Εκτός από το γεγονός ότι ο πρώτος φόβος των πολιτών είναι αδιαμφισβήτητα η ακρίβεια, ο κόσμος δίνει ξεκάθαρη απάντηση στο πολιτικό σύστημα, ότι δεν συμφωνεί με την τεκνοθεσία από τα ομόφυλα ζευγάρια. Και κακά τα ψέματα, η πλειοψηφία σε κάθε περίπτωση, τη δεδομένη στιγμή που ερωτάται, έχει πάντα δίκαιο. Μπορεί στην πορεία να βγει λανθασμένη η απόφασή της, αλλά τη στιγμή που αποφασίζει, έχει δίκαιο. Και η στάση της πλειοψηφίας δεν εκτιμάται α λα καρτ, αλλού να έχει δίκαιο (κυριαρχία ΝΔ και Μητσοτάκη) κι αλλού άδικο (τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια).
Ο σεβασμός προς τη διαφορετικότητα δεν σημαίνει ότι επιβάλλεται η διαφορετική άποψη. Σημαίνει ότι αυτή η διαφορετική άποψη, αξίζει τον σεβασμό όλων μας. Αυτό είναι το σωστό. Κι επίσης αυτό δεν είναι σεβαστή η άποψη που δεν είναι διαφορετική. Η άλλη άποψη από τη διαφορετική δηλαδή.
Ας ληφθεί υπόψη λοιπόν η άποψη του κόσμου πριν προχωρήσουμε σε τέτοιες πρωτοβουλίες που κανένα δεν λύνουν έτσι κι αλλιώς… πηγή
Ο Απόστολος Καψάλης, καθηγητής, Μεταδιδακτορικός Ερευνητής στο θέμα της Εργατικής Μετανάστευσης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο μιλά στο ΤΡΡ και τη «Φάρμα των Ζώων» για τη μεταναστευτική τροπολογία Καιρίδη. «Αυτές που προκάλεσαν την τροπολογία Καιρίδη είναι οι αφόρητες πιέσεις των εργοδοτών σε όλους τους κλάδους» για εργατικά χέρια, όπως αναφέρει, υπογραμμίζοντας πως το 2024 θα είναι καταστροφικό, λόγω έλλειψης εργατικών χεριών. «Τη χώρα μας την εγκαταλείπουν και Έλληνες και μόνιμα εγκατεστημένοι αλλοδαποί. Έχοντας ισοπεδώσει τις εργασιακές σχέσεις, τους μισθούς, τη δημοκρατία στους χώρους δουλειάς, για όποιον έχει την παραμικρή φιλοδοξία για αξιοπρεπεή εργασία, η Ελλάδα είανι αδύνατον να ικανοποιήσει αυτές τις ανάγκες». Όσο για την εσωγαλάζια διαμάχη με την ακραία φωνή του Αντώνη Σαμαρά να αντιδρά στην τροπολογία, ο κ. Καψάλης επισημαίνει: «Αν δεν υπήρχε ο Σαμαράς αυτές τις μέρες στο κοινοβούλιο, θα έπρεπε να τον εφεύρουμε. Παίζεται ένα θέατρο "ο καλός και ο κακός μπάτσος". Δημιουργήθηκε η ανάγκη να ακουστεί και η εθνική αφήγηση προκειμένου να περάσει αυτή η τροπολογία χωρίς να προκαλέσει τη βάση του κόμματος και του ακραία συντηρητικού ακροατηρίου και ψηφοφόρων».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο τέλος δεν την γλιτώνουμε την τρέλα και εξηγούμαι : Διαβάζω στην εφημερίδα, την ημέρα εορτασμού των ενόπλων δυνάμεων στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με παρουσία 2000 χιλιάδων αξιωματικών, παίχθηκε ενα θεατρικό μονόπρακτο που περιελάμβανε (αλήθεια ποιανού μπρουτζοβλαχου ηταν φαεινή ιδέα) την ερωτική ζωή της Δέσποινας Αχλαδιώτη ( η Κυρά της Ρω) με αναστεναγμούς και βογγητά της πρωταγωνίστριας που υποδύεται την Κυρά της Ρω κατα την ώρα της κορύφωσης. Απορία μου είναι κανεις απο τους 2000 χιλιάδες Αξιωματικούς , δεν σηκώθηκε και να φωνάξει στους διοργανωτές ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ ΜΑΛ@ΚΕΣ δεν ντρέπεστε να εξευτελίζετε μια ηρωίδα. Αλλά και τα ανεπηρέαστα ΜΜΕ σιγή ιχθύος. για αυτο το αίσχος είχαν βέβαια μια δικαιολογία γιατι στην επικαιρότητα συνέπεσαν οχι μονο τα γενέθλια της σκυλίτσας του Κασσελάκη , αλλα και που ταλαιπωρήθηκε το ζωντανό απο ακατάσχετη διάρροια.
ΑπάντησηΔιαγραφή