Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ "ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΊ ΠΛΗΡΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ"


ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ " Απορριμματοφόρο και μπάρες σκότωσαν τα δύο παιδιά".

Αιτία του θανάτου των δύο νέων ήταν η  φονική μπάρα που ενώ έπρεπε να είχε την μορφή που εμφανίζει η πρώτη φωτογραφία, είχε (και έχει) την φονική μορφή που είχε τουλάχιστον από την νεροποντή της 26 Σεπτεμβρίου 2010 όπως προκύπτει από την δεύτερη φωτογραφία. (Εδώ)

Σύμφωνα με έγγραφο της Περιφέρειας, αρμόδια αρχή για την συντήρηση του οδικού δικτύου Αίγινας είναι ο Δήμος Αίγινας.

Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Ν.2696/1999 ΦΕΚ 57Α/1999 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει) α.παρ.1 "όποιος έχει τις κατά τον παρόντα Κώδικα αρμοδιότητες ή την εξουσία επί του πράγματος, επί του οποίου διεξάγεται δημόσια κυκλοφορία, υποχρεούται να λαμβάνει  κάθε μέτρο, ώστε από τη δημόσια κυκλοφορία να μην δημιουργείται κίνδυνος ή ζημιά τρίτων προσώπων ή άλλων έννομων αγαθών".

Σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 5 και 6 του Ν. 3481/2006 "5. Οι αρμόδιες για την συντήρηση των οδών υπηρεσίες υποχρεούνται να ελέγχουν τουλάχιστον ανά δεκαπενθήμερο, τις οδούς της αρμοδιότητάς τους, για την διαπίστωση βλαβών του οδοστρώματος και των λοιπών στοιχείων ασφαλείας της οδού και να καταγράφουν τα ευρήματα  σε ειδικό βιβλίο, που τηρείται με ευθύνη του προϊσταμένου τους.....6. Η αρμόδια προς συντήρηση της οδού υπηρεσία υποχρεούται να πραγματοποιήσει με όργανά της αυτοψία της βλάβης , μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες αφότου λάβει με οποιανδήποτε τρόπο γνώση αυτής και να συντάξει συνοπτική έκθεση περί της έκτασης και του είδους και της ύπαρξης ή μη ανάγκης άμεσης αντιμετώπισης. Εφόσον κατά την αυτοψία διαπιστωθεί επικινδυνότητα της βλάβης για την οδική ασφάλεια, λαμβάνονται άμεσα από τους διενεργούντες την αυτοψία τα απαραίτητα μέτρα για την προσωρινή της αποκατάσταση, εφόσον αυτή είναι δυνατή, άλλως για την οριοθέτηση και την κατάλληλη σήμανση της προς αποφυγή ατυχημάτων. Η αποκατάσταση των βλαβών που κρίνονται επικίνδυνες για την οδική ασφάλεια ολοκληρώνεται υποχρεωτικά εντός δέκα (10) ημερών από την διενέργεια της αυτοψίας....".

 Όπως προκύπτει από τις άνω φωτογραφίες,οι μπάρες στο σημείο του δυστυχήματος δεν ήταν τοποθετημένες με τον ορθό προβλεπόμενο τρόπο, δηλαδή δεν εκτείνονταν πέραν του σημείου της γέφυρας καθ όλο το μήκος της καμπυλότητας της στροφής και η απόληξή τους δεν κατέληγε με κεκλιμένο τμήμα προς το οδόστρωμα κατά εννέα μοίρες . 

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες  εκ της έκθεσης του πραγματογνώμονα,σε περίπτωση που οι μπάρες ήταν ορθά τοποθετημένες θα είχε αποτραπεί η εκτροπή της μοτοσυκλέτας και η μοτοσυκλέτα θα είχε προσκρούσει πάνω στις μπάρες ασφαλείας οπότε ο μηχανισμός της πρόσκρουσης θα ήταν διαφορετικός  και θα είχε περιοριστεί ο τραυματισμός των επιβαινόντων,. Ο οδηγός δεν θα είχε προσκρούσει με το μέτωπο σε αιχμηρή απόληξη και ο συνοδηγός  δεν θα είχε προσκρούσει στην κοίτη του ρέματος πέφτοντας από ύψος.

Εν κατακλείδι.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω και λαμβάνοντας υπόψη τις ποινικές διώξεις που έχουν ήδη ασκηθεί, ευθύνες για την μπάρα δεν έχει μόνο ο τότε εν ενεργεία αντιδήμαρχος αλλά όλοι οι προκάτοχοί του αλλά και όσοι τον διαδέχθηκαν, οι οποίοι με την στάση τους συντήρησαν (και συντηρούν) τις προϋποθέσεις για τον θανάσιμο τραυματισμό των δύο νέων.

Επιπλέον θα πρέπει να ερευνηθούν σε δημόσια έγγραφα και αποφάσεις του Δήμου Αίγινας, των οργάνων του και της Περιφέρειας,ώστε να αποκαλυφθούν  οι λόγοι για τους οποίους συντηρείται  στο σημείο του ατυχήματος (αλλά και αλλού) η παγίδα θανάτου.

Η μπάρα, στην αιχμηρή απόληξη της οποίας χάθηκαν ζωές, δεν είναι κομμένη επειδή κάποιοι ξέχασαν να την ολοκληρώσουν. Είναι προϊόν πολιτικής απόφασης.

Οι εισαγγελικές αρχές οφείλουν να επεκτείνουν την έρευνά του πέραν της ημερομηνίας του ατυχήματος ώστε "να αποκαλυφθεί πλήρως η αλήθεια". 

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όποιος κάνει τον κόπο και κάνει την σύγκριση των τοποθετημενων κιγκλιδωμάτων εκατέρωθεν του οδοστρώματος, θα διαπιστώσει ότι από την πλευρά της θάλασσας εονσι περίπου 50 μέτρα ενώ από την πλευρά του χειμάρρου δεν ξεπερνά τα 10.

Ανώνυμος είπε...

Χιονατη και φίτζις ένωσαν τις δυνάμεις τους για το 2023 με κουμπάρα τη Νόνη.μπράβο και εις ανώτερα. Ο επίτροπος έφαγε στην πέρδικα με στιφάδο

Ανώνυμος είπε...

3,31 δε μας είπες τη είπε το μοντέλο ποιος θα είναι από τους δύο ο αρχηγός
ο υποψήφιος Δήμαρχος ντε

Ανώνυμος είπε...

Η Καίτη αρχηγός. Θα κάτσει μέχρι το 2026 και μετά θα του παραδώσει τα τελευταία 2 χρόνια.αυτη είναι η συμφωνία

Ανώνυμος είπε...

Αχ Αιγινουλα τι εχουμε να ακουσουμε ακομη !!!!!

Ανώνυμος είπε...

8:21 Αυτό είναι το καλλίτερο γιατί μόνο έτσι θα δει δημαρχία
Από μόνος δεν έχει δύναμη
Εάν πράγματι είναι τέτοιο το σενάριο Εγώ θα ντρεπόμουν να κάνω τέτοια συμφωνία
Καλές γιορτές να έχουμε !!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σοβαρά πιστεύετε ότι η Κάιτη μέ όσα έχει και δεν έχει, ή ο Πελεκάνος που όλοι ξέρουμε πόσο ανεπαρκής είναι κάνουν για δήμαρχοι, όσο και ο Αλεξίου. Έλεος καμία σοβαρότητα. Και γιατί να μη κατέβει ο Οικονόμου που έχει φτιάξει και το σχολείο του ;

Ανώνυμος είπε...

Ρε 12:12 για κούνα το κεφάλι σου...υποψήφια όλα τα παρτάλια ; Τι ωομίζουνε όλοι οι αεργοι,αργομισθοι άσχετοι και μουρλοί ότι η Αίγινα είναι χωράφι τους για το σπίτι τους

Ανώνυμος είπε...

Το. ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ. Ο Οικονόμου ρε για φαντάσου
Πάντως τους χαίρομαι που έχουν τέτοια πειθώ για τα βοδια γιατί μόνο βόδια
Μπορούν να πείσουν για να τους ψηφίσουν !!!!!!!