Πριν από 10.000 χρόνια στην περιοχή της Μεσοποταμίας μεταξύ των ποταμών Τίγρη και Ευφράτη και αργότερα στην περιοχή του Νείλου, οι άνθρωποι σταμάτησαν να είναι νομάδες τροφοσυλλέκτες και αποφάσισαν να καλλιεργήσουν την εύφορη γη στις όχθες των προαναφερόμενων ποταμών. Επειδή όμως κατά χρονικά διαστήματα οι ποταμοί υπερχειλίζουν τα σύνορα των καλλιεργούμενων εκτάσεων χάνονται, επινόησαν διάφορους τρόπους μέτρησης των εκτάσεών τους ώστε μέσω σταθερών σημείων να μπορούν να επαναφέρουν τα σύνορά τους στην πρoτέρα κατάσταση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το εικονιζόμενο εύρημα (το πρωτότυπο του οποίου χαραγμένο σε πηλό φέρει δυσδιάκριτο αλλά πιθανό αριθμό ευρήματος 41 με ημερομηνία 2015 πχ).
Αργότερα, οι Έλληνες φιλόσοφοι, πήραν ευρήματα των προαναφερόμενων πολιτισμών και έθεσαν τις βάσεις για τις επιστήμες. Βάση των επιστημών είναι τα μαθηματικά .Κατά τον Μαθηματικό, Φυσικό και Φιλόσοφο βραβευμένο με Νόμπελ Φυσικής το 2020,Sir Roger Penrose "για τα μαθηματικά υπάρχουν ενδείξεις που μας επιτρέπουν να πιστέψουμε σε μια αιθέρια, αιώνια ύπαρξη, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις βαθύτερες μαθηματικές έννοιες , αυτές οι μαθηματικές ιδέες δείχνουν να διαθέτουν μια αδιαφιλονίκητη μοναδικότητα και παγκοσμιότητα. Η άποψη ότι οι μαθηματικές έννοιες θα μπορούσαν να υπάρξουν κατά ένα τρόπο τόσο αιθέριο και αιώνιο διατυπώθηκε κατά την αρχαιότητα από τον μεγάλο αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο Πλάτωνα"
Στα μαθηματικά στηρίζεται η φυσική, στην οποία στηρίζεται η χημεία η βιολογία η αστροφυσική και όλες οι θετικές επιστήμες . Ο λόγος, επειδή τα μαθηματικά είναι μετρήσιμα και δίνουν σαφή και σίγουρα αποτελέσματα. Ως εκ τούτου και οι θεωρητικές επιστήμες στηρίζονται στην στατιστική για να έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα και κατά συνέπεια επιστημονική τεκμηρίωση.
Στην είσοδο της Πλατωνικής Ακαδημίας υπήρχε η επιγραφή "αγεωμέτρητος μηδείς είσίτω"". Δηλαδή κανείς αγεωμέτρητος να εισέλθει γιατί η γεωμετρία διατηρεί την ισότητα και την δικαιοσύνη. Κατά τον Πλάτωνα, ο γεωμετρημένος άνθρωπος , ο οποίος θα μπορούσε να εισέλθει στην Ακαδημία , είναι κάποιος που κατέχει την σωφροσύνη, την δικαιοσύνη και μέσω αυτώ επικοινωνεί με μια ισότητα που διατρέχει το σύμπαν και με την ισότητα αυτήν μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει με το θείο.
Το πρόβλημα δημιουργείται όταν άνθρωποι αγεωμέτρητοι (κατά την έννοια του Πλάτωνα) καταλάβουν την εξουσία.
Και ποιο είναι το δια ταύτα της ανάρτησης σου Αιακέ ? Ότι ενώ η παιδεία είναι θέμα Εθνικό και βαθιά κοινωνικό και η οποία πρέπει να απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες, τι κάνουν οι κρατούντες ? προσφέρουν μέχρι σήμερα, εκπαίδευση και λιγότερο παιδεία με αποτέλεσμα να υπερτερούν οι αναλφάβητοι με τα γνωστά επακόλουθα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστό το μέτρο για τον καθαρισμό των οικοπέδων από τους ιδιοκτήτες.Η κωμωδία όμως είναι ότι πλησιάζουμε στο τέλος του Ιουνίου και στο σημείο που αλλάζει βάρδια το πυροσβεστικό σώμα,100 μέτρα από το γκαράζ του Δήμου,το ύψος των χόρτων φτάνει περίπου στα 2 μέτρα.Και αναφέρω ένα από τα πολλά σημεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το χαντάκι μεταξύ δρόμου και πεύκων δεν ανησυχώ πλέον γιατί σε λίγο θα φανεί ο τεράστιος σωλήνας ύδρευσης και αναγκαστικά θα υπάρξει αποκατάσταση.
Μήπως κάποια κονδύλια για καθαρισμό εκτός πόλης και οικισμών θα πρέπει να τα διαχειρίζεται η Πυροσβεστική Υπηρεσία, λόγω εμπειρίας και ικανότητας; Γιατί όταν επιβάλλεται κάτι στον πολίτη,οι αρχές πρέπει να δίνουν το καλό παράδειγμα, ιδιαίτερα σε μέρη που η φωτιά μας έχει επισκεφτεί πολλές φορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ελλιπής σήμανση και οι λακούβες έγιναν πλέον συνήθεια.Επικινδυνη αδιαφορία τόσα χρόνια!!Ο Άγιος Νεκτάριος να μας φυλάει μέχρι να τις φτιάξουν.Κι όταν τις φτιάξουν θα θέλουν και τα εύσημα! Περαστικά μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα μαθηματικά και στη γεωμετρία υπάρχει αυτό που λέγεται ΑΠΟΔΕΙΞΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δούμε.
Τα Μαθηματικά της Αίγινας λενε:
ΑπάντησηΔιαγραφή0+0=70
10:53 μ.μ πρέπει να γνωρίζεις ότι επίτηδες η διεύθυνση οδοποιίας του δήμου αφήνει στους δρόμους μερικές λακούβες για να ταρακουνιούνται οι οδηγοι και να μην κοιμούνται κατα την οδήγηση . Δεν εχεις αντιληφθεί οτι στατιστικά η Αιγινα εχει τα πιο λίγα τροχαία, Που νομίζεις ότι οφείλονται ?
ΑπάντησηΔιαγραφή