Με το δάκτυλο επί τον τύπο τον ήλων ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς δείχνει το σημάδι της φονικής μπάρας .
Ο πρώτος πραγματογνώμονας απέδωσε το ατύχημα σε υπερβολική ταχύτητα (67 χλ/ ώρα). Με βάση την αρχική γνωμάτευση η υπόθεση έκλεινε.
Ο εισαγγελέας δεν πείστηκε και όρισε άλλο πραγματογνώμονα η γνωμάτευση του οποίου ανέτρεψε τα δεδομένα. Σύμφωνα με τον νέο πραγματογνώμονα, το ΑΤ Αίγινας δεν έκανε σημαντικές παραλήψεις. Δύο ήταν τα κρίσιμα σημεία για την έκβαση του ατυχήματος.
α) Η ύπαρξη του απορριμματοφόρου και η κίνησή του στο αντίθετο ρεύμα.
β) Ο ρόλος που έπαιξε η εγκληματική μπάρα ασφαλείας.
Με βάση την νέα πραγματογνωμοσύνη τα αίτια της εκτροπής δεν ήταν η ταχύτητα η οποία προσδιορίστηκε σε 51,5 χιλ/'ώρα. Η απόκλιση της μπάρας ευθύνεται για τον θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού και για την πτώση της μοτοσικλέτας στο ρέμα και τον θανάσιμο τραυματισμό του συνοδηγού.
Από την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, ξεκινήσαμε την δική μας έρευνα (εδώ) την οποία μετά τις τελευταίες εξελίξεις θα συνεχίσουμε.
3 σχόλια:
Υπάρχει λόγος που απουσιαζει η κίτρινη προέκταση των εμποδιων.
Κάτι κρύβεται εκεί.
Αιακε ρεπορτάζ τώρα.
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι Αυτοψία από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου και της Περιφέρειας.
Για να δούμε τώρα και ύστερα από την παρουσία του εισαγγελέα τι θα γραψουν.
Κύριοι, το θέμα έχει ξεκαθαρίσει πια: Έχουν γίνει ουσιώδεις παραλείψεις και συγκαλύψεις. Το λέει καθαρά η ανάρτηση.
Δημοσίευση σχολίου