Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ

Παρασκευή απόγευμα κάνω βόλτα με φίλο μου στο λιμάνι. Απέναντι ένας κύριος καθισμένος πάνω σε μηχανάκι με κοιτάει και γελάει κοροϊδευτικά. Λίγο αργότερα ενώ ψώνιζα στο σούπερ μάρκετ με πλησιάζει πελάτης μου και μου λέει ότι υπάρχει αυτόφωρο εις βάρος μου Ρώτησα και έμαθα ότι ένας υδρομεταφορέας μου είχε κάνει μήνυση στο ΑΤ Αίγινας το ίδιο πρωί για συκοφαντική δυσφήμηση (εξ ου και το αυτόφωρο) Το επόμενο απόγευμα δημοτικός σύμβουλος και μέλος της παράταξης Μούρτζη μιλώντας σε φίλο μου είπε ότι το όλο θέμα ήταν πλάκα υποκινούμενη από .......
Ρίχνοντας μια ματιά στον ψαρόγατο παρατήρησα ότι από της 2 Απριλίου ο δημόσιος υπάλληλος στον οποίο ανήκει το συγκεκριμένο ιστολογιο , ασχολείται μαζί μου . Το αποκορύφωμα του αφιερώματος θα ήταν η΄φωτπογραφία μου με χειροπέδες σε ανάρτηση του ψαρόγατου.
Κάποιοι γνώριζαν και το προετοίμαζαν.
Το μόνο που έμεινε από αυτή την ιστορία είναι αυτό που μου είπε ο δικηγόρος μου.
"ένομο συμφέρον σε σχέση με την υπόθεση του νερού"

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αιακέ πες αλεύρι....
ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ σε γυρεύει!!!

PONTIX είπε...

Από εδώ και πέρα, εν όψει προεκλογικής περιόδου και σύμφωνα με τις ισχύουσες δημοκρατικές διαδικασίες οι λέξεις νταβατζήδες, διαπλοκή, νερό, νερουλάς, διαφθορά, φτερά και πούπουλα, μαρούλι ή μαρούλια, ρολόι,μπαλτάκος, χα και άλλα τέτοια απαγορεύονται. Επιτρέπεται η χρήση της λέξης Boeing ασχέτως τύπου και η προσπάθεια ανακάλυψης πού έπεσε. Όχι όμως και ποιος το έριξε.

Ανώνυμος είπε...

Ρε τζωρτζ
Κάθεσε και δίνεις σημασία στο Νικοβλακη αφού βλέπεις ότι ειναι μπουμπούκος σε ζηλεύει και σενα και το Φιλλιπα και το Στάθη
Ανεβάζει όλη μέρα αναρτήσεις και τον κάνουν ρόμπα όλοι
Ειδικα ο Νικήτας και ο πανταζης τον ξεβρακωνουν

Ανώνυμος είπε...

1.00 Αιακε μιας και σε γυρεύει ο εισαγγελέας τραβά και μια μηνυτήρια αναφορα για τα χαμένα κυβικά από τον Γκότση μέχρι και σήμερα.Άντε να καθαρίσει το πράγμα.Μόνο εσύ μπορείς

Ανώνυμος είπε...

Ήτανε μια φορά ένας κύριος πολύ σοβαρός και αξιοπρεπής μιας κάποιας ηλικίας γύρω στα -ήντα. Υπέφερε όμως ο άνθρωπος από αβάσταχτους πόνους που ξεκίναγαν από τη μέση ανέβαιναν στην πλάτη και έφταναν μέχρι τον αυχένα. Ρε τι παυσίπονα, τι φυσικοθεραπείες, τίποτα. Πάει σε έναν "καλό" νευροχειρουργό που του λέει: Δυστυχώς κύριε πρέπει να σας τα κόψουμε.
Αμάν γιατρέ μου, κάτι άλλο δε γίνεται. Τίποτα ο γιατρός ανένδοτος: για να σωθείς πρέπει να σου τα κόψουμε.
Τι να κάνει και αυτός, αβάσταχτοι οι πόνοι, χειρουργείο και αφαίρεση και των τριών.
Ένα χρόνο αργότερα σκέφτηκε να φτιάξει ένα καινούριο κουστουμάκι, γιατί ήθελε να είναι πάντα κάπως ευπαρουσίαστος. Πάει λοιπόν στο ράφτη και ο ράφτης, την ώρα που ήτανε να του πάρει μέτρα για το παντελόνι τον ρωτάει.
Πού γέρνετε κύριε αριστερά ή δεξιά;
Δηλαδή ρωτάει ο κύριος.
Να, του λέει ο ράφτης, ποιο είναι το πιο βαρύ.
Γιατί έχει σημασία ρωτάει ο ταλαίπωρος κύριος, που όπως θυμόσαστε δεν έχει και καθόλου.
Ναι, βέβαια του λέει ο ράφτης για να δούμε που θα ρίξουμε τον καβάλο. Γιατί άμα πάει ανάποδα θα σας τα πιέζει και τότε θα έχετε έναν πόνο που θα ξεκινάει από τη μέση, θα πηγαίνει στην πλάτη και θα καταλήγει στον αυχαίνα.
Τι μπορεί να πάθει καμία φορά κανείς άμα δεν προσέξει τον καβάλο. Είναι αυτό που λένε στερνή μου γνώση να σείχα πρώτα.

Ανώνυμος είπε...

Φύμωτρο και τάπα στον οπισθινό μας να μην πάει και κλάσει άνευ αδείας.

Ανώνυμος είπε...

O τσιφλίδης την Παρασκευή μάλωνε με τον Κουκούλη τον Νεκτάριο για λογαριασμό της HSW... ζητούσε τα χρήματα που της χρωστά ο δήμος! δηλαδή όταν θα αναλάβει το λιμενικό ταμείο ποια συμφέροντα θα εξυπηρετεί;