Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ


Ο Α με αποκάλεσε κότα γιατί δεν βγάζω το εικονιζόμενο μαγαζί το οποίο αναπτύσσει τραπεζοκαθισματα στην άμμο χωρίς να έχει την απαιτούμενη άδεια Μου είπε μάλιστα ένα βράδυ που έτρωγε στο συγκεκριμένο μαγαζί ο δήμαρχος με την παρέα του να τον βγάλω φωτογραφία και να την αναρτήσω στο blog. Ίσως να πιστεύει πως με αυτό τον τρόπο ο δήμαρχος θα αναγκαστεί να στραφεί κατά του εικονιζόμενου καταστήματος και να του αφαιρέσει τα πλεονάζοντα πραπεζοκαθισματα.
Όμως παράπονα για τον Α μου έχουν κάνει ο Β ο Γ ο Δ ο Ε .....ο δε Ζ μου έφερε και φωτογραφίες που δείχνουν πως ο Α μεταφέρει το βόθρο του καταστήματος του σε διπλανό κατάστημα και μετά στο φρεάτιο του Δήμου Τώρα εγώ ικανοποίησαν το αίτημα του Α. Μήπως κύριε δήμαρχε θα πρέπει να ικανοποιήσω και το αίτημα του Ζ. Αναφέρω το δήμαρχο όχι γιατί τον θεωρώ υπεύθυνο για τις ανωτέρω πράξεις Κάθε άλλο Τον αναφέρω απλά γιατί ο Ζ όταν μου έδωσε τις φωτογραφίες των φρεατίων μου είπε ότι τα ίδια αντίγραφα είχαν σταλεί και στο δήμαρχο
Βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα .........

Δεν υπάρχουν σχόλια: