Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

"ΙΑΧΕΣ ΘΡΙΑΜΒΟΥ" ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ


 Ιαχές θριάμβου για τον θάνατο του άλλου  στο "νησί του εγκλήματος" αποτελούν προνόμιο  συγκεκριμένης ομάδας. Δείχνουν ταυτόχρονα την αξία του θανόντος για το κοινωνικό σύνολο αλλά ταυτόχρονα πόσο επικίνδυνος ήταν για τις δραστηριότητες της συγκεκριμένης ομάδας. 
 Στις 17 Φεβρουαρίου 2021 ανακοινώθηκε ο θάνατος από καρκίνο του θρύλου της Αμερικανικής ραδιοφωνίας Rush Limbaugh. Ο πρόεδρος  Ρέιγκαν τον είχε χαρακτηρίσει την "υπ αριθμό ένα φωνή του συντηρητισμού" και ο Τραμπ το 2020 του είχε απονείμει το "Προεδρικό Μετάλλιο της Ελευθερίας" την υψηλότερη τιμή σε πολίτη. Ο Ρας Λιμπάου  επί τριάντα χρόνια διαμόρφωσε το αμερικανικό ραδιόφωνο αλλά και γενεές συντηρητικών πολιτικών. Φυσικά οι απόψεις του δυσαρέστησαν την αριστερά και ιδιαίτερα  τους ακαδημαϊκούς οι οποίοι φρόντισαν εκφωνήσουν "Ιαχές θριάμβου" για τον θάνατό του. Παραθέτουμε κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Ο Καθηγητής του πανεπιστημίου της Λουιζιάνα Drew McKevitt είπε "Αν δεν μπορείς να πεις κάτι καλό για κάποιον είναι μια μεγάλη κουράδα".
Ο Καθηγητής της Νομικής σχολής του Γέιλ Scott Shapiro είπε "Δεν θα έλεγα ότι ήμουν χαρούμενος με τον θάνατο του Ρας Λιμπάου, αισθανόμουν μια ευφορία".
Η Anthea Butler που κατέχει την έδρα θρησκευτικών σπουδών στο πανεπιστήμιο της Πενσιλβανίας  δημοσίευσε πανηγυρικό tweet.
O καθηγητής Jared Yates Sexton του πανεπιστημίου της Νοτίου Γεωργίας αποκάλεσε τον Λιμπάου "ένα από τους ποιο δηλητηριώδης και βλαβερούς ανθρώπους των σημερινών Ηνωμένων Πολιτειών".
Ο καθηγητής επικοινωνιών του πανεπιστημίου της Γεωργίας Jeffrey Jones είπε ότι ο Λιμπάου "αναβίωσε τον ρατσισμό"
Ο καθηγητής του ινστιτούτου Πρατ  Ryan Devlin δημοσίευσε tweet ενός ανθρώπου που τον πέταγαν σε κάδο σκουπιδιών.
Αυτό είναι το πολιτικό κλίμα που επικρατεί στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού σήμερα,

Πηγή ΕΔΩ

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετά την ματαίωση των κατά την 22 η Δεκεμβρίου 2020 και 23 η Δεκεμβρίου 2020 συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, ύστερα από τις αριθμ. πρωτ. 18307/18-10-2020 και 18451/22-12-2020 προσκλήσεις συνεδριάσεων, επειδή δεν υπήρξε απαρτία, καλείστε να προσέλθετε σε νέα, κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί μέσω τηλεδιάσκεψης με χρήση της τεχνολογίας του e-presence (www.epresence.gov.gr), την Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 12:30΄.
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ, ΑΝΤΊ ΓΙΑ ΔΕΛΤΊΑ ΤΥΠΟΥ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΆΝΕΤΕ ΑΠΑΡΤΙΕΣ ΣΤΑ ΌΡΓΑΝΑ ΜΕΧΡΙΣ ΌΤΟΥ Ο κ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΑΚΑΛΈΣΕΙ ΤΗΝ ΆΣΤΟΧΗ ΑΠΑΓΌΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΉ ΚΆΛΥΨΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΏΝ ΟΡΓΆΝΩΝ;

Ανώνυμος είπε...

Σωστά τα λέει ο 6,41 όλο λόγια και σάλια αλλά όταν σας καλέσει για συνεδρίαση των τιμάται με την παρουσία σας !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω πρώτο θέμα στο ΔΣ Αίγινας της Δευτέρας 22 Φλεβάρη θέμα για τα μεγάλα έργα εισηγητής ο κύριος Τάκης.ελαμψε κι αυτός με την παρουσία του στην προχθεσινή οικονομική επιτροπή.και ούτε για τα μάτια δεν έστειλε δελτίο τύπου για τον αποκλεισμό του πόρταλ.αληθεια κύριε Τάκη οι μισθοί των αιρετών επί 4ετιας σας που πήγαν????????

Ανώνυμος είπε...

THN AΠANTΗΣΗ Ο κ. ΤΑΚΗΣ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ (ΚΑΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΚΟΜΜΕΝΗ ΣΤΑ ΔΥΟ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΟΥΡΤΖΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΗΡΕ (ΠΗΡΑΝ) ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

12.04 Το μήνυμα ήταν δυνατό και ηχηρό. Η Αίγινα ψηφίζει αμόρφωτους.

Ανώνυμος είπε...

12 29 Η ΑΙΓΙΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ "ΚΑΛΕΣ ΠΑΡΕΕΣ"

Ανώνυμος είπε...

12,31 Γελάνε οι πυροσβεστήρες

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΑΕΡΓΕ ΔΕ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

2,52 Αργόμισθος του δημοσίου είμαι με ειδίκευση στην λούφα και παραλλαγή.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ 3:33 ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΜΥΓΑ ΚΑΙ ΜΥΓΙΑΖΕΣΑΙ, ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΗς ΑΙΓΙΝΑΣ

Ανώνυμος είπε...

6.48 Και αυτός που βγήκε άφαντος ήτανε

Ανώνυμος είπε...

Η Μενδώνη είναι απλά το περιτύλιγμα. Μέσα είναι η φωλιά με τα σκουλήκια.... πρωθυπουργός -δημοσιογράφοι- ΜΜΕ , θα σας θυμάται η ιστορια ως το παρεακι που τάιζέ τα τέρατα με τον φόβο κ τα όνειρα μας», γράφει μεταξύ άλλων η Κλέλια Ρένεση σε ανάρτησή της στο instagram, την ώρα που όλο και περισσότεροι καλλιτέχνες αρχίζουν και σπάνε τη σιωπή τους, μιλώντας ευθέως για συγκάλυψη στο υψηλότερο επίπεδο.

«Μια κυβέρνηση προπαγάνδας, έχει κάνει όλο το Έθνος τσιφλίκι της, διορίζοντας όλους τους δικούς τους σε θέσεις κλειδιά, και δεν έχει καν την «τσίπα» να υποδυθεί τη δημοκρατική της υπόσταση.

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος.

Ευθαρσώς επιβάλει τον ένα νόμο μετά τον άλλο, κ δεν ιδρώνει τ αφτί τους. Όσο για την απάντηση «επικοινωνιακό τρικ» του πρωθυπουργού στην Ζετα Δούκα είδαμε όλοι πόσο σοβαρά έλαβε υπόψιν τα αιτήματα της-μας.

Δεν έχουν κάνει την παραμικρή ενεργεία για να διευκολύνουν τον αγώνα των θυμάτων, μια εισαγγελία σε πλήρη ύπνωση, μια ομίχλη κ σιγή από το Μάξιμου, κ το καζάνι βράζει.

Η Μενδωνη είναι απλά το περιτύλιγμα. Μέσα είναι η φωλιά με τα σκουλήκια. Μην με παρεξηγείτε. Κατανοώ την χρησιμότητα των σκουληκιών στον κύκλο της ζωής. Αλλά θα γίνω τροφή τους μετά θάνατον.

Ένα κράτος «πρόνοιας» που βιάζει συστηματικά τα δημοκρατικά μας δικαιώματα, την μια εκμεταλλευόμενοι την πανδημία, την άλλη εξαγοράζοντας τα ΜΜΕ, την παράλλη απλά επειδή «μπορεί» μη κρατώντας καν τα προσχήματα.

Βιτρίνες- αρμόδιοι- εισαγγελείς- βουλευτές- πρωθυπουργός -δημοσιογράφοι- ΜΜΕ, θα σας θυμάται η ιστορία ως «το παρεάκι που τάιζε τα τέρατα με τον φόβο κ τα όνειρα μας».. κ αυτήν την ιστορία θα την πούμε στα παιδιά μας, κ αυτά στα δικά τους παιδιά.

Από αυτό το σκάνδαλο δεν θα γλυτώσετε, όσο κ αν κάνετε την ανήξερη παιδούλα. Μην ξεχνάτε

Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ».

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν 3 επιλογές, στο ποιος θα μας καρφώσει: Τατσόπουλος (φιλελεφτ), Καψωμένος (Σύριζα), Λιγνάδης (φιλελεύθερος). Πως την σκαπουλάραμε εμείς οι δεξιοί, μην το πείτε πουθενά...

Ανώνυμος είπε...

Η αποδόμηση της αριστερό δεξιάς "κουλτουρας".
Καθηγητές πανεπιστήμιου, καθηγητρια δεύτεροβαθμίδας εκπαίδευσης, σκηνοθέτες, ηθοποιοί, κλπ.
Η διαστροφή πάει σύννεφο στον χώρο.