Για να δημιουργηθεί ένας ιός χρειάζεται πολύχρονη χρηματοδότηση, πολύχρονη έρευνα και συνεργασίες. Το ποιοι συνεργάστηκαν και χρηματοδότησαν τον covid 19 προκύπτει από δημοσιεύματα. Την αποκάλυψη έκανε η Βρετανική εφημερίδα Daily Mail (εδώ) Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η διοίκηση Ομπάμα το 2014 χρηματοδότησε το ινστιτούτο ιολογίας της Ουχάν (από όπου ξέφυγε ο covid 19 ) με 3,7 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με το Business Today (εδώ) ο Αμερικανός γερουσιαστής Matt Gaetz είπε "αηδίασα όταν έμαθα ότι για χρόνια η κυβέρνηση των ΗΠΑ χρηματοδοτεί επικίνδυνα και βασανιστικά πειράματα σε ζώα στο ινστιτούτο ιολογίας της Ουχάν στην Κίνα το οποίο συνέβαλε στην παγκόσμια διάδοση του covid 19. Τα πειράματα γίνονται χωρίς καμία επίβλεψη ".
Την ώρα που οι κυβερνήσεις επιβάλουν μέτρα και τιμωρούν τους πολίτες τους, κάποιοι αποφάσισαν να στραφούν κατά των αυτών που δημιούργησαν το πρόβλημα.
Τον Απρίλιο 2020 ο Αμερικανός δικηγόρος Larry Klayman σε συνεργασία με την οργάνωση Freedom watch Texas co,και την Buzz Photos υπέβαλαν αγωγή κατά των Κινεζικών αρχών διεκδικώντας 20 τρισεκατομμύρια δολάρια με την κατηγορία ότι ο covid 19 είναι προϊόν βιολογικού πολέμου τον οποίο κατασκεύασε η Κινεζική κυβέρνηση.
Εν τω μεταξύ η οικονομία βρίσκεται σε lock down τα ΜΜΕ σε καθημερινή βάση μετρούν κρούσματα και καλλιεργούν κλίμα για την έλευση του εμβολίου το οποίο ως άλλος μεσσίας θα μας σώσει από τον αόρατο εχθρό.
Δυστυχώς, λιμός που θα ακολουθήσει θα είναι περισσότερο ορατός.
11 σχόλια:
Μη τυχόν και πάτε στο ΚΥ χωρίς να κλείσετε ραντεβού για τον παιδίατρο γιατί αυτός που κάνει τον πορτιέρη θα σας πλακωση στης κλωτσιές και οι γιατροί και νοσοκόμες θέλουν ησυχία για να λειτουργεισουν
Όλα αυτά βέβαια λόγω covid άλλιος είναι πολύ εξυπηρετικοί !!!!!!!!!!!!
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με ικανοποίηση βλέπουμε τελευταία να υπάρχει ευρύ ενδιαφέρον και δημοσιεύματα για το πλωτό ασθενοφόρο στην Αίγινα εκεί που θεωρούνταν αυτό απορριπτέο και αμελητέο μπροστά στα …ελικόπτερα και στα ελικοδρόμια.
Ένα απλό σκάφος οκταθέσιο βαπτίστηκε «ιδιωτικό πλωτό ασθενοφόρο» παρότι δεν έχει τις προδιαγραφές ούτε τον εξοπλισμό όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης του (πλην όμως φέρει το σήμα του Ερυθρού Σταυρού!;) και δικά του διαφημιστικά φυλλάδια αναφέρουν «σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ» ενώ το ΕΚΑΒ γραπτώς μας έχει δηλώσει πως δε κάνει συμβάσεις συνεργασίας με ιδιώτες.
Επίσης, ένα περιπολικό ταχύπλοο του Λιμενικού άρτι αφιχθέν (για το οποίο επίσης επιχαίρουμε ευχόμενοι να διαθέτει τα καύσιμά του) προαναγγελλόταν ως κατάλληλο και για διακομιδές ασθενών αλλά διαπιστώθηκε παγκοίνως πως είναι αδύνατο να εισέλθει φορείο με κατάκοιτο ασθενή.
Απορία: γιατί ο κ. δήμαρχος δε συντάσσεται επικεφαλής της κοινής προσπάθειάς μας;
Συνεπώς, εμείς συνεχίζουμε την προσπάθειά μας να αποκτήσει η Αίγινα το δικό της, κοινωφελές, μόνιμα διαθέσιμο, ειδικό και κατάλληλο, με ταυτότητα κατασκευαστή και προελεύσεως, πραγματικό, πλωτό ασθενοφόρο. Έως τότε κάθε προσφορά θαλασσίων διακομιδών εφόσον είναι κατά το Λιμεναρχείο ασφαλής, ευνόητα είναι καλοδεχούμενη, ας είναι ελλειμματική ή κερδοσκοπική. Είναι όμως υποχρεωτικά και νόμιμα, εντελώς δωρεάν για τους διακομιζόμενους, καθώς ο διακομιστής με το τιμολόγιό του αποζημιώνεται από το ΕΚΑΒ, όπως ήδη από τις 12/8/2017 έχουμε εγγράφως ανακοινώσει.
Οι Αιγινήτες μπορούν να γίνουν οι πρώτοι νησιώτες με δικό τους πλωτό, αληθινό, ασθενοφόρο. Το λιμάνι της Αίγινας μπορεί να αποκτήσει την δική του υπηρεσία διακομιδών ασθενών. Και το νησί μας να γίνει παράδειγμα φροντίδας της δημόσιας Υγείας, με τις δικές του δυνάμεις. Εμείς εργαζόμαστε γι’ αυτό τον σκοπό.
Σας περιμένουμε στο ξενοδοχείο «ΑΥΡΑ», για την ενίσχυσή μας, την Τετάρτη 20/12, στις 7μμ, με ελληνική λαϊκή μουσική, από συντοπίτες μας καλλιτέχνες!
Αναρτήθηκε από Aegina' s report
18.12.2017
Σειρά μας τώρα να προκαλέσουμε όλους εκείνους που ήθελαν το πλωτό ασθενοφόρο στην Αίγινα, να καταθέσουν τις απόψεις τους και προς την δημοτική αρχή σχετικά με την αναγκαιότητα σταυθμευσεως του πλωτού ασθενοφόρου του Αργοσαρωνικού στην Αίγινα.
Εκτός βέβαια και εάν άλλαξαν απόψεις.
Συνεργασία ΚΟΙΝΣΕΠΠΑ - Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου για το πλωτό ασθενοφόρο της Αίγινας.
Δελτία Τύπου
17 Φεβρουαρίου 2018
ΚΟΙΝΣΕΠΠΑ. Δελτίο Τύπου.
Σε διαδοχικές συναντήσεις της Δ.Ε. της ΚΟΙΝΣΕΠΠΑ με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου της Αίγινας κ. Γ. Σκαλτσιώτη, ύστερα από εποικοδομητική συζήτηση και επεξεργασία, συναποφασίστηκαν και κοινοποιούνται στους συμπολίτες μας:
1. Το ΔΛΤ Αίγινας θα τροποποιήσει το Καταστατικό του ώστε να συμπεριληφθεί σε αυτό και «η παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας διακομιδής επειγόντων ιατρικών περιστατικών», στην προοπτική να αγοράσει το πλωτό ασθενοφόρο.
2. Το ΔΛΤ θα επεξεργαστεί το πιθανό ύψος μικρού ειδικού τέλους στα εισιτήρια από-προς Αίγινα, κατά τους μήνες Απρίλιο έως και Σεπτέμβριο, το οποίο θα αφαιρείται από αυτά και θα αποθεματοποιείται υπέρ του πλωτού ασθενοφόρου, για τις δαπάνες και την απόσβεσή του.
3. Και οι δύο αυτές αποφάσεις του ΔΛΤ θα εισαχθούν προς έγκριση τόσο από το Δημοτικό Συμβούλιο όσο και από τις Εποπτεύουσες Αρχές, με την συνδρομή της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου μας.
4. Θα συσταθεί άμεσα ειδική Επιτροπή του ΔΛΤ με την συμμετοχή και μέλους της ΚΟΙΝΣΕΠΠΑ, για την έρευνα και την αγορά πλωτού ασθενοφόρου, από κράτος της αλλοδαπής, πιστοποιημένου από τις εκεί αρμόδιες αρχές.
5. Τους δυνητικούς χορηγούς που έχει εντοπίσει η ΚΟΙΝΣΕΠΠΑ θα τους αξιοποιήσει υπέρ άλλων έργων σε δημόσιες υποδομές της Υγείας στην Αίγινα.
Για την ΚΟΙΝΣΕΠΠΑ
Η Πρόεδρος Ν. Τριανταφύλλου
Η Γραμματεύς Π. Χατζηαλεξιάδη
Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και το σενάριο χρηματοδότησης που αναφέρεται στην παρούσα δημοσίευση, χρήζει προσεκτικής ανάγνωσης και διερεύνησης από τις αρχές.
Καλό θα είναι να διερευνηθούν τυχόν ύποπτες διασυνδέσεις σε εθνικό αλλά και τοπικό επίπεδο... Το νησο ενδεχομένως να βρίσκεται σε κίνδυνο λόγω σκοτεινών συμφερόντων...
Ίσως τώρα καταλάβει ο "μπροστινος" το τι Σταυρό ανέλαβε.
Όπως(θα) πάνε τα πράγματα, το διαζύγιο είναι θέμα χρόνου.
Κύριε Δήμαρχε σε ότι καλό γίνεται είμαστε μαζί σας! Στην καθαριότητα ο Κύριος Πτερούδης έχει κάνει πολύ δουλειά αλλά αυτή τη φορά έχω μια μικρή παρατήρηση και θα σου δώσω ένα παράδειγμα με μια μικρή Ιστοριουλα : Είχα ένα όχημα 20 χρόνια και είχα κάνει 230000 Χιλ . Ήθελα να το αποσύρω και να πάρω καινούργιο αλλά δεν το έκανα γιατί έλεγα ότι τραβάει ακόμα. Μια μέρα χαλάει η τρόμπα να ένα τρακοσαρι, μετά από ακριβώς ένα μήνα τρυπάει το ψυγείο πάρε αλλά τόσα. Για να μην λέω πολλά μετά από 3 μήνες είχα δώσει 1500€ και αυτοκίνητο δεν είχα και ούτε υπήρχε περίπτωση να έχω ούτε να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Μάλιστα το χάριζα και δεν το έπαιρνε κάνεις. Τελικά αγόρασα καινούργιο και κατέθεσα τις πινακίδες. Το πιάσατε το υπονοούμενο; Ελπίζω λοιπόν να μας ενημερώσετε για τυχόν ζημιές του απορριματοφόρου το επόμενο διάστημα και τι κόστος θα έχουν αυτές.Ευχαριστω πολύ
Πάψε 9:57 την χαλάς στον Νικολάκη τον διευθυντή. Κάνει κι αυτός το κομμάτι του...
Φίλε 9.57 πολύ άστοχη η παρατήρηση σου κ μάλλον είσαι κ άσχετος όπως οι προηγούμενοι που πέρασαν από την καρέκλα. Ένα φορτηγό με καθημερινή εργασία τα χλμ που λες για το ΙΧ σου τα κάνει το πολύ σε 3 χρόνια κ με κανονική συντήρηση φτάνει τα 2.000.000 χλμ.το συγκεκριμένω όχημα ήταν από τα καλύτερα που είχε ο Δήμος λόγο του μεγέθους του κ της χωρητικότητας του. Έμεινε ακηνιτοποιημένο λόγο τρακαρίσματος όπως πολλά άλλα οχήματα σταμάτησαν να λειτουργούν για το τίποτα. Αυτά τα λίγα προς το παρόν....
5:14 μ.μ. άξιος ο μισθός σου μόνο που δεν πέρασα απο καρέκλα για να γράφεις σημαίνει ότι είσαι υπάλληλος του δήμου και συγκεκριμένα στον ευρύτερο χώρο που εχει σχέση με την καθαριότητα . γράψε τα υπόλοιπα για να κλείσουμε με τρεις γραμμες σε απάντηση του ότι γράψεις. Αυτα τα ολίγα προς το παρόν...
5:14
Είναι άλλο πράγμα να εκθειάζεις την πειθαρχία, και άλλο να υποκύπτεις σ’ αυτήν.
Άστο καλύτερα μην γραφεις, σε κατάλαβαν και οι πέτρες.
Δημοσίευση σχολίου