Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ

 






"ο θάνατος της αγαπημένης μου Μητέρας, είναι μια στιγμή υπέρτατης θλίψης για εμένα και όλα τα μέλη της οικογένειάς μου.
Θρηνούμε βαθύτατα τον θάνατο μιας αγαπημένης μονάρχη και μιας πολύ αγαπημένης μητέρας.
Γνωρίζω ότι η απώλειά της θα γίνει βαθιά αισθητή σε όλη τη χώρα, τα Βασίλεια, την Κοινοπολιτεία και σε αμέτρητους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου πένθους και αλλαγής, η οικογένειά μου και εγώ θα παρηγορηθούμε γνωρίζοντας τον σεβασμό και τη βαθιά στοργή την οποία είχε η Βασίλισσα".

Κάρολος  ΙΙΙ Rex

(Ο Κάρολος είναι δισέγγονος του Γεωργίου Α της Ελλάδος)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμπληρώθηκαν τέσσερα χρόνια χωρίς απολογισμό πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής. Πρόκειται για ειδική συνεδρίαση που είναι υποχρεωτική και προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις.
Πηγη: AEGINA PORTAL

ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΤΥΧΊΑ.

Ανώνυμος είπε...

Εκτος απο τον μη απολογισμο..... εχει κανει και σταση πληρωμων ο δημος μας??

Γιατι από τον Απριλιο εχει να ανεβασει στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ενταλμα πληρωμης.....