Το γεγονός ότι η υδροφόρα έφερε νερό στο ΝΟΑ σήμερα το απόγευμα δείχνει ότι είχε επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ των υδρομεταφορέων και του δήμου. Όμως στο δημοτικό συμβούλιο σήμερα το θέμα καταψηφίστηκε με ψήφους 11 ναι , 11 όχι και 1 παρών στην περίπτωση του κ Ηλιακίδη , και 12 ναι (εκ των οποίων τα 2 προέδρων τοπικών συμβούλων που δεν προσμετρώνται) και 11 όχι στην περίπτωση του κ. Λεβεντάκη. Το αποτέλεσμα έδειξε ξεκάθαρα τις προθέσεις του δημοτικού συμβουλίου.
Ψήφισε όχι ο αντιδήμαρχος Ηλίας Μπέσης και στις δύο ψηφοφορίες. Όχι ψήφισαν όλοι οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης και οι ανεξάρτητοι ενώ απουσίαζαν οι Φ Τζίτζης , Τ Κανελα και από την αντιπολίτευση οι Π Γρηγορόπoυλος (λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων) και Σ Λαμπαδάριος (επειδή το συνηθίζει). Ο Πέτρος Πετρίτης αποχώρησε στο δεύτερο θέμα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αρνητική ψήφο του Ηλία Μπέση.
Το θέμα ήρθε στο δημοτικό συμβούλιο επειδή και οι δύο μειοδοτικοί διαγωνισμοί που έχουν γίνει κρίθηκαν ασύμφοροι καθώς οι υδρομεταφορείς πρότειναν γενναία αύξηση 30% σε σχέση με την τιμή της μελέτης. Έτσι το θέμα ήρθε στο δημοτικό συμβούλιο έπειτα από συμφωνία μεταξύ της διοίκησης και των υδρομεταφορέων. Ο μεν Χ Ηλιακίδης "συμβιβάστηκε" σε 2,17 ευρώ από τα 2,55 ευρώ που ζητούσε και ο Γ Λεβεντάκης με 2,05 ευρώ.
Η εισήγηση της διοίκησης στηρίχτηκε σε μελέτη που έκανε ο αντιδήμαρχος Αγής Μαρμαρινός ο οποίος στήριξε την πρότασή του στην αύξηση την τιμής του πετρελαίου κατά 40% την τελευταία διετία.
Ο Π Κουκούλης ανέπτυξε την δική του θέση όπου 32 %(καύσιμα)+34% πληρώματα) +34% (λοιπά έξοδα) +20 %(κέρδος)=100 (και όχι 120 διότι το 20 εμπεριέχεται στο 100). Σε αυτή την μεθοδολογία στήριξε την αύξηση από 1,70 ευρώ σε 1,91 ευρώ που έδωσε στους υδρομεταφορείς επί θητείας του.
Σήμερα διαφώνησε με την αναλογία των καυσίμων κατά 40% του κ. Μαρμαρινού θεωρώντας ότι το gas oil που χρησιμοποιούν τα πλοία σημείωσε αύξηση κατά 17% και τα κέρδη από την εκμετάλλευση των πλοίων αναλογούν σε 20%.
Την δική του μελέτη παρουσίασε ο Πέτρος Πετρίτης ο οποίος υπολόγισε το κέρδος σε 30% και μίλησε για τεχνική προσέγγιση του θέματος αλλά με πολιτικές αποχρώσεις.
Έχοντας ερευνήσει το θέμα, μπορώ να πω ότι αν ήξεραν τον τύπο μηχανών των πλοίων, την σύνθεση του πληρώματος,τους μισθούς που καταβάλλονται σήμερα, την ποσότητα πετρελαίου ανά ημέρα, την ποσότητα λαδιού ανά ημέρα, το κόστος συντήρησης σε δεξαμενή καθώς και τα λιμενικά τέλη και κόστος προσορμίσεως, θα είχαν καλύτερη εικόνα.
Δεν ερωτηθήκαμε και κατά συνέπεια δεν διατυπώνουμε άποψη.
Το μόνο συμπέρασμα μας είναι πως "και ο γιαλός είναι στραβός, και στραβά αρμενίζουμε".
Ψήφισε όχι ο αντιδήμαρχος Ηλίας Μπέσης και στις δύο ψηφοφορίες. Όχι ψήφισαν όλοι οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης και οι ανεξάρτητοι ενώ απουσίαζαν οι Φ Τζίτζης , Τ Κανελα και από την αντιπολίτευση οι Π Γρηγορόπoυλος (λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων) και Σ Λαμπαδάριος (επειδή το συνηθίζει). Ο Πέτρος Πετρίτης αποχώρησε στο δεύτερο θέμα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αρνητική ψήφο του Ηλία Μπέση.
Το θέμα ήρθε στο δημοτικό συμβούλιο επειδή και οι δύο μειοδοτικοί διαγωνισμοί που έχουν γίνει κρίθηκαν ασύμφοροι καθώς οι υδρομεταφορείς πρότειναν γενναία αύξηση 30% σε σχέση με την τιμή της μελέτης. Έτσι το θέμα ήρθε στο δημοτικό συμβούλιο έπειτα από συμφωνία μεταξύ της διοίκησης και των υδρομεταφορέων. Ο μεν Χ Ηλιακίδης "συμβιβάστηκε" σε 2,17 ευρώ από τα 2,55 ευρώ που ζητούσε και ο Γ Λεβεντάκης με 2,05 ευρώ.
Η εισήγηση της διοίκησης στηρίχτηκε σε μελέτη που έκανε ο αντιδήμαρχος Αγής Μαρμαρινός ο οποίος στήριξε την πρότασή του στην αύξηση την τιμής του πετρελαίου κατά 40% την τελευταία διετία.
Ο Π Κουκούλης ανέπτυξε την δική του θέση όπου 32 %(καύσιμα)+34% πληρώματα) +34% (λοιπά έξοδα) +20 %(κέρδος)=100 (και όχι 120 διότι το 20 εμπεριέχεται στο 100). Σε αυτή την μεθοδολογία στήριξε την αύξηση από 1,70 ευρώ σε 1,91 ευρώ που έδωσε στους υδρομεταφορείς επί θητείας του.
Σήμερα διαφώνησε με την αναλογία των καυσίμων κατά 40% του κ. Μαρμαρινού θεωρώντας ότι το gas oil που χρησιμοποιούν τα πλοία σημείωσε αύξηση κατά 17% και τα κέρδη από την εκμετάλλευση των πλοίων αναλογούν σε 20%.
Την δική του μελέτη παρουσίασε ο Πέτρος Πετρίτης ο οποίος υπολόγισε το κέρδος σε 30% και μίλησε για τεχνική προσέγγιση του θέματος αλλά με πολιτικές αποχρώσεις.
Έχοντας ερευνήσει το θέμα, μπορώ να πω ότι αν ήξεραν τον τύπο μηχανών των πλοίων, την σύνθεση του πληρώματος,τους μισθούς που καταβάλλονται σήμερα, την ποσότητα πετρελαίου ανά ημέρα, την ποσότητα λαδιού ανά ημέρα, το κόστος συντήρησης σε δεξαμενή καθώς και τα λιμενικά τέλη και κόστος προσορμίσεως, θα είχαν καλύτερη εικόνα.
Δεν ερωτηθήκαμε και κατά συνέπεια δεν διατυπώνουμε άποψη.
Το μόνο συμπέρασμα μας είναι πως "και ο γιαλός είναι στραβός, και στραβά αρμενίζουμε".
22 σχόλια:
KALA O GIATROS OLO YPOXREOSIS EXEI..... SKEPSOY NA EIXE VGI KAI DIMARXOS THEOS FILAKSI.... KALA SOY TA LENE... XIROTEROS KAI APO TON PELEKANO EGINES... KLINE MAS TO... LIPO- LIPIS ELIPES.... OKSO REEEEEEE.
o Πετρίτης θα κρίνει τον Μπέση! αν είναι δυνατόν;
o mikros ixe valei sto mati tin thesi toy mpesi kai twra ithele na parei to ema toy pisw, dixnwntas ston dimarxo oti ekane lathos epilogi!
Έχεις δει εσύ να έχει κάνει κάποια σωστή επιλογή Ο Δήμαρχος.....
ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΩ ΤΆΚΗ.........
Δεν ερωτηθήκαμε και κατά συνέπεια δεν διατυπώνουμε άποψη.
Γιατί Σάκη μου δεν τον ρώτησες τον μεγάλο οικονομολόγο με πτυχίο κοινωνιολόγου και σεμινάρια λογιστικής να σου πει την γνώμη του; ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ
Σάκη, Τάκη, Παναγιώτη άλλη φορά να ακούτε τον Αιακό αλλιώς θα τιμωρηθείται σκληρά. Κουβάδες λάσπης και οχετού ετοιμάζονται για έναν, έναν χωριστά.
αιακέ κοπρίτη
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΠΡΙΤΗΣ
ΠΑΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΙΕΧΩΒΑ
Αιακέ σε έσκισε ο Ψαρόγατος, το βιντεάκι του το έδειξε ο Λαζόπουλος στο TSANTIRI.
Περιμένουμε απάντηση...
ekei sthn aigina eiste oloi gia klamata . kala re pedia den mporeite na parete mia apofasi gia to nero ,TO KYPRIAKO THA LYSETE . NTROPH SAS ,
Μην ανησυχείς 206 με τη δήλωση του Αιακού οτι οσοι δεν τον ακούνε τη πατάνε, τρομάξανε πολλοί και κλάνουνε πόμολα οπότε θα αναλάβει δράση ο χασουρομπεμπές...
Εσείς τελικά κύριε Γκαρή τι σας έκανε να αλλάξετε γνώμη μέσα σε λίγα λεπτά από αυτή της τοποθέτησή σας? Μήπως σας έπεισε ο Δήμαρχος ότι θα σας φέρνει νερό από την ΕΥΔΑΠ. Άκουσε λοιπόν αγαπητέ μου όταν φτάσει το νερό της ΕΥΔΑΠ στον Μεσαγρό και στην Αγ Μαρίνα να ξέρεις ότι αυτό θα οφείλεται στον Κατσικάρη που θα χρηματοδοτήσει το έργο της σύνδεσης της Αίγινας με την ΕΥΔΑΠ με υποθαλάσσιο αγωγό. Πάντως με την χθεσινή αφελή ενέργειά σου διευκόλυνες τον υδρομεταφορέα και όχι τους συμπατριώτες σου.
ΠΟΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΗ???? ΠΟΙΟ ΜΕΓΑ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΕΤΟΙΜΗ???
Ο Αντιδήμαρχος έγινε κόκορας και ψήφισε ΟΧΙ για το νερό... ή είχε κατεβάσει καμιά δεκαριά κιλά κρασί στου Ρήγα?????
4:30 γιατι βαζεις ευκολα κουιζ. ο αιακος την ειχε ετοιμασει και την εδωσε στο πιατο στον πατερ αγη. εξαλου ου αιακος ειχε κανονισει την συμφωνια αγη-λεβεντακη μετα απο συναντηση στο χεβεν.αυτα προς το παρων
Καλά σας λέει κύριοι. Αν στα σοβατά θέματα δεν ρωτάτε την αυτού παντογνωσία, καλά να πάθετε. Αφού ο άνθρωπος το είχε ερευνήσει (και αυτό) το θέμα!
ΝΑ ΓΙΑΤΙ 4:54 Ο ΑΙΑΚΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΜΑ ΣΑΚΗ ΓΙΑΤΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ. ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ
Το ερώτημα είναι, τι άραγε ζήτησε ο Ηλίας από τον Σάκη και αυτός δεν του έκανε το χατήρι?
ΑΙΑΚΕ ΧΘΕΣ ΕΧΑΣΕΣ!!!!ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΣ ΤΟ ΔΟΚΤΟΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΚΛΑΨΕ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΓΑΛΑΡΟ ΚΑΙ ΡΟΥΦΑ ΤΟ ΑΥΓΟ ΣΟΥ
Σάκη τι θα κάνεις τώρα μετά το χθεσινό σου στραπάτσο μαθαίνω ότι προσανατολίζεσαι να διαγράψεις αύριο τον Ηλία. Εγώ πάντως σου συνιστώ να μην το επιχειρήσεις γιατί ο Ηλίας δεν είναι ΦιΤζή.
ηλιας μπεσης σιγα τα ωα ////΄΄΄΄΄΄
Δημοσίευση σχολίου