"Μη με ρωτάτε ποια είναι αυτή η νέα τάξη πραγμάτων.
Ο νοών νοείτω.
Αυτή επέβαλε βιαίως την καταστροφή των βιβλιοθηκών, την καταστροφή της τέχνης, την καταστροφή του αθλητισμού και την κατάργηση των Ολυμπιακών Αγώνων και γενικά ό,τι ωφελούσε τον άνθρωπο.
Αυτό για μένα είναι ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ: η κατάργηση διά της βίας της γνώσης, που είναι ό,τι πιο πολύτιμο και σημαντικότερο έχει παραγάγει ο άνθρωπος"
"Δεν μιλώ μόνο για την ελληνική γνώση, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη γνώση εκείνης της εποχής.
Κατά συνέπεια, όλοι αυτοί οι ατυχείς άνθρωποι δεν είχαν κανένα δικαίωμα και επαφή σε οποιοδήποτε σύγγραμμα επιστημονικής φύσης, κατά το μέγιστο ελληνικής προέλευσης –π.χ. μαθηματικών μελετών, φιλοσοφικών μελετών, αστρονομίας, μουσικής, ποίησης, θεάτρου– και το δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης του ατόμου.
Αν κάποιος δεν ακολουθούσε αυτό το σύστημα, Η ΠΟΙΝΗ ΗΤΑΝ ΒΑΡΥΤΑΤΗ, ΕΩΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ.
Όλα αυτά έγιναν για να δοθεί η ευκαιρία εύκολης διοίκησης των λαών.
Έπρεπε η ΓΝΩΣΗ να μετατραπεί σε ‘’πίστη’’.
Όπως κι έγινε..."
" Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ, δημιούργησε αυτά που ακόμα διδάσκονται –τους τελευταίους αιώνες τουλάχιστον– στα πανεπιστήμια όλου του κόσμου και τα χάρισε στην ανθρωπότητα.
Παρεμπιπτόντως, για να θεωρηθεί μια χώρα ότι έχει πολιτισμό, πρέπει αυτά που παράγει να μη βλάπτουν τον άνθρωπο.
Αυτό ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ το είχε πετύχει.
ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ."
"Πώς λοιπόν, καταστρέφοντας όλα αυτά, σήμερα περιμένουμε από τον Έλληνα να εξαγάγει το οτιδήποτε;
Και ερωτώ: ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ;
Πιστεύετε ότι οι άνθρωποι γενικά είναι ελεύθεροι;"
"Αυτό που σας λέω μπορεί να σας φαίνεται παράξενο και όχι αληθινό, αλλά σκεφτείτε και πείτε μου.
ΠΟΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 2000 ΧΡΟΝΙΑ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ για κάθε είδους ουσιαστικά θέματα, χωρίς να ρωτήσει και να πάρει την άδεια από κάποιον άλλον;
Άρα λοιπόν, OI ΕΛΛΗΝΕΣ, ΩΣ ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΟΙ, έπρεπε να πάρουν την άδεια από τον κατακτητή για να πράξουν το οτιδήποτε. "
"Η μουσική κάποτε ήταν από τους πέντε κλάδους των μαθηματικών, δηλαδή: αριθμητική, γεωμετρία, στερεομετρία, μουσική και αστρονομία.
Και ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ, την εποχή που γκρεμίστηκαν οι βιβλιοθήκες, που κάηκαν βιβλία, που ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ, που σταμάτησαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, δηλαδή ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ, ξεκόλλησαν, όπως τα Γλυπτά του Παρθενώνα, το κομμάτι της μουσικής από τα μαθηματικά."
"Μόνο μία λύση υπάρχει αντικειμενικά.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ .
Η οποία βάλλεται ηθελημένα αλλά και από άγνοια ΕΔΩ ΚΑΙ 1700 ΧΡΟΝΙΑ λυσσωδώς."
" Τα πνευματικά αγαθά που κατέθεσε η Ελλάδα στην ανθρωπότητα δεν έχουν ξεπεραστεί.
Γιατί Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΕΤΕ ΩΣ ΜΕΤΡΟ ΤΗ ΦΥΣΗ.
ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ.
Έτσι ανακάλυψε τις αναλλοίωτες αντικειμενικές αλήθειες."
"Μία είναι η αλήθεια: ότι ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΑ.
Αυτή η άποψη του σχίσματος του σύμπαντος και του ανθρώπου ήρθε αργότερα και αφορά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΔΟΓΜΑΤΑ, που δημιουργούν στον άνθρωπο αδιέξοδα."
"Ο άνθρωπος είναι τρισυπόστατος: σώμα-ψυχή-νους.
Το σώμα υπάρχει σε τρεις διαστάσεις ή και τέσσερις (εάν θεωρήσουμε ότι και ο χρόνος είναι η τέταρτη διάσταση), όπως και όλος ο υπόλοιπος απτός κόσμος που τον περιβάλλει και γίνεται αντιληπτός από τις αισθήσεις του ανθρώπου.
Η ψυχή, όμως, και ο νους λειτουργούν ως στοιχεία που τον συνδέουν με ΤΟ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟΝ, που είναι χαρακτηριστικά του κοσμικού σύμπαντος.
Η σύνδεση αυτή γίνεται σε άλλες διαστάσεις, όπως στα όνειρα."
"Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ, γιατί στηρίζεται στην αρμονία, στο μέτρο και στον ρυθμό.
Και κατά συνέπεια η ουσία της μουσικής, που με τη σειρά της είναι ταυτόχρονα και ο γεννήτωρ και η αλήθεια."
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
(Αποσπάσματα από δύο συνεντεύξεις που έκανε ο φημισμένος απανταχού συνθέτης, σε εγχώριες εφημερίδες ).
Όταν ήμουν 4 ετών
ΑπάντησηΔιαγραφήγνώριζα το μέτρο,
γνώριζα τον ρυθμό,
γνώριζα την αρμονία.
Όλα αυτά
δεν ήταν τίποτε άλλο
παρά η μουσική.
Αλλά σε αυτή την ηλικία,
η γνώση μου ήταν
καθαρά ενστικτώδης.
Παρατηρώντας και μελετώντας
τη φύση που με περιέβαλλε,
έβλεπα ότι το ίδιο σύστημα
με το οποίο λειτουργούσαν
τα πράγματα γύρω μου,
ήταν ταυτόσημο
με τη μουσική.
Λίγο αργότερα, ανακαλύπτοντας
από πού πηγάζει η λέξη ΚΟΣΜΟΣ,
είδα,
μέσα από τη μουσική,
πώς μετατρέπεται
η ακοσμία σε κόσμο.
Ως εκ τούτου, η αταξία σε τάξη
και η δυσαρμονία σε συμφωνία.
Η λέξη ΚΟΣΜΟΣ
χρησιμοποιείται λανθασμένα
στις άλλες γλώσσες
αντί της σωστής λέξης
ΣΥΜΠΑΝ,
διότι,
ο θαυμασμός των προγόνων μας
για το ΣΥΜΠΑΝ,
τους έκανε να το αποκαλούν
ΚΟΣΜΟ, κάτι όμορφο δηλαδή
(κόσμημα).
Ο άνθρωπος
δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο
παρά μέρος του Σύμπαντος.
Αλλά και μέλος του Σύμπαντος.
Όταν ήμουν μικρός
και συναντούσα για πρώτη φορά
ανθρώπους, ανεξαρτήτως ηλικίας,
τους έλεγα:
''Ξέρω τη μελωδία σου'',
και όταν τους το έλεγα αυτό,
οι περισσότεροι,
χωρίς να καταλαβαίνουν,
γελώντας,
μου χάιδευαν τα μαλλιά.
Όταν προσεκτικά
παρατηρείς και ακούς τη φύση,
εκείνη σου τα λέει όλα.
Αυτό που έχω αποκομίσει
είναι πως μουσική και Σύμπαν
είναι ταυτόσημα
κι αν θέλετε η μουσική είναι
ο συμπαντικός κώδικας
που διέπει τα πάντα.
Με τον όρο μουσική δεν εννοώ
ένα μουσικό ρεπερτόριο
διαφόρων μουσικών κομματιών
αλλά τις προπατορικές παλμώσεις
του Σύμπαντος.
Αν οι μεγάλοι επιστήμονες
κάθε κλάδου, οι νομπελίστες,
είχαν
τις πρέπουσες επιστημονικές
μουσικές γνώσεις,
είμαι σίγουρος ότι
η αντίληψη περί Σύμπαντος
και οι απαντήσεις
σε πολλαπλά ερωτήματα
θα ήταν κατά πολύ
πιο πλήρεις.
Για παράδειγμα, αν πάρουμε
την αρχή της απροσδιοριστίας
του Χάιζενμπεργκ,
περί συνεχούς μετακίνησης
στην τροχιά των ηλεκτρονίων,
αν γνώριζαν οι επιστήμονες
μουσική
θα ήξεραν ότι για να πας
από το Nτο στο Σολ,
δεν είσαι υποχρεωμένος
να περάσεις από τα Ρε, Μι, Φα.
Η μουσική κάποτε ήταν από τους
πέντε κλάδους των μαθηματικών,
δηλαδή: αριθμητική, γεωμετρία,
στερεομετρία, αστρονομία
και μουσική.
Και την εποχή των δεινών,
την εποχή που γκρεμίστηκαν
οι βιβλιοθήκες,
που κάηκαν βιβλία,
που έκλεισαν Ακαδημίες,
που σταμάτησαν
οι Ολυμπιακοί Αγώνες,
δηλαδή την περίοδο
της μεγάλης καταστροφής
της Ελληνικής Σκέψης,
ξεκόλλησαν,
όπως τα γλυπτά του Παρθενώνα,
το κομμάτι της μουσικής
από τα μαθηματικά.
Γιατί;
Διότι αφαιρώντας τη μουσική,
το αποτέλεσμα ήταν
να μη μπορεί να υλοποιηθεί
το όνειρο της επιστήμης
που ήταν η διατύπωση μιας
γενικής θεωρίας του Σύμπαντος.
Βαγγέλης Παπαθανασίου
.............................................................
Πηγή:
BHMAgazino - tovima. gr
Απόσπασμα από συνέντευξη
στον Παύλο Παπαδόπουλο.
Ευτυχως που το συνολο των ΜΜΕ ανέφερε το γεγονός της δολιοφθοράς του αγωγού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσιογραφια γαρ!!!!