"Για έβδομη συνεχή χρονιά ψηφίζουμε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Ποιος θα πάρει την ευθύνη για το κλείσιμο της παραλίας με την μπάρα κι αν είναι νόμιμο αυτό που γίνεται και αν έχει την σύμφωνη γνώμη της αστυνομίας" είπε ο τ. Δήμαρχος Δημήτρης Μούρτζης το δημοτικό συμβούλιο της 31 Μαΐου 2022.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες υπάρχει σχετική δικογραφία σε εξέλιξη.
Την ανάγκη η Διοίκηση Πατούλη να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πολιτών και να προστατέψει άμεσα το κρίσιμο έργο του υποθαλάσσιου αγωγού υδροδότησης της Αίγινας που, με μεγάλη καθυστέρηση ξεκίνησε τη λειτουργία του, αναδεικνύει με ερώτησή της η Δύναμη Ζωής, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου, θυμίζοντας την κακόβουλη ενέργεια του Ιανουαρίου του 2020.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αγωγός πρέπει να προστατευθεί “από ενδεχόμενες κακόβουλες ενέργειες, όπως αυτές που έγιναν αντιληπτές τον Ιανουάριο του 2020, σε τμήμα του αγωγού που ήταν αγκυροβολημένο στον κόλπο της Σαλαμίνας ή από ατυχήματα που μπορεί να συμβούν π.χ. από το παράνομο ψάρεμα με δυναμίτη που μπορεί να προκαλέσει σημαντική φθορά στον αγωγό, από άγκυρες, από τράτες κ.λπ.”, τονίζει η Δύναμη Ζωής, ζητώντας από τη Διοίκηση Πατούλη να απαντήσει σε τρία καίρια ερωτήματα:
Σε τι στάδιο βρίσκονται οι εργασίες επένδυσης του αγωγού με «τσιμεντοστρώματα» για την προστασία του και πότε θα ολοκληρωθούν;
Τι μέτρα λαμβάνουν η Περιφέρεια Αττικής και ο Ανάδοχος του έργου για την προστασία του αγωγού από ενδεχόμενες κακόβουλες ενέργειες και ατυχήματα και για την διασφάλιση της απρόσκοπτης υδροδότησης του νησιού, από τη στιγμή που ο αγωγός είναι εκτεθειμένος;
Έχει ζητήσει η Περιφέρεια Αττικής την δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης για τις κακόβουλες ενέργειες που έγιναν αντιληπτές τον Ιανουάριο του 2020 και αν ναι τι ενημέρωση έχει σχετικά με αυτές;
Το θέμα της ασφάλειας και της προστασίας του υποθαλάσσιου αγωγού της Αίγινας είναι μείζον καθώς χωρίς τις εργασίες προστασίας του αγωγού, η ολοκλήρωση του έργου εκκρεμεί. Ένα ατύχημα ή μια κακόβουλη ενέργεια μπορεί να ακυρώσει την απρόσκοπτη υδροδότηση του νησιού με αποτέλεσμα νέες καθυστερήσεις, που προστίθενται σε εκείνες που προκάλεσε η αδράνεια της Διοίκησης Πατούλη.
Υπενθυμίζεται ότι τον υποθαλάσσιο αγωγό, ένα πρωτοπόρο έργο, υψηλής τεχνικής δυσκολίας (πόντιση του αγωγού, μήκους 14 χιλιομέτρων, σε βάθη που φτάνουν μέχρι και τα 95 μέτρα), προϋπολογισμού 32.5 εκατομμυρίων ευρώ, προχώρησε αποτελεσματικά η Διοίκηση της Δύναμης Ζωής, κόντρα σε κάθε είδους συμφέροντα, βάζοντας τέλος στην απώλεια 4 εκατομμυρίων το χρόνο που πλήρωνε το Δημόσιο στους νερουλάδες.
Δύναμη Ζωής
Ρένα Δούρου, Αττική
Το Γραφείο Τύπου, 14 / 6 / 22