Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Ο ΝΟΜΟΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ & ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ

 


Οι φωτογραφίες αποτελούν μοντάζ του τρόπου με τον οποίο το κατεστημένο προσπαθεί να εξουδετερώσει τον αντίπαλό του.Καταφεύγει στην εργαλειοποίηση της δικαιοσύνης ώστε να καταστήλει και να εξοντώσει τον αντίπαλό του.
Θυμηθήκαμε την δική μας περίπτωση όταν κάποιοι μετά την μήνυση (4-4-2014)  που μας έκανε ο υδρομεταφορέας , είχαν οργανώσει την διαπόμπευσή μας αναρτώντας στο διαδίκτυο φωτογραφίες από την σύλληψή μας. Δυστυχώς για αυτούς ειδοποιηθήκαμε έγκαιρα. 
Και τότε τα εδώ "συμφέροντα" είχαν εργαλειοποιήσει την δικαιοσύνη για να καταστήλουν τις αρχές και να κερδίσουν την εξουσία και το πέτυχαν. Μπορεί τα θύματά τους να δικαιώθηκαν όταν οι υποθέσεις έφτασαν στο ακροατήριο, αλλά προσωρινά τα "συμφέροντα" πέτυχαν τον σκοπό τους.
Εμπόδιο στην δράση του έιμασταν και παραμένουμε εμείς. Εξ ου και οι επιθέσεις εναντίον μας
Στόχος των επί μία δεκαετία καθημερινών επιθέσεων εναντίον μας είναι η ενασχόλησή μας με το σκάνδαλο του νερού και την απόπειρα καταστροφής τπυ υποθαλάσσιου αγωγού.
Βασικός στόχος τους είναι η συγκάληψη του σκανδάλου των χαμένων κυβικών και η επαναφορά της υδροφόρας ως μέσο υδροδότησης της Αίγινας.
παραθέτουμε αποσπάσματα από δημοσιεύματα του Απριλίου 2014.
"Παρασκευή απόγευμα κάνω βόλτα με φίλο μου στο λιμάνι. Απέναντι ένας κύριος καθισμένος πάνω σε μηχανάκι με κοιτάει και γελάει κοροϊδευτικά. Λίγο αργότερα ενώ ψώνιζα στο σούπερ μάρκετ με πλησιάζει πελάτης μου και μου λέει ότι υπάρχει αυτόφωρο εις βάρος μου Ρώτησα και έμαθα ότι ένας υδρομεταφορέας μου είχε κάνει μήνυση στο ΑΤ Αίγινας το ίδιο πρωί για συκοφαντική δυσφήμηση (εξ ου και το αυτόφωρο) Το επόμενο απόγευμα δημοτικός σύμβουλος και μέλος της παράταξης Μούρτζη μιλώντας σε φίλο μου είπε ότι το όλο θέμα ήταν πλάκα υποκινούμενη από ......Το αποκορύφωμα του αφιερώματος θα ήταν η΄φωτπογραφία μου με χειροπέδες σε ανάρτηση του ψαρόγατου.
Κάποιοι γνώριζαν και το προετοίμαζαν.
Το μόνο που έμεινε από αυτή την ιστορία είναι αυτό που μου είπε ο δικηγόρος μου.
"ένομο συμφέρον σε σχέση με την υπόθεση του νερού"
                                               Η ΕΙΔΗΣΗ
   
Μάθαμε ότι από χθές αναζητείται ο ιδιοκτήτης του blog  Αιακός μετά από μήνυση που κατέθεσε εναντίον του ο ένας εκ των υδρομεταφορέων  για δημοσιεύματα σχετικά  με την μεταφορά του νερού. Θα πρέπει να πούμε ότι ανεξάρτητα αν συμφωνούμε η διαφωνούμε με τον ιδιοκτήτη του blog  θεωρούμε ότι πρόκειται για μια ενέργεια που σκοπό έχει να φιμώσει οποιαδήποτε φωνή  αναφέρεται στο θέμα. Και αυτά να τα ακούν όσοι σκέφτονται ότι μπορούν να ασκήσουν κριτική καθ΄ οιονδήποτε τρόπο.  Όλοι σειρά παίρνουμε

Από τον Απρίλιο 2014 μέχρι την τελευταία βομβιστική απόπειρα καταστροφής του υποθαλάσσιου αγωγού, έχουν περάσει οκτώ χρόνια και τρεις μήνες. .Οι "συμπεριφορές κάποιων"  απέναντί μας μέχρι και σήμερα παραμένουν οι ίδιες.
 Το δυστύχημα για αυτούς  είναι .ότι τόσο ο υποθαλάσσιος αγωγός όσο και εγώ παραμένουμε ακόμα ζωντανοί.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Με μια συνέντευξη του κ Ανδρουλακη αλλαξε το ολο σκηνικό.
Πανε τα Τέμπη, παει το θεμα Καραμανλή.
Με λιγα λογια έβγαλε απο τα σχοινια τον κ Μητσοτάκη.
Μηπως εγινε ο γαμος;