Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

ΡΟΜΦΑΙΑ ΑΓΓΕΛΟΥ

Αντί Κριτικής
Η επιλογή του κ. Μπήτρου, να επωμιστεί την σκηνοθεσία ενός δύσκολου και πολυπρόσωπου έργου, όπως είναι η γειτονιά των Αγγέλων του Ιακ. Καμπανέλλη και με δεδομένη μάλιστα τη στενότητα χώρου, αλλά και την αδυναμία της παραγωγής να υποστηρίξει τις σκηνικές και τεχνικές απαιτήσεις του, είχαν προδιαγράψει το αποτέλεσμα, που λογικά νομίζω ότι ούτε και τον ίδιο θα πρέπει να ικανοποιεί.
Άξια σεβασμού η κάθε προσπάθεια και ένα καλό χειροκρότημα στα παιδιά, που έκαναν ότι μπορούσαν για να σταθούν στη σκηνή. Κυρίως ένα μεγάλο ΕΥΓΕ στον κ. Στέλιο Ξυδέα που με την εξαίρετη παρουσία του στάθηκε ο βηματοδότης σε πολλές, άλλου είδους, λειτουργικές ανεπάρκειες.
Θα ήθελα πράγματι να αποδώσω άγνοια κινδύνου στον κ. Μπήτρο, για την λάθος ανάγνωση του έργου, που άρδην ξεχώρισε τους καλούς φτωχούς και τους σκάρτους πλουσίους, ξεπερνώντας έτσι τις λεπτές ισορροπίες των συμφιλιωτικών προθέσεων του συγγραφέα μεταβάλλοντάς τες σε κήρυγμα ταξικού μίσους. Ελπίζω να μην το έκανε σκόπιμα γιατί τότε το λάθος είναι διπλό και ολέθριο.
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο. Όμως με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο του κ Μπήτρου θα ήθελα να του επισημάνω μία παγίδα που πρέπει να αποφεύγουμε όλοι όσοι εμπλεκόμαστε σε τέτοιου είδους δραστηριότητες.
Να μην υπερεκτιμούμε τις δυνατότητές μας και μην υποτιμούμαι το χώρο, αλλά να τον σεβόμαστε και να τον υπηρετούμε με συλλογική ευλάβεια. Γιατι oi ευθύνες και τα βάρη μας κ. Μπήτρο είναι αξιακά και βαθειά ριζωμένα στην ψυχή της γιαγιάς Αντιγόνης και όχι στα παλλόμενα πέη και τα φλογισμένα αιδοία του κ. Μπαλτά.
Με εκτίμηση
Άγγελος Σερέτης  

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο κύριε Σερέτη για την άψογη ¨κριτική" του έργου. Το είδα και συμφωνώ απόλυτα. Πάντως τα παιδιά-ηθοποιοί έπαιξαν σωστά τον ρόλο τους.

Ανώνυμος είπε...

Είναι γεγονός ότι τίποτα δεν συγκρίνεται με το "Διεστραμμένοι απο την γέννα τους" του 1974.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Σερέτη.Μάλλον,δεν έχετε διαβάσει το θεατρικό έργο,ούτε έχετε δει κάποια αντίστοιχη μεταφορά του έργου,σε κάποια θεατρική σκηνή...ούτε καν,γνωρίζετε τον "βίο και την πολιτεία" του Ιάκωβου Καμπανέλλη!Ίσως,το πιο ταξικό θεατρικό έργο,της μετα-εμφυλιακής περιόδου!Μάλλον,σας ενοχλεί η αριστερή "ματιά" του συγγραφέα...Καληνύχτα σας,κύριε Σερέτη!!! Με εκτίμηση,Νίκος Νικολάου

Ανώνυμος είπε...

8,51 Κύριε Νικολάου. Ο κύριος Σερέτης μάλλον γνώριζε καλά τον Ιάκωβο Καμπανέλη γιατί τον είχε δάσκαλο στην σχολή θεάτρου.

Ανώνυμος είπε...

9:37μμ και τι σημαίνει αυτό; Ότι ξέρει καλύτερα; Μα ο κ.Σερέτης έχει θητεύσει και με τον Γκουσγκούνη σε ταινίες. Αρα..

Ανώνυμος είπε...

Αιακέ πες μου ποιος είναι ο κύριος Σερμέτης και ασχολούνται και δίνουν έκταση μερικοί Αιγινητες με τις απόψεις του για μια θεατρική παράσταση απο ερασιτέχνες καλλιτέχνες.

Ανώνυμος είπε...

Η επιστολή παραίτησης

"Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο στοίχημα δυναμικού μετασχηματισμού του πολιτισμικού μας χάρτη. Η τεράστια ευθύνη διοίκησης είχε εξ αρχής ως δεσμευτική παράμετρο την συγκρότηση ενός συλλογικά δημιουργικού και αποφασιστικού Διοικητικού Συμβουλίου το οποίο θα λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια.

Η τελική αποκρυστάλλωση όμως της διοικητικής έκφρασης, προϊόν αναίτιων πολυήμερων “εσωκομματικών διαπραγματεύσεων”, απεδείχθη στην πράξη κατώτερη των περιστάσεων. Παρά το συμφωνημένο πλαίσιο, ο διορισμένος εκ του Υπουργείου Οικονομικών διευθύνων σύμβουλος κ. Μανωλόπουλος - πρώην Διευθυντής του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών - υποκαθιστά στην ουσία όλο το Διοικητικό Συμβούλιο εκμεταλλευόμενος τις εύθραυστες εσωτερικές ισορροπίες του κυβερνώντος κόμματος στις οποίες αρνούμαι να συμμετέχω.

Ως μέλος μιας συλλογικότητας που δεν δύναται να ενεργοποιηθεί τελικώς - παρ’ όλες τις προσπάθειες που κατέβαλα όλον αυτόν τον καιρό - και ενός ασαφούς τοπίου καλλιτεχνικής διεύθυνσης που αρχίζει να διαμορφώνεται πλέον καθιστώντας σχεδόν απαγορευτικό οποιοδήποτε παραγόμενο έργο εκ μέρους του Κ.Π.Ι.Σ.Ν. ΑΕ, υπέβαλα σήμερα την παραίτησή μου προς το Διοικητικό Συμβούλιο.

Σε καμία περίπτωση δεν προτίθεμαι να συμβάλλω στην ακύρωση της δυναμικής του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, αλλά ούτε και να συναινέσω σε διαδικασίες που μελλοντικά μπορεί να προκαλέσουν υπόνοιες αδιαφάνειας.

Οι δημόσιες θέσεις δεν είναι επισφράγιση κοινωνικής αποκατάστασης ούτε κάλυψη κάποιου υπαρξιακού κενού. Ναι μεν στήριξα δημοσίως τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί έκρινα πως ήταν η μοναδική λύση εκείνη την περίοδο για τη χώρα μου, αλλά δεν το έκανα για να εγκατασταθώ σε κάποια θέση. Ούτως ή άλλως έχει κατά κόρον γραφτεί πως έχω αρνηθεί αρκετές προτάσεις στο παρελθόν για θέσεις ιδιαίτερα σημαντικές.

Ευτυχώς για μένα δεν είμαι ανέστιος. Έχω τον τόπο της τέχνης μου. Εκεί κατοικώ. Ουδέποτε έχω παίξει ρόλο σε πολιτικά παρασκηνιακά παιχνίδια ή σε εσωκομματικές συγκρούσεις, όπως επίσης ουδέποτε υπήρξα παιδί κομματικού σωλήνα. Ας ελπίσουμε, για το καλό όλων και του ΚΠΙΣΝ η παραίτηση αυτή να αναγκάσει τους αρμόδιους να σκεφτούν με μεγαλύτερη προσοχή τον τρόπο λειτουργίας του.

Τέλος θα ήθελα να υπενθυμίσω δύο βασικά πράγματα: πρώτον η αξιοπρέπεια δεν έχει ανταλλακτική αξία και δεύτερον όταν ρίχνουμε κάποιον εν γνώσει μας στην αρένα, δεν τον αφήνουμε μόνο του να κοιτάζει τι θα δείξει ο αντίχειρας.

Με εκτίμηση

Γιώργος Κιμούλης"

Ανώνυμος είπε...

2:15μμ Google στο "Διεστραμμένοι απο την γέννα τους" και θα παρεις μια γευση..

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγγελος Σερέτης γεννήθηκε στο Παύλο της Λιβαδειάς το 1943. Μεγάλωσε στο αγροτικό περιβάλλον του χωριού του και τέλειωσε το γυμνάσιο στον Ορχομενό. Σπούδασε δημοσιογραφία και θέατρο. Δούλεψε σαν ελεύθερος ρεπόρτερ δίπλα στους Δημήτρη Πουρνάρα, Γιάννη Σκαρίμπα, Νεοκλή Σαρρή και πολλούς άλλους καταξιωμένους δημοσιογράφους από το 1963-1967.
Με την έναρξη της επταετίας μεταπηδάει στο θέατρο και συγκεκριμένα στην σχολή Σταυράκου. Από το 1970 συνεργάστηκε με πολλούς αθηναϊκούς θιάσους σαν ηθοποιός, με παράλληλη δράση στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο, παρουσιάζοντας δικά του έργα και διασκευές.
Έχει γράψει πάνω από δώδεκα θεατρικά έργα και παιδικά, εκ των οποίων τα μισά έχουν παιχθεί από αθηναϊκούς, αλλά και περιοδεύοντες θιάσους. Είναι ο δημιουργός του Βοιωτικού Θεάτρου και εκδότης της εφημερίδος "Ωτακουστής της Βοιωτίας". Το 1986 εκδίδει το μυθιστόρημα "Οικογενειακή μας υπόθεση" και παράλληλα δημοσιεύει διηγήματά του σε διάφορα περιοδικά και εφημερίδες.
Σήμερα ζει στην Κυψέλη της Αίγινας. Δημοσιεύει διηγήματα και αρθρογραφεί στον τοπικό Τύπο, ενώ παράλληλα ασχολείται με τη μεγάλη του αγάπη, που είναι το θέατρο.

Ανώνυμος είπε...

Η αγάπη του Σερέτη είναι τα ποιήματα Άγγελε μας Τυρανέ μας γράψε μας ένα ποίημα όπως εσύ ξέρεις.

FUN CLUB Άγγελου Σερέτη

Ανώνυμος είπε...

Ερασιτεχνισμοι και μεγαλεπήβολα σχέδια στην επαρχία μας...καλό ειναι πριν τους πειραματισμούς να αποκτήσουν τα παιδιά θεατρική παιδεία βλέποντας επαγγελματικές ποιοτικες παραστάσεις.Αμφιβάλλω αν καποια εχουν παρακολουθήσει εστω μια σοβαρή παράσταση στη ζωή τους.Και δυστυχώς δεν έρχονται και θίασοι από Αθηνα παρα μονο ελαχιστοι το καλοκαίρι. Ενα καλό Φεστιβάλ Θεάτρου και η προωθηση της θεατρικης παιδείας ειναι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη μικρη μας Αίγινα...

Ανώνυμος είπε...

Οταν ο Κουκούλης προσπάθησε να σας διδάξει θεατρική παιδεία,να σας δώσει μια κουλτούρα έστω, με τον αείμνηστο Παυλίδη, πέσατε να τον φάτε εσείς οι άξεστοι και απολίτιστοι.
Τι ζήταγε ο άνθρωπος;3000 € μισθό τον μήνα.Σιγά το πράμα.Τώρα αυτά τα θεατρικά καί τα καλλιτεχνικά θα τα παίζατε στα δάχτυλα.
Αχάριστοι κουτό Γενήτες,οχι τον Παυλίδη δεν τον αφήσατε να προσλάβει, αλλά τον στείλατε και στο σπίτι του τον Τάκη.
Αμ! κοτζάμ Αγιο Διονύση και του φερθήκατε όπως του φερθήκατε-μην τα λέμε τώρα τι του κάνατε του Αγίου-στον Τάκη θα χαριζώσαστε.ΟΥΑΙ Αχάριστοι.

Ανώνυμος είπε...

5.38 δεν ξερω ποιος ειναι ο Παυλίδης και δε νομίζω οτι μονο ο Κουκουλης θα μας πρόσφερε θεατρική παιδεία...εξαρτάται κι απο εμας.Αυτο λέγεται μικροπολιτική...άσε που όπως τους ξερουμε τους Αιγινήτες λίγοι θα ενδιαφέρονταν...