Με την οδό Πηλέως έχουμε ασχοληθεί πολλές φορές στο παρελθόν. Η σημερινή αφαίρεση της μεταλικής μπάρας έφερε στο προσκήνιο τις προβληματικές πολιτικές που ακολούθησαν όλες οι διοικήσεις που μετέχουν του σημερινού δημοτικού συμβουλίου τα στελέχη των οποίων διεδικούν εκ νέου την διαιώνηση της αίωλης κατάστασης που επικρατεί. Στην πρώτη φωτογραφία το έγγραφο του σημερινού δημάρχου που παραδέχεται ότι η διοίκηση Κουκούλη δεν έκανε καλά την δουλειά της και δεν ολοκληρώθηκε με ΦΕΚ η διαδικασία διμιουργίας πεζόδρομων στην Αίγινα. Στην τρίτη φωτογραφία ο χάρτης των πεζόδρομων που "Ουδέποτε δημιουργήθηκαν". Στις κεντρικές φωτογραφίες η απόφαση που προσωρινής δημιουργίας πεζόδρομων λόγω COVID 19 η ισχής της οποίας έχει παρέλθει.
Ιδού το κείμενο της ανάρτησής μας του 2017;
Ένα βράδυ του χειμώνα γινόταν καυγάς έξω από το σπίτι του Χότζα. Ο Χότζας (υπεύθυνος για την απονομή δικαιοσύνης του τόπου) τυλίχτηκε με ένα πάπλωμα και βγήκε έξω να δει τι συμβαίνει. Οι διαπληκτιζόμενοι του βούτηξαν το πάπλωμα και εξαφανίστηκαν. Γυρίζοντας σπίτι τον ρώτησε η γυναίκα του για ποιο λόγο έγινε ο καυγάς. "Ο καυγάς έγινε για το πάπλωμα" απάντησε ο Χότζας. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τον χαρακτηρισμό του "πεζόδρομου" της οδού Πηλέως στην πόλη της Αίγινας σε "δρόμο ήπιας κυκλοφορίας". Επί δημαρχίας Κουκούλη είχε γίνει μελέτη για την πεζοδρόμηση του ιστορικού κέντρου της Αίγινας από τον συγκοινωνιολόγο κ Μάρη. Με την υπ αριθμό 151/2008 της 26 Ιουνίου 2008 το δημοτικό συμβούλιο με ψήφους 17 επί των 20 παρόντων ψήφισε την πεζοδρόμηση των οδών που διακρίνονται στον χάρτη με κίτρινο και πορτοκαλί (πλην τριών που βρίσκονται στο πάνω μέρος του χάρτη).Για λόγους που δεν γνωρίζουμε η απόφαση αυτή του δημοτικού συμβουλίου δεν προωθήθηκε για να γίνει ΦΕΚ με αποτέλεσμα οι πεζόδρομοι να έχουν de facto χρήση πεζόδρομου αλλά όχι νομική κατοχύρωση. Έρχεται τώρα η παρούσα δημοτική αρχή με δική της μελέτη και χαρακτηρίζει πεζόδρομους όλους τους δρόμους με κίτρινο χρώμα αφήνοντας έξω την οδό Πηλέως για λόγους που ο απλός πολίτης ούτε μπορεί να κατανοήσει αλλά ούτε γνωρίζει. Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι η Πηλέως δεν θα είναι πεζόδρομος αλλά δρόμος ήπιας κυκλοφορίας υπονοώντας ότι οι δύο έννοιες είναι ταυτόσημες. Μόνο που στον πεζόδρομο κυκλοφορούν μόνο πεζοί και απαγορεύονται τα αυτοκίνητα ενώ στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας τα οχήματα κυκλοφορούν αλλά με ανώτατο όριο ταχύτητος τα 30 χιλ/ώρα. Προφανώς η ύπαρξη δρόμου να είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αδειοδότηση συγκεκριμένου είδους επιχείρησης. Άρα μιλάμε για ακόμα μία "πολιτική απόφαση" η οποία θα έχει οφέλη για κάποιους αλλά ίσως κόστος για κάποιες άλλες επιχειρήσεις η λειτουργία των οποίων μπορεί με τα νέα δεδομένα να απαγορεύεται. Καλούνται λοιπόν οι δημοτικοί σύμβουλοι να προσέλθουν στο δημοτικό συμβούλιο και ως άλλοι "μάγοι με τα δώρα" να ψηφίσουν "το πάπλωμα". Μένει να δούμε σε τι αποτιμάται το βάρος του παπλώματος σε"σμύρνα σε ασήμι η σε χρυσό".(εδώ)
ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΙΑΚΟ, ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ (ΠΙΘΑΝΟΣ) ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ
http://aiakosrex.blogspot.com/2018/07/blog-post_18.html
Τη Πέμπτη λεει ότι ο Πελεκάνος θα κάνει ανακοινώσεις. Θα σας πω εγώ τι θα γίνει θα τον κατεβάσει ο Νταβάς για να εκβιάσει το Ζορμπά για τη Χιονάτη. Βλέπω το Ζορμπά να πηγαίνει κουβά και να χάνει με 35% και η Σίλα να πιάνει 50% από το πρωτο γυρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΧιονάτη με Φίτζι. Έχει κλείσει.
ΔιαγραφήΚαι ο πρώτος γύρος έχεις ως εξής:
Ζορμπάς 33.6
Σίλα 32.4
Φίλιππας Τζιτζης 13.1
Λαϊκή συσπείρωση 3.8
Θεωδορακης 3.6
Μπραβο ξεφτέρια ακόμα δεν ξέρουμε ποιοι θα κατέβουν με ποιον και βγάλατε και ποσοστά. Ο Αλεξιου ο Νίκος δεν θα πάρει τίποτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήπραγματικά δικαίως αναρωτιέται ο 11:45, τον αλεξίου το σύστημα τον έχει στην απέξω. σύμφωνα με κύκλους από το περιβάλλον του, δεν εχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. Ο ΣΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΕΞΙΟΥ Η ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΙΟΥ? ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήτην μπαρα την εκλεψε μαλλον η κουμπαρα και δεν μας το λεει ακομα.
ΑπάντησηΔιαγραφή