Σελίδες

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ (ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ) ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ

 





ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ

Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό Mega, οι αποδοχές στη θέση αυτή φτάνουν έως και τα 3.500 ευρώ μεικτά. Για αυτή τη θέση λοιπόν ο 59χρονος έκανε αίτηση, πέρασε από εκπαίδευση και εντέλει τοποθετήθηκε τις τελευταίες μέρες.

Από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας, έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο Υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ για να τοποθετηθεί αρχικά στη θέση του σταθμάρχη στον σταθμό της Καλαμπάκας.
Όπως είπε συνάδελφός του στον σιδηροδρομικό σταθμό της Καλαμπάκας, ο σταθμάρχης τον πρώτο μήνα της εργασίας του δούλευε στο δικό τους σταθμό και όχι στη Λάρισα. (πηγή)

New York Times

Σοβαρό πλήγμα από την αμερικανική εφημερίδα, για την κατάσταση των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα

Σε άρθρο με τίτλο «Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις: Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής ασφάλειας στην Ελλάδα καθυστέρησε για χρόνια» γίνεται εκτενής αναφορά στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το δίκτυο, ενώ το ρεπορτάζ είναι βασισμένο εν πολλοίς τις καταγγελίες και τις προειδοποιήσεις των συνδικαλιστών, τις οποίες δεν άκουσε η κυβέρνηση.

Οι New York Times, όπως και άλλα μέσα του εξωτερικού, υπογραμμίζει τις πολλές καθυστερήσεις και τα λάθη που άφησαν το σιδηροδρομικό δίκτυο ευάλωτο.

«Στελέχη των συνδικάτων έχουν γράψει οργισμένες επιστολές προς την κυβέρνηση εδώ και χρόνια, όπως και τον περασμένο μήνα, προειδοποιώντας για τα προβλήματα ασφάλειας και για το ενδεχόμενο να σημειωθεί τραγωδία» τονίζει η εφημερίδα και προσθέτει ότι τα σωματεία ασκούσαν κριτική στους Έλληνες αξιωματούχους για τη χρονοτριβή.

Σε άλλο σημείο του ρεπορτάζ αναφέρεται ότι οι υπάλληλοι ήταν αναγκασμένοι να βασιστούν σε ένα σύστημα ελάχιστα εξελιγμένο σε σχέση με άλλα που χρησιμοποιούνται σε ευρωπαϊκές χώρες και σημειώνεται ότι ακόμη και το πιο υποτυπώδες σύστημα δεν ήταν πλήρως λειτουργικό, καθώς φώτα και σήματα ήταν εκτός λειτουργίας.

 

Οι NYT διατυπώνουν ερωτήματα για τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την καθυστέρηση των αναβαθμίσεων με αξιωματούχους και εμπειρογνώμονες να μιλούν για τους αυστηρούς προϋπολογισμούς, τα προβλήματα που έφερε η πανδημία, τη γραφειοκρατία και τις διαμάχες για τις συμβάσεις.

Γίνεται, παράλληλα, λόγος για την αδιαφάνεια των ελληνικών αρχών και τις κίτρινες κάρτες από την Ευρώπη περί παραμέλησης του κρίσιμου έργου της «παρακολούθησης και επικαιροποίησης των διαδικασιών και του εξοπλισμού ασφαλείας σε όλο το δίκτυο».

 

Οι Times φιλοξενούν δηλώσεις του Γιόζεφ Ντόπελμπαουερ, από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ε.Ε., ο οποίος ανέφερε ότι έχει προειδοποιήσει αρκετές φορές για το θέμα της Ελλάδας.

«Καταρτίσαμε ένα σχέδιο δράσης και ζητήσαμε από τις ελληνικές αρχές να υποβάλουν έκθεση σχετικά με το σχέδιο δράσης. Αλλά οι εξουσίες μας είναι περιορισμένες» ανέφερε.

 

Ωστόσο, οι ελληνικές αρχές, λένε οι NYT, δεν έχουν υπάρξει διαφανείς αναφορικά με σημαντικές λεπτομέρειες για τον σιδηρόδρομο και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι έχουν σύρει την Ελλάδα στα δικαστήρια λόγο της άρνησής της να δημοσιοποιήσει τη σύμβαση που καθορίζει τον τρόπο διαχείρισης των σιδηροδρόμων, καθώς αυτοί εκσυγχρονίζονται.

 

Η έγκριτη εφημερίδα σχολιάζει και τις δηλώσεις Μητσοτάκη και την παραίτηση Καραμανλή σημειώνοντας «το δυστύχημα ρίχνει φως σε συστημικά προβλήματα που υπερβαίνουν τα όποια λάθη έγιναν αυτή την εβδομάδα».

«Το σιδηροδρομικό σύστημα της Ελλάδας συγκαταλέγεται σταθερά μεταξύ των πιο επικίνδυνων της ηπείρου, παρά το γεγονός ότι έχει λάβει 700 εκατομμύρια δολάρια για εκσυγχρονισμό από την Ευρωπαϊκή Ένωση την τελευταία δεκαετία. Και η εγκατάσταση του νέου συστήματος ασφαλείας καθυστέρησε τόσο πολύ που ένας ανώτερος κυβερνητικός αξιωματούχος παραιτήθηκε πέρυσι για να διαμαρτυρηθεί για αυτό που αποκάλεσε “αδικαιολόγητες καθυστερήσεις”. Η χώρα δεν είχε ποτέ εθνικό σύστημα αυτόματης ασφάλειας», τονίζει σε άλλο σημείο, αφού έχει χαρακτηρίσει το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα ως «τη χειρότερη σιδηροδρομική καταστροφή στην ιστορία της χώρας»

 (πηγή)

Άπειρος και επικίνδυνος

Όλα τα παραπάνω δεν είναι παρά η περιγραφή ενός τυπικού οδοιπορικού, ενός τυπικότατου έλληνα δημοσίου υπαλλήλου σε κάποια κρατική εταιρεία που διαθέτει και τυπικά ένα ισχυρό πολιτικό μέσο. Τίποτε δεν μετρά περισσότερο στο οδοιπορικό του από το βόλεμα του. Ούτε η ασφάλεια των πολιτών, ούτε το κύρος της κρατικής εταιρείας  ούτε και η αξιοπιστία της όποιας δημόσιας υπηρεσίας. Ούτε ο ίδιος ο θάνατος μετρά.

Το πολιτικό του μέσο δεν έχει κανένα ηθικό φραγμό. Ούτε οι ανώτεροι κομματικοί παράγοντες που υλοποιούν τα αιτήματα του. Πρόκειται για ένα κλασικό «βίσμα»  που είναι τοποθετημένο από το κόμμα για να εκτελεί τις βρώμικες δουλειές. Είναι αδιάφορο το εάν το εξυπηρετούμενο ρουσφέτι είναι ικανό ή όχι.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση το «βίσμα» και το ρουσφέτι καθ’ ομολογίαν, φέρουν ήδη στην πλάτη τους το βάρος δεκάδων νεκρών και δεκάδων τραυματιών. Το νεοελληνικό κράτος, ο συγκεκριμένος πολιτικός σχηματισμός και η κομματική του ηγεσία μπορεί να είναι υπερήφανοι. Για άλλη μία φορά τα κατάφεραν. 

(πηγή)

3 σχόλια:

  1. Μετα την δήλωση της Hellenic Train ότι ο ΟΣΕ εχει την ευθύνη για την διαχείριση του Σιδηροδρομικού δικτύου, να μην σου φανεί παράξενο Αιακέ, η Ιταλική FERROVIE να μας κάνει και μήνυση για Διαφυγόντα κέρδη αφου σταμάτηςαν τα δρομολόγια της έστω και προσωρινά , με λίγα λόγια εκει που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι. Να χαιρόμαστε ΟΛΕΣ τις πολιτικές ηγεσίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα κροκοδειλια δάκρυα του πρωθυπουργού και του υπουργού καραμαν αλή θα τους πνίξουν όλους!! Βέβαια οι άνθρωποι δεν γυρίζουν πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αιακε περιμένω σχόλιο για την αθώωση της Τουλουπάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή