Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

«'Eλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι o ίδιος μας ο εαυτός» - ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ


Αν σε πω κοινό συκοφάντη κύριε Παπαδόπουλε τι θα πεις;
εκτός από την λάσπη όπως λες ότι την ρίχνεις σε οικοδομές Σε ερωτώ εάν τις ρίχνεις και σε ανθρώπους;
Με κατηγόρησες δημόσια ότι είμαι αλήτης, πούστης και κωλόπαιδο που γράφω στα μπλόγκ και με έθιξες και στην δουλειά μου ειρωνευόμενος ότι αυτός ο καθηγητής μαθαίνει γράμματα τα παιδιά μας.
Σου απάντησα ότι οι τοποθετήσεις μου είναι με ονοματεπώνυμο (ειδικά στο συγκεκριμένο μπλογκ).
Επειδή μου ανταπάντησες ότι γράφω ανώνυμα και επιτίθεμαι σε εσένα καθώς και ότι αφήνω ίχνη .
ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ
1. ΌΤΙ ΑΝ ΑΝΑΦΈΡΕΣΑΙ στο σχόλιο του ανώνυμου στις 8:16 μ.μ. , aiakosrex.blogspot.com , το οποίο λέει τα εξής: "Εμαθα ότι ο νεοδημοκράτης αντιδήμαρχος καρεκλάκιας ορίστηκε εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Αριστεράς στην Αίγινα. Αν αληθεύει πρέπει να τον πάρει ο Παντελής Βούλγαρης στον θίασο του." δεν είμαι εγώ διότι εκείνη την ώρα έβαζα βενζίνα στο βενζινάδικο του παραλιακού δρόμου και στις 8:25 ήμουν στο χώρο που θα στεγαστεί το καινούργιο εκλογικό κέντρο του κυρίου Κουκούλη, για να πάρω μια παραγγελία που μου είχε έρθει, κατόπιν μίλησα με τον ΤΣΙΑ.
τώρα μιας και είσαι παντογνώστης της πληροφορικής σε πληροφορώ ότι το κινητό μου είναι TO SONY ERICSSON 700 δυστυχώς δεν διαθέτει την άνεση να μπορώ να επεμβαίνω στα διάφορα μπλογκ και να γράφω αλητείες. Φυσικά δεν θεωρώ ότι απολογούμαι προσπαθώ όσο μπορώ να κρατήω ήπιους τόνους
2. αφού αφήνω ίχνη όπως λες και το έχεις ανακαλύψει σου προτείνω να φέρεις αποδείξεις και να πας στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος ίσως προσφέρεις σημαντικότερο έργο στην κοινωνία.
3. δικαίωμα μου είναι να κάνω παρέα με όποιον γουστάρω, δεν θα μου υποδείξεις εσύ με ποιον θα κάνω παρέα.
4. έγραψες ένα άρθρο για την κατσίκα του γείτονα που δεν θέλεις να ψοφήσει έτσι δεν είναι κύριε Παπαδόπουλε;
σου απαντώ ότι την δική μου κατσίκα θέλεις να την ψοφήσεις κατηγορώντας με δημόσια και με ειρωνικό τρόπο ότι αυτός ο καθηγητής μας μαθαίνει γράμματα στα παιδιά μας με θίγεις κύριε Παπαδόπουλε στην δουλειά μου και δεν στο επιτρέπω, όπως και κάποιοι από τον περίγυρο σου κάνουν το ίδιο πράγμα. Πολιτικά μπορεί να σου έχω κάνει κριτική ΠΟΤΕ όμως για την δουλειά σου,
εσύ όμως κανείς το αντίθετο από αυτό που ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ πιστεύεις και αρθρογραφείς
Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι σχολιασμούς δεν έχω κάνει για το πρόσωπο σου στο μπλοκ ανώνυμα,
αν έχεις πρόβλημα με τον κύριο Θεοδωράκη είναι δικό σου πρόβλημα και όχι δικό μου , άλλωστε δήλωσες δημόσια ότι δεν θα είσαι υποψήφιος μιας και θα πλακώσεις άνθρωπο στο ξύλο πάλι δικαίωμα σου είναι να κανείς ότι θέλεις.
Κύριε Παπαδόπουλε μου χρωστάς μιά δημόσια συγνώμη για τις παραπάνω προσβολές προς το πρόσωπό μου διότι εγώ έχω αποδείξεις ότι δεν ήμουν ο συγγραφέας του σχόλιου που έθιξες ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ εσύ έχεις αποδείξεις για αυτά που με κατηγορείς;
Τέλος μιας και μιλάς για αλητείες να σου κάνω και μια δεύτερη ερώτηση αλητείες δεν είναι να βρίζουν ανώνυμα τον ιδιόκτητη του μπλογκ; όπως και αλητείες να κατηγορούν ανώνυμα και τον φίλο μου τον Δημήτρη τον Κασιμάκη για 8000 (πάλι κάποιοι καλοθελητές του είπαν ότι πίσω από όλα αυτά είμαι εγώ) ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΥΡΙΟΙ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Το περιστατικό συνέβη στην εκδήλωση του Μορφωτικού Συλλόγου Βαθέως στον Προφήτη Ηλία.
Όπου βρισκόνταν γύρω στα 250 άτομα.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΙΚΟΣ

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΝΙΚΟ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΖΕΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΧΛΙΑΡΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ ΑΥΤΟΣ ...ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΞΕΡΕΙΣ...ΜΟΝΟ ΓΑΛΛΙΚΑ ΜΙΛΑΝΕ!

Ανώνυμος είπε...

bravo Ke Papadopoule! Zitoume apo ton Dimarxo akoma kai twra na ton dioksei apo antidimarxo...Einai ntropi gia tha to topo mas autes oi sumperifores. Papadopoule na elexeis ta neura sou giati eimaste mikri koinwnia

Ανώνυμος είπε...

TO POLITIKO SYSTIMA THS AIGINAS THELEI PSYXIATRO MAZI KAI O KALOS MAS ANTIDIMARXOS...

Ανώνυμος είπε...

na gini mynisi ston sklavena os i8ikos aytourgos...(oplise tin glosa tou gianni)



Gebell

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΟΥΚΟΥΛΙΣΤΑΝ
Σε ένα καθεστώς ΚΟΥΚΟΥΛΙΣΤΑΝ τι μπορεί να περιμένει κανείς από έναν Γάμα Παπαδόπουλο.Πάντως θα του ταίριαζε από Γιάννης να γίνει Γεώργιος, για να μας θυμίζει την εποχή που εκπροσωπεί με τη συμπεριφορά του. Συγχαρητήρια και στον κ. Κουκούλη που εξακολουθεί να στηρίζει και να κρατάει αυτό το πράμα σαν Αντιδήμαρχο. Φαίνεται ότι τον εκφράζει και αυτόν και το συνδυασμό του. Αιγινήτες ξυπνήστε γιατί χανόμαστε.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΚΩΛΩΣΤΡΑ
Ποιος αυτός θα δείρει την τρελοκοτσιδού;Να του θυμίσουμε τι έγινε με την καρέκλα και το φίλο του το Μπούχλη που πηγαίνανε και παρακαλάγανε σαν τι μωρές παρθένες; Να του θυμίσουμε τα "έργα" του Λιμενικού Ταμείου που έτρεχε στην Περιφέρεια και έπεφτε γονατιστός στα πόδια του Μούρτζη για να μην τον πάνε για απάτη κατά του Δημοσίου σε βαθμό κακουργήματος; Να του θυμίσουμε τι έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο όταν τα πήρε ο Μούρτζης στο κρανίο και πήρε δρόμο και έτρεχε γιατί φοβήθηκε να μην τις αρπάξει;Άσε ρε μεγάλε σε μάθαμε κι εσένα. Πάντως ή έτσι ή αλλιώς η δημόσια απειλή για ξυλοδαρμό, όπου τον άκουσαν πολλοί στην εκδήλωση, είναι θέμα δικό σου Νικολάκη και του Θεοδωράκη. Όσο για τους επικεφαλής των συνδυασμών και τους υποψήφιους Δήμαρχους που ήταν εκεί, πιστεύω ότι έχουν καθήκον να καταγγείλουν ΔΗΜΟΣΙΑ τη στάση και τη συμπεριφορά του. Είναι ντροπή για την Αίγινα.

Ανώνυμος είπε...

Τους βλέπω πολύ επιθετικούς όλους τους Κουκολοφορους τώρα τελευταία. Σε λίγο θα μας δείρουν όλους και θα μας πετάξουν στη θάλασσα άμα δεν συμφωνούμε μαζί τους. Βλέπεις μια αγριάδα, μια επιθετικότητα στο βλέμμα τους σαν να χάνουν το χαλί της εξουσίας κάτω από τα πόδια τους. Ο δήμος δεν είναι οφιτσιο! Νίκο μην τους αφήνεις να πάρουν ανάσα. Σπάσε αυτό το εξάνθημα της ΝΕΑΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ (εποχής συγγνώμη) και του καρεκλο-εκσφενδονισμού. Καλά κατάλαβα, αυτά είναι τα νέα ήθη τους, ο νέος πολιτισμός τους, αυτή είναι η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ που φεραν στην Αίγινα.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια γιατι σας κανει εντυπωση η συμπεριφορα του Παπαδοπουλου;

Την ιδια συμπεριφορα τρομοκρατιας εχει ο Ντρης και η Νεα Εποχη σε οσους δεν τασονται υπερ Κουκουλη.

Την ιδια συμπεριφορα σε υφος αδιαφοριας εχει ο ιδιος ο Κουκουλης σε οποιον δεν ανοικει στους 50 αυλικους

Την ιδια συμπεριφορα εχει ο Πτερουδης που βαπτιζει λαμογια και αγριους οποιον δεν τασετε υπο των διαταγων του. (λες και αυτος ειναι καλυτερος)

Την ιδια συμπεριφορα εχει ο Ν Πουντος που παρα την εμφανιση υψωνει το ελλειπες αναστημα του και κατηγορει δεξια και αριστερα τους αντιπαλους του για να καλυψει την αδυναμια της παραταξης

Την ιδια συμπεριφορα σε μορφη χλευασμου και κοροιδιας εχουν οι υπολοιποι που εχουν απομεινει στην παραταξη.

Προχωρα Γιαννη μη μασας, εισαι ο μονος ευθυς και αληθινος εκφραστης της παραταξης. Ολοι οι αλλοι ειναι υπουλοι