Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

Ο ΠΟΡΝΟΒΟΣΚΟΣ


Κάποιος που φωνή δεν έχει λέει πως είναι ρήτορας και στην πιάτσα μας ποζάρει μέγας επιβήτορας.

Κι όλος νάτανε τσουτσούνι απ τα νύχια των ποδιών του μέχρι το θολό του μάτι, το πολύ πολύ να είναι δύο δάκτυλα και κάτι.

Προσπαθεί με κάθε τρόπο και μηδενικά προσόντα ντε και πως το σκουλικάκι να το κάνει ανακόντα.

Σαν πορνοβοσκός γνωρίζει σαν ντελάλης το φωνάζει πως το πάθος το πληρώνει ακριβά και τ αγοράζει.

Την τέχνη που μαθε μικρός κάτω από την ακακία επιτυχώς την εξασκεί σ αυτή την ηλικία. Για να θυμίζει σ όλους μας μια θρυλική ατάκα.

Το πολύ το τάκα τάκα κάνει το παιδί βλαμμένο και τον γέροντα μαλάκα.

Από το παλιό ημερολόγιο του γέροντα Σουλπίκιου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν την χούφτωσες;!!! Θα το μετανιωωώσεις. Χούφτωσ’ την, χούφτωστ’ την!

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλες αλλαγές έγιναν στην τοπική
Παλιά είχαμε προέδρου την Καίτη μας στην ΚΕΔΑ και αντιπρόεδρο τον Μιμη μας στην τοπική της Νέας Δημοκρατίας είχαμε Πρόεδρο το Μίμη και αντιπρόεδρο την Καίτη μας και εκεί που περιμέναμε ο Μίμης να στηρίξει την Καίτη στήριξε τον Παναγιώτη
Αχ βρε Μιμή άφησες την Καίτη μόνη για χατηρι του Αντώνη

Ανώνυμος είπε...

Το Χαθήκαμε με ντουέτο Τερζή -Γλυκερία έχουμε νέα εκτέλεση ΜΊΜΗ-ΚΑΙΤΗΣ

Χαθήκαμε, άραγε να φταιν’ οι αποστάσεις,
κάποτε ταξίδευες χιλιόμετρα,
μαζί μου μια νύχτα να περάσεις, χαθήκαμε…

Χαθήκαμε, ούτε ένα τηλέφωνο δεν παίρνεις,
κάποτε μιλούσαμε μερόνυχτα,
και τώρα στο μυαλό σου δε με φέρνεις, χαθήκαμε…

Αλλάζουνε οι άνθρωποι, αλλάξαμε κι εμείς, χαθήκαμε,
να είσαι μακριά μου πως μπορείς;
Αλλάζουνε οι άνθρωποι, αλλάξαμε κι εμείς, χαθήκαμε,
να είσαι μακριά μου πως μπορείς; να είσαι μακριά μου πως μπορείς;

Χαθήκαμε, φαίνεται να μοιάζει με αστείο,
ούτε μια φορά δεν το φαντάστηκα,
πως κάποτε θα μου `λεγες αντίο, χαθήκαμε…

Χαθήκαμε, ούτε στην γιορτή μου με θυμάσαι,
όμως να το ξέρεις, κι αν με ξέχασες,
με νοιάζει ευτυχισμένος πάντα να `σαι, χαθήκαμε…

Αλλάζουνε οι άνθρωποι, αλλάξαμε κι εμείς, χαθήκαμε,
να είσαι μακριά μου πως μπορείς;
Αλλάζουνε οι άνθρωποι, αλλάξαμε κι εμείς, χαθήκαμε,
να είσαι μακριά μου πως μπορείς; να είσαι μακριά μου πως μπορείς;

Χαθήκαμε…
άραγε να φταίν’ οι αποστάσεις;
Χαθήκαμε…
Χαθήκαμε…

πήγες με τον Παναγιώτη γιατί ΧΑθΗΚΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Χέρι Χέρι με τον Βαγγέλη για μια Αίγινα νέα και ωραία για την Αίγινα για την Θρησκεία ζήτω η Νέα Δημοκρατία