποθαλάσσιος αγωγός ύδρευσης της Αίγινας ολοκληρώθηκε –Στην τελική ευθεία και η ολοκλήρωση υδροδότησης του νησιού η οποία αναμένεται να ξεκινήσει δοκιμαστικά τέλος Δεκεμβρίου
Γ. Πατούλης: «Ένα σημαντικό και καινοτόμο έργο, η υδροδότηση της Αίγινας, γίνεται πραγματικότητα. Ο υποθαλάσσιος αγωγός έχει ήδη ολοκληρωθεί και σύντομα θα ξεκινήσει η δοκιμαστική του λειτουργία»
Ένα εμβληματικό έργο που χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Αττικής, ο υποθαλάσσιος αγωγός ύδρευσης της Αίγινας, ολοκληρώθηκε στις αρχές Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με την ενημέρωση του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη από την αρμόδια Αντιπεριφερειάρχη Νήσων Β. Θεοδωρακοπούλου Μπόγρη η δοκιμαστική λειτουργία θα ξεκινήσει μόλις ο Δήμος Αίγινας ολοκληρώσει και την επισκευή των ρωγμών που έχουν εντοπιστεί, με πιθανά αίτια σεισμούς και καθιζήσεις στην Κεντρική Δεξαμενή στην περιοχή Κυψέλη Αίγινας. Η αποκατάσταση των ρωγμών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2021 και η δοκιμαστική λειτουργία θα έχει ξεκινήσει μέχρι τέλος Δεκεμβρίου.
Με το συγκεκριμένο έργο συνδέεται το νησί, της Αίγινας μέσω Σαλαμίνας με τον κεντρικό αγωγό της ΕΥΔΑΠ. Ο αγωγός 14,4 χιλιομέτρων είναι σε βάθη μέχρι και 95 μέτρων και αναμένεται να εξασφαλίσει ημερήσια παροχή νερού 21.500 κυβικά μέτρα. Το έργο, το οποίο θεωρείται μοναδικό στην Ελλάδα, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Αττική 2104-2020) με το ποσό των 23 εκ. €.
Κατά τη διάρκεια πρόσφατης επίσκεψης και επίβλεψης του έργου στο Λεόντι Αίγινας στα τέλη Οκτωβρίου ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης είχε ενημερωθεί για την πρόοδο των εργασιών και είχε ζητήσει από το δήμο και τον ανάδοχο να προβούν το ταχύτερο δυνατό στις εργασίες αποκατάστασης των ρωγμών της δεξαμενής προκειμένου να αρχίσει κανονικά η υδροδότηση του νησιού από τον κεντρικό αγωγό της ΕΥΔΑΠ.
Με αφορμή την ολοκλήρωση της σύνδεσης του αγωγού με το νησί της Αίγινας ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης επισήμανε τα εξής:
«Ένα σημαντικό και καινοτόμο έργο, η υδροδότηση της Αίγινας, γίνεται πραγματικότητα. Ο υποθαλάσσιος αγωγός έχει ήδη ολοκληρωθεί και με βάση την ενημέρωση που έχουμε το αργότερο μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία. Δυστυχώς η πορεία υλοποίησης αυτού του δύσκολου εγχειρήματος ήταν με προσχώματα, δολιοφθορές και καθυστερήσεις. Η ολοκλήρωση του αγωγού, είναι το σημαντικότερο βήμα για να φτάσει σε όλους τους πολίτες της Αίγινας το πολυτιμότερο αγαθό, το νερό. Το έργο είναι έτοιμο και απόλυτα ασφαλές. Για να γίνει όμως λειτουργικό απαιτείται άλλο ένα βήμα, η αποκατάσταση των ρωγμών της Κεντρικής Δεξαμενής, κάτι που είναι θέμα ημερών. Οι υπηρεσίες της Περιφέρειας, εγώ προσωπικά και η Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Β. Θεοδωρακοπούλου Μπόγρη έχουμε πράξει ότι είναι αναγκαίο. Συνεργαζόμαστε στενά με το Δήμο και τον ανάδοχο προκειμένου να ολοκληρωθεί και το τελευταίο βήμα για να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία. Δεν θα αφήσουμε να πάει ούτε μέρα χαμένη. Πρόκειται για ένα έργο πρωτοποριακό και με πολλαπλά οφέλη, αλλά ίσως είναι ένα από τα πιο δύσκολα που έχουνε εκτελεστεί στη χώρα. Η Περιφέρεια Αττικής με συγκεκριμένα χρηματοδοτικά προγράμματα και έργα θα συνεχίσει να στηρίζει την ανάπτυξη της Αίγινας, όπως και όλων των νησιών του Αργοσαρωνικού».
Η Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Β. Θεοδωρακοπούλου-Μπόγρη υπογράμμισε:
«Ένα ταξίδι μέσα από δεκάδες προβλήματα φτάνει στο τέλος του. Μέχρι και δολιοφθορές αντιμετωπίσαμε για να φτάσουμε να το ολοκληρώσουμε. Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν στο πρωτοποριακό αυτό εγχείρημα της Περιφέρειας Αττικής. Ιδιαίτερες ευχαριστίες και στον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη που από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε την διοίκηση της Περιφέρειας προσωπικά ασχολήθηκε αρκετές φορές για να προχωρήσει το έργο. Η Περιφέρεια Αττικής πρώτη στα έργα υποδομής για μια Αττική κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης της χώρας μας»