¨Αμεση ήταν η αντίδραση της διοίκησης του δήμου Αίγινας στο θέμα της τουριστικής κίνησης του νησιού. Ιδού το δελτίο τύπου του προέδρου της Επιτροπής Τουρισμού.
Δημιουργεί αλγεινή εντύπωση το άρθρο του κ. Ντρη στις 3-10-2012 με δύο τίτλους : πτώση 10-12% της τουριστικής κίνησης σύμφωνα με στοιχεία του Λιμεναρχείου (στη πρώτη σελίδα της ηλεκτρονικής έκδοσης) και πτώση 10-12% της κίνησης επιβατών στην Αίγινα σύμφωνα με επίσημα στοιχεία (στο ίδιο το άρθρο).
Ο πρώτος και παχυλός τίτλος είναι ατυχής με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων και φυσικά ικανοποιώντας την εμπάθεια του αρθρογράφου προς το πρόσωπο μου.
Δίνονται ορισμένα ακατέργαστα νούμερα, παρουσιάζοντας ότι έπεσε η επιβατική κίνηση στα πλοία γραμμής προς την Αίγινα το πρώτο 8μηνο και από τη μη επιστημονική ανάλυση των στοιχείων καταλήγει σε υποκειμενικά και ¨μπακαλίστικα¨ συμπεράσματα. Η δική μου ανάλυση και οι απαντήσεις στα γραφόμενα είναι οι εξής:
Σκοπός της Επιτροπής Τουρισμού είναι να λειτουργεί με συλλογικότητα και δεν βάζει διαχωριστικές γραμμές στους πολίτες (εμείς και εσείς). Δεν έχουμε πρόβλημα στη κριτική αλλά συνεχίζουμε ακάθεκτοι το έργο μας, κάτω από μια ενιαία στρατηγική που καλούμε όλους να συμμετέχουν, εσείς βέβαια μπορείτε να συνεχίζετε να λασπολογείτε!
Πέτρος Πετρίτης
Δημιουργεί αλγεινή εντύπωση το άρθρο του κ. Ντρη στις 3-10-2012 με δύο τίτλους : πτώση 10-12% της τουριστικής κίνησης σύμφωνα με στοιχεία του Λιμεναρχείου (στη πρώτη σελίδα της ηλεκτρονικής έκδοσης) και πτώση 10-12% της κίνησης επιβατών στην Αίγινα σύμφωνα με επίσημα στοιχεία (στο ίδιο το άρθρο).
Ο πρώτος και παχυλός τίτλος είναι ατυχής με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων και φυσικά ικανοποιώντας την εμπάθεια του αρθρογράφου προς το πρόσωπο μου.
Δίνονται ορισμένα ακατέργαστα νούμερα, παρουσιάζοντας ότι έπεσε η επιβατική κίνηση στα πλοία γραμμής προς την Αίγινα το πρώτο 8μηνο και από τη μη επιστημονική ανάλυση των στοιχείων καταλήγει σε υποκειμενικά και ¨μπακαλίστικα¨ συμπεράσματα. Η δική μου ανάλυση και οι απαντήσεις στα γραφόμενα είναι οι εξής:
- Ο μεταφορικός όγκος κατά τους χειμερινούς μήνες του 2012 όντως έχει μειωθεί αρκετά λόγω του γενικότερου οικονομικού περιβάλλοντος.
- Ο Μάιος – Ιούνιος ( οι δυο πρώτοι τουριστικοί μήνες) λόγω του ρευστού πολιτικού κλίματος (δύο εκλογικές διαδικασίες) ήταν μειωμένοι, όπως και σε όλη την Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα ξενοδοχεία δεν χτύπαγε τηλέφωνο ούτε από Ελλάδα ούτε από εξωτερικό.
- Στους υπόλοιπους μήνες πρέπει να λάβουμε και άλλες παραμέτρους όπως μέσος χρόνος παραμονής, αφίξεις από τα μονοήμερα κρουαζιερόπλοια (φέτος είχαμε επιπλέον ένα Aegean Glory), κίνηση σκαφών και κίνηση επιβατών στη Σουβαλα και Αγία Μαρίνα ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Είναι σαν να έχουμε έναν αλγόριθμο με βασική βέβαια παράμετρο την επιβατική κίνηση προς Αίγινα και με αρκετές ακόμα τιμές δεδομένων. Με αυτό θέλω να πω ότι είναι διαφορετική η τουριστική κίνηση από την επιβατική κίνηση. Επομένως τα νούμερα θέλουν προσοχή στη παρουσίαση τους. Η εκτίμηση μου είναι ότι υπήρχε μεγαλύτερος χρόνος παραμονής από επισκέπτες, κυρίως φίλων με παραθεριστικές κατοικίες, που αύξησε το πληθυσμό μέσα στο νησί το δεύτερο 15μερο του Ιουλίου και όλο τον Αύγουστο. Ο κόσμος αυτός δεν πηγαινοέρχονταν προς Πειραιά, επομένως δεν καταγράφεται στην επιβατική κίνηση. Το 17% αύξηση που ανακοίνωσα, αναφέρεται στην τουριστική κίνηση στην υψηλή περίοδο και όχι στην επιβατική κίνηση. Αποδεικνύεται μαθηματικά και όχι ¨μπακαλίστικα¨!
- Όσον αφορά για την κίνηση για το Φεστιβάλ Φιστικιού κ.Ντρη ξεχνάτε ότι ήσασταν μέλος της οργανωτικής επιτροπής του φεστιβάλ επομένως εάν δεν πήγαμε καλά τότε χάσαμε όλοι μαζί! Να σας θυμίσω βέβαια τα 60 ιστιοπλοϊκά που ήρθαν το Σάββατο 22/9 και τα δυο μονοήμερα κρουαζιερόπλοια που δεν καταγράφονται στην επιβατική κίνηση. Επίσης γνωρίζετε έναν ακόμα παράγοντα που δεν συμπεριλάβετε στο συλλογισμό σας, ότι τη Παρασκευή 21/9 το τελευταίο καράβι απο Πειραιά ήταν 18.15 και έμειναν στο εκτός 70 αμάξια που είχαν την ατυχία να μην απολαύσουν το 3μερο του Φεστιβάλ Φιστικιού.
- Η πτώση δεν οφείλεται στην μεταστροφή σε άλλους νησιωτικούς προορισμούς και όχι στην κοντινή και προσιτή Αίγινα, άλλωστε η ακτοπλοΐα δεν θα κατέγραψε συνολικά 30% μείωση στην επιβατική κίνηση σε αυτους τους προορισμούς.
- Αναφέρεστε στους λόγους της πτώσης στην τουριστική καμπάνια της Αίγινας και με λαϊκίστικο τρόπο αποδομείτε το έργο της Επιτροπής Τουρισμού. Για τη στρατηγική μας έχουμε δεχθεί συγχαρητήρια απο πολλούς που ασχολούνται επιστημονικά με τη τουριστική διαφήμιση και καθιερώνουμε το brandname κάτω απο μια ενιαία ομπρέλα. Το μείγμα marketing δεν αμφισβητήθηκε από πολλούς αλλά κυρίως από μερικούς που αποσκοπούσαν κάπου αλλού! Άλλωστε ήσασταν παρών στο Πόρο που παρουσιάσαμε τη καμπάνια μας, με πολλαπλές δράσεις και δεχθήκαμε τη θερμή αποδοχή απο τους παρευρισκόμενους. Σίγουρα μια κριτική απο γυρολόγος και ´μπιτσικομηδες´ της δημοσιογραφίας δεν ιδρώνει τα αυτιά μας. Τέλος θέλω να αναφερθώ στους 2.500 τουριστικούς πράκτορες, tour operators και τουριστικούς δημοσιογράφους που έχουμε φιλοξενήσει στο νησί μας, φεύγοντας με τις καλύτερες εντυπώσεις. Το τι εννοείτε εσείς τουριστικό marketing και πως προτρέπετε τις επαγγελματικές ενώσεις να προβούν σε αποσπασματικές κινήσεις και όχι κάτω από την ενιαία ομπρέλα δημιουργεί πολλά και ύποπτα ερωτηματικά!
- Οι υποδομές είναι το βασικό πρόβλημα στο νησί μας και ανασταλτικός παράγοντας τουριστικής ανάπτυξης. Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον πρέπει Δημοτική Αρχή, πολίτες, επαγγελματίες και τοπικά ΜΜΕ να κάνουμε μια προσπάθεια παραπάνω και κυρίως όλοι μαζί.
Σκοπός της Επιτροπής Τουρισμού είναι να λειτουργεί με συλλογικότητα και δεν βάζει διαχωριστικές γραμμές στους πολίτες (εμείς και εσείς). Δεν έχουμε πρόβλημα στη κριτική αλλά συνεχίζουμε ακάθεκτοι το έργο μας, κάτω από μια ενιαία στρατηγική που καλούμε όλους να συμμετέχουν, εσείς βέβαια μπορείτε να συνεχίζετε να λασπολογείτε!
Πέτρος Πετρίτης
30 σχόλια:
n3 poios einai panikovlitos molis to deixes! Το τι εννοείτε εσείς τουριστικό marketing και πως προτρέπετε τις επαγγελματικές ενώσεις να προβούν σε αποσπασματικές κινήσεις και όχι κάτω από την ενιαία ομπρέλα δημιουργεί πολλά και ύποπτα ερωτηματικά!se kane me ta kremidakia o Petritis.prospathise tora esi na to soseis...xamene!!!xaxaxaxa,apantisi stin apantisi...afou den efages kai si tora klais.oso kairo etroges itan kala e;xaxaxa
"Το έργο της επιτροπής, όπως ρητά προβλέπεται από τις διατάξεις
του Ν.3852/10, είναι συµβουλευτικό, για την επεξεργασία και εισήγηση στο
δηµοτικό συµβούλιο θεµάτων που σχετίζονται µε την ανάπτυξη του τουρισµού και την προβολή του δήµου"
paravasi kathikontos gia olo to dimotiko symboylio ! grammata na diabasoyn to nomo den xeroun?
N3 ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ.....ΠΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ ΝΥΚΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ...ΑΦΗΣΕΣ ΤΟΝ ΑΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΙΤΗ..ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΜΑΛΑΚΑ!!!
gyrolos bitsikomis=n3
empathis = n3
kleftis = n3
erastis = n3
sintonistis=n3
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΤΟΥ Ν3 ΜΠΙΤΣΙΚΟΜΗΣ!!!!ΤΟΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ!!!
Είσαι και μα@@@@@κας είσαι και αρ@@@@@δι άντε και γαμ@@@@@σου Αποστολίδη
4:11 ΑΜΑ ΒΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΆ ΤΟΥ Ν3 ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΣ ΤΙ ΘΑ ΓΝΕΙ
poios klaiei sto facebook auti ti stigmi;quiz!
Ο ΜΠΙΤΣΙΚΟΜΙΣ!!!ΧΑΧΑΧΑ
to vrikes 5.08!!!!!
1.ένα site που σας κόστισε 6.000€ ενώ θα μπορούσατε να το είχατε φτιάξει με λιγότερο από 1.500€ (ειδικά στους καιρούς που ζούμε). Η διαφορά που καταλογίζουμε είναι 3.500€
2.Διαφημίσεις μέσω του google και του facebook που κόστισαν (όπως δηλώσατε) 3.000€. Αποτέλεσμα: Το site discoveraegina.gr (και όχι .com), είναι πιο χαμηλά σε επισκεψιμότητα από οποιοδήποτε άλλο site της Αίγινας. Άρα, αυτά τα 3.000€ δεν επέφεραν ουσιαστικά κανένα αποτέλεσμα. Η αλήθεια είναι ότι εγώ προσωπικά δεν είδα καμία διαφήμιση στη google ή στο facebook (πληρωμένη). Αντίθετα, είδα τις δικές σας προσωπικές διαφημίσεις για την βουλευτική σας υποψηφιότητα (αυτό δεν υπονοεί κάτι, το αναφέρω απλά διότι όταν κάποιος πληρώνει, τα αποτελέσματα φαίνονται άμεσα). Για να επιβεβαιώσω την ανυπαρξία διαφήμισης μέσω του διαδικτύου, πληκτρολόγησα σήμερα (4/10/12) τη λέξη “Aegina” και τη λέξη “Αίγινα” στο ψαχτήρι του google. Το discoveraegina.gr δεν εμφανίστηκε στις τρεις πρώτες σελίδες δηλαδή στα πρώτα 30 αποτελέσματα. Αντίθετα, στην αναζήτηση των 30 πρώτων αποτελεσμάτων ήρθαν: aeginagreece.com, aeginahomeliving, antzistudios, aeginaportal, neaepohi.gr, και το πιο αστείο από όλα: Aeginafistikifest.gr (που δεν έχει ρίξει ποτέ ούτε ένα ευρώ στο ψαχτήρι της google). Πείτε μου λοιπόν εσείς που δεν κάνετε «μπακαλίστικους» υπολογισμούς, τα 3.000€ που δόθηκαν στην google για να φέρνει μπροστά στις αναζητήσεις το site σας, τι σκοπό εξυπηρέτησαν;
3.Φτιάξατε ένα κουτάκι με καρτ ποστάλ της Αίγινας το οποίο κόστισε (συνολικά με τα δικαιώματα και τα γραφιστικά) πάνω από 15.000€. Σήμερα, αυτά τα κουτάκια κυκλοφορούν με τις μισές φωτογραφίες μέσα, γιατί οι υπόλοιπες έχουν χαθεί (;). Αυτό το κουτάκι μαζί με το περιεχόμενο –σας προκαλώ να απευθυνθούμε σε τυπογραφεία και γραφίστες- κοστίζει λιγότερο από 5.000€.
4.Φτιάξατε (όπως εσείς είπατε) μια αφίσα σε 3.000 τεμάχια και κόστισε (όπως εσείς είπατε) 3.000€. Σας προκαλώ και πάλι να πάμε σε τυπογραφεία και να σας αποδείξω ότι αυτές οι αφίσες δεν θα κόστιζαν πάνω από 600€ + ΦΠΑ.
5.Φτιάξατε ένα λογότυπο, δηλαδή μια ζωγραφιά που κόστισε 9.000€. Και είστε περήφανος που δεν κόστισε 18.000€ όπως κόστισε του Δήμου Πειραιά, ή 170.000€ όπως κόστισε στην Περιφέρεια Αττικής. Λοιπόν για να τελειώνει αυτή η παρωδία: Και για τις τρεις περιπτώσεις εμείς πιστεύουμε ότι πρόκειται για διασπάθιση δημοσίου χρήματος. Ούτε οι πίνακες αναγνωρισμένων ζωγράφων δεν πουλιούνται σε τέτοιες τιμές, ειδικά σήμερα που ο κόσμος πεινάει. Κατά την άποψή μας, το λογότυπο θα έπρεπε να τιμολογηθεί μέχρι 1.000€. Σας υπενθυμίζω ότι το λογότυπο της Γιορτής Φιστικιού στοίχησε, μαζί με την αφίσα και τα υπόλοιπα γραφιστικά το 2009: 1.500€!!!
6.Φτιάξατε και έναν pocket guide της Αίγινας και δεν μας είπατε πόσο τον κοστολογήσατε (εσείς ή η ΔΕΗ): Από τα συμφραζόμενα καταλάβαμε ότι αυτό το εντυπάκι (που δεν διαφέρει και πολύ από αυτούς τους χάρτες που κυκλοφορούν κατά καιρούς στα νησιά), κόστισε περί τα 9.000€ (αυτό ήταν το υπόλοιπο που είχε μείνει υποτίθεται για να φτιαχτεί αυτό το έντυπο). Επειδή τέτοιους «χάρτες» με πληροφορίες φτιάχνει και η κουτσή Μαρία, σας πληροφορώ για να ξέρετε (και να φροντίσετε να μην την ξαναπατήσετε) ότι δεν κοστίζουν παραπάνω από 1.000€ για ποσότητα ακόμα και 20.000 τεμαχίων…
7.Και τέλος δαπανήσατε ένα ακαθόριστο ποσό (που μάλλον δεν ξέρετε και εσείς που έχει πάει) σε διαφημιστικές καταχωρήσεις, δικαιώματα φωτογραφιών και videakia: ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ; Κανείς δεν ξέρει. Σας υπενθυμίζω ότι η επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης είναι μια γνωμοδοτική επιτροπή (βάσει του Καλλικράτη) που εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο τις ενέργειές της. Κι όμως, εσείς, ενεργήσατε από μόνος σας, φέρατε στο Δημοτικό Συμβούλιο τετελεσμένα. Η δε Τουριστική Επιτροπή συνεδριάζει μονίμως χωρίς απαρτία, αφού δεν υπάρχει όπως φαίνεται αντικείμενο που να εμπνέει τους ανθρώπους που ασχολούνται με τον Τουρισμό.
Ας κάνουμε λοιπόν τον λογαριασμό: Για ένα site, τρία έντυπα, πληρωμένες φωτογραφίες και ένα λογότυπο ξοδεύτηκαν 70.000€!!! ενώ έπρεπε να ξοδευτούν λιγότερα από 15.000€.
Μπούχλή πες αλεύρι!! Η Πανδώρα σε γυρεύει
ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ ΒΙΚΤΩΡΙΑ. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΠΕΤΡΙΤΗΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΤΑΙ. ΜΑΛΛΟΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ΣΑΚΚΙΩΤΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΝΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΣΥΜΒΟΥΛΗ : ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ Ν3 ΗΣΥΧΟ ΜΗ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΕΝΕΕΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΕΙΣ
Ας σοβαρευτούμε. Τι μας λέει τελικά ο κ. Πετρίτης ότι '' οι υποδομές είναι το βασικό πρόβλημα και ανασταλτικός παράγοντας της Τουριστικής ανάπτυξης της Αίγινας'' Αυτό έχεις καταλάβει κύριε Πρόεδρε της Επιτροπής Τουρισμού? δεν περνά από το μυαλό σου μήπως είναι η έλλειψη και η ποιότητα νερού που είχαμε όλο το Καλοκαίρι και ακόμα κατά μήνα Οκτώβριο συνεχίζεται ή ότι καταντήσατε με την πολιτική σας την Αίγινα μια απέραντη χωματερή? Εν κατακλείδι θα σας έλεγα να πάτε να πληθείτε για να ξυπνήσετε (άν βρείτε νερό) και αφήστε κατά μέρος τον κάθε Ντρή
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΦΙΣΤΙΚΙ ΦΕΣΤ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΛΛΕΙΠΑΝ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ?
να και κάποιος που δεν "έμαθε" τι είχε στην πραγματικότητα γίνει με τα τιμολόγια!
Πετράκη μ'αυτά και μ'αυτά την πόρτα του Δημαρχείου δεν θα ξαναδείς. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι ότι στις επόμενες εκλογές ο Σακκιώτης δεν θα βρεί ούτε την ψήφο των συγγενών του.
Αυτό που δεν κατάλαβα ήταν η μεγάλη οξύτητα στην απάντηση του κ. Πετρίτη. Δεν τη δικαιολογούσε με τίποτε το άρθρο στο οποίο αναφερόταν.
Petraki de xereis ti sou ginetai. Gelaei olos o kosmos me tis ili8iotites pou grafeis.
αυτος που σκεφτηκε τις φωτο με τοκουτακι πρεπει να παρει το oscar της μ.......ς ενα καρο λεπτα χωρις λογο..για αυτο η αιγινα παει απο το κακο στο χειροτερο.
Αυτοί που την παραίτηση
στην τσέπη κουβαλάνε
κολήσαν στις καρέκλες τους
και δεν τις παρατάνε
Ο αντιδήμαρχος Αγής
κι ο μήτσο-καλαφάτης
είναι κι οι δυο τους θύματα
εκλογικής απάτης.
Μα για να βρουν το δίκιο τους
τα ευγε να εισπράξουν με δυο αστέρια νειόφερτα
θα πρέπει να συμπράξουν
Ετσι κοτσίδας και βαψομαλιάς
Αγής και Καλαφάτης
Αυτά τα τέσσερα παιδιά
όλα παιδιά δικά μας
θα κυβερνούν στην Αίγινα
και θα κλωσούν τ αυγά τους
N3 ετοιμάσου ο Αποστολίδης θα έρθει στον απολογισμό και θα σου γυρέψει τα τιμολόγια του ΦΦ. Έτσι κι αλλιώς εσύ τον κάλεσες.
Προς τον κύριο πρόεδρο το
υρισμού Είναι αλήθεια ότι για τον τουρισμό πρέπει να έχει υποδομές (δρόμους αποχετευτικό ύδρευση καθαρές παραλίες καλό σέρβις καλά ξενοδοχεία ταβέρνες εστιατόρια καφέ ντίσκο ΚΛΠ ) αλά από αυτά δεν έχουμε τίποτα γιατί? Γιατί τα τελευταία 40 χρόνια κανένα δήμαρχος δε έκανε τίποτε γιατί να έρθει ο τουρίστας στο νησί να μυρίσει τα σακ---τα στην ψαραγορά να περπατήσει στον ωραίο δρόμο τον παραλιακό που έχει από την αβρά μέχρι το γήπεδο 2000 μπαλώματα η να ξαπλώσει στης παραλίες που βρωμάνε .
Μήπως πρέπει να καυχιέται το νησί που είναι μοναδικό στην Ελλάδα που στης καφετερίες τρώνε η τουρίστες ψαρόσουπες και γύρω σε σακουλάκια .
Εσείς εάν πηγαίνατε σε κοπιώ άλλο νησί με τέτοια προβλήματα θα ξαναπηγαίνατε κύριε πρόεδρε ,μπορώ να αναφέρω παρά πολλά ακόμη μια αλή φόρα .
6.33 Ο Ν3 ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΗΔΗ ΓΕΝΕΕΣ 14...ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ BLACK TZAK ΑΝ ΤΟΥ ΚΑΤΣΕΙ..ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ...
apo tin poli mastoura kapoioi ta xoyn xasei...kane ena tsigaraki...
...αυτά τα 3.000€ δεν επέφεραν ουσιαστικά κανένα αποτέλεσμα. Η αλήθεια είναι ότι εγώ προσωπικά δεν είδα καμία διαφήμιση στη google ή στο facebook (πληρωμένη). Αντίθετα, είδα τις δικές σας προσωπικές διαφημίσεις για την βουλευτική σας υποψηφιότητα (αυτό δεν υπονοεί κάτι, το αναφέρω απλά διότι όταν κάποιος πληρώνει, τα αποτελέσματα φαίνονται άμεσα).
Πολύ καλό! Το υπονοούμενο (που δεν το υπονοεί μου άρεσε). Μήπως η Λέγειν και Πράτειν με τα λεφτά της τουριστικής προβολής προέβαλε την υποψηφιότητα του βουλευτή;
Ο μπακαλοπαπαρογραφτης εγινε κριτης των παντων,δεν αξιζει ουτε να τον φτυσεις.ΠΡΟΤΑΣΗ: Aς κανει το τεστ του σακιου με το αλευρι και αν ειναι αρνητικο να του ζητησετε συγνωμη.Αν ειναι θετικο χαριστε του ενα βαρελι της φετας,θα του αρεσει.
8.10 ta 70.000 euro pou xalastikan den epeferan kanena apotelesma, oxi mono ta 3.000
...Για να επιβεβαιώσω την ανυπαρξία διαφήμισης μέσω του διαδικτύου, πληκτρολόγησα σήμερα (4/10/12) τη λέξη “Aegina” και τη λέξη “Αίγινα” στο ψαχτήρι του google. Το discoveraegina.gr δεν εμφανίστηκε στις τρεις πρώτες σελίδες δηλαδή στα πρώτα 30 αποτελέσματα. Αντίθετα, στην αναζήτηση των 30 πρώτων αποτελεσμάτων ήρθαν: aeginagreece.com, aeginahomeliving, antzistudios, aeginaportal, neaepohi.gr, και το πιο αστείο από όλα: Aeginafistikifest.gr (που δεν έχει ρίξει ποτέ ούτε ένα ευρώ στο ψαχτήρι της google).
Ο Πέτρος θα σας κατακεραυνώσει από Δευτέρα! Τώρα μ@@@ίζεται με τον Πίου σ' ενβα κολοχώρι του Κίεβου.
Δημοσίευση σχολίου