Θα υποστηρίξουμε τον ισχυρισμό μας αναφερόμενοι σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις.
1) Το ναυτικό ατύχημα στην Μονή το 2016
2) Το φονικό ατύχημα στην μπάρα του Μαραθώνα το 2019
3) Το διαρκές έγκλημα του νερού με απώτερο σκοπό την καταστροφή του υποθαλάσσιου αγωγού.
Κοινό σημείο και στις τρεις περιπτώσεις η συγκάλυψη. Πικρή διαπίστωση. Η ζωή και η ευημερία των πολιτών έρχονται σε δεύτερη μοίρα όταν εξυπηρετούνται συμφέροντα "ομόσταυλων".
Περίπτωση Πρώτη.
Παραθέτουμε αυτούσιο το πρόσφατο δελτίο τύπου του δικηγόρου της υπόθεσης Αλέξη Κούγια.
«Όπως είναι γνωστό, στις 16/8/2016 έγινε το γνωστό ναυάγιο κοντά στο νησάκι Μονή της Αίγινας, όπου έχασαν τη ζωή τους τέσσερις άνθρωποι, μεταξύ των οποίων ένας νεαρός Ουκρανός οικονομολόγος και ένα κοριτσάκι 5 ετών, στο ίδιο ναυάγιο δε τραυματίστηκαν σοβαρά τέσσερις άνθρωποι, εκ των οποίων η σύζυγος του Ουκρανού οικονομολόγου κινδύνευσε σοβαρά με ακρωτηριασμό.
Ο δράστης ή οι δράστες του εγκλήματος εξαφανίστηκαν επί δώδεκα περίπου ώρες, αφού φυγαδεύτηκαν από τον καπετάνιο μίας θαλαμηγού, που ανήκε σε μια ουρουγουανή υπήκοο και κάποιους φίλους τους, που τους φυγάδευσαν, αφήνοντας τους ναυαγούς στο έλεος της μοίρας τους.
Οι επιζήσαντες στις καταθέσεις τους περιέγραψαν τον χειριστή του ταχυπλόου σκάφους Duende που προκάλεσε το ναυάγιο ως έναν νεαρό άντρα περίπου ηλικίας 30 ετών και ως συνεπιβαίνουσα μία ίδιας ηλικίας γυναίκα. Αργά τη νύχτα εμφανίστηκε «αυθόρμητα» ως δήθεν χειριστής του ταχυπλόου, αντί του νεαρού 30χρονου, ένας υπερήλικας με πάρα πολλά προβλήματα υγείας, ως διαπιστώθηκε εκ των υστέρων, ηλικίας 80 περίπου ετών, χωρίς καμία περιουσία, ώστε να αποζημιωθούν τα θύματα, ο οποίος μετά από λίγο χρονικό διάστημα έχασε τη ζωή του, λόγω των βαρέων ασθενειών από τις οποίες έπασχε.
Ο ορισθείς ως πραγματογνώμων από το Λιμενικό ειδικός για θαλάσσια ναυάγια κος Στεφανάκος έκρινε ότι ο οδηγός του ταχυπλόου που εκινείτο με ταχύτητα 40 κόμβων σε ανοιχτή θάλασσα, χωρίς εμπόδια με απόλυτη ορατότητα και ο οδηγός της λάντζας που έχασε τη ζωή του ήταν δήθεν συνυπαίτιοι του ατυχήματος, βάζοντας τεράστια εμπόδια στην αποζημίωση των ναυαγών και των θυμάτων από τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Όπως είναι γνωστό, παρόλες αυτές τις ουσιαστικές και νομικές δυσκολίες το Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιώς, μετά από δίκες, οι οποίες διήρκεσαν 6 χρόνια επεδίκασε στους συγγενείς των θυμάτων και στους τραυματίες ποσό αποζημίωσης ύψους 250.000 ευρώ και το δικηγορικό μας γραφείο έχει εκκινήσει τη διαδικασία ανακαλύψεως περιουσιακών στοιχείων, ώστε να ικανοποιηθούν έστω οικονομικά οι συγγενείς των θυμάτων, αφού ηθικά είναι αδύνατο να ικανοποιηθούν, διότι με το θάνατο του Λυκουρέζου Θρασύβουλου καταργήθηκε κάθε πιθανότητα ποινικής τιμωρίας του «αυθορμήτως εμφανισθέντος» ως δήθεν δράστου του εγκλήματος.
Σημειωτέον ότι παρόντες κατά παγκόσμια πρωτοτυπία στην προανάκριση στα Λιμεναρχεία Αίγινας και Πειραιώς ήταν ο τότε Υπουργός Εμπορικός Ναυτιλίας Δρίτσας, προσωπικός φίλος του εμφανισθέντος ως δράστου και ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Ράπτης, με ό,τι συνέπειες έχει αυτή η παρουσία για τη διερεύνηση της υποθέσεως».
Περίπτωση Δεύτερη.
Παραθέτουμε ανάρτησή μας όπου ενώ η αρχική γνωμάτευση έστειλε την υπόθεση στον κάλαθο των αχρήστων η επανεξέταση από άλλο πραγματογνώμονα έστειλε υπεύθυνους κατηγορούμενους για ανθρωποκτονία εξ αμελείας . Για να μπορούν κάποιοι να χρησιμοποιούν το ρέμα ως δρόμο με τις ευλογίες των δημοτικών αρχών από το 2004, σφαγιάστηκαν δυο νέοι. Η "φονική γκιλοτίνα" που τους αφαίρεσε την ζωή, παραμένει στην θέση της περιμένοντας το επόμενο θύμα.
Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021
ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΕΠΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΩΝ ΗΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΝ & ΤΗΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ
Με το δάκτυλο επί τον τύπο τον ήλων ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς δείχνει το σημάδι της φονικής μπάρας .
Ο πρώτος πραγματογνώμονας απέδωσε το ατύχημα σε υπερβολική ταχύτητα (67 χλ/ ώρα). Με βάση την αρχική γνωμάτευση η υπόθεση έκλεινε.
Ο εισαγγελέας δεν πείστηκε και όρισε άλλο πραγματογνώμονα η γνωμάτευση του οποίου ανέτρεψε τα δεδομένα. Σύμφωνα με τον νέο πραγματογνώμονα, το ΑΤ Αίγινας δεν έκανε σημαντικές παραλήψεις. Δύο ήταν τα κρίσιμα σημεία για την έκβαση του ατυχήματος.
α) Η ύπαρξη του απορριμματοφόρου και η κίνησή του στο αντίθετο ρεύμα.
β) Ο ρόλος που έπαιξε η εγκληματική μπάρα ασφαλείας.
Με βάση την νέα πραγματογνωμοσύνη τα αίτια της εκτροπής δεν ήταν η ταχύτητα η οποία προσδιορίστηκε σε 51,5 χιλ/'ώρα. Η απόκλιση της μπάρας ευθύνεται για τον θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού και για την πτώση της μοτοσικλέτας στο ρέμα και τον θανάσιμο τραυματισμό του συνοδηγού.
Από την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, ξεκινήσαμε την δική μας έρευνα (εδώ) την οποία μετά τις τελευταίες εξελίξεις θα συνεχίσουμε
Περίπτωση Τρίτη
Παραθέτουμε την ανάρτησή μας όπου μόνο εμείς αποκαλύψαμε την δεύτερη απόπειρα καταστροφής του υποθαλάσσιου αγωγού Αίγινας. Για την τρίτη εκ του αποτελέσματος απόπειρα τα μέσα ενημερώθηκαν με δελτίο τύπου της Περιφέρειας.Αν η Περιφέρεια Αττικής είχε κινητοποιηθεί και είχε δημοσιοποιήσει την δεύτερη απόπειρα, ίσως να μην είχε γίνει η τρίτη η οποία και προξένησε ζημιά στον αγωγό. Η σιωπή της είχε συνέπειες.
Πέμπτη 19 Μαΐου 2022
ΣΤΟΧΟΣ ΒΟΜΒΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ Ο ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ
Τον Φεβρουάριο 2021 εκδόθηκε το βιβλίο μας με τον (από ότι αποδεικνύεται ) προφητικό τίτλο "Η δολοφονία του υποθαλάσσιου αγωγού". Αντίγραφα δώσαμε σε αυτούς τους λίγους φίλους του υποθαλάσσιου οι οποίοι αγωνίστηκαν για την υλοποίησή του.(εδώ)
Στην σελίδα 202 αναφερόμαστε σε δημοσίευμα του aiakosrex της Δευτέρας 21 Δεκεμβρίου 2020 με τίτλο "Δύο στιγμές στην ζωή ενός υποθαλάσσιου αγωγού", (εδώ)
Ως κακή στιγμή στην ζωή του υποθαλάσσιου παραθέσαμε την κάτωθι φωτογραφία που δείχνει την καταστροφή του υποθαλάσσιου μετά από υποβρύχια έκρηξη - δολιοφθορά.
Δυστυχώς οι φόβοι - προβλέψεις μας , επιβεβαιώθηκαν. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες, ξημερώματα Σαββάτου 14 Μαΐου 2022 κοντά στην ακτή της Σαλαμίνας και δε βάθος 17 μέτρων, σημειώθηκε έκρηξη (πιθανότατα από βόμβα) με στόχο τον υποθαλάσσιο αγωγό η οποία δημιούργησε κρατήρα 2 μέτρων.
Δεν είναι γνωστές οι ζημιές που προκλήθηκαν στον υποθαλάσσιο ή αν "υπέκυψε στα τραύματά του". Σε κάθε περίπτωση, η προσπάθεια ακύρωσης του έργου, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ, συνεχίζεται.
Όπως έχουμε γράψει επανειλλημένως , ο υποθαλάσσιος αγωγός έχει λίγους φίλους, πολλούς εχθρούς οι οποίοι αντλούν την δύναμή τους από τον έλεγχο βαθμίδων της τοπικής αυτοδιοίκησης, την στήριξη από παράγοντες της κεντρικής πολιτικής σκηνής και κυρίως την αδιαφορία των χιλιάδων πολιτών του νησιού. Δεν είναι τυχαία η δολιοφθορά τον Φεβρουάριο 2020 στην Σαλαμίνα,(εδώ) η παραλαβή της τρύπιας άχρηστης δεξαμενής στο Λεόντι (εδώ), και οι μηνύσεις και οι εγκληματικού τύπου επιθέσεις εναντίον μας (εδώ) επειδή θίγουμε τα κακώς κείμενα σε σχέση με το σκάνδαλο του νερού . Φυσικά και δεν περιμένουμε από κανένα εμπλεκόμενο μέρος να καταδικάσει δημόσια τις εγκληματικού τύπου επιθέσεις εναντίον μας.
Όπως λένε... Είναι πολλά τα λεφτά Άρη, έτσι είναι και οι εγκληματικές ενέργειες στο νησί, αυτό που έχεις αναρτήσει είναι ένα δείγμα... είναι πάρα πολλές ακόμα οι εγκληματικές ενέργειες που έχουν γίνει και τις συγκάλυψαν, είναι κάποιοι που δεν ξεχνούν και κάποιοι άλλοι που γνωρίζουν τα κουκουλώματα, είπαμε στην αρχή... Είναι πολλά τα λεφτά Άρη.
ΑπάντησηΔιαγραφή