Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.
Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
15 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΖΙΤΖΗΣ, Ενταξει στη Δημοκρατια μπορει να λεει ο καθενας οτι θελει,τσαμπα ειναι.Παντως αμα θελει καποιος επωνυμα να του απαντησω ευχαριστως.Πολλα ψεματα.Ασχοληθειτε με τα προβληματα τησ Αιγινας, δεν αξιζω να ασχοληστε μαζι μου.
ναι αλλα και εσυ προβλημα της Αιγινας εισαι με τις πραξεις η τις παραληψεις σου ( σε πολιτικο επιπεδο παντα. Σε οτι αφορα την προσωπικη σου ζωη εχεις δικιο).
Επειδή τα θες πρωί - πρωί. Τί έγραψε επώνυμα ο Φίλιππας ? Ότι στη Δημοκρατία λέει ο καθένας ότι θέλει και είναι τσάμπα? Δηλ. για να καταλάβω τί θέλει να μας πει? Ότι πρέπει να έχουμε βασιλεία για να λέει ο βασιλιάς ότι θέλει? Τί σόι καταβολές και δηλώσεις είναι αυτές, σκέφτεται άραγε όταν τα γράφει? Τί άλλο μας είπε επώνυμα ότι η Αίγινα έχει προβλήματα? Δίχρονο παιδάκι να ρωτήσεις θα στο πει. Το μόνο σωστό που είπε είναι ότι δεν αξίζει να ασχολούμαστε μαζί του (που για να είμαστε αντικειμενικοί θα έπρεπε να ήταν η μόνη του δήλωση κι όχι οι άλλες αηδίες που γράφει).
βρε παιδιά ηρεμήστε με τον φιλλίπα , ο φιλλιπας ειναι καλός σε ένα συνδυασμό όταν κουβαλάει τα ψηφάκια του και ο θεός αλλα από την άλλη διάβολος και ανικανος αν δεν μας κάνει τα τερτίπια μας και δεν ειναι μαζί μας, ο φίλλιπας ειναι αυτός που ειναι με τα συν και τα πλην του . Το παιδί του και η γυναίκα του δεν μας φταίνε για να τα σχολιάζουμε δεν μας εχουν πειράξει, σεβασμός στην οικογένεια του άλλου. ο Φίλλιπας είτε του αρέσει είτε όχι απο την στιγμή που ειναι δημόσιο πρόσωπο θα πρεπει να μαθει να αντέχει την κριτική καλως ή κακώς έτσι έχουν τα πράγματα επαναλαμβάνω δεν μας φταίνε τα μέλη της οικογενειάς του σεβασμός. Αλλά όλοι εδω είμαστε εκτός θέματος τα σχόλια μας έπρεπε να είναι για το τι είπε ο κος Μαλτέζος και όχι τι σχόλιο έκανε ο Φίλλιπας .
Ποιος μίλησε για ψηφαλάκια, ποιος μίλησε για Θεό, ποιος μίλησε για Διάβολο, ποιος μίλησε για ανίκανο? Αφού έχουμε κάνει τον Φίλιππα να θεωρείται πολιτικό πρόσωπο αυτά θα συμβαίνουν.
Σε αυτές τις εκλογές, βάσει της πορείας και της τακτικής που τήρησε όλη την τετραετία, ο φυσικός σου χώρος, Φίλιππε, είναι ο συνδυασμός του Σάκη, όπου πρέπει να πας σεμνά και ισότιμα με κάθε άλλον υποψήφιο. Τα περί πολιτικής κληρονομιάς που δήθεν κουβαλάς και δήθεν "τζακιού" απ όπου έρχεσαι, προσπαθείς να τα καλλιεργήσεις για να αυξήσεις τα διαπραγματευτικά σου όπλα, μόνο και μόνο επειδή ο πατέρας σου κάποτε (σε άλλες εποχές) ήταν Δήμαρχος ή το ότι ήσουν πρόεδρος στη τοπική ΝΔούλα (μα ... κι άλλοι είναι ΝΔκράτες μόνο εσύ είσαι;) δεν ευσταθούν. Μάθε να συνεργάζεσαι και προχώρα, αλλιώς υπογράφεις το πολιτικό σου ΤΕΛΟΣ. Η ΠΥΘΙΑ
ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΟΥΝ ΑΠΟΡΙΕΣ Με βάση τα στοιχεία της υπ. αριθμ. 27/2009 απόφασης του Λιμενικού Ταμείου Αίγινας, που αφορά τους οικονομικούς απολογισμούς για τα έτη 2005 έως 2008 (βλέπε πίνακα), προκύπτουν τα παρακάτω ερωτήματα, που ζητούν απάντηση:
1. Γιατί, ενώ τα εισιτήρια των πλοίων από το 2004 μέχρι σήμερα έχουν αυξηθεί κατά 80% περίπου, δεν έχουν αυξηθεί αντίστοιχα και τα έσοδα του Λιμενικού Ταμείου; Με δεδομένο ότι το ποσοστό που αποδίδεται στο Λιμενικό Ταμείο είναι σταθερό, θάπρεπε τα έσοδα να αυξάνονται με τον ίδιο ρυθμό, όπως έγινε δηλαδή από το 2005 στο 2006 (709.730,27 ? 1.438.866,40) . Αυτό ήταν ένα αναμενόμενο αποτέλεσμα. Αν παρατηρήσουμε όμως προσεκτικότερα τα νούμερα από το 2006 και μετά, θα εκπλαγούμε αρνητικά, βλέποντας τα έσοδα να ελαττώνονται κατά 200.000 ? κάθε χρόνο και μάλιστα με αυξητικές τάσεις μείωσης. (1.438.866,40 ?1.271.008,69 ? 1.041.673,18). Δηλαδή μέσα σε δύο χρόνια το Λιμενικό Ταμείο έχει απώλεια εσόδων , 400.000 ? περίπου.
2. Με δεδομένο και πάλι, πως τα τελευταία χρόνια έχουμε αύξηση των αφίξεων στο νησί γύρω στο 50% (αυτό αποδεικνύεται από την αύξηση των δρομολογίων), θα Eπρεπε να είχαμε επίσης αύξηση στα έσοδα του Λιμενικού Ταμείου, ανάλογου ποσοστού. Γιατί τότε, έχουμε μείωση;
3. Οι δύο τελευταίοι Πρόεδροι (Παπαδόπουλος, Λεούσης), που χειρίζονται τα οικονομικά του Λιμενικού Ταμείου από το 2007 και εντεύθεν, μας έχουν δηλώσει κατ? επανάληψη πως εισπράττουν πολλαπλάσια τέλη από τα κότερα που δένουν στα λιμάνια, σε σχέση μ? αυτά του παρελθόντος. Γιατί λοιπόν έχουμε μείωση των εσόδων του Ταμείου;
4. Ο πραγματικός αριθμός των διακινούμενων επιβατών είναι αυτός που οι λογιστές των πλοίων αποδίδουν στο Λιμεναρχείο ή είναι πολύ μεγαλύτερος; Και πως γίνεται ο έλεγχος του αριθμού των επιβατών, αφού το Λιμεναρχείο δεν κόβει το απόκομμα που προορίζεται γι αυτό; Οι μηχανές έκδοσης εισιτηρίων των πρακτόρων είναι συνδεδεμένες on line με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, οπότε καταγράφονται αυτομάτως οι πωλήσεις των εισιτηρίων; 5. Θεωρείται χρηστή διαχείριση η μείωση των εσόδων του Ταμείου (-230.000 ? ) και η υπέρμετρη αύξηση των εξόδων (+430.000 ?), όπως συνέβη το 2008; Και αν ήταν προεκλογικό έτος (όπως το 2006) μπορεί να το καταλαβαίναμε, αλλά το 2008 είναι μακριά από τις εκλογές. Άρα τι συμβαίνει; Κύριε Λεούση, Πρόεδρε του Λιμενικού Ταμείου Αίγινας, πρέπει να μας δώσετε δημόσιες απαντήσεις, το συντομότερο δυνατόν. Και να είναι πειστικές.
Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο της Αίγινας παρακολουθώντας τις εξελίξεις, εκσυγχρονίζει και επεκτείνει διαρκώς τις υπηρεσίες του, με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση των επιβατικών σκαφών, των επιβατών και των ιδιοκτητών σκαφών αναψυχής.
Το ανθρώπινο δυναμικό του Λιμενικού Ταμείου είναι πάντα στη διάθεση σας, ώστε να σας ακούσει και να σας βοηθήσει με τον πιο αποτελεσματικότερο τρόπο. Στις σελίδες του διαδικτυακού μας κόμβου θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τον ασφαλή ελλιμενισμό του σκάφους σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ώστε να σας εξυπηρετήσουμε γρήγορα και άμεσα.
Δεν ειναι η πρωτη φορα που ο Κος Τ.Βαρτζελης εχει σκοπο την στρεβλωση της αληθειας κ ως εκ τουτου την παραπληροφορηση κ εξαπατηση των πολιτων ηθελημενα.Τα πραγματικα εσοδα απο τελη επιβατων-Ι.Χ-Φ/Γ-Ελλιμενισμου εχουν ως εξης.ΕΠΙΒΑΤΕΣ-Ι.Χ-Φ/Γ-Τελη επιβατων-τελη τρο/ρων-τελη ελλιμενισμου.2006:1.097.490-115.273-17.022-340.292,93-125.442,44-190.237 ΣΥΝΟΛΟ:655.972 2007:1.069.518-111.041-16.819-428.083,53-158.186,22-255960 ΣΥΝΟΛΟ:862.229 2008:1.041.473-105.147-16.456-479.289,97-161.035,15-283.579,60 ΣΥΝΟΛΟ:923.903 2009:864.414-91.578-11.806-427.436,32-164.735,24-349.082,93 ΣΥΝΟΛΟ:941.254,49
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: 1:Αν και εχουμε μειωση επιβατων-τρο/ρων εχουμε αυξηση στα εσοδα και ειδικα στους ελλιμενισμους. 2:Ο νομος που αφορα τον ηλεκτρονικο ελεγχο εισιτηριων ψηφιστηκε το 2005 αλλα ουτε η κυβ.της Ν.Δ ουτε του ΠΑΣΟΚ τον εφαρμοσαν. 3:Το ετος 2006 απο ηθελημενη αγνοια προσθεσατε στα εσοδα το ποσον των 661.993,61 που προερχεται απο επιδοτηση δημοσιων επενδυσεων κ δεν μπορουν να προστεθουν στα εσοδα,ιδια κ η προελευση κ του ποσου των 240.877,18 κατα το ετος 2007. Ετσι η πραγματικη εικονα των εσοδων του Δ.Λ.Τ. ειναι ενδεικτικη της φιλοσοφιας κ των στοχων που εχουν θεσει οι διοικησεις των ετων 2007-2009 επι δημαρχιας Παναγιωτη Κουκουλη.Αυξηση των εσοδων στο μεγιστο δυνατο βαθμο ωστε αυτα να μπορουν να επιστραφουν με τη μορφη εργων στους δημοτες. Σε οτι αφορα στην παρατηρηση με αριθμο 5 του Κου Βαρτζελη ειναι σαφης η διαφορα φιλοσοφιας και πολιτικης προσεγγισης μεταξυ ημων και της δημοτικης παραταξης που ανηκει. Ο εν λογο κυριος δικαιλογει κ κατανοει αυξηση εξοδων μονο σε προεκλογικη περιοδο,ενω η αρχικη δεσμευση του δημαρχου μας ειναι η ανταποδοση των εσοδων με τη μορφη εργων ουσιας κ υποδομης στους δημοτες.Ετσι το "πλεονασματικο" Λιμενικο ταμειο εκρινε πως η αυξηση των εξοδων κ ως εκ τουτου των εργων που πραγματοποιησε τα ετη 2007-2009 ειναι πολιτικα ορθοτερη απο την παρουσιαση μεγαλων καταθετικων λογαριασμων.
15 σχόλια:
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΖΙΤΖΗΣ, Ενταξει στη Δημοκρατια μπορει να λεει ο καθενας οτι θελει,τσαμπα ειναι.Παντως αμα θελει καποιος επωνυμα να του απαντησω ευχαριστως.Πολλα ψεματα.Ασχοληθειτε με τα προβληματα τησ Αιγινας, δεν αξιζω να ασχοληστε μαζι μου.
ναι αλλα και εσυ προβλημα της Αιγινας εισαι με τις πραξεις η τις παραληψεις σου ( σε πολιτικο επιπεδο παντα. Σε οτι αφορα την προσωπικη σου ζωη εχεις δικιο).
Siga min asxolithoume kai me ton Filippa.
Siga tin prosopikotita pou prepei na analisoume.
γραφτε το ονομα σας ρε ανανδροι ο Φιλιππας εγραψε επωνυμα ντροπη σας γυναικουλες εχει δικιο ο Φιλιππας
Επειδή τα θες πρωί - πρωί. Τί έγραψε επώνυμα ο Φίλιππας ? Ότι στη Δημοκρατία λέει ο καθένας ότι θέλει και είναι τσάμπα? Δηλ. για να καταλάβω τί θέλει να μας πει? Ότι πρέπει να έχουμε βασιλεία για να λέει ο βασιλιάς ότι θέλει? Τί σόι καταβολές και δηλώσεις είναι αυτές, σκέφτεται άραγε όταν τα γράφει?
Τί άλλο μας είπε επώνυμα ότι η Αίγινα έχει προβλήματα? Δίχρονο παιδάκι να ρωτήσεις θα στο πει.
Το μόνο σωστό που είπε είναι ότι δεν αξίζει να ασχολούμαστε μαζί του (που για να είμαστε αντικειμενικοί θα έπρεπε να ήταν η μόνη του δήλωση κι όχι οι άλλες αηδίες που γράφει).
βρε παιδιά ηρεμήστε με τον φιλλίπα , ο φιλλιπας ειναι καλός σε ένα συνδυασμό όταν κουβαλάει τα ψηφάκια του και ο θεός αλλα από την άλλη διάβολος και ανικανος αν δεν μας κάνει τα τερτίπια μας και δεν ειναι μαζί μας, ο φίλλιπας ειναι αυτός που ειναι με τα συν και τα πλην του .
Το παιδί του και η γυναίκα του δεν μας φταίνε για να τα σχολιάζουμε δεν μας εχουν πειράξει, σεβασμός στην οικογένεια του άλλου. ο Φίλλιπας είτε του αρέσει είτε όχι απο την στιγμή που ειναι δημόσιο πρόσωπο θα πρεπει να μαθει να αντέχει την κριτική καλως ή κακώς έτσι έχουν τα πράγματα επαναλαμβάνω δεν μας φταίνε τα μέλη της οικογενειάς του σεβασμός.
Αλλά όλοι εδω είμαστε εκτός θέματος τα σχόλια μας έπρεπε να είναι για το τι είπε ο κος Μαλτέζος και όχι τι σχόλιο έκανε ο Φίλλιπας .
Ποιος μίλησε για ψηφαλάκια, ποιος μίλησε για Θεό, ποιος μίλησε για Διάβολο, ποιος μίλησε για ανίκανο?
Αφού έχουμε κάνει τον Φίλιππα να θεωρείται πολιτικό πρόσωπο αυτά θα συμβαίνουν.
Σε αυτές τις εκλογές, βάσει της πορείας και της τακτικής που τήρησε όλη την τετραετία, ο φυσικός σου χώρος, Φίλιππε, είναι ο συνδυασμός του Σάκη, όπου πρέπει να πας σεμνά και ισότιμα με κάθε άλλον υποψήφιο. Τα περί πολιτικής κληρονομιάς που δήθεν κουβαλάς και δήθεν "τζακιού" απ όπου έρχεσαι, προσπαθείς να τα καλλιεργήσεις για να αυξήσεις τα διαπραγματευτικά σου όπλα, μόνο και μόνο επειδή ο πατέρας σου κάποτε (σε άλλες εποχές) ήταν Δήμαρχος ή το ότι ήσουν πρόεδρος στη τοπική ΝΔούλα (μα ... κι άλλοι είναι ΝΔκράτες μόνο εσύ είσαι;) δεν ευσταθούν. Μάθε να συνεργάζεσαι και προχώρα, αλλιώς υπογράφεις το πολιτικό σου ΤΕΛΟΣ. Η ΠΥΘΙΑ
Δεν ειναι ανεκδοτο. Ο Φίλιππας πηγε στον Γιατρό και του μιλησε για Συνδιοίκηση. Και φυσικα ο Γιατρος του ειπε οτι την σημερινη εποχη δεν λενε ανοησιες
Όπου είπε αυτήν την παπαρολογία έφαγε πόρτα ... στο τέλος μόνο το μπάσκετ θα συνδιοικεί ...
ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΟΥΝ ΑΠΟΡΙΕΣ
Με βάση τα στοιχεία της υπ. αριθμ. 27/2009 απόφασης του Λιμενικού Ταμείου Αίγινας, που αφορά τους οικονομικούς απολογισμούς για τα έτη 2005 έως 2008 (βλέπε πίνακα), προκύπτουν τα παρακάτω ερωτήματα, που ζητούν απάντηση:
ΕΤΟΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΤΟΥΣ ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟ
2005 281.465,08 709.730,27 579.394,29 411.801,06
2006 411.801,06 1.438.866,40 1.440.079,80 410.587,66
2007 410.587,66 1.271.008,69 1.090.074,93 591.521,42
2008 591.521,42 1.041.673,18 1.519.671,14 113.523,46
1. Γιατί, ενώ τα εισιτήρια των πλοίων από το 2004 μέχρι σήμερα έχουν αυξηθεί κατά 80% περίπου, δεν έχουν αυξηθεί αντίστοιχα και τα έσοδα του Λιμενικού Ταμείου; Με δεδομένο ότι το ποσοστό που αποδίδεται στο Λιμενικό Ταμείο είναι σταθερό, θάπρεπε τα έσοδα να αυξάνονται με τον ίδιο ρυθμό, όπως έγινε δηλαδή από το 2005 στο 2006 (709.730,27 ? 1.438.866,40) . Αυτό ήταν ένα αναμενόμενο αποτέλεσμα. Αν παρατηρήσουμε όμως προσεκτικότερα τα νούμερα από το 2006 και μετά, θα εκπλαγούμε αρνητικά, βλέποντας τα έσοδα να ελαττώνονται κατά 200.000 ? κάθε χρόνο και μάλιστα με αυξητικές τάσεις μείωσης. (1.438.866,40 ?1.271.008,69 ? 1.041.673,18). Δηλαδή μέσα σε δύο χρόνια το Λιμενικό Ταμείο έχει απώλεια εσόδων , 400.000 ? περίπου.
2. Με δεδομένο και πάλι, πως τα τελευταία χρόνια έχουμε αύξηση των αφίξεων στο νησί γύρω στο 50% (αυτό αποδεικνύεται από την αύξηση των δρομολογίων), θα Eπρεπε να είχαμε επίσης αύξηση στα έσοδα του Λιμενικού Ταμείου, ανάλογου ποσοστού. Γιατί τότε, έχουμε μείωση;
3. Οι δύο τελευταίοι Πρόεδροι (Παπαδόπουλος, Λεούσης), που χειρίζονται τα οικονομικά του Λιμενικού Ταμείου από το 2007 και εντεύθεν, μας έχουν δηλώσει κατ? επανάληψη πως εισπράττουν πολλαπλάσια τέλη από τα κότερα που δένουν στα λιμάνια, σε σχέση μ? αυτά του παρελθόντος. Γιατί λοιπόν έχουμε μείωση των εσόδων του Ταμείου;
4. Ο πραγματικός αριθμός των διακινούμενων επιβατών είναι αυτός που οι λογιστές των πλοίων αποδίδουν στο Λιμεναρχείο ή είναι πολύ μεγαλύτερος; Και πως γίνεται ο έλεγχος του αριθμού των επιβατών, αφού το Λιμεναρχείο δεν κόβει το απόκομμα που προορίζεται γι αυτό; Οι μηχανές έκδοσης εισιτηρίων των πρακτόρων είναι συνδεδεμένες on line με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, οπότε καταγράφονται αυτομάτως οι πωλήσεις των εισιτηρίων;
5. Θεωρείται χρηστή διαχείριση η μείωση των εσόδων του Ταμείου (-230.000 ? ) και η υπέρμετρη αύξηση των εξόδων (+430.000 ?), όπως συνέβη το 2008; Και αν ήταν προεκλογικό έτος (όπως το 2006) μπορεί να το καταλαβαίναμε, αλλά το 2008 είναι μακριά από τις εκλογές. Άρα τι συμβαίνει;
Κύριε Λεούση, Πρόεδρε του Λιμενικού Ταμείου Αίγινας, πρέπει να μας δώσετε δημόσιες απαντήσεις, το συντομότερο δυνατόν. Και να είναι πειστικές.
ΒΑΡΤΖΕΛΗΣ ΤΑΚΗΣ
Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο της Αίγινας παρακολουθώντας τις εξελίξεις, εκσυγχρονίζει και επεκτείνει διαρκώς τις υπηρεσίες του, με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση των επιβατικών σκαφών, των επιβατών και των ιδιοκτητών σκαφών αναψυχής.
Το ανθρώπινο δυναμικό του Λιμενικού Ταμείου είναι πάντα στη διάθεση σας, ώστε να σας ακούσει και να σας βοηθήσει με τον πιο αποτελεσματικότερο τρόπο. Στις σελίδες του διαδικτυακού μας κόμβου θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τον ασφαλή ελλιμενισμό του σκάφους σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ώστε να σας εξυπηρετήσουμε γρήγορα και άμεσα.
Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αίγινας. Λεωφόρος Δημοκρατίας 31 18010 Αίγινα. Τηλέφωνο: +30 22970 22272
oloi oi tebelides kai siferodologoi se ayto to blog megalh epityxia!!!!!
Ενώ εσύ ο δουλευταράς και ο ανιδιοτελής δεν είσαι σε αυτό το blog. Όσο για το ανωτέρω μήνυμα είναι μία αυταπάτη, για όποιον το βλέπει.
Δεν ειναι η πρωτη φορα που ο Κος Τ.Βαρτζελης εχει σκοπο την στρεβλωση της αληθειας κ ως εκ τουτου την παραπληροφορηση κ εξαπατηση των πολιτων ηθελημενα.Τα πραγματικα εσοδα απο τελη επιβατων-Ι.Χ-Φ/Γ-Ελλιμενισμου εχουν ως εξης.ΕΠΙΒΑΤΕΣ-Ι.Χ-Φ/Γ-Τελη επιβατων-τελη τρο/ρων-τελη ελλιμενισμου.2006:1.097.490-115.273-17.022-340.292,93-125.442,44-190.237 ΣΥΝΟΛΟ:655.972 2007:1.069.518-111.041-16.819-428.083,53-158.186,22-255960 ΣΥΝΟΛΟ:862.229 2008:1.041.473-105.147-16.456-479.289,97-161.035,15-283.579,60 ΣΥΝΟΛΟ:923.903 2009:864.414-91.578-11.806-427.436,32-164.735,24-349.082,93 ΣΥΝΟΛΟ:941.254,49
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
1:Αν και εχουμε μειωση επιβατων-τρο/ρων εχουμε αυξηση στα εσοδα και ειδικα στους ελλιμενισμους.
2:Ο νομος που αφορα τον ηλεκτρονικο ελεγχο εισιτηριων ψηφιστηκε το 2005
αλλα ουτε η κυβ.της Ν.Δ ουτε του ΠΑΣΟΚ τον εφαρμοσαν.
3:Το ετος 2006 απο ηθελημενη αγνοια προσθεσατε στα εσοδα το ποσον των 661.993,61 που προερχεται απο επιδοτηση δημοσιων επενδυσεων κ δεν μπορουν να προστεθουν στα εσοδα,ιδια κ η προελευση κ του ποσου των 240.877,18 κατα το ετος 2007.
Ετσι η πραγματικη εικονα των εσοδων του Δ.Λ.Τ. ειναι ενδεικτικη της φιλοσοφιας κ των στοχων που εχουν θεσει οι διοικησεις των ετων 2007-2009 επι δημαρχιας Παναγιωτη Κουκουλη.Αυξηση των εσοδων στο μεγιστο δυνατο βαθμο ωστε αυτα να μπορουν να επιστραφουν με τη μορφη εργων στους δημοτες.
Σε οτι αφορα στην παρατηρηση με αριθμο 5 του Κου Βαρτζελη ειναι σαφης η διαφορα φιλοσοφιας και πολιτικης προσεγγισης μεταξυ ημων και της δημοτικης παραταξης που ανηκει.
Ο εν λογο κυριος δικαιλογει κ κατανοει αυξηση εξοδων μονο σε προεκλογικη περιοδο,ενω η αρχικη δεσμευση του δημαρχου μας ειναι η ανταποδοση των εσοδων με τη μορφη εργων ουσιας κ υποδομης στους δημοτες.Ετσι το "πλεονασματικο" Λιμενικο ταμειο εκρινε πως η αυξηση των εξοδων κ ως εκ τουτου των εργων που πραγματοποιησε τα ετη 2007-2009 ειναι πολιτικα ορθοτερη απο την παρουσιαση μεγαλων καταθετικων λογαριασμων.
Ευχαριστω
Ν.Λεουσης
Δημοσίευση σχολίου