Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

ΠΑΣΟΚ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ.........................


Τάδε έφη ΚΑΡΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ βουλευτής ΠΑΣΟΚ Α΄ Περιφέρεια Πειραιά
«Σε πρόσφατη συνέντευξή μου στην τοπική εφημερίδα «Νέα Εποχή» εξέφρασα την εύλογη και αυτονόητη άποψη ότι δεν πρέπει να κομματικοποιούνται οι δημοτικές εκλογές ειδικά στις μικρές κοινωνίες.
Το να «χρησιμοποιείται» όμως μια δήλωση με την οποία συμφωνεί το σύνολο της κοινωνίας, κατά το δοκούν και να «προσαρμόζεται» σε ατομικές επιλογές είναι άστοχο και απαράδεκτο γεγονός.
Καταδικάζω τέτοιου είδους πρακτικές και υπογραμμίζω ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να εμπλέκει το όνομά μου σε προσωπικές του προτιμήσεις».
ΣΧΟΛΙΟ
Αφού προσπάθησε και δεν κατάφερε να επιβάλει τον Γρηγορόπουλο ως υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ τώρα το παίζει Πόντιος Πιλάτος και απαρνείται αυτούς που τον στήριξαν.
Τελικά πόσα ΠΑΣΟΚ υπάρχουν στην ΑΙΓΙΝΑ;

3 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ είπε...

Προφανώς είστε παραπληροφορημένος και το σχόλιο σας είναι μακριά από την αλήθεια.
Ποτέ μέχρι τώρα δεν προσπάθησα να επιβάλω κάποιον ως υποψήφιο το "παίζω" Πόντιος Πιλάτος.
Έχω καταθέσει καθαρά τις απόψεις μου στην αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης του ΠΑΣΟΚ και αυτό το γνωρίζουν όλοι.
Η παρέμβαση μου αυτή έγινε γιατί πολύ απλά όπως εγώ δεν "χρησιμοποιώ" κανένα, έτσι και εμένα δεν θέλω να με "χρησιμοποιούν".

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ είπε...

Προφανώς είστε παραπληροφορημένος και το σχόλιο σας είναι μακριά από την αλήθεια.
Ποτέ μέχρι τώρα δεν προσπάθησα να επιβάλω κάποιον ως υποψήφιο και ούτε το "παίζω" Πόντιος Πιλάτος.
Έχω καταθέσει καθαρά τις απόψεις μου στην αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης του ΠΑΣΟΚ και αυτό το γνωρίζουν όλοι.
Η παρέμβαση μου αυτή έγινε γιατί πολύ απλά όπως εγώ δεν "χρησιμοποιώ" κανένα, έτσι και εμένα δεν θέλω να με "χρησιμοποιούν".

ΝΕΣΤΩΡΑΣ είπε...

δηλαδη κυριε Καρύδη δεν χρησιμοποιεισαται τον Σκλάβαινα για να σας μαζευει ψήφους; η κοντρα σας με τον Δρακουλάκη δεν έχει να κανει με τν στήριξη του στην Ντεντιδάκη; δεν θεωρείται οτι σας χρησιμοποιήσε ο Σάκης;
Πάντως δεν είστε αχαριστος στηρίζεται έμμεσα τις συμπάθειεσ της Μαριλένας.