Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΑ ΕΠΕΤΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ.


 Παραμονή της εβδομηκοστής επετείου από την άνοδό της στον θρόνο, η βασίλισσα Ελισάβετ έγραψε μήνυμα  ευχαριστώντας το κοινό και την οικογένειά της για την υποστήριξή τους εν αναμονή των εορταστικών εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα  το ερχόμενο έτος.

"Αύριο 6 Φεβρουαρίου είναι η εβδομηκοστή επέτειος από την άνοδό μου στον θρόνο το 1952.  Είναι μια μέρα που ακόμα και μετά από 70 χρόνια θυμάμαι τόσο για τον θάνατο του πατέρα μου Βασιλέα Γεωργίου VI , όσο και για την άνοδό μου στον θρόνο.
Εν όψη της επετείου, έχω την χαρά να ανανεώσω την υπόσχεση που έδωσα το 1947 ότι η ζωή μου θα είναι πάντα αφιερωμένη στην υπηρεσία σας.
Καθώς κοιτάζω μπροστά με αίσθημα ελπίδας και αισιοδοξίας στο έτος της Πλατινένιας επετείου, θυμάμαι όλα για τα οποία πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι. Οι τελευταίες επτά δεκαετίες διακρίνονται από ασυνήθιστη κοινωνική, τεχνολογική και πολιτιστική πρόοδο η οποίες μας ωφέλησαν όλους, και είμαι αισιόδοξη ότι το μέλλον θα προσφέρει παρόμοιες ευκαιρίες σε εμάς και ιδιαίτερα στις νεώτερες γενιές στο Ηνωμένο βασίλειο και σε όλη την Κοινοπολιτεία. 
Είμαι τυχερή να έχω την σθεναρή και με αγάπη υποστήριξη της οικογένειάς μου. Ήμουν ευλογημένη να έχω ένα σύντροφο ο οποίος ήταν διατεθειμένος να ανταποκριθεί στον ρόλο του βασιλικού συζύγου και χωρίς εγωισμό να κάνει όλες τις θυσίες απαραίτητες για την διεξαγωγή των καθηκόντων του. Τον ίδιο ρόλο είχε διαδραματίσει η μητέρα μου κατά την διάρκεια της βασιλείας του πατέρα μου.
Η επέτειος μου δίνει την ευκαιρία να αναπολήσω την καλοσύνη που μου έδειξαν άνθρωποι όλων των εθνικοτήτων, θρησκευτικών πεποιθήσεων και ηλικιών στην χώρα μας και στον κόσμο αυτά τα χρόνια. Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλους σας για την υποστήριξή σας. Παραμένω για πάντα ταπεινά ευγνώμων  με την αφοσίωση και στοργή που μου δείξατε και συνεχίζετε να μου δείχνετε. Και όταν με το πλήρωμα του χρόνου ο γιος μου Κάρολος γίνει Βασιλιάς , γνωρίζω ότι θα δώσετε και σε αυτόν και στην σύζυγό του Καμίλα την ίδια  υποστήριξη που δώσατε σε εμένα, και είναι η ειλικρινής μου επιθυμία όταν έρθει η ώρα η Καμίλα να είναι γνωστή ως Βασίλισσα σύζυγος καθώς συνεχίσει να εκτελεί  πιστά  τα δικά της καθήκοντα.
Συνεχίζοντας να σας υπηρετώ με όλη μου την καρδιά, ευελπιστώ ότι αυτή η επέτειος θα φέρει κοντά οικογένειες και φίλους, γείτονες και κοινότητες - μετά από δύσκολους καιρούς για πολλούς από εμάς - ώστε να γιορτάσουμε τις εκδηλώσεις και να αναπολήσουμε τις θετικές εξελίξεις στην καθημερινότητά μας που συμπίπτουν με την βασιλεία μου.

Η υπηρέτης σας 

Ελισάβετ R

Δεν υπάρχουν σχόλια: