Σελίδες

Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Η ΕΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΠΕΡΙΠΕΣΟΥΣΑ ΠΕΡΓΚΟΛΑ

Πέργκολες στην Αίγινα υπάρχουν πολλές.Δεκάδες αν όχι εκατοντάδες.  Οι νόμιμες μπορούν να μετρηθούν στα δάκτυλα ενός χεριού. Αφού λοιπόν σχεδόν όλες οι πέργκολες επί της Λεοφώρου Ν. Καζανταάκη, Λεωφόρου Δημοκρατίας, και Τότη Χατζή είναι παράνομες, γιατί ο δήμος γκρέμισε μόνο την εικονιζόμενη η οποία (σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες) συγκέντωνε περισσότερα τεκμήρια νομιμότητας από ότι οι άλλες. Μια πρώτη απάντηση είναι ότι για αυτήν υπήρξε καταγγελία. Αλλά και για τις άλλες υπήρξε καταγγελία από πειραιώτη επιχειρηματία αλλά παραμένει στο συρτάρι. Και γεννάται το ερώτημα. Γιατί η πολεοδομία ήρθε 5 φορές να κάνει αυτοψία στην πέργκολα του Τόγια , και (σύμφωνα πάντα με τις ίδιες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες) το φαξ για την αποξήλωση της πέργκολας στάλθηκε στον Δήμο 6.55 το πρωί και οι ενδιαφερόμενοι (κύριος και νομέας του ακινήτου) ενημερώθηκαν από το ΑΤ μετά το πέρας της καθαίρεσης. Ποιος πολιτικός κρύβεται πίσω από όλα αυτά ? Έχει σημασία να το γνωρίζουν οι Αιγινήτες "ΠΡΙΝ" τις επερχόμενες εξελίξεις. Η δεύτερη απάντηση έχει σχέση με το γιατί έγινε η καταγγελία. Προφανώς ο Τόγιας έπρεπε να τιμωρηθεί παραδειγματικά επειδή τόλμησε να νοικιάσει το κτίριό του στον Σκλάβαινα. Και η παραδειγματική τιμωρία σκοπό είχε να διώξει τον ενοικιαστή του αλλιώς θα ακολουθήσουν κι άλλες καταγγελίες που θα τον πλήξουν θανάσιμα στην δουλειά του. Βλέποντας το πάθημα του Τόγια κανείς δεν θα τολμούσε στο μέλλον να νοικιάσει το ακίνητό του στον Σκλάβαινα. Αρωγός και παραστάτης στην προσπάθεια του καταγγέλλοντος ο Δήμος Αίγινας ο οποίος έστειλε τους υπαλλήλους του να εκτελέσουν την απόφαση. Θεωρώ ότι ο δήμαρχος οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν καταλάβει τι έχει συμβεί. Θεωρώ ότι και όλοι οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην Αίγινα διαισθάνονται τι έρχεται.
Ο Τόγιας είναι άνθρωπος της εκκλησίας. Γνωρίζει τον λόγο του θεού και ακολουθεί την καινή διαθήκη (αγαπάτε αλλήλους, γύρισε και το άλλο μάγουλο) και χωρίς διαμαρτυρία πλήρωσε τα πρόστιμα που του επιβλήθηκαν από την πολεοδομία λόγω της καταγγελίας επειδή τόλμησε να μισθώσει το ακίνητό του. Φυσικά δεν χάρηκε όταν του γκρέμισαν την πέργκολα ακόμα δε περισσότερο όταν κάποιοι γέλαγαν με το πάθημά του. Υπάρχει όμως και ο άλλος θιγόμενος ο Σκλάβαινας και αυτός χριστιανός το θρήσκευμα. Μόνο που αυτός τυγχάνει λάτρης της παλαιάς διαθήκης και τηρεί τας γραφάς (οφθαλμόν αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος). Ο θεός μαζί σας.

7 σχόλια:

  1. Σίγουρα ο Σκλαβαινας εχει μείνει στην Παλαιά Διαθήκη.Εάν δεν είχε μείνει στα Παλαιά θα είχε επικαιροποιηθεί και θα γνώριζε οτι οι εποχές που ήξερε πέρασαν ανεπιστρεπτί .Οσο ποιο γρήγορα προσαρμοστεί με τα καινούργια δεδομένα ,τόσο καλύτερα για αυτόν.Εαν όχι ,τότε τον βλέπω να σερβίρει όπως παλιά.Παλιαια μου τέχνη κόσκινο δηλαδή,σαν λάτρης της Παλαιάς που όπως λέει είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Η δημοσιογραφία είναι δύσκολο επάγγελμα. Οι δημοσιογράφοι εύκολα εκτρέπονται από την ηθική τους πορεία και γίνονται υπονομευτές της κοινωνικής ζωής, άπληστοι επαγγελματίες και θρασύτατοι χλευαστές της προσωπικής ζωής του καθενός. Μπροστά λοιπόν σ' αυτόν τον εμφωλεύοντα ξεπεσμό των δημοσιογράφων και συνακόλουθα των μέσων ενημέρωσης, οφείλουν, οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι πρωτίστως, να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Οφείλουν με άλλα λόγια να οπλιστούν μ' όλα εκείνα τα ηθικά στοιχεία που θα τους προφυλάξουν από τον κατήφορο προς τον όλεθρο.
    Καταρχήν, ο εκάστοτε δημοσιογράφος τηρεί το ηθικό του «ανάστημα», αν είναι διαποτισμένος με κοινωνικά αισθήματα. Ο δημοσιογραφικός λόγος που υπηρετεί το κοινό καλό επισημαίνει τα κακώς κείμενα, στηλιτεύει την παραπληροφόρηση, δε συμβιβάζεται μ' όλες τις καταστάσεις και μ' όλα τα καθεστώτα, που εκτρέφουν τυχοδιώκτες και καταχραστές του δημόσιου συμφέροντος. Το κυριότερο όμως είναι πως οι δημοσιογράφοι που υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον δε διοχετεύουν στο κοινό ευτελή διαβάσματα που το απολιτικοποιούν και το αποπλανούν. Αντίθετα,δημοσιογράφοι που συναισθάνονται την κοινωνική τους ευθύνη νοιάζονται για την κοινωνική πρόοδο, καταπνίγουν ιδιοτελείς βλέψεις, προωθούν συλλογικά πρότυπα, επαγρυπνούν και αντιστέκονται σθεναρά στους υπονομευτές της συλλογικής προσπάθειας.
    Ο ηθικός όμως δημοσιογράφος πρέπει να διακρίνεται και για περίοδος την επαγγελματική του ακεραιότητα.Επαγγελματικά ακέραιος είναι ο δημοσιογράφος που δε χρηματίζεται· είναι ο δημοσιογράφος που δεν υποκρίνεται· είναι ο δημοσιογράφος που δε λασπολογεί· είναι γενικά εκείνος ο δημοσιογράφος που σέβεται το επάγγελμά του, που αναγνωρίζει την κοινωνική αποστολή του επαγγέλματος του και που δεν το ασκεί ευκαιριακά, για να ικανοποιήσει το στενό του υλικό συμφέρον και τη ματαιοδοξία του. Αντίθετα,επαγγελματικά ανολοκλήρωτος είναι ο τυχοδιώκτης δημοσιογράφος· είναι ο δημοσιογράφος, που στην προσπάθειά του να ικανοποιήσει την απληστία του, δωροδοκείται και συνακόλουθα στρατεύεται σε συμφέροντα, υβρίζει και χυδαιολογεί. Γενικά, επαγγελματικά ανεύθυνος και ασυνείδητος είναι ο δημοσιογράφος που μετατρέπεται σε στυγνό επαγγελματία και επιμελώς αγνοεί τον κοινωνικό του ρόλο ως υπηρέτης του δημόσιου συμφέροντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οπωσδήποτε όμως ο ηθικός δημοσιογράφος πρέπει να σέβεται την ιδιωτική ζωή και την αξιοπρέπεια κάθε πολίτη. Ο ευσυνείδητος δημοσιογράφος σέβεται τον προσωπικό βίο των επώνυμων και ανώνυμων πολιτών και με μόνη του έγνοια τη δημοσιογραφική έρευνα και όχι τη σπίλωση και την καταρράκωση της προσωπικότητάς τους αρθρώνει λόγο αξιοπρεπή, συμβουλευτικό, επικριτικό ορισμένες φορές, αλλά χρήσιμο και έγκριτο. Αντίθετα, οι δημοσιογράφοι, όταν σπιλώνουν υπολήψεις, όταν συκοφαντούν επώνυμους και ανώνυμους πολίτες και, το χειρότερο, που προβαίνουν σε αυθαίρετους και ανεπανόρθωτους κοινωνικούς στιγματισμούς, τότε ρυπαρογραφούν, δεν ελέγχουν, δε συνεισφέρουν.
    Ωστόσο, όλος αυτός ο ηθικός εξοπλισμός των δημοσιογράφων ίσως δεν επαρκεί για να προστατεύσει το μέσο άνθρωπο από τα επίβουλα σχέδια των κατόχων των μέσων ενημέρωσης.
    Γι' αυτό, οι δημοσιογράφοι έχουν ηθική υποχρέωση να προτείνουν και να αποδεχτούν την πρόσβαση του κοινού στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ώστε να γίνει ο πολίτης «δημιουργός» πληροφοριών και όχι παθητικός αποδέκτης τους. Η πρόσβαση αυτή του κοινού στα μέσα ενημέρωσης μπορεί να πάρει ποικίλες μορφές. Η συμμετοχή, για παράδειγμα, του πολίτη σε θεσπισμένα «συμβούλια πληροφόρησης» θα ανοίξει το δρόμο του πολίτη προς τα μέσα ενημέρωσης και θα διασφαλίσει το δικαίωμά του να καθορίζει και ο ίδιος τους όρους της πληροφόρησής του.
    Συμπερασματικά, είναι απαραίτητο, δημοσιογράφοι και πολίτες, να συγκροτήσουν αρραγές μέτωπο όπου θα προσκρούει και θα διαλύεται κάθε κύμα παραπληροφόρησης και κάθε προσπάθεια ετεροκατεύθυνσης του πλήθους από τους κατόχους των μέσων ενημέρωσης."
    Το παραπάνω αποτελεί την έκθεση ιδεών ενός μαθητή της Β' Λυκείου στο γενικότερο πλαίσιο του θέματος "Ο ηθικός κώδικας της δημοσιογραφίας".Μάλλον κ.Γιώργο μου θα πρέπει να ξαναγυρίσετε πίσω στην Β' Λυκείου,όλο και κάποιος 16χρονος έφηβος θα βρεθεί να σας διδάξει πράγματα που θα έπρεπε να γνωρίζετε αν ΟΝΤΩΣ θέλετε να είστε αντικειμενικός,όπως αναφέρατε στο δημοσιευμένο άρθρο.Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 6:10μμ στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις. Πόσο μάλιστα όταν με μηδέν επένδυση ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα δωρεάν blog και κρυβόμενος πίσω απο την ισχυρή προστασία της ανωνυμίας που αυτό προσφέρει, μπορεί να αυτοαποκαλείται δημοσιογράφος ή ότι άλλο θέλει.
    Και φυσικά επικαλούμενος "ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες" να παρουσιάζει ειδήσεις οι οποίες εναπόκειται στον καθένα να συμπεράνει αν είναι αληθείς ή κατασκευασμένες.
    Εγώ ξέρω ότι οι "ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες" είναι κάτι που δημοσιεύεται υπό την πίεση του χρόνου προκειμένου να υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση για κάτι έκτακτο, έχουν την έννοια του προσωρινού και ο γράφων έχει την ηθική υποχρλεωση να επανέλθει μετά και αφού έχει κάνει τις διασταυρώσεις του και ελέγξει τις πηγές του, να γράψει άν επιβεβαιώθηκαν τελικά ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 10,50 κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία που σου προσφέρει το blog μπορείς να γράφεις ότι θες. Ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες μπορεί να είναι αέρας κοπανιστός. Μπορεί να σημαίνει ότι ο bloger έχει δει τον φάκελο, έχει διαβάσει τα έγραφα αλλά δεν έχει φωτοαντίγραφα ώστε όταν τον καλέσει ο εισαγγελέας να τα καταθέσει. Μπορεί ακόμα και να έχει αυτά και πολύ περισσότερα αλλά να θέλει να προστατεύσει τις πηγές του.Μπορεί στο email ή και σε μηνύματα που δεν δημοσιεύονται να καταφτάνουν καθημερινά έγραφα και καταγγελίες για τα κακώς κείμενα. Ποιός ξέρει. Εσύ φυσικά ως έξυπνος και πονηρός αναγνώστης δεν είσαι υποχρεωμένος να πιστέψεις τίποτα. Μπορείς να φτιάξεις κι εσύ ένα blog με μηδενική επένδυση και να διαψεύσεις τα όσα γράφονται εδώ. Τόσο απλό τόσο εύκολο, όπως λες ο καθένος μπορεί να το κάνει. Ιδού η Ρόδος ίδού και το πήδημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 11:01 πως θα καλέσει ο εισαγγελέας έναν ανώνυμο blogger;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 7,06 όπως τον κάλεσε όταν του έκανε μήνυση ο νερουλάς επειδή έγραψε αυτά που είπαν δημοτικοί σύμβουλοι στο δημοτικό συμβούλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή