Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023

Ο ΧΑΛΒΑΣ ΤΟΥ ΖΑΖΟΥ

 


Λοιπόν που λες Τζων, από τότε που κάποιος μεγαλόσχημος έφαγε τον χαλβά της Εμινέ, οι ανά την χώρα ιριδίζοντες, πήραν πολύ τα απάνω τους.

Τόσο που τα στελέχη της Ε.Λ.ΑΙ (¨ενωσης Λαμογιών Αίγινας) έπαψαν να μοιράζουν προεκλογικά φτερούγες και πλατάρια και το γύρισαν στον χαλβά και το μαντολάτο.

Όμως όταν ο Ζαζού - αρχηγός της παράταξης - επισκέφτηκε τον γέρο Παρατασικό που ζούσε σε μια χαμοκέλα στην άκρη του χωριού, με τον γαιδαράκο του τον Πρίγκιπα και μια κοτούλα που την έλεγαν Περσεφόνη, τον περίμενε μια ανέλπιστη έκπληξη.

Πάνω που είχε αρχίσει να παραμυθιάζει τον γέροντα, με το τι θα κάνει αν εκλεγεί Δήμαρχος, τους διακόπτει ένας νεαρός που κατέβηκε από το ποδήλατο κουβαλώντας μια φρατζόλα ψωμί κι ένα πεπόνι.

"Σιγά μην σας αφήσω εγώ να φάτε ξερό ψωμί", είπε θαρετά στον γέροντα και του παρέδωσε τα ψώνια.

"Εσύ θα φας την ψύχα του πεπονιού, ο Πρίγκιπας τις φλούδες και τα σπόρια η περσεφόνη. Ευχαριστημένος";

"Το ρωτάς παλικάρι μου; ο Θεός να σ έχει καλά" και "Αα ... ξέχασα να σου δώσω κι εγώ έναν ωραίο χαλβά που μοιράζω στους φίλους μου" πετάχτηκε ο Ζαζού.

"Χαλβά στο κονάκι μου, ποτέ" αποκρίθηκε θιγμένος ο γέροντας.

"Μα γιατί" απόρησε ο Ζαζού.

"Γιατί εγώ δεν τρώω τέτοια μπινελίκια. Στον Πρίγκιπά μου δεν δίνω γιατί φοβάμαι μη μου πουστέψει και να μου γινει κοκότα".

"Που ζεις ρε παπού, στον μασαίωνα" ξέσπασε ο Ζαζού. "Δεν βλάπεις ότι ο κόσμος αλλάζει";

" Οχι" τον έκοψε ο πιτσιρικάς. "Κάποιοι σαν και του λόγου σου, προσπαθούν να τον αλλάξουν κ. Ζαζού αλλά επειδή εμείς δεν έχουμε καμία διάθεση ούτε να χαλβαδιάσουμε αλλά ούτε και το πουλί μας να το κάνουμε μουσταρδοκούταλο, καλύτερα να αλλάξετε εσείς πλευρό γιατί αλλοιώς σας βλέπω στις εκλογές να οδηγάτε το τραινάκι και να φωνάζετε.. κάντε κύκλο ρε παιδιά".

Τ άκουσες Τζών;

Γέρων Σουλπίκιος


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα γκρεμιστεί κσι η τελευταια εξεδρας στον Φάρο.
Αποκατάσταση της νομιμότητας.
Δεν θα υπάρχει καμία άλλη παράνομη εξεδρα στον αιγιαλο της Αιγινας.
Θα μείνουνε μονο οι νόμιμες.
Ετσι δεν ειναι Κυρίες και κύριοι;

Ανώνυμος είπε...

. . . και στο ελευθερο χωρο στο 40% στις ενοικιαζομενες παραλιες θα γινει καποια αποκατασταση ή αλλου θα κοιταμε ... ε αιακε ?

Ανώνυμος είπε...

4 53 θα μεινουν οι παρεμβάσεις στον αιγιαλο που επιθυμεί η Παναγία μας.

Ανώνυμος είπε...

324

Ανώνυμος είπε...

ειναι πολλα τα λεφτα Αρη!