Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Η ΑΠΟΦΑΣΗ " ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ" ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΦΙΣΤΙΚΙ ΦΕΣΤ ΤΟ 2009


Μια ματιά στα ονόματα των διορισμένων μελών δείχνει ότι πρόκειται για πάρτι Κουκουλικων. Οι τότε συνδυασμοί της αντιπολίτευσης ( Σακκιωτη, Μουρτζη, Γκοτση ) δεν έχουν καμία εκπροσώπηση Επιπλέον , δεν εκπροσωπούνται οι επαγγελματίες του νησιού ( Δεν μετέχει καμία επαγγελματική ) . Από πλευράς συλλόγων μετέχει μόνο ο σύλλογος Ενεργών Πολιτών Όμως η απόφαση σύστασης αναφέρει ρητά ότι η οργανωτική επιτροπή αντιπροσωπεύεται επαρκώς από κοινωνικούς φορείς της περιοχής Μήπως το μοναδικό κριτήριο για συμμέτοχη στην οργανωτική επιτροπή ήταν το Κουκουλικο φρόνιμα?

45 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετά από αυτό το διορισμό, περιμένω την επίσημη θέση της Νέας Εποχής και συγκεκριμένα του Ν3, που κοροιδεύει και χλευάζει ο ανόητος ότι από πότε τον διορισμό τον κάνει ο Δήμαρχος.Από τότε βρε ηλίθιε που τον έκανε κι ο Κουκούλης, εκτός αν αυτόν δεν τον θεωρούσες Δήμαρχο, αλλά έρμαιο των καταστάσεων σου...
Πόσα ψέματα θα πεις για να επιβιώσεις? Πόσα ψέματα πρέπει να ανεχτούμε από το παλιοτομάρι σου?
Άντε τελείωνε γράψε τι έχεις να γράψεις στην παλιοφυλλάδα σου, βγάλε δελτίο τύπου, γράψε κι άλλα ψέματα... αφού ξεκουκουλώνονται και γίνεσαι ρόμπα...

Υ.Γ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΕ ΠΟΣΑ ΠΟΣΑ ΠΟΣΑ ΨΕΜΑΤΑ... ΠΟΣΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ, ΠΟΣΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.....

Είσαι για γέλια !!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΑΥΤΑ Ν3
ΕΚΤΕΙΘΕΣΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ

Ανώνυμος είπε...

φυστικι φεστ; η φυστικι τσεπ;
τσεπωσατε μια, τσεπωσατε δυο, ε, ας τσεπωσει και κανενας αλλος.

Ανώνυμος είπε...

TO ΘΕΜΑ ΑΝΩΝΥΜΕ 4.54 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΣΕΠΩΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΕΠΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.
ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΜΑΣΑ...
ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ

Ανώνυμος είπε...

Αντιγράφω από το aeginafirst ένα σχετικό σχόλιο για το θέμα :


" Για να μην μπερδεύουμε πράγματα άσχετα μεταξύ τους, υπενθυμίζω ότι η σύνθεση της αρχικής οργανωτικής επιτροπής προέκυψε αυθόρμητα μέσα από τις πρωτοβουλίες και τις συνενοήσεις που έκαναν οι άνθρωποι και οι φορείς ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΙΔΕΑ. Στην συνέχεια ήρθαν σε επαφή με την τότε δημοτική αρχή και της πρότειναν την ιδέα την οποία εκείνη αμέσως υιοθέτησε. Δέχτηκε και την σύνθεση της οργανωτικής επιτροπής που της πρότειναν και, κάποια στιγμή, για να αποκτήσει η επιτροπή και θεσμική υπόσταση ΕΠΙΚΥΡΩΣΕ την ήδη υπάρχουσα σύνθεσή της, περνώντας την από το Δημοτικό Συμβούλιο. Αυτή η διαδικασία δεν έχει καμία σχέση με τον ΔΙΟΡΙΣΜΟ της επιτροπής που επέλεξε ο νυν Δήμαρχος Σάκης Σακκιώτης ... "

Ανώνυμος είπε...

εχεις δικιο 5.05, δεν το εθεσα σωστα, ναι το θεμα ειναι να μην τσεπωσει κανενας αλλος και να υπαρχει πληρης διαφανεια σε ολα, γιατι καποιοι τσεπωσαν και καποιοι αλλοι ακομα περιμενουν να πληρωθουν, οπως ο ανθρωπος με τον ηχο και καποιος αλλος με υλικα που εδωσε.

Ανώνυμος είπε...

Όπως διαβάζετε και στην ανάρτηση, οι Φορείς ήταν Συνδιοργανωτές του Φεστιβάλ.
Είχαν δικαιώματα και όριζαν τους εκπροσώπους τους από μόνοι τους.
Η πράξη του Διορισμού από το Δημοτικό Συμβούλιο ήταν απλά η επικύρωση των ονομάτων που οι ίδιοι οι Φορείς αποφάσισαν.
Αλλά που να καταλάβετε εσείς τι λένε τα έγγραφα.

Ανώνυμος είπε...

Ρε σεις, όσοι ξέρουν την ιστορία του Φιστικι Φεστ γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι Φορείς ίδρυσαν το Φεστιβάλ και ο Δήμος ακολούθησε.
Όλα τα άλλα είναι παπαρολογίες;/

Ο δεν ΑΙΑΚΟΣ ήταν αυτός που πήρε τον αγρότη από την αφίσα και τον έβαλε ανάμεσα σε μολότοφ στα Εξάρχεια.

Ο Οικονόμου έλεγε ότι για το μπλακ άουτ των Μεθάνων έφταιγε το Φεστιβάλ και έλεγε ότι τα έφαγε ο ηλεκτρολόγος. Σήμερα ο ηλεκτρολόγος που τον κατηγορούσε παραμένει συνεργάτης του Λιμενικού Ταμείου και θα είναι μάλλον ο ηλεκτρολόγος του Φεστιβάλ και πάλι.

Όσο για την Τιτίνα, είναι αυτή που δεν ήθελε με τίποτα να ξυπνήσουν οι αγρότες και να μην καταλάβουν πως μπορούν να πουλάνε απ' ευθείας στους πελάτες τους.

Η προηγούμενη οργανωτική ξύπνησε την Αίγινα με την προσπάθειά της.

Ανώνυμος είπε...

Όποιος έχει να πει για τσέπες να μιλήσει ανοιχτά.
Αλλιώς είστε ψεύτες και λασπολόγοι

Ανώνυμος είπε...

5.25 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έκαναν τόσους υποτιθέμενους και διαφανείς απολογισμούς και υπάρχουν άνθρωποι που δούλεψαν και είναι απλήρωτοι.
Αυτό ήταν το ΦΦ για 2 χρόνια με διοργανωτή τον κ. Ν3. Τώρα τα πράγματα άλλαξαν γι΄αυτό

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον κάποιοι έφαγαν παρεούλα και τώρα έχουν ένα κοινό μυστικό.
Ο Ν3ς δεν είναι κανά π[αιδάκι, τους κρατάει και τους κρατάει καλά. Μάλλον γι΄αυτό αρκετά ονόματα που τιμητικά προτάθηκαν από το Δήμαρχο εξαφανίστηκαν.... Που να τολμήσουν?
Άμα ήθελαν ας έκαναν κι αλλιώς!!!

Ανώνυμος είπε...

Όλοι αυτοί (2; 3;) που έσπευσαν να αλαλάξουν εκ της χαράς για το έγγραφο που ανάρτησε ο Αιακός εκμεταλλεύονται ένα πράγμα, που το έθιξε το Aeginafirst και ο 5:38. Δεν έχει βγει στον αέρα η ιστορία για το πώς μια ομάδα άρχισε όλη τη δουλειά και ζήτησε από τον Κουκούλη να της αναθέσει τη διοργάνωση του πρώτου φεστιβάλ. Και αυτό γιατί αυτά περιγράφονται στην επιστολή που έδωσαν οι προηγούμενοι στο δήμαρχο και έχουν το ελάχιστο ΗΘΟΣ να μη τη δίνουν στη δημοσιότητα πριν ανακοινωθεί στο δημοτικό συμβούλιο αύριο. Το ψέμα έχει πάντα κοντά πόδια.
Κατά τα άλλα, ψήθηκε για το πάρτυ Κουκουλικών και η Νομαρχία, έγιναν Κουκουλικοί και οι δύο υπάλληλοι του Δήμου και ο Συνεταιρισμός και ο Αγροτικός Σύλλογος και η κ. Γρίζου.
Εδώ βγάλαμε το έλλειμμα του Μούρτζη το μισό απ' ότι ήταν, στο "πάρτυ Κουκουλικών" θα κολλήσουμε;

Ανώνυμος είπε...

ασε ρεεεεεεεεεεεεεε

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΧΟΝΤΟΜΑΛΑΚΑΣ Ο Ν3ς ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΙΣ ΠΛΑΣΤΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΜΕΝΑ. ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΛΩ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΧΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Ν-ΤΡΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕΣ + ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑ’Ι’ΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ, ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗ-ΦΤΕΡΑΡΧΟ Nik the Greek. ΕΞΩ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

KANEIΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΤΩΡΑ ΕΕΕΕΕ? ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΒΕΤΕ ΠΟΣΟ ΨΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο Ν3Σ?

Ανώνυμος είπε...

Κατ' αρχήν μια παρατήρηση. Ο Αιακός άνοιξε το blog του αμέσως μόλις είδε ότι ήταν τόσο μεγάλη η αντίδραση στο διπλανό blog που οι συνήθεις θυροφίλαθλοι δεν τα έβγαζαν πέρα. Το άνοιξε λοιπόν επειγόντως για να βοηθήσει την κατάσταση με το γνωστό του τρόπο: Παραποιώντας και παραφράζοντας, όπως με την απόφαση που ανάρτησε και που έδωσε το σύνθημα για νέο οχετό ύβρεων και ρατσιστικών επιθέσεων.
Είναι λοιπόν το ίδιο να πάνε πέντε φορείς και να σου πουν δόσε μας άδεια να φτιάξουμε ένα φεστιβάλ και το ίδιο να λες καταργώ αυτούς που το έφτιαξαν (η απόφαση μιλάει για συνδιοργανωτές αλλά αυτοί που αλαλάζουν έχουν επιλεκτική όραση) και βάζω αυτούς που θέλω εγώ;
Έρμαιο του δαίμονα Ν3 και ο νομάρχης;
Ας πούμε κάτι και για το παγκόσμιας πρωτοτυπίας επιχείρημα ότι δεν υπήρχε διαφανής διαχείριση, αφού σε κάποιους χρωστάνε λεφτά. Δεν φταίνε βέβαια οι θυροφίλαθλοι που το λένε, έτσι τους είπαν οι αρχηγοί τύπου Αιακού.
Αν είχε ισχύ αυτό το επιχείρημα, τότε όλοι οι ισολογισμοί θα ήταν αδιαφανείς και ύποπτοι! Υπάρχει οργανισμός που δεν έχει εκκρεμείς απαιτήσεις τρίτων; Είναι αδιαφανείς και ύποπτοι όλοι οι ισολογισμοί του Δήμου; Του Κράτους;
Μήπως βάζω δύσκολα στους θυροφίλαθλους; Σκεφτείτε μόνο το ότι αυτός που σας βάζει στη λούμπα να λέτε τόσο αστήρικτα πράγματα είναι λογιστής!!!
Μήπως για όλα αυτά που σας λέω φταίει πάλι ο Ν3;
Να σας πώ και για την άλλη καραμέλα που σας έχουν πείσει να πιπιλάτε: "Τα έφαγαν, τα κλέψανε τα λαμόγια". Όσο ο καιρός περνάει, τόσο ο κόσμος γελάει μαζί σας. Είναι δυνατόν να γίνεται λεπτομερής απολογισμός, τα βιβλία να είναι στα χέρια τους και να μην έχει βγεί τίποτε; Δεν καταλαβαίνετε ότι το ψέμα, η συκοφαντία, η λάσπη, έχουν κάποια "χρησιμότητα", για να κλονιστεί ο αντίπαλος πάνω στη μάχη, να πάθουν σύγχιση οι οπαδοί του κλπ; Και ότι, αν επαναλαμβάνεται συνεχώς, στρέφεται εναντίον των συκοφαντών, που χαρακτηρίζονται για πάντα ως αισχροί συκοφάντες;
Όχι, δεν το καταλαβαίνετε, γιατί ανήκετε στα στρώματα αυτά που νοιώθουν μειονεκτικά και νομίζουν ότι δικαιώνονται μόνο βγάζοντας χολή στο μικρόκοσμό τους και παραμυθιάζονται με την ψευδαίσθηση ότι μόνο αυτοί και η παρέα τους είναι οι καλοί και πως όλος ο άλλος κόσμος είναι οι κακοί.
Εμπρός λοιπόν, δώστε αισχροί συκοφάντες την παραμικρή απόδειξη ότι "έφαγαν" λεφτά. Γιατί το μόνο που έχει φορεθεί κατά κόρον και έχει λυώσει, είναι η επίσημη χορηγία του Δήμου στο Σύλλογο Ενεργών Πολιτών. Έτσι "τρώγονται" λεφτά από το Ταμείο της ΚΕΔΑ; Αλλά, αν δεν έχεις τι να πεις, επαναλαμβάνεις ό,τι σου σφυρίζουν οι διάφοροι Αιακοί και Άκοποι, που σε μεταχειρίζονται για να το παίζουν κάπου αρχηγοί και διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Κατάλαβα, έχεις λυσσάξει και θα ξεσπάσεις βρίζοντας τον Ν3. Φτωχέ μου...
Ά, να μη το ξεχάσω! Γιατί ο Αιακός επανέφερε το θέμα του φεστιβάλ, που είχε -τόσες μέρες- ξεθυμάνει πιά; Μα, για να φύγει η κουβέντα από το Φίλιππα! Κατάλαβες τι σημαίνει διαμορφωτές της κοινής γνώμης; Φτωχέ μου...

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΕΡΗΜΕ 8:02, ΤΟΣΟ ΚΑΚΟΤΥΧΟΣ ΕΙΣΑΙ; ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΠΑΚΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ; ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΑΙ ΣΩΣΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΑΤΙΜΟΥΛΗ, ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΗΣΑ!

Ανώνυμος είπε...

Τι παιδεύεσαι 8:23, δεν πρόκειται για διάλογο. Αν διάβασες λίγο πιο πάνω από σένα, περίπου τα ίδα έλεγε και ο 5:55.
Εγώ δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν ξέρουν να διαβάζουν. Ή εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία, ή βγάζουν το άχτι τους μεταξύ τους. Γι' αυτό δεν έχει νόημα ο διάλογος, αφού δεν μπορεί να υπάρξει διάλογος με θυροφίλαθλους.
Γι' αυτό πριν κάμποσο καιρό κάποιος είχε κάνει εκστρατεία με σύνθημα μην απαντάτε. Το θυμάσαι; Αυτοί όσο τους αποστομώνεις, τόσο χειρότεροι γίνονται, τόσο χυδαιότερα θα βρίζουν, γιατί νοιώθουν ότι έχουν άδικο.
Τι κρίμα όμως μια δημοτική αρχή να έχει ως βάση της δύναμής της θυροφίλαθλους!

Ανώνυμος είπε...

ΦΤΩΧΕ ΚΩΣΤΑΚΗ, ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ. ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΧΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΑ, ΤΟΝ ΕΚΑΨΕΣ,ΤΟΝ ΕΔΩΣΕΣ ΦΤΗΝΑ , ΣΧΕΔΟΝ ΤΣΑΜΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΣΟΥ. ΑΝΤΕ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΤΑ ΕΣΩΨΥΧΑ ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΧΝΑ-ΠΥΚΝΑ , ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ.ΦΤΩΧΕ ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

EKANA TO ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΙΣ 8.02 ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ 8.26 . ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ?
ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΤΑΤΡΑΚ

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ήταν το αμέσως επόμενο!

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε μάγκες, δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα μαζί σας, ότι να πούμε έχετε απάντηση αλλά αφού χάσατε στις εκλογές τι θέλετε και μιλάτε;
Είναι οι άνθρωποι αυτοί πολίτες δημοκρατικού κράτους; Έχουν δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι; Ψηφίζουν κόμματα του κοινοβουλίου;
Μάλλον όχι. Είναι οι έξαλλοι θυροφίλαθλοι, που έχουν ως θρησκεία και μοναδική ιδεολογία το κασκόλ τους. Και υποστηρίζουν όλοι τον βαθύ δημοκράτη Σακκιώτη.
Τυχαίο; Δε νομίζω!

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ!!! ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΑΚΙΩΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ...
ΑΝ Σ΄ΑΡΕΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ Σ΄ΑΡΕΣΕΙ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ....

Ανώνυμος είπε...

Τι σας έλεγαν για τη μοναδική ιδεολογία; Φύγετε να μείνουμε μόνοι μας! Το επόμενο στάδιο είναι το πογκρόμ. Α, ρε σοσιαλδημοκράτες!!!

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΣΙΣΤΑ ΣΑΚΚΙΩΤΙΚΕ 9:45 ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΧΙΟΡΑΧΗ. ΕΝΝΟΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΩ; Ή ΌΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΕΤΕ; ΠΕΡΙ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ; ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ!

Ανώνυμος είπε...

κουκουλακια χασατε κουκουλακια χασατε παρτε το χαμπαρι ΧΑΣΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

10.08 ase ta sapia
se exoume parei oloi xampari....

Ανώνυμος είπε...

10:14, Αγή σε λένε. Το ξέρουμε ότι είσαι κομπλεξικός. Άντε φύτεψε κανένα μαρούλι στην Πλατεία Εθνεγερσίας να περάσει η ώρα σου γιατί έχεις 3 χρόνια ακόμα μαλ...ας.
Το μόνο που ξέρεις να λές είναι χάσατε, χάσατε.
Αυτό το ξέρουμε. Εσύ ξέρεις πόσα θα χάσεις σε λίγες εβδομάδες;
Θα ντρέπεσαι να κυκλοφορείς στους δρόμους από την κατάντια σας και τα φασιστικά σας ιδεώδη που αποκαλύπτονται

Ανώνυμος είπε...

11.05 Νομίζω πως δεν μιλάς και πολύ καλά!!! Εσείς που το παίζετε οικολόγοι και εθελοντές, είσαι σε θέση να κατακρίνεις έναν άνθρωπο που κάνει μια προσπάθεια να ομορφύνει η πλ. Εθνεγερσίας με τη δενδροφύτευση?
Μπράβο γι΄αυτό ο κόσμος (αν και τον νομίζατε χαζό) σας πήρε χαμπάρι και σας έδωσε το μαθηματάκι σας. Τι μαθηματάκι δηλαδή ............
Σε λίγες εβδομάδες όλα θα έχουν στρώσει και τότε θα αισθάνεσαι μεγάλος μαλάκας , αν δεν αισθάνεσαι ήδη δηλαδή.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει Αγή, φύτεψε τα μαρούλια και θα δούμε σε μερικές εβδομάδες τι θα γίνει.
Πολύ γρήγορα γίνατε αλαζόνες.
Πολύ γρήγορα ξεχάσατε τα όλοι μαζί
Σιγά - σιγά κλείνεστε στο καβούκι σας όπως και οι προηγούμενοι.
Είστε και σεις μιας χρήσεως

Ανώνυμος είπε...

Καλά να πάθεις 11:05, αν δεν είσαι προβοκάτορας, γιατί το έχουμε δει και αυτό το παιχνιδάκι.
Αυτού του είδους η αντιπαράθεση είναι μόνο δική τους. Εμείς μιλάμε με επιχειρήματα και ποτέ προσωπικά. Άσε τις χυδαίες επιθέσεις (Ντρής κλπ) γι' αυτούς. Τους χαρακτηρίζουν αυτούς και όχι εμάς. Έχεις όλα τα επιχειρήματα του κόσμου με το μέρος σου και αυτοί έχουν μόνο το "χάσατε" και τις βρισιές.
Και μη ξεχνάς ότι έχεις μπροστά σου τρία και βάλε χρόνια που θα είναι στη διαρκή κριτική και σε λίγο καιρό το "χάσατε" θα προξενεί μόνο γέλια.
Να συνεχιστεί λοιπόν ο καλλωπισμός της πλατείας!

Ανώνυμος είπε...

Κλείσαμε τα σχόλια γιατί πάλι δεν συμφέρει;

Ανώνυμος είπε...

Τι κρίμα να πρέπει να ξαναγράψω ένα σχόλιο, για το οποίο μου ζητήθηκε η διεύθυνσή μου για να δημοσιευτεί. Ας πούμε ότι ήταν τυχαίο...
Επειδή είναι αργά, η ουσία του σχολίου ήταν η εξής: Το 2009, 4-5 φορείς και άτομα συνέλαβαν την ιδέα του φεστιβάλ και ζήτησαν από το Δήμο εξουσιοδότηση για να το κάνουν. Ο Δήμος έδοσε επίσημη εξουσιοδότηση στο δημοτικό συμβούλιο, με την απόφαση που διαβάζετε στην ανάρτηση. Αυτό δεν είναι καθόλου το ίδιο με το τωρινό, όπου γίνονται αποκλεισμοί και διορισμοί ατόμων χωρίς να το ξέρουν.
Ο Αιακός μας λέει ότι απόδειξη πως ήταν Κουκουλικό πάρτυ ήταν πως δεν μετείχε η Επαγγελματική. Τι θα έπρεπε να κάνει, να παρακαλάει τον Παπαργύρη, που αρνήθηκε να συμμετάσχει και στο 2ο φεστιβάλ, παρότι τον παρακαλούσαν;
Ο Αιακός υποτιμάει συνέχεια τη νοημοσύνη μας, λέγοντας για μη συμμετοχή της Επαγγελματικής. Δεν θα έπρεπε λοιπόν τώρα να μετέχει; Γιατί δεν μετέχει, ενώ πέρυσι, μετά την αλλαγή διοίκησης, μετείχε; Μπορεί να μας το εξηγήσει αυτό;
Υποτιμάει περισσότερο τη νοημοσύνη μας, υποστηρίζοντας ότι ο τότε δήμαρχος διόρισε χαριστικά τον αντινομάρχη και το γραμματέα της Νομαρχίας στην Οργανωτική Επιτροπή (είχαν Κουκουλικό φρόνιμα, δηλαδή φρόνημα)!
Πρόκειται δηλαδή για τη συνήθη τακτική του Αιακού: Διαστρέφουμε και συσκοτίζουμε τα πάντα, για να δόσουμε τροφή στους θυροφίλαθλους. Στον τομέα αυτό είναι ασύγκριτος...

Ανώνυμος είπε...

8:23μ.μ. Διαμορφωτές της κοινής γνώμης, ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΗΣ.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΗΣ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΝΑΝΕ ΟΙ ΑΙΜΟΡΡΟΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΡΕΦΩΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ, ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα που είσαι και Δημοτικός Σϋμβουλος. Σε λυπάμαι Αγή.

Ανώνυμος είπε...

Είδες που σου έλεγα 11:05 για τα επιχειρήματα και τις βρισιές; Έτρεξε ο 12:41 να το επιβεβαιώσει!

Ανώνυμος είπε...

Όλα είναι εικασίες, δεν υπάρχει κάτι το σίγουρο, άλλος νομίζει ότι είναι ο Ν3ς , άλλος νομίζει ότι είναι ο Αγής. Δεν έχει και δεν βγάζει νόημα όλο αυτό.
Ας κοιτάξουμε όλοι το καλό της Αίγινας και των παιδιών μας

Ανώνυμος είπε...

Ο Αγης και οι αλλοι (εθελοντες) που συμβάλλουν στον καθαρισμό και καλλωπισμό της πλατείας καλα κανουν - Όμως Κακο κανουν που κάθε τρεις και μια φωναζουν το ΠΟΡΤΑΛ να τους παρει βιντεο (κακαριζουν σαν την κοτα με τα αυγο) κάκιστα κάνει ο Αγης(αν είναι αυτος) που συνεχως γραφει Κουκουλακια χασατε και τετοιες μ……ες η Σοβαροτητα δεν βλαπτει ο κοσμος βλεπει και θα αξιολογήσει αναλογα.

Ανώνυμος είπε...

τα σχολια μου θυμιζουν την κ μαρια της γειτονιας εποχης 60.
η αιγινα εχει το καλυτερο location στην ελλαδα κοιταξε πως μπορουμε να αναιβουμε σκαλοπατια ,απεναντι μας εκτος απο 4εκ κατοικους τα ε3πομενα χρονια θα γινουν τα εξης.μετρο στον πειραια,μουσεια αναδειξη αρχαιολογικων χωρων,αφιξεις περισοτερων γιγαντιων κρουαζεροπλοιων,στον ιπποδρομο τα γνωστα εργα του ιδρυματος νιαρχου,στο ελληνικο εκτος απροοπτου επενδυσεις Καταρ,απεναντι μας υπαρχουν οι μεγαλυτερες μαρινες στην ελλαδα,λοιπον σε αυτον τον χαρτη που βρισκεται η αιγινα ερωτηση κανω.

Διηνέκης είπε...

12:01 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Για να μπορέσει η Αίγινα "να μπεί στο παιχνίδι" και να κερδίσει μερίδιο στην τουριστική αγορά χρειάζονται δύο πράγματα : Άνθρωποι με γνώσεις και προγραμματισμός δράσης, προκειμένου να γίνουν τα κατάλληλα έργα και να αναληφθούν ανάλογες πρωτοβουλίες προβολής οτυ νησιού. Με τσικιρικιτζήδες, παρτάκηδες, και ανίδεους δεν γίνεται τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Σιγά -σιγά σκάνε μύτη τα παλιά φρούτα (Διηνέκης κλπ) που το μόνο που ήξεραν ήταν να βρίζουν χυδαία, με ακατονόμαστες εκφράσεις. Τώρα έγινε "προγραμματικός". Όλοι οι καλοί χωράνε!

Ανώνυμος είπε...

Πάει λοιπόν, κατέπεσε και το τελευταίο χαρτί των υποστηρικτών της ορθότητας των ενεργειών του δήμαρχου: Η περιβόητη απόφαση ορισμού της Οργανωτικής Επιτροπής του 2009. Εξηγήθηκε επαρκέστατα η διαφορά του να σου λένε 10 άτομα όρισέ με να σου φτιάξω φεστιβάλ από το να λές εγώ ορίζω αυτούς που γουστάρω, αποκλείοντας αυτούς που το έφτιαξαν από το μηδέν.
Υπάρχει ακόμα κανείς που επιμένει ότι είναι το ίδιο;

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι το ίδιο , αλλά απλά που από την στιγμή που ο Σακκιώτης είναι καπετάνιος αυτός θα πάρει τις αποφάσεις, αυτός θα κριθεί και αυτός θα επιτύχει ή θα αποτύχει
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια σε αυτήν την περίπτωση , το θέμα από τη στιγμή που έχει λήξει τί το συζητάμε????
Διορισμός υπήρχε ΤΕΛΙΚΑ , και διορισμός θα υπάρξει και σε αυτό το ΦΦ

Ανώνυμος είπε...

μας εχετε ζαλισει τα αρφχιδια με το φιστικι και την επιτροπη. πιο σοβαρο θεμα δεν εχετε;

Ανώνυμος είπε...

παιδια, απλα φετος θα ειναι το ολο θεμα, εννοω το φεστιβαλ φυστικιου ΜΟΥΦΑ! οχι γιατι δεν θα συμπεριληφθουν στην επιτροπη αυτοι που το ξεκινησαν, αλλα γιατι η νεα επιτροπη θα αρχισει να εχει εσωτερικες διαμαχες μεταξυ της, κριμα στην κ. Κυπραιου που ειναι πολυ αξια αλλα με αυτους που εμπλεξε τσαμπα θα πει η προσπαθεια της.