Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ

Στη χθεσινή συνεδρίαση δεν παρακολούθησα την ψήφιση των επιτροπών. Κατά συνέπεια δεν ήμουν εκεί όταν δέχθηκα την επίθεση δημοτικού συμβούλου ο οποίος αναφερόμενος σε ανάρτησή μου για το νερό έκανε λόγο για "δημοσιογραφική αλητεία".  Ο εν λόγο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος  θίχτηκε από τίτλο ανάρτησης μας (σύγκληση έκτακτης δημοτικής βλακείας) .
Και εμάς όμως μας θίγουν ορισμένα πράγματα που συμβαίνουν στο νησί μας , όπως για παράδειγμα οι εγκληματικές ενέργειες σε βάρος της περιουσίας  συμπολιτών μας, τα κακώς κείμενα που βλέπουμε καθημερινά τριγυρω μας και που κάποιοι φροντίζουν να μην έρχονται στην επιφάνεια   αλλά και το θέμα με "τα χαμένα κυβικά νερού".
Προφανώς κάποιους ενοχλεί η εξεύρεση της αλήθειας και πιστεύουν ότι με απειλές θα αποφύγουν το πεπρωμένο τους.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑΣ....ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΒΑΛΕΣ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΣΤΟΥ ΓΕΛΑΔΑΚΗ. ΓΙΑΤΡΕ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΤΑΙΣΕ ΤΟΝ ΛΑΥΡΑΚΙ

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΤΕ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Νίκος Οικονόμου: Επιβραβεύουμε την δημοσιογραφική αλητεία ;
www.neafwni.gr
Κάποιος πρέπει να πει στον κ. Δήμαρχο Αίγινας πως πρέπει να είναι πιο προσεκτικός όταν επιλέγει τα μέλη μιας επιτροπής που αφορούν την πρόοδο και την ανάπτυξη του νησιού μας. Πάντως στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο τον ρόλο ανέλαβε ο Δημοτικός Σύμβουλος κ....
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 4 ώρες πριν ·

Tasos. οικονομου πες και αλλες τετοιες πιπες αγορι μου..
αυτο δεν ειναι πολιτικη..αυτο ειναι εκβιασμος..σηκωθητε απο την καρεκλα να κατσω εγω..
ασε μας τωρα..
4 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
Νίκος Αλεξίου ΤΑΣΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ...
4 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
Tasos. νικο μου μπορει να μην ξερω την ιστορια αλλα εμαθα τον οικονομου ομως..απο πρωτο χερι..και πιστεψε με στα λογια ειναι ο καλυτερος..
4 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Νίκος Αλεξίου Κοίταξε Τάσο αταλαβαίνω την πικρία και το παράπονο σου. Καλό θα είναι να τα πείτε με τον Νικόλα ιδιωτικά. Συγγνώμη που σου είπα απότομα πως δεν ξέρεις την ιστορία αλλά αφορά αποκλειστικά τα δημοτικά. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ. Είναι ΑΤΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΟΛΙΣΘΗΜΑ του κ. Δημάρχου Αίγινας
4 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
Νίκος Αλεξίου Τάσο μου θα χαρώ να τα πούμε με καφεδάκι από κοντά!
4 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
Tasos. ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ..ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ...ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΕΞΩ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΕ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ..
4 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Νίκος Αλεξίου ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑΣΟ!!!Θα τα πούμε με καφεδάκι στο νησί!

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΑ. 8,24 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ. Ο ΤΑΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΑΚΟΥ.ΑΡΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ Ο ΤΑΣΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΙΑΚΟΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΑΡΕΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ