Εξ αφορμής της "επέμβασης" του συνεργείου οδοποιίας του δήμου Αίγινας στην κάλυψη των οπών της οδού Πηλέως, αναζητήσαμε του λόγους για οποίους ένας σχετικά ασήμαντος δρόμος μετατράπηκε σε επικίνδυνο ναρκοπέδιο.
Τον Φεβρουάριο 2017 εκπονήθηκε από τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Αίγινας, "Μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην πόλη της Αίγινας και μελέτη εφαρμογής".
Στόχος της μελέτης ήταν η αντιμετώπιση και επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων καθώς και η διερεύνηση των απαραίτητων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην πόλη της Αίγινας με σκοπό την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων , την μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την κυκλοφορία, την αύξηση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας και την βελτίωση της λειτουργικότητας του δικτύου.
Οι προτάσεις αφορούσαν
Μονοδρομήσεις δρόμων
Δημιουργία δρόμων ήπιας κυκλοφορίας
Βελτιώσεις στην κίνηση και την ασφάλεια πεζών.
"Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κύριες διαπιστώσεις και τα προβλήματα της υφιστάμενης κατάστασης καθώς και οι θέσεις και προτάσεις διατυπώθηκαν μετά από εισήγηση του δημάρχου και των δημοτικών συμβούλων".
Για την επιτυχή και ασφαλή λειτουργία της προτεινόμενης κυκλοφοριακής οργάνωσης απαιτείται (μεταξύ άλλων) και ο "χαρακτηρισμός της οδού Πηλέως σε οδό ήπιας κυκλοφορίας με ροή κυκλοφορίας ως κάθοδος από Θωμαίδου προς Λ. Δημοκρατίας σε όλο το μήκος της".
Υπήρξαν αντιδράσεις.
Οι κύριες αντιδράσεις (οι οποίες λήφθηκαν υπόψη) προέρχονται από το δημοτικό διαμέρισμα δήμου Αίγινας όπου σύμφωνα με την απόφαση 15/2016 "Για το θέμα της πεζοδρόμησης τμήματος της οδού Πηλέως από την Σπύρου Ρόδη μέχρι την Λεωφόρο Δημοκρατίας, εκφράζει αρνητική γνώμη λόγω του ότι είναι δρόμος ήπιας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτων και εξυπηρετεί τα παραπλήσια καταστήματα στον ανεφοδιασμό τους".
Παρατηρήσεις
Λόγω αντιδράσεων η μελέτη δεν ολοκληρώθηκε με αποτέλεσμα να μην υπάρχει όλες οι επιχειρήσεις να λειτουργούν υπό καθεστώς παρανομίας. Οι πεζόδρομοι που αναφέρει η μελέτη είναι επισήμως δρόμοι.
Η ευκαιρία που υπήρξε για την τακτοποίηση του θέματος επί προηγούμενης δημοτικής αρχής ναυάγησε καθώς αυτοί που αποτελούν την σημερινή δημοτική αρχή ζήτησαν να αποσυρθεί το θέμα όπως και αυτό της μελέτης για την αντικατάσταση των παράνομων πέργολων.
Διαπιστώσεις
Οι απαρτίζοντες την προηγούμενη και νυν δημοτική αρχή, προτίμησαν την παράβαση καθήκοντος από την επίλυση των προβλημάτων. Η επιλογή ήταν καθαρά δική τους.
Εν κατακλείδι.
Η συνέχεια στις αίθουσες των δικαστηρίων
Τον Φεβρουάριο 2017 εκπονήθηκε από τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Αίγινας, "Μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην πόλη της Αίγινας και μελέτη εφαρμογής".
Στόχος της μελέτης ήταν η αντιμετώπιση και επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων καθώς και η διερεύνηση των απαραίτητων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην πόλη της Αίγινας με σκοπό την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων , την μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την κυκλοφορία, την αύξηση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας και την βελτίωση της λειτουργικότητας του δικτύου.
Οι προτάσεις αφορούσαν
Μονοδρομήσεις δρόμων
Δημιουργία δρόμων ήπιας κυκλοφορίας
Βελτιώσεις στην κίνηση και την ασφάλεια πεζών.
"Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κύριες διαπιστώσεις και τα προβλήματα της υφιστάμενης κατάστασης καθώς και οι θέσεις και προτάσεις διατυπώθηκαν μετά από εισήγηση του δημάρχου και των δημοτικών συμβούλων".
Για την επιτυχή και ασφαλή λειτουργία της προτεινόμενης κυκλοφοριακής οργάνωσης απαιτείται (μεταξύ άλλων) και ο "χαρακτηρισμός της οδού Πηλέως σε οδό ήπιας κυκλοφορίας με ροή κυκλοφορίας ως κάθοδος από Θωμαίδου προς Λ. Δημοκρατίας σε όλο το μήκος της".
Υπήρξαν αντιδράσεις.
Οι κύριες αντιδράσεις (οι οποίες λήφθηκαν υπόψη) προέρχονται από το δημοτικό διαμέρισμα δήμου Αίγινας όπου σύμφωνα με την απόφαση 15/2016 "Για το θέμα της πεζοδρόμησης τμήματος της οδού Πηλέως από την Σπύρου Ρόδη μέχρι την Λεωφόρο Δημοκρατίας, εκφράζει αρνητική γνώμη λόγω του ότι είναι δρόμος ήπιας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτων και εξυπηρετεί τα παραπλήσια καταστήματα στον ανεφοδιασμό τους".
Παρατηρήσεις
Λόγω αντιδράσεων η μελέτη δεν ολοκληρώθηκε με αποτέλεσμα να μην υπάρχει όλες οι επιχειρήσεις να λειτουργούν υπό καθεστώς παρανομίας. Οι πεζόδρομοι που αναφέρει η μελέτη είναι επισήμως δρόμοι.
Η ευκαιρία που υπήρξε για την τακτοποίηση του θέματος επί προηγούμενης δημοτικής αρχής ναυάγησε καθώς αυτοί που αποτελούν την σημερινή δημοτική αρχή ζήτησαν να αποσυρθεί το θέμα όπως και αυτό της μελέτης για την αντικατάσταση των παράνομων πέργολων.
Διαπιστώσεις
Οι απαρτίζοντες την προηγούμενη και νυν δημοτική αρχή, προτίμησαν την παράβαση καθήκοντος από την επίλυση των προβλημάτων. Η επιλογή ήταν καθαρά δική τους.
Εν κατακλείδι.
Η συνέχεια στις αίθουσες των δικαστηρίων
5 σχόλια:
Μέχρι και σήμερα δεν γνωρίζαμε το ποιοι ήταν οι δημοτικοί σύμβουλοι από την παράταξη του κ.Μουρτζη που ήθελαν και το πεζοδρομημένο τμήμα της οδού Πηλεως, να χαρακτηριστεί ως οδός ήπιας κυκλοφορίας.
Μάλλον ήρθε η ώρα των αποκαλύψεων.
Quiz:Σε ποιο σημείο του νησιού μας θα συνυπάρχουν, πλωτο ασθενοφόρο-Ιδιωτικα ιατρεια-ιδιοκτητης ακινήτων ιδιωτικών ιατρείων;
Σύμφωνα με πληροφοριες ο δημαρχαρα για ολα τα τρέχοντα θέματα του δήμου και για επαφες με τη κυβερνηση εχει προσλάβει με το αζημιωτο βέβαια τη γνωστη στελεχάρα της Νδ με τις πολλες γνωριμιες το Βαγγέλα. Βαγγέλα έλα να μας σώσεις κρεμομαστε ολοι απο σενα
Απάντηση Στην οδο Πηλεως όλοι στην οικονομα ορωτα τα συμφέροντα μας και μετά ο δήμος
Μήπως στο σημείο που από το απόγευμα και μετά παρκάρει με τις ευλογίες του ΛΤ και του Λιμεναρχείου ο αντί και ο υιός;
Δημοσίευση σχολίου