Μπορεί να μην γνωρίζουμε τις πταίει αλλά τα οχήματα που στην άδεια κυκλοφορίας τους αναφέρεται ως έδρα η νήσος Αίγινα της οποίας ο πληθυσμός έχει προ πολλού ξεπεράσει τους 5.000 κατοίκους, υποχρεούνται σε ΠΤΕΟ (Περιοδικό Τεχνικό Έλεγχο Οχημάτων). Απαλλάσσονται τα νησιά Αγκίστρι, Πόρος, Ύδρα, Σπέτσες, Κύθηρα και Αντικύθηρα εφόσον τα οχήματα κυκλοφορούν αποκλειστικά εντός των νησιών. Αυτά αναφέρει δελτίο τύπου του Αντιπεριφερειάρχη Νήσων στις 24 Δεκεμβρίου 2018. Είναι και αυτός ένας τρόπος ευχών προς τους κατοίκους της Αίγινας που έτρεχαν και δεν έφταναν να προλάβουν να γλυτώσουν ακόμα ένα πρόστιμο πριν αλλάξει ο χρόνος.
10 σχόλια:
3 εκατομμύρια θα κοστίσει το σύστημα βελτίωσης του δικτύου ύδρευσης για να περιορίσει τις διαρροές κλπ. Οι διαρροές προέρχονται από το νερό που χύνεται στους δρόμους όταν σπάει ο αγωγός (ουκ ολίγες φορές σε αυτή την Δημοτική Αρχή). Κανείς δεν τους είπε να βάλουν τα χρήματα και να αντικαταστήσουν τους καρκινογόνους αγωγούς από τον αμίαντο που θερίζουν τον πληθυσμό του νησιού. Τελείως αφρόμυαλοι είναι αυτοί που μας διοικούν;
6,26 θα κοστίσει κάτι περισσότερο. 3.711,489,88 ευρώ
"Οι ευχές" είχαν δωθεί από το Νοεμβριο 2018, όταν οι (ανα)αρμοδιοι έλεγαν σε τοπικό blog ότι θα δωθεί παράταση και ουσιαστικά έστρωσαν το χαλί στους "ειδικους" της Αίγινας να "ετοιμαστούν" αφού εκείνοι ( και οχι μονο) γνώριζαν ότι η νομοθεσία είχε αλλάξει από τον Απρίλιο.
Με λίγα λόγια πιαστηκαν με την γίδα στην πλάτη.
8 27 όλα αυτά συμβαίνουν γιατί πολύ απλά το μυαλό των (ανα)ρμοδιων είναι αλλού.
Τώρα εάν ψαχνεται το που έχουν το μυαλό τους, αυτό το αφήνω στην φαντασία του καθενός.
Μαθαίνω ότι τώρα που πλησιάζουν οι εκλογές, Περιφέρεια - Δήμος θα εξαγγείλουν μεγαλόπνοα έργα όπως, η κατασκευή δύο ελικοδρομίων, η ανέγερση νέων πολυτελών κτιριακών εγκαταστάσεων στην Σουβάλα για την αξιοποίηση των ιαματικών λουτρών, και και και. Για την αξιοποίηση των οχυρών της Πέρδικας, δεν έγινε καμία ανακοίνωση έργων από τους ανωτέρω, για τον λόγο του ότι έχει δεσμευτεί ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, να το κάνει παγκόσμιο πόλο έλξης για τους τουρίστες με πολυτελείς μονάδες και υπερθαλάσσια μπανγκαλόου, σιντριβάνια με ιδιαίτερους φωτισμούς, πλωτούς κήπους κλπ . Με λίγα λόγια στην θεωρία και στα ΘΑ, η Αίγινά μας θα γίνει ένας αληθινός παράδεισος και η ψυχή του Σαρωνικού.
Και ο 6:26 και ο Αιακός έχουν δίκιο. Οι 700.000 είναι ο ΦΠΑ. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ο ισχυρισμός ότι τα 3 εκατομμύρια μπορούσαμε να τα κάνουμε ό,τι θέλαμε, π.χ. να αλλάξουμε τους σωλήνες. Ας υποθέσουμε ό,τι γινόταν (που δεν γίνεται, αν διαβάσει κανείς τους όρους). Αν ένας πρόχειρος υπολογισμός έβγαζε το κόστος 5 εκατ., τί θα λέγαμε; Ότι θα τους αλλάξουμε στη μισή Αίγινα; Ότι η άκαρδη Ε.Ε. δεν μας τα δίνει γιατί βγήκαμε εκτός προθεσμιών; Ότι μόνο ο νέος συνδυασμός που ετοιμάζουμε θα σώσει την Αίγινα; Ότι "φταίει το κακό το ριζικό μας, φταίει κι' ο θεός που μας μισεί;
9 16 το ζητημα δεν ειναι το μυαλο, αλλα με ποιο κεφαλι λειτουργουν.
Καλησπερα πατριωτες,ξερετε τις υποψηφιοτητες για δημερχο να ενημερωσετε και εμας τους ξενιτεμενους?
η αιγινα μπουρδελο ηταν και μπουρδελο θα μεινει δεν προκειται να αλλαξει ποτε τιποτα!
4:49 μ.μ είναι τουλαχιστο επιεικώς απαράδεκτο να συγκρίνεις την άψογη οργάνωση και λειτουργια ενός μπουρδ με τα διαχρονικά χαλια της Αιγινας.
Δημοσίευση σχολίου