Σε πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο λήφθηκε απόφαση για διαχειριστικό έλεγχο στην ΚΕΔΑ για την τελευταία δεκαετία. Σε προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο είχαμε ακούσει την κ Σαλπέα (αντιπρόεδρο της ΚΕΔΑ) να κάνει λόγο για "ληστεία του αιώνα ".Ο δε πρόεδρος του ΔΣ κ Ν Οικονόμου ανέφερε ότι είχε υποβάλει καταγγελία για τα αθεώρητα εισιτήρια του φεστιβάλ θεάτρου επί Σακκιώτη. Εν ολίγοις το θέμα της οικονομικής διαχείρισης της ΚΕΔΑ έχει τεθεί επί τάπητος και έχει αποτελέσει αντικείμενο έντονων συγκρούσεων μεταξύ διοίκησης Μούρτζη και αντιπολίτευσης παράταξης Κουκούλη.
Και φτάνουμε στο σήμερα όπου το φεστιβάλ θεάτρου ξεκίνησε και φέτος αλλά εκδίδει "προβληματικά εισιτήρια". Υποτίθεται ότι το φεστιβάλ θεάτρου το διαχειρίζεται η ΚΕΔΑ. Σε αυτή την περίπτωση και τα εισιτήρια που εκδίδονται θα πρέπει να είναι στο όνομα της ΚΕΔΑ με το ΑΦΜ της ΚΕΔΑ και να καταχωρηθούν στα βιβλία της εφόσον είναι και έσοδό της. Στην περίπτωση δε που την παράσταση ανεβάζει κάποιος θίασος, αυτός θα μπορούσε να εκδώσει τα δικά του εισιτήρια με την επωνυμία του και το ΑΦΜ του.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση τα εικονιζόμενα εισιτήρια που εκδόθηκαν στην θεατρική παράσταση που παρακολούθησα, δεν ανήκουν ούτε στην ΚΕΔΑ αλλά ούτε σε κάποιον θίασο.
Και εδώ τίθεται το ερώτημα.
Από την στιγμή που και η σημερινή διοίκηση ακολουθεί τις κατακριτέες πρακτικές του παρελθόντος, με ποια ηθική νομιμοποίηση θα αποδώσει ευθύνες για τα κακώς κείμενα των προηγούμενων διοικήσεων?
Τελικά μάλλον συνεχίζουμε να είμαστε "στο ίδιο έργο θεατές". με τίτλο "το πάρτι συνεχίζεται"
Και φτάνουμε στο σήμερα όπου το φεστιβάλ θεάτρου ξεκίνησε και φέτος αλλά εκδίδει "προβληματικά εισιτήρια". Υποτίθεται ότι το φεστιβάλ θεάτρου το διαχειρίζεται η ΚΕΔΑ. Σε αυτή την περίπτωση και τα εισιτήρια που εκδίδονται θα πρέπει να είναι στο όνομα της ΚΕΔΑ με το ΑΦΜ της ΚΕΔΑ και να καταχωρηθούν στα βιβλία της εφόσον είναι και έσοδό της. Στην περίπτωση δε που την παράσταση ανεβάζει κάποιος θίασος, αυτός θα μπορούσε να εκδώσει τα δικά του εισιτήρια με την επωνυμία του και το ΑΦΜ του.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση τα εικονιζόμενα εισιτήρια που εκδόθηκαν στην θεατρική παράσταση που παρακολούθησα, δεν ανήκουν ούτε στην ΚΕΔΑ αλλά ούτε σε κάποιον θίασο.
Και εδώ τίθεται το ερώτημα.
Από την στιγμή που και η σημερινή διοίκηση ακολουθεί τις κατακριτέες πρακτικές του παρελθόντος, με ποια ηθική νομιμοποίηση θα αποδώσει ευθύνες για τα κακώς κείμενα των προηγούμενων διοικήσεων?
Τελικά μάλλον συνεχίζουμε να είμαστε "στο ίδιο έργο θεατές". με τίτλο "το πάρτι συνεχίζεται"
17 σχόλια:
ειμαι περιεργος αν η αιγινα πρεσσ που ειναι μουρτζικη θα αναφερει το θεμα η θα το κανει γαργαρα μια που ο συντακτης της ειναι της παραταξης του μητσου
Ολα είναι ρευστά όπως και το υγρό στοιχείο. Βλέπε αντιδήμαρχο ύδατος, κινείται δια της πλαγιάς.
Ε.......σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε......τι ζητάμε, λίγη επιείκεια.
6,40 Είναι να μην πέσεις στην πλώρη αυτού που αδίκησες και στην έχει φυλαγμένη. θα σου ανταποδώσει την επιείκεια που του έδειξες.
κ. Γιώργο δεν το ανεβάσατε το σχόλιο μου.
Γιατι επιδή εχει να κανει με τα νερά και τον αντιδήμαρχο;;
Το πάρτυ αυτό πρέπει ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΕΛΟΣ και κάθε ένας εκ των εμπλεκομένων στο παρελθόν η και στο παρόν να αναλάβει τις όποιες ευθύνες αναλογούν στις πράξεις του.
Χωρίς καμία εξαίρεση και ουδεμία επιείκεια!
Αντε Πια με αυτό το Μπορντέλο!!
Αι σιχτήρ σκατομ@λ@κες!! Έχετε καταστρέψει ένα ολοκλήρο κράτος και 3 γεννεές με τις μ@λ@κίες σας και εξακολουθείτε να κάνετε, ότι δεν ακούτε.
Άντε γιατί αρκετή υπομονή κάναμε με την περίπτωση σας και αρκετά σας ανεχτήκαμε τόσα χρόνια!
Σαν πολλά δεν μαζευτήκανε όλα αυτά τα χρόνια?
Μήπως προτιμάτε να αρχίσουν να σας γκρεμίζουν έναν-έναν, λαμόγια του κερατά και να σας πηγαίνουν, εκεί που πρέπει;
«Scripta manent»
Όσοι κύριοι και κυρίες παρακολούθησαν την παράσταση θα πρέπει να πάρουν θέση και να επιληφθούν του θέματος, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις.
Αν δεν το έχουν αντιληφθεί, η παρακολούθηση ενός θεάματος με χρηματικό αντίτιμο και υπό αυτές τις συνθήκες νοήται ως φορολογικό αδίκημα. Και η αποσιώπηση του, από όσους το παρακολούθησαν, νοήται ως συνέργεια.
Με τιμή 10 ευρώ και λίγα είναι, ξέρετε πόσοι ''συντελεστές '' πληρώθηκαν και θα πληρωθούν από αυτό το εισιτηριάκι?
στην κεδα κυκλοφορουν κλεφτες.
8,29 θα πληρωθούν με τιμολόγιο ή θα τα πάρουν μαύρα.
10.56 π.μ. "οι συντελεστές" πάντοτε αρέσκονται στα μαύρα. Τι δεν καταλαβαίνεις...???
10:56 π.μ πρέπει να ξέρεις ότι στο τσιριγώτικο μερτικό δεν είχε και δεν έχει ουδεμία συμμετοχή το κράτος.
Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Οποιος θέλει όλα αυτά να αποτελέσουν παρελθόν δεν έχει παρά να κάνει ένα τηλεφώνημα στον ΣΔΟΕ και τότε να δείτε πως όλα θα φτιάξουν. Πρός διευκόλυνση όλων :
Οδηγίες προς τους πολίτες για τον τρόπο υποβολής καταγγελιών στην Ε.Γ. του Σ.Δ.Ο.Ε.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Καταγγελίες μπορούν να γίνουν προφορικά ή γραπτά, επώνυμα ή ανώνυμα.
ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Υποβολή με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία του Σ.Δ.Ο.Ε.
(Αλκίφρονος 92 & Πειραιώς 207, γρ. 401- 4ος όροφος)
Αποστολή μέσω ταχυδρομείου (Ταχ. Δ/νση: Αλκίφρονος 92 & Πειραιώς 207, Τ.Κ. 118 53 ΑΘΗΝΑ)
Αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (kataggelies@sdoe.gr)
Τηλεφωνικά στο τηλ. 1517
Αποστολή μέσω τηλεομοιοτυπίας (FAX) στο 2103426760
Όλες οι καταγγελίες επώνυμες και ανώνυμες αξιολογούνται (με τα ίδια κριτήρια) από Αρμόδια Επιτροπή, προκειμένου, να κριθεί η σπουδαιότητα τους και ο βαθμός προτεραιότητας για τη διερεύνηση τους.
Ο καταγγελλόμενος νομιμοποιείται, υπό προϋποθέσεις, να λαμβάνει γνώση της καταγγελίας (Σχετ. ΝΣΚ 482/1995, ΠΟΛ.1307/1995).
4:51 μ.μ.
Πολύ ωραία! Αφού οι αρμόδιοι στα τοπικά γνωρίζουν, δεν παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους, δεν διορθώνουν το πρόβλημα, συνεχίζουν να στηρίζουν, ακλόνητα και αποφασιστικά την παρανομία και να σιωπούν, ως θα έπραττε κάθε συνεργός που συνειδητά επιλέγει και επιθυμεί να αποκρύπτει, άνομες πράξεις και να λειτουργεί, εκτός των πλαισίων του νόμου....
Ευκαιρία να πιάσουμε το νήμα από την Αρχή!
Δεν είναι δυνατό κάποιοι να κλέβουν και να καλούμαστε όλοι εμείς, να καλύψουμε τις χρηματικές απώλειες του Ελληνικού Δημοσίου με επιπρόσθετα μέτρα και δυσβάσταχτους φόρους.
Νομίζω η επόμενη συγκέντρωση στο Σύνταγμα θα πρέπει να γίνει με κοινό αίτημα την διερεύνηση του 'Πόθεν Έσχες', όλων των εμπλεκομένων σε Θέσεις Τοπικής Αυτοδιοίκησης και την αναθεώρηση του Νόμου περί παραγραφής των σχετικών αδικημάτων.
Για την Αίγινα ας ξεκινήσουν από τη Διοίκηση του Κου Γκότση μέχρι και σήμερα. Και μόλις ολοκληρωθεί, ας γίνει και ένας τυπικός έλεγχος στις Διοικήσεις του Νοσοκομείου.
Ευκαιρία να πιάσουμε το νήμα από την Αρχή!
12:04 π.μ μου άρεσε η θέση σου ''να πιάσουμε το νήμα από την αρχή'' αλλά γιατί βρε παιδί μου από την Διοίκηση του Γκότση και όχι από τις Διοικήσεις του Σπύρου Μάρκελλου και Γιώργου Λογιωτατίδη και βεβαίως για το νοσοκομείο το σωστό είναι να γίνει όχι ένας τυπικός έλεγχος όπως λες αλλά ένας λεπτομερέστατος και ουσιωδέστατος έλεγχος από την εποχή της Διοίκησης του αρχιεπίσκοπου Παντελεήμονα Φωστίνη και εφεξής.
11:58 π.μ.
Βεβαίως - Βεβαίως! Βρε γλυκό μας παιδί δε λέω, σωστή η άποψη σου. Όμως βρε αγαπητό μας παιδί για πες και σε εμάς!
Που θα πάμε να βρούμε όλους αυτούς που προτείνεις? Στα Κοιμητήρια / Νεκροταφεία ? Πλάκα μας κάνεις!!
Σορρυ αλλά εσύ τώρα, -ή Είσαι Πλακατζής και Πλάκα μας κάνεις!!
ή
Εργάζεσαι σε γραφείο κηδειών και θέλεις να κάνεις εκταφή και να σείρεις το κασονάκι!
ή
Είσαι Εξωγήινος!
ή
-Μας ήρθες απο το Μέλλον!!
Και εκεί, μάλλον είχατε βρει και τον τρόπο, να επαναφέρετε απο την κατάψυξη, όλους αυτούς που λές, ε?
Που 'σαι παιδί του μέλλοντος, στο επόμενο σου ταξίδι, μην ξεχάσεις να μας φέρεις στο παρόν την τεχνογνωσία της απόψυξης/επαναφοράς. Έτσι ?
Άντε γλυκό μας παίδι! Και μην αργήσεις!! Να την φέρεις όσο γύρίζει η Γη!
Μόλις ολοκληρώσεις την αποστολή σου επιτυχώς, θα σε τιμήσουμε δεόντως!
Ο πρώτος που θα επαναφέρουμε θα είναι ο Κυρ Ντίνος, έτσι για να φάς ένα καταΐφι με καρύδια απο τα χεράκια του αείμνηστου ζαχαροπλάστη.
Όπως λέει και το νέο single των Kings...
"Τρέλα που για πάντα θα μείνει
ότι θες μωρό μου θα γίνει
το κορμί μου ανάβει και σβήνει
μέσα στο καυτό μου bikini"
11:58 π.μ το πιο σωστό και δίκαιο νομίζω θα ήταν, να γίνει διοικητικός και οικονομικός έλεγχος των πεπραγμένων της Αίγινας από την εποχή του Αιακού.
Δημοσίευση σχολίου