Σήμερα, όπως συμβαίνει συνεχώς και αδιαλείπτως από το 2008, η παραλία έκλεισε από την γωνία του γηπέδου μέχρι τα εκδοτήρια. Όλοι θυμόμαστε την απαγορευτική ταμπέλα στην γωνία του γηπέδου (βλέπε φωτο) η οποία κατηύθυνε την κίνηση δεξιά προς τις φυλακές αφήνοντας τον χώρο από την γωνία του γηπέδου μέχρι την Παναγίτσα στις εκεί εδρεύουσες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν απρόσκοπτα. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι δημιουργήθηκαν συνθήκες που ωφέλησαν τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιήθηκαν στην συγκεκριμένη περιοχή.
Ανατρέξαμε στην μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην πόλη της Αίγινας και μελέτη εφαρμογής του Ι. Μάρη του 2008 η οποία ψηφίστηκε από το δημοτικό συμβούλιο Αίγινας (αριθ. αποφ. 159/2008). Πάνω σε αυτήν την μελέτη στηρίχτηκαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που επικαλείται ο κ. Οικονόμου.
Εδάφιο 2.6 Λ.Δημοκρατίας - καλοκαίρι.
"Λόγω του αμιγούς τουριστικού χαρακτήρα της παραλιακής ζώνης της Αίγινας, έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια η απαγόρευση της κυκλοφορίας στην Λ. Δημοκρατίας, μεταξύ εκδοτηρίων και Παναγίτσας, μέτρο το οποίο προτείνεται να συνεχιστεί με ωράριο 21.00-01.00. Για την εφαρμογή του παραπάνω μέτρου, θα πρέπει να υπάρξει προειδοποίηση στο ύψος της Φανερωμένης , και απαγόρευση στο ύψος της Παναγίτσας."
Απόφαση 303/2008 του δημοτικού συμβουλίου με θέμα την "Εισήγηση Δημαρχιακής Επιτροπής για έγκριση Κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην πόλη της Αίγινας".
παράγραφος 3. "Απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων στην παραλιακή Λ.Δημοκρατίας από εκδοτήρια μέχρι Παναγίτσα από 21.00 έως 00.30 όλες τις ημέρες της εβδομάδας εκτός από Κυριακή, οπότε η απαγόρευση θα ισχύσει τις ώρες από 22.00 έως 00,30. Για την εφαρμογή του παραπάνω μέτρου θα υπάρξει προειδοποίηση στο ύψος της οδού Φανερωμένης και απαγόρευση στο ύψος της Παναγίτσας".
Η παραλία ΠΟΤΕ δεν έκλεισε από τα εκδοτήρια μέχρι την Παναγίτσα. Πάντα, όπως και σήμερα, έκλεινε από τα εκδοτήρια μέχρι την γωνία του γηπέδου.Το στοπ στην Παναγίτσα ήταν απλά για τους τύπους.
Με βάση τα πραγματικά γεγονότα που ισχύουν από το 2008 μέχρι και σήμερα, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που ισχύουν στην παραλία της Αίγινας δεν ανταποκρίνονται ούτε με την μελέτη του Ι. Μάρη, ούτε με τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου. Σύμφωνα με την μελέτη και τις αποφάσεις η παραλία κλείνει από τα εκδοτήρια μέχρι την Παναγίτσα, ενώ στην de facto πραγματικότητα, η παραλία κλείνει από τα εκδοτήρια μέχρι το γήπεδο.
Ζητάμε λοιπόν από τους αρμόδιους της δημοτικής αρχής να μας κοινοποιήσουν την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου βάσει της οποίας οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ισχύουν από τα εκδοτήρια μέχρι το γήπεδο. Ας μας κοινοποιήσει επίσης και τον έλεγχο νομιμότητας της συγκεκριμένης απόφασης από την αποκεντρωμένη.
Είναι προφανές ότι τόσο το γράμμα της μελέτης όσο και οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου βάσει των οποίων έκλεινε η παραλία και τις οποίες σήμερα χρησιμοποιεί η δημοτική αρχή για το κλείσιμο της παραλίας, καταστρατηγήθηκαν. Το γράμμα του νόμου δεν τηρήθηκε. Τόσο η μελέτη όσο και οι αποφάσεις κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που ψήφισε το δημοτικό συμβούλιο, χρησιμοποιήθηκαν κατά το δοκούν. Από την μη σωστή εφαρμογή κάποιοι ωφελήθηκαν οικονομικά ενώ κάποιοι υπέστησαν οικονομική καταστροφή. Δεν είναι τυχαία η οικονομική άνθηση της προαναφερόμενης περιοχής λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας μεταξύ γηπέδου και Παναγίτσας και ο οικονομικός μαρασμός των ομοειδών επιχειρήσεων της Αύρας.
Ως εκ τούτου, δεν αρκεί ο έλεγχος νομιμότητας των αποφάσεων του 2008, 2011 και 2012 από την αποκεντρωμένη περιφέρεια. Θα πρέπει να ελεγχθεί και η de facto παράνομη εφαρμογή των αποφάσεων με βάση τα πραγματικά δεδομένα. Η μελέτη ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Απλά χρησιμοποιήθηκε κατά το δοκούν ως εργαλείο εξυπηρέτησης συμφερόντων και ως μέσο συναλλαγής. Οι περίφημες πεζοδρομήσεις που αναφέρει η μελέτη δεν υφίστανται. . Όλοι γνώριζαν και όλοι γνωρίζουν. Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Το όλο χάρτινο οικοδόμημα στηριζόταν στην άγνοια των πολιτών και μόνο. Υπάρχουν ευθύνες από το 2008 μέχρι και σήμερα και αυτές θα πρέπει να καταλογιστούν.
6 σχόλια:
Quiz: Ποιος εχει την ευθύνη του παραλιακού μετώπου;
α) ο Δήμος
β) το ΑΤ Αίγινας
η) το λιμεναρχείο Αίγινας
δ) το λιμενικό ταμείο
Υπάρχει "εθνικός καπιταλισμός"; Συνυπάρχει η ελεύθερη αγορά με την "εθνική προτίμηση"; Μαθήματα Τραμπ προς εθνικιστες
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
'Ολα τα αυτοκίνητα από τη νότια πλευρά της Αίγινας και τη λεωφόρο Φανερωμένης, θα έπρεπε να μπορούν να φτάσουν μέχρι την Παναγίτσα! Και μετά θα πήγαιναν πού;;; Αφού δεν μπορούν να φτάσουν μέχρι την Παναγίτσα, μαράζωσαν τα μαγαζιά της Αύρας!!! Αν ο ακατάσχετος συρμός αυτοκινήτων έφτανε μέχρι την Παναγίτσα, δεν θα μπορούσαν να δουλέψουν τα μαγαζιά της πλαζ "Πευκάκια" (Παναγίτσας), που τώρα κάνουν τρελλές δουλειές αλλά -ταυτόχρονα- καταστράφηκαν οι ψησταριές της Παναγίτσας, που το 2008 δεν υπήρχαν!!!
Μάλλον εγώ τα βλέπω λάθος, δεν μπορεί οι έγκριτοι πολεοδόμοι και συγκοινωνιολόγοι του νησιού να μην ξέρουν...
Πως και δεν έκανε μελέτη ο Αγής να τελείωνε το θέμα της παραλίας...
Θα μου πεις δεν έχει ενδιαφέρων όπως τα φύκια. Έτσι δεν είναι Γιώργο??€
Ασχοληθείτε με τον Άγη και τα φικια αλλα θα έπρεπε φίλε να ασχοληθούν όλοι οι αιγινιτες με το πώς όλα γίνονται για να δουλέυει αυτή η γαμιμενη η παραλία λες και τα άλλα μαγαζιά δεν έχουν έξοδα νοίκια υπαλλήλους στόματα να θρέψουν αλλά μόνο το μέτωπο από τα ταξί μέχρι τη Παναγίτσα να μεγαλώνουν τα παιδιά τους με υπηρέτριες να τα στέλνουν σε κολέγια να οδηγουν ακριβά αυτοκίνητα και μηχανές και εδώ αλλά και στην Αθήνα ειδικά στην Αθήνα!!! Και να μας κοιτάνε αφ' υψηλού να μας έχουν για παρακατιανους αυτός είσαι Αιγινίτη κοπανε καλά να πάθεις
Απαγορευται η τοποθετηση τραπεζοκαθισματων απο καταστηματα υγειονομικου ενδιαφεροντος στις παραλιες ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ !!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου