Σελίδες

Σάββατο 30 Μαρτίου 2024

Δομική συμπεριφορά δοκών προβόλου. Το πλοίο που συνετρίβη στη γέφυρα της Βαλτιμόρης ενεπλάκη σε άλλο ατύχημα το 2016

 


🤜 Διάσημη φωτογραφία του Benjamin Baker, στην οποία μέσω ενός ζωντανού μοντέλου απεικονιζόταν η πρόβολη δομική αρχή στην οποία βασίστηκε η λύση στη γέφυρα Firth πάνω από το Forth🤛.

👉"Για να απεικονιστεί η δομική θεωρία μιας δοκού προβόλου (Gerber), πραγματοποιήθηκε μια ανθρώπινη επίδειξη. Τα φορτία αντιπροσωπεύονταν από το άτομο που κάθεται στο μέσο του ανοίγματος του αναρτημένου ανοίγματος. Οι βραχίονες των ατόμων που κάθονταν και στις δύο πλευρές αντιπροσώπευαν την πρόσφυση στις αρθρώσεις, τις ξύλινες ράβδους, τη συμπίεση στα κάτω στοιχεία και τα τούβλα, τα σημεία αγκύρωσης που βρίσκονται στους πυλώνες. Οι καρέκλες αντιπροσωπεύουν τους σωρούς από γρανίτη. Φανταστείτε τις καρέκλες σε απόσταση 500 m μεταξύ τους και τα κεφάλια των ανδρών τόσο ψηλά όσο Ο σταυρός του Αγίου Παύλου (εκκλησία του Λονδίνου, 104 μ.) οι βραχίονες τους που αντιπροσωπεύονται από χαλύβδινα δοκάρια και τα καλάμια με σωλήνες διαμέτρου 3,5 μέτρων στη βάση, έχετε μια καλή ιδέα για τη δομή."

👉Ο Χάινριχ Γκέρμπερ εφάρμοσε το 1866 μια θεωρία που συνίστατο στην υποδιαίρεση της συνεχούς δέσμης μέσω αρθρώσεων σφαίρας και υποδοχής «που ορίζουν ένα σημείο μηδενικής ροπής κάμψης». Αυτός ο τύπος δοκού με ενδιάμεσους αρμούς είναι αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως δοκός Gerber. Η θέση όπου βρίσκονται αυτοί οι μεντεσέδες επιτρέπει να επηρεάζεται η συμπεριφορά της δοκού. Ως εκ τούτου, δεν χρησιμοποιείται μόνο απευθείας σε ορισμένες κατασκευές, αλλά σε ορισμένα έργα μια πραγματική δέσμη μπορεί να εξιδανικευτεί αφομοιώνοντάς την με μια δέσμη Gerber, της οποίας ο ισοστατισμός επιτρέπει έναν απλό κατά προσέγγιση υπολογισμό.

Το πλοίο που συνετρίβη στη γέφυρα της Βαλτιμόρης ενεπλάκη σε άλλο ατύχημα το 2016

Το φορτηγό πλοίο με σημαία Σιγκαπούρης που συνετρίβη στη γέφυρα Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη αυτή την εβδομάδα ενεπλάκη σε άλλο ατύχημα πριν από αρκετά χρόνια, σύμφωνα με βίντεο που ανακαλύφθηκε πρόσφατα.

Το Reuters ανέφερε ότι το Dali μήκους 1.000 ποδιών χτύπησε ένα λιμάνι στις 11 Ιουλίου 2016, καθώς προσπαθούσε να φύγει από τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της Βόρειας Θάλασσας στην Αμβέρσα του Βελγίου.

Το πλοίο φέρεται να υπέστη ζημιά που ήταν αρκετά σοβαρή που επηρέασε την αξιοπλοΐα του πλοίου, με αποτέλεσμα το πλοίο να παραμείνει ελλιμενισμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα ενώ υποβαλλόταν σε επισκευές.

Το πλοίο έχει επιθεωρηθεί περισσότερες από δύο δωδεκάδες φορές και έχει καταγράψει δύο «ελλείψεις», σύμφωνα με αρχεία που έλαβε το CNN.

«Τον Ιούνιο του 2023, στο Σαν Αντόνιο της Χιλής, οι αρχές της Χιλής έδωσαν στο DALI μια «ανεπάρκεια» για «προώθηση και βοηθητικά μηχανήματα — μετρητές, θερμόμετρα, κ.λπ.», ανέφερε η έκθεση, σύμφωνα με τα αρχεία Equasis.

Το National Transportation Safety Board έδωσε λεπτομέρειες για το ατύχημα αυτής της εβδομάδας σε ένα χρονοδιάγραμμα που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Το πλοίο αναχώρησε από το Seagirt Marine Terminal περίπου στις 12:39 π.μ. Στις 1:07 π.μ., είχε εισέλθει στο κανάλι Fort McHenry. Μέχρι τη 1:24 π.μ., το πλοίο βρισκόταν σε μια πραγματική κατεύθυνση περίπου 141 μοιρών στο κανάλι Fort McHenry με ενδεικνυόμενη ταχύτητα πάνω από το έδαφος περίπου 8 κόμβων/9 μίλια την ώρα.

Περίπου ένα λεπτό αργότερα, «καταγράφηκαν πολυάριθμοι ακουστικοί συναγερμοί στον ήχο της γέφυρας του πλοίου», ανέφερε το NTSB, προσθέτοντας, «Περίπου την ίδια στιγμή, τα δεδομένα του συστήματος πλοίων VDR σταμάτησαν να καταγράφουν, ωστόσο, ο ήχος VDR συνέχισε να καταγράφεται χρησιμοποιώντας το πλεονάζον VDR πηγή ενέργειας. Γύρω στις 01:26:02, το VDR συνέχισε να καταγράφει τα δεδομένα του συστήματος του πλοίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, υπήρχαν εντολές διεύθυνσης και εντολές πηδαλίου στον ήχο VDR.»

«Γύρω στις 01:26:39 ο πιλότος του πλοίου έκανε μια γενική κλήση ασυρμάτου VHF για ρυμουλκά στην περιοχή του DALI. Τα δεδομένα MDTA από αυτήν την εποχή έδειξαν ότι ο αποστολέας της ένωσης πιλότων τηλεφώνησε στον αξιωματικό υπηρεσίας MDTA σχετικά με το μπλακ άουτ. Γύρω στις 1:27:04, ο πιλότος έδωσε εντολή στο DALI να ρίξει την άγκυρα του λιμένα και εξέδωσε πρόσθετες εντολές διεύθυνσης», συνέχισε το NTSB. «Γύρω στις 1:27:25, ο πιλότος απηύθυνε μια κλήση ασυρμάτου μέσω του ασύρματου VHF και ανέφερε ότι το DALI είχε χάσει κάθε ισχύ πλησιάζοντας τη γέφυρα Key», δήλωσε το NTSB, προσθέτοντας ότι περίπου στη 1:29 π.μ., «η ταχύτητα του πλοίου πέρασε Το έδαφος καταγράφηκε ως λίγο λιγότερο από 7 κόμβους/8 μίλια την ώρα. Από αυτή τη στιγμή μέχρι περίπου το 1:29:33, ο ήχος VDR κατέγραψε ήχους που συνάδουν με τη σύγκρουση με τη γέφυρα Key."

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου