Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

ΤΟ WOKE ΝΤΑΒΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΝΟΎ ΑΠΟ ΑΚΡΙΔΕΣ

 


Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ άνοιξε ξανά τις πύλες του στο Νταβός και οι εκλεκτοί του έσπευσαν να δηλώσουν με την παρουσία τους και τις τοποθετήσεις τους την υποστήριξή τους στην Ουκρανία, και την Κλιματική Αλλαγή για χάριν της οποίας δεν θα καταναλώνουμε αέριο και πετρέλαιο και αντί για κρέας θα τρώμε ακρίδες.
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι το ΠΟΦ αναφέρεται στον Ιωάννη τον Βαπτιστή. Μόνο που οι ακρίδες με τις οποίες ετρέφετω ο Άγιος Ιωάννης ήταν οι άκρες από τα φυλλώματα φυτών και όχι οι ακρίδες που ήταν και η μία από της πληγές του Φαραώ.
Η συνέντευξη του πρωθυπουργού Μητσοτάκη στον δημοσιογράφο Fareed Zakaria στο Νταβός είναι ενδεικτική των απόψεων που επικρατούν.
 " Υποστηρίζουμε την Ουκρανία στον πόλεμο με την Ρωσία με κάθε τρόπο για να είμαστε στην σωστή πλευρά της ιστορίας. Ο πόλεμος της Ουκρανίας έχει ενισχύσει το ΝΑΤΟ . Είναι σημαντικό να κρατήσουμε την συνοχή της Ευρώπης.Το καλό με αυτό τον πόλεμο είναι ότι θα επισπεύσει τις διαδικασίες της πράσινης ανάπτυξης με πολύ γρηγορότερους ρυθμούς.Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι σε γεωπολιτικό επίπεδο ασφαλέστερη επιλογή".
Σε ερώτηση για την πολιτική της κυβέρνησής του είπε : "προχωρήσαμε στην ψηφιακή μεταρρύθμιση με ταχύτατους ρυθμούς. Ακολουθούμε προοδευτικές πολιτικές (επιδόματα), δεν μειώσαμε τον ΦΠΑ αλλά αναδιανέμουμε φόρους από την ενέργεια σε μορφή επιδομάτων".
Στην ερώτηση Τουρκικής κατάληψης του Καστελόριζου είπε: "Δεν θα πάμε σε πόλεμο με την Τουρκία για το Καστελόριζο. Τα προβλήματά μας τα λύνουμε με διάλογο όπως με την Αίγυπτο και την Ιταλία και με την Αλβανία όπου για την επίλυση των διαφορών μας έχουμε προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο".
Παρατήρηση.
Η Τουρκία δεν είναι στην ίδια πλευρά της ιστορίας με εμάς ούτε σέβεται αποφάσεις δικαστηρίων.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με ρολόι Cassio και αυτοκίνητο Twingo δεν πας πουθενά.

Shakira.

Ανώνυμος είπε...

το 2002 -2006 ο πελεκάνος έκανε ακριβώς τα ίδια. έσερνε πίσω του 5-6 κόστους και τους παρουσίαζε ως επιτελείο. αποτέλεσμα έβαλε τότε με μύθο και βγήκε παντοδύναμος. έτσι θα κάνει και τώρα. το τι πήραν οι κουτί ας μην το συζητήσουμε

Ανώνυμος είπε...

Σε θέλω και ας μην ξέρω
Που θα βγεί ούτε καν
Ξέρω για εσένα απόψε
Που τα βλέπω θολά
Να φύγουμε μαζί θέλω
Να κάνεις το παν
Γουστάρω να 'σαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame
Τα διαμάντια στο κορμί της
Είναι όλα τα λεφτά

Της αρέσει να 'μαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame

Έχω κόλλημα μαζί της
Δεν υπάρχει πουθενά

Της αρέσει να 'μαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame

Φερε ποτο κατεβαζω ολο το bar bar
Ολοι κοιτανε και γουσταρουν να 'μαι star star
Το σώμα σου να λιώνει
Μοιάζει σοκολά λα
Είμαι αλήτης και έχω πάντα μετρητά τα
Με το coupe μπαίνουμε τέρμα
Όλοι μιλάνε για εμένα
Με πιάνει τρέλα τρέλα τρέλα
Και όλο μου λέει έλα έλα
Σε θέλω και ας μην ξέρω
Που θα βγεί ούτε καν
Ξέρω για εσένα απόψε
Που τα βλέπω θολά
Να φύγουμε μαζί θέλω
Να κάνεις το παν

Γουστάρω να 'σαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame

Τα διαμάντια στο κορμί της
Είναι όλα τα λεφτά

Της αρέσει να 'μαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame

Έχω κόλλημα μαζί της
Δεν υπάρχει πουθενά
Της αρέσει να 'μαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame
Ειμαι player
Ανακατευω τα παντα σαν grader
Καθε μερα για μας ειναι pay day
Δωρα της κανω everyday εχει birthday yah
Γουσταρει tattoo
Απο τα πεντε μπαλετο και πιανο
Θα σηκωσω αν γουσταρει ολη την Ερμου
Θα την παω Παρισι Μιλανο yah
Θελω τα παντα
Σε θελω απο πανω
Gucci και Prada
Θα σου τα παρω
Θελει διαμαντια να λαμπει τα βραδια
Ο, τι ζητησει εγω θα το κανω
Θα κανω ο, τι θελεις ναι ναι
Πες μου τι θελεις λεγε
Σαμπανια πριβε
Λοκο Λατινο ειμαστε G eazy babe
Σε θέλω και ας μην ξέρω
Που θα βγεί ούτε καν
Ξέρω για εσένα απόψε
Που τα βλέπω θολά
Να φύγουμε μαζί θέλω
Να κάνεις το παν

Γουστάρω να 'σαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame

Τα διαμάντια στο κορμί της
Είναι όλα τα λεφτά

Της αρέσει να 'μαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame

Έχω κόλλημα μαζί της
Δεν υπάρχει πουθενά

Της αρέσει να 'μαι αλήτης
Και εγώ να 'μαι Madame

Ανώνυμος είπε...

ασε γιατι ακομα πληρωνουμε τις καρτες της Madame. ρε που μπλεξαμε.

Ανώνυμος είπε...

Μαντάμ νταμ παπανταμ.... Όχι παίζουμε!

Ανώνυμος είπε...

εξι χρυσες πιστωτικες, μου εχει κοστισει η Madame!!!