Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022

"ΑΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ"

 


"Άν αυτοκτονήσω δεν θα είναι αλήθεια" είπε ο Ελον Μασκ σε ερώτημα δημοσιογράφου αναφερόμενες σε όλες τις περιπτώσεις όπως αυτή του Τζέφρυ Έπστάιν που "αυτοκτόνησε" στην φυλακή και τα ονόματα που εμπλέκονται στο σκάνδαλο παιδοφιλίας δεν αποκαλύπτηκαν. 
Όποιος τολμά να τα βάλει με το κατεστημένο , παίζει με τον κίνδυνο "να μην γυρίσει σπίτι του ένα βράδυ". 
Τα οργνωμένα συμφέροντα προστατεύονται ποικιλοτρόπως και σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να χάσουν τα προνόμια που απολαμβάνουν , ιδιαίτερα αυτά που στηρίζονται στην παρανομία και το μαύρο χρήμα. 
Ότι ισχύει για το  διεθνές και το εθνικό επίπεδο ισχύει και για το τοπικό.
Ας πάρουμε για παράδειγμα το σκάνδαλο της μεταφοράς νερού.
Από τότε που αποκαλύφθηκε και υποβλήθηκε η μηνυτήρια αναφορά από τον τότε αντιπεριφερειάρχη Δ Κατσικάρη, καταγγέλω τα κακώς κείμενα.
 Προφανώς μόνο τυχαίες δεν είναι οι μηνύσεις που μου έχουν υποβληθεί για συκοφαντική δυσφήμιση από υδρομεταφορέα . Το meme "Θαύμα υδροφόρα φορτώνει 500 κυβικά και ξεφορτώνει 1000" ενόχλησε.
 Μόνο που η έκθεση επιθεωρητών δημόσιας διοίκησης για τα έτη 2011 & 2012 επιβεβαίωσε ότι η ζημιά του δήμου ανέρχεται σε 688.000 ευρώ.
Ακολούθησαν οι επιθέσεις από το περιβάλον του νερού όπως μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση (για άσχετο θέμα) καθημερινοί προπιλακισμοί, ύβρεις με απότερο σκοπό την δολοφονία του χαρακτήτα μου και επίθεση που μου προκάλεσε σωματικές βλάβες.
Το 2021 έγραψα το βιβλίο "Η δολοφονία του υποθαλάσσιου αγωγού" όπου προέβλεπα ότι μια υποθαλάσσια έκρηξη θα τον κατέστρεφε.
Δυστυχώς η πρόβλεψη μου επαληθεύτηκε.
Στις 19 Μαίου 2022 σε ανάρτησή μου αποκάλυψα την πρώτη απόπειρα καταστροφής του υποθαλάσσιου με εκρηκτικό μηχανισμό. Κανένα δελτίο τύπου από την λαλίστατη Περιφέρεια και καμία αναφορά στον τύπο. 
Ο κάλυκας από σφαίρα που κάποιος πέταξε στο παράθυρο του γραφείου μου, προφανώς κάτι σημαίνει. Μου θύμισε το τηλεφώνημα που έλαβα από τον Στέλιο λίγες μέρες πριν αναφωνήσουν "τον φάγαμε τον ένα" που με προειδοποιούσε να προσέχω γιατί οιάνθρωποι αυτοί είναι επικίνδυνοι. Θυμήθηκα και την συμβουλή ανθρώπου που εργάζεται στα δικαστήριο και με συμβούλεψε να προσέχω γιατί αυτοί μπορεί να με κάψουν. Πολλοί άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα με έχουν συμβουλέψει "να προσέχω".
Χρειάστηκε η βομβιστική επίθεση κατά του υποθαλάσσιου στις 20 Ιουλίου 2022 για να εκδόσει δελτίο τύπου η Περιφέρεια Αττικής και να ενημερωθεί το πανελλήνιο για την προσπάθεια καταστροφής του υποθαλάσσιου.
Οι προβλέψεις μου για τον υποθαλάσσιο επαληθεύτηκαν.
Προφανώς όσοι ευελπιστούσαν στην καταστροφή του υποθαλάσσιου αγωγού  ώστε να επανέλθουν οι υδροφόρες και να παραμένει κρυμένο το σκάνδαλο του νερού απογοητεύτηκαν.
Εν κατακλείδι.
Αν ένα βράδυ δεν γυρίσω σπίτι μου, δεν θα είναι ατύχημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: