Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΚΑΡΑΜΠΟΛΑ

Αργία μήτηρ πάσης κακίας έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι και φαίνεται πως είχαν απόλυτο δίκιο. Όσο καιρό η οικονομία ανθούσε όλους τους απασχολούσε η "συγκομιδή " των κερδών και όχι τι κάνει ο γείτονας. Τι κι αν στηνόντουσαν αυθαίρετα καταστήματα, ξενοδοχεία και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος σε "ρόδες" όπου έβγαινε η άδεια δε κάποιο άρτιο οικόπεδο αλλά το κτίσμα φυτευόταν στο "μη άρτιο" οικόπεδο. Όσο το χρήμα έρεε, κανένας δεν νοιαζόταν για τίποτα. Τώρα όμως που όλοι ξύνονται βρήκαν τον χρόνο να ασχοληθούν με το αυθαίρετο του ΝΟΑ και κρατάνε την όρεξή τους για τον Μάρτιο που βγαίνει σε ανοικτή δημόσια δημοπρασία. Βλέπεται, η δωδεκαετής μίσθωση που έκανε ο πρόεδρος της επελθούσης δημοτικής αρχής κρίθηκε παράνομη και απορρίφθηκε. Έτσι λοιπόν, η μίσθωση των 100 ευρώ ανα μήνα λήγει τον Φεβρουάριο 2012 και ο ΝΟΑ βγαίνει στο σφυρί. Όποιος  αυτή την φορά θελήσει να παρανομήσει μπορεί να το τολμήσει, αλλά θα είμαστε όλοι εκεί να τον χειροκροτήσουμε.
Σχετικά με τα κτίρια σε ρόδες. Οι παρανομούντες έχουν το θάρρος να καταγγέλλουν άλλους επαγγελματίες αλλά επειδή το νέο σπορ της Αίγινας φαίνεται να είναι "σου κόβω το λαρύγγι πριν προλάβεις να μου την φέρεις εσύ", έχουν κινητοποιηθεί οι διάδικοι με σχεδιαγράμματα, συμβόλαια, αεροφωτογραφίες και άλλα πολλά και προβλέπεται να κλάψουμε μανούλες.
Η πρόσφατη περίπτωση του beach volley μας δείχνει προς τα που πάνε τα πράγματα. Για λόγους που εκείνοι γνωρίζουν, κάποιοι αντέδρασαν στην διεξαγωγή στον συγκεκριμένο χώρο και στην πόλη της Αίγινας γενικότερα και κινητοποίησαν τις Πασοκικές διαδρομές για να εμποδίσουν το γεγονός.
Αποτέλεσμα: κινητοποιήθηκε η ΚΣΤ εφορεία η οποία έστειλε γραπτές επιφυλάξεις στην εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων όπου η δ/τρια  έδωσε αρνητική απάντηση.
Το θετικό της όλης υπόθεσης είναι ότι η ίδια δ/τρια είχε υπογράψει στο ΚΑΣ υπέρ του κυματοθραύστη. Αν όμως μια πρόχειρη κινητή κατασκευή μπροστά στην Κολόνα απαγορεύεται, τότε πως επιτρέπεται το "έκτρωμα" των ατάκτως ερριμένων μπάζων στην θαλάσσια περιοχή μπροστά από την κολόνα; Αλλά υπάρχουν και άλλα θέματα. Τι γίνεται με το Μουσικό Φεστιβάλ; Τι γίνεται με την Πόρτα του Βαρώστου; Τι γίνεται με τον αυθαίρετο φωτισμό του Αγίου Νικολάου; Τι γίνεται με τα εκτρώματα της παραλίας και τις αυθαίρετες κατασκευές πάνω στον αιγιαλό. Μήπως κάποιοι δεν κατάλαβαν ότι το σάπιο καθεστώς του ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε; Γιατί δεν ακούνε τον πρόεδρό τους;
Δεν μπορώ να ξέρω που, πως και αν θα γίνει το beach volley. Νομίζω πως αυτό δεν είναι το φλέγον.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η διαμάχη που ξεκίνησε θα έχει πολλούς χαμένους αλλά είναι πλέον πολύ αργά.

68 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σαν να μην μας τα λες και πολύ καλα.
Το σάπιο καθεστώς ΠΑΣΟΚ που αναφέρεις, έχει εκλέξει Δήμαρχο στο νησί. Έναν δήμαρχο που εσχάτως σιωπηρά ή και φανερά στηρίζεις κ.αιακέ.
Άρα κάπου δεν μας τα λες και πολύ καλά

Ανώνυμος είπε...

Ti psaxneis re 11:19, den blepeis oti o antthrwpos einai prwtathlitis stin Kwlotoumba.xaxaxaxaxaxaxaxaxax
AIAKOMANENTSI
yg re kardinalie ki esy diabazeis aiako.....xalases poly. esy eisai poiotiko agori........
ETOIMASTEITE GIA SKLIRO ROCK STO NERO

Ανώνυμος είπε...

Τις παρανομίες στον αιγιαλό από ΑΥΡΑ μέχρι Αιγινήτισσα μηδενός εξαιρουμένου [με αυθαίρετα κτίσματα, παράνομες καντίνες, παραχωρητήρια που έχουν λήξει, παραποιήσεις αδειών υγειονομικού ενδιαφέροντος και πολλά άλλα] τις καλύπτουν διαχρονικά κάποιοι [γνωστοί - άγνωστοι] για το καλό ... της Αίγινας. ΄Ελα όμως που τους γνωρίζει ο δαιμόνιος εισαγγελέας και σε λίγο θα σκάσει βόμβα στα χέρια του Σάκη - και όχι μόνο. ΄Ιδωμεν!

Ανώνυμος είπε...

as skasoun na teleiwnoyme....
na exei doyleia kai o n3s na grafei giati an perimenei na toy dwsei thema o sakis tha meinei me ta delfinia kai to nefeli

Ανώνυμος είπε...

olo malakies eiste. oikonomou ntrides kai sia, olo kobles. ti nomizete oti tha sosete tin aigina Parto alios giati tha vreis! Anteeeee gggiaa!

Ανώνυμος είπε...

εχετε προβλημα με το χωρο διεξαγωγης του μεγαλου αθλητικου γεγονοτος, η λυση ειναι μια! μεταφερατε τους αγωνες στο αγκιστρι!


εοαπ

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΝ ΝΟΑ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ 50 ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 6-18 ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΠΟΡ.
Ο ΝΟΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ!!!!!!
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ!!!!!ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΕΙΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ.
ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Στην Αίγινα τα περισσότερα κτίσματα είναι παράνομα. Ποια παραλία είναι νόμιμη? Από την Αύρα μέχρι την Πέρδικα οι παρανομίες σε όλο τους το μεγαλείο, μόνο τις καντίνες , τις τουαλέτες και τα καθίσματα να πιάσεις φτάνει. Ας μην πιάσουμε τα μαγαζιά της παραλίας ξεκινώντας από τα υπεράριθμα τραπεζοκαθίσματα και τα θερμοκήπια που έχουν στήσει και συνεχίζοντας το Μπάμπη, το Beach , τον Ιππόκαμπο και η παράσταση συνεχίζεται δεν σταματάει εκεί με δεκάδες ακόμα μαγαζιά. Όταν όμως έρθει ο αρμόδιος έλεγχος και τους κόψει το κώλο θα παραπονιούνται για την εκάστοτε Δημοτική Αρχή.

Ανώνυμος είπε...

Gia na min piasoume tous vothrous. Pou pigainoun ola ayta ta limata kirioi tis dioikisis?

Ανώνυμος είπε...

νέο γκάλοπ για καταληλότερο δήμαρχο πέρασε μπροστά ο Δημήτρης Κάππος

Ανώνυμος είπε...

Αυτό έλειπε τώρα να βάλουμε και φλώρους στο κλουβί

Ανώνυμος είπε...

Ποιος αραγε ξινει πληγες από τη ποιότητα ζωής καί θα τη πατησει ασχημα? Κου ιζ?

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΣΟΚ Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΚΑΡΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΑΛΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΛΕΚΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΠΕΤΡΙΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΡΕΣΒΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΝΤΑΛΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

http://psarogatos.blogspot.com/2012/05/blog-post_8377.html

Ανώνυμος είπε...

8:25 Αν ο ΝΟΑ μεταφερθεί στον Αγιο Βασίλη θα μπορούν να αθληθούν 500 παιδιά με ασφάλεια. Είναι ανήθικο να είναι σε κίνδυνο η ασφάλεια των παιδιών στην μπούκα του λιμανιού επειδή κάποιοι θέλουν να εκμεταλεύονται το κυλικείο συγνώμη εστιατόριο..καφετέρια...τσιπουράδικο..και οτι άλλο προκύψει.

Ανώνυμος είπε...

χοντρη μπιχτη των αποσχησθεντων της Νεας Εποχης Μαριλου-Κακοφονιξ-Λινα προς το Ν3 για την επιλογη της αφισας του φιστικιου. Ο πολεμος μολις ξεκινησε απο το κιτρινο-blog στους παλιους αγαπημενους.

Ανώνυμος είπε...

Στον Άγιο Βασίλη δεν γίνεται να μεταφερθούν τα παιδιά του ΝΟΑ γιατί εκεί ισχύει το "άβατο του Μιχάλη" και ο χώρος τελεί είναι αυστηρά "προστατευόμενος".

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΑΚΟ-ΜΑΝΕΝΤΣΙ
ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΕΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΣΟΥ. ΓΡΑΨΕ ΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΒΑΡΟ. ΤΟ ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΡΑΞΗ.

Ανώνυμος είπε...

O ΝΟΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΙΟ.Ο ΝΟΑ ΕΙΝΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ ΟΜΩΣ ΕΝΩ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓ ΒΑΣΙΛΗ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΟΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΗΘΕΝ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ.ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΝΟΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

δεξια απο το ΑQUA LOCA μπορει ανετα να γινει η μεταφορα του νοα.τον μιχαλη τον συμφερει να παει ο νοα κοντα του γιατι πολυ απλα θα εχει αρκετο κοσμο διπλα του.οποτε μην λετε για το αβατο του μιχαλη.αν πατε στην αττικη σε ναυτικουσ ομιλουs θα διαπιστωσετε οτι οι καφερεριεs τα εστιατορεια που ειναι διπλα σε ναυτικουs oμιλουs η συστεγαζοντε εχουν πολυ μεγαλη κινηση.οποτε αδικα κατηγορειτε τον μιχαλη.

Ανώνυμος είπε...

Re exw neuriasei me olous esas tous de3iokafromal..kes pou kanete ta panta na paei strafi olh h prospa8eia ga to beach volley. Re de ntrepeste re paliomal..kes.To volley einai probolh gia thn Aigina kai kanete ta panta na mh ginei. O paliolemes o Aleksiou paizei dhlwseis twn diagrammenwn rempeskedwn kai to allo to arx..di o Apostolidhs grafei skatopap..ries san autes pou exei sto gam..no de3iokafali tou. Na mas peite re anoixta poia sumferonta kaluptete kai de 8elete na ginei to volley. Poios ekera thn karfvth reeeeee. Paliolemedes olh h eu8unh gia oti trabo ginei panw sas reeeeeeeeeeee

Ανώνυμος είπε...

Σε συμφωνία ελάχιστης προγραμματικής σύγκλισης για μία προοδευτική διακυβέρνηση κατέληξαν κατά τη σημερινή τους συνάντηση ο Αλέξης Τσίπρας και η Λούκα Κατσέλη.΄Αντε μένει ο άνδρας της ο γνωστός τσάρος της οικονομίας γερ.Αρσένης ο ΄Ακης ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ (συν γυναιξί και τέκνοις) ο ΜΑΝΤΕΛΗΣ με τον φοιτητή γιό του ο ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ και μερικά άλλα κορυφαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ που θα ακολουθήσουν τα προηγούμενα (Σακοραφα-Κουρουπλης, ο πρώην διευθυντής του ΄Ακη κλπ)που είχαν προσχωρήσει μετά την πρώτη κατεδάφιση.ΣΥΡΙΖΑ στη θέση του ΠΑΣΟΚ ή όπως λέμε χαλίφης στη θέση του χαλίφη. Ποια η Λούκα που δεν ψήφισε το τελευταίο μνημόνιο και διαγράφηκαν όλα όσα είχε κάνει ως υπουργός των ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.Αυτό δεν είναι νέο οικοδόμημα με υλικά από κατεδάφιση είναι μάντρα με παλιά υλικά!

Ανώνυμος είπε...

ειναι πολυ απλο 3.55
το περσυνο τουρνουα ειχε πολυ μεγαλη επιτυχια.ειχε τηλεοπτικη καλυψη ηρθε κοσμοs το νησι προβληθηκε.
αυτο αρεσε σε παρα πολυ κοσμο....οχι ομωs σε ολουs.....το ιδιο αγαπητε μου εγινε και το 2008 οταν εγινε ενα σπουδαιο πρωταθλημα και το νησι γεμισε κοσμο.αυτο επισηs δεν αρεσε σε καποιουs και γι αυτο κυνηγουν με καταγγελιεs ton ΝΟΑ.
Αγαπητε 3 55 δεν εχει σημασια αν εισαι δεξιοs αριστεροs κεντρωοs,σημασια εχει πωs συμπεριφερεσε.παντω να ξερειs οτι οταν γινετε μια καλη προσπαθεια στον τοπο μαs παντα θα υπαρχουν αντιδραστικα στοιχεια.

Ανώνυμος είπε...

Pesta re megale, giati egw otan ta xwnw 3erw oti exw dikio, einai paliomal..kes kwlode3ioi pou pane na kanoune antipliteush sto Sakh. Ou reeeeee

ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤ. ΑΛΕΞΙΟΥ εκδότης 'φωνής' είπε...

Είναι από τις σπάνιες φορές που παίρνω θέση στα μπλογκς του νησιού μας και όσες φορές το έχω κάνει η θέση μου είναι πάντα ΕΠΩΝΥΜΗ.
Τους τελευταίους μήνες παρουσιάζεται συχνά-πυκνά το φαινόμενο ενός ΑΘΛΙΟΥ κειμενογράφου ο οποίος γράφοντας πάντα με greeklish, καθυβρίζει όποιον δεν του είναι αρεστός.
Για την περίπτωση αυτή έχει ήδη επιληφθεί η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και σε σύντομο χρονικό διάστημα έρχεται η αποκάλυψη του ονόματος του.
Κατά δεύτερον το θέμα του Βόλει, νομίζω ότι εξαντλήθηκε και ας ανοίξει ο άθλιος κειμενογράφος greeklish τα ματάκια του και να διαβάσει τα κείμενα (δικά μου και συνεργατών) στην ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα www.neafwni.gr για το θέμα.
Εμείς στηρίζουμε την διοργάνωση και το αποδεικνύουμε έμπρακτα. Μια διοργάνωση που να αφορά όμως ΟΛΟ το νησί
Εάν αυτό ενοχλεί κάποιους, δεν φταίμε εμείς γι αυτό.
Να σου αναφέρω επίσης αγαπητέ greeklish πως οι “διεγραμμένοι ρεμπεσκέδες” όπως τους αποκαλείς σε ανέβασαν στα σκαλοπάτια της εφήμερης εξουσίας.
Τέλος θα καλέσω τους αιρετούς του νησιού να αφήσουν τις “βόλτες” στο διαδίκτυο, στα μπλογκς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να σηκώσουν τα μανίκια και να ασχοληθούν με τα πραγματικά και μεγάλα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ του νησιού μας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία του blog aiakosrex
Νίκος Ευστ. Αλεξίου Εκδότης Νέα Φωνή Αίγινας www.neafwni.gr

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Ο ΝΟΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ 5.24
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΤΙΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλε εκδότα πρώτα απειλείς και μετά συνομιλείς. Μπράβο και εις ανώτερα

Ανώνυμος είπε...

Ο ΝΟΑ μπορεί να παει εκει που είναι το ιν ον δε μπιτς, το οποίο λειτουργεί παράνομα. Να ησυχάσουν και οι κάτοικοι της περιοχής

Ανώνυμος είπε...

Mprabo 9.24 ayto eixa na protino kai egw me kaliψes einai to pio sosto merws

Ανώνυμος είπε...

7:24 Συμφωνω απολυτα υπο μια προυποθεση. Ο ΝΟΑ θα πληρωνει το ιδιο ενοικιο που πληρωνει σημερα το ιν ον δε Μπιτς: δηλαδη 36.000 ευρω τον χρονο.

Ανώνυμος είπε...

TO IN ON DE ΜΠΗΤΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΑ.
ΠΡΩΤΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΛΥΠΤΟ ΣΤΟΝ ΓΑΡΜΠΗ,ΣΤΟΝ ΠΟΥΝΕΝΤΗ,ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΙΣΤΡΟ.ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΣ ΜΟΛΟΣ,ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ. ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΟΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ;

Ανώνυμος είπε...

H UESH TOY NOA EINAI ASFALHS DIOTI OI ISTIOPLOIOI XRISIMOPOIOUN GIA EKSODO KAI EISODO TIN MARINA KE SINITHOS TIN EKSODO TIS PANAGITSAS.DEN EINE EPIKINDINI I THESI TOU NOA.EPIKINDINOI EINE AFTOI POU TREXOUN ME TA TAXYPLOA KE ODIGOUN METHISMENOI ENO POLLES FORES EPIKINDINOI EINE KYRIOS OI ERASITEXNES PSARADES POU PIGENOUN POLI KONTA STA MIKRA SKAFOI.

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΑ Η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ. ΩΡΑΙΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ;

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολλά τα λεφτά πατριώτη!!!!!

Ανώνυμος είπε...

to in on the beach einai paranomo giati na paei o noa ekei? gia na einai pali paranomo?

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΝΟΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΜΕ 100 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙ 36.000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.11,23

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΝΟΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΡΩΤΑΓΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΝ ΝΟΑ.
ΠΡΙΝ ΤΟ 2000 ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΙΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΕΤΕ Ο ΟΜΙΛΟΣ.ΜΟΛΙΣ Ο ΟΜΙΛΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΩΤΑΓΟΝΙΣΤΕΙ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ.ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ.ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΝΩ ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑΣ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΜΕ ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ.Ο ΝΟΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΟΣΤΙΒΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΟΛΕΥ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ακριβως 12,40 το λετε μονοι σας. ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
και για οποιον δεν καταλαβε, χρησιμοποιησατε τον ΝΟΑ για να βαλετε τα παιδια σας στο πανεπιστημιο με χρεωση της Αιγινας. ΠΟΣΟ ΗΛΗΘΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ; Το μονο που σας ενδιαφερει ειναι η παρτι σας και τιποτε αλλο.
Οσον αφορα το κτηριο ηταν και ειναι παρανομο. Αλλη μια αποδειξη της σαπιλας που υπηρετητε

Ανώνυμος είπε...

Ε..... εντάξει ρε 12:49 π.μ μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δές το και από την σίγουρα όμορφη πλευρά του, δεν σου αρέσει να βλέπεις τα πιτσιρίκια να βγαίνουν με τις βαρκούλες τους και να ομορφαίνουν ακόμα περισσότερο την όμορφη θάλασσά μας. Εκτός αν είσαι καράβλαχος που μας μαζεύτηκε στην Αίγινα, δεν έχεις καλαισθησία και σε ενδιαφέρει μόνο η κονόμα και το φαΐ.

Ανώνυμος είπε...

6.21 π.μ. να βλέπεις τα παιδιά του ΝΟΑ να προποπούνται πράγματι είναι χαρά Θεού, το μείζον θέμα είναι όμως η ασφάλειά τους και απότι φαίνεται ο μώλος του ΚΕ δεν είναι ο ασφαλέστερος για τα παιδιά. Τώρα το κτίσμα που λειτουργεί το αναψυκτήριο-εστιατόριο του ΝΟΑ σίγουρα έχει πολλές παρανομίες και για όλα αυτά αλλά και για όλες τις παρανομίες των μαγαζιών των πλαζ την αποκλειστική ευθύνη φέρει ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος ποιότητας ζωής.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 12.49
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΝΟΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ.
ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΟΥ 10% ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΑ Η ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗΣ.ΑΥΤΟ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΑΘΛΟΥΝΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΣΠΟΡ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΞΟΔΕΨΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΕΞΟΔΑ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΝΟΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΠΩΝΥΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΑ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ 9:01 ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ.

Ανώνυμος είπε...

Προς 30 Μαΐου 2012 12:56 μ.μ.
Συμφωνώ. Απαράδεχτα αυτά που γράφουνε οι κιτρινιστές γι αυτή την όμορφη αφίσα.Το μόνο σωστό και ηθηκό μπλογκ που μας εμεινε είναι ο Αιακός

Ανώνυμος είπε...

όσον αφορά τα παιδιά και τον πρωταθλητισμό, μαγκιά τους που κόπιασαν και ίδρωσαν και πήραν το bonus για να μπουν στις σχολές. Ας πήγαιναν και τα δικά σας παιδιά να κάνουν πρωταθλητισμό να πέρναγαν. Τι κακία είναι αυτή σε τούτο το μέρος. Έχουμε όλα τα καλά του Θεού και μας πειράζει το παιδί του διπλανού. Σχετικά με το ΝΟΑ δεν έχω ιδιαίτερη άποψη, αλλά πιστεύω για να λειτουργεί εκεί το προπονητήριο τόσα χρόνια θα πληρούνται οι προυποθέσεις.
Ας γίνουμε λίγο άνθρωποι.

Ανώνυμος είπε...

Ο νεποτισμος μας πειραζει.Η κακια ειναι στο ματι σου 1:16 πουθενα αλλου.Σταματηστε επιτελους αυτο το ΤΣΙΡΚΟ με τα παιδια σας.Ελεος.

Ανώνυμος είπε...

o 9.19 συνεχιζει να βγαζει χολη. γιατι ομωs τετοια κακια εναντιον του καλυτερου αθλητικου συλλογου?

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 9.01 ΚΑΙ ΤΟΝ 1.16
ΚΑΙ ΥΠΕΝΘΙΜΙΖΩ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΤΟΥ.
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ Η Ο ΚΥΡΙΟΣ 12.49 ΚΑΙ 9 17.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΣΙΚΕΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΙ ΟΥΤΕ ΓΕΙΤΝΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΓΙΔΙΑ, Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ;ΞΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΓΙΔΙ ΟΣΑ ΜΠΙΧΛΙΜΠΙΔΙΑ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΓΙΔΙ. ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΩΣ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΧΑΡΑΣ ΣΑΣ. ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Α!!!!! 3:50 μ.μ Εέχειςς ξιεφύγιιιει.

Ανώνυμος είπε...

H KYRIA 3 50 EDO KAI DEKA XRONIA PLEMAEI TON NOA ME OPION TROPO BOREI ME APOTELESMA O NOA KATHE XRONO NA GINETE KALYTEROS KE NA GYMNAZEI PARA POLLA PEDAKIA KE NA TA MATHENEI SOSTO ATHLITISMO.SYMVOULEVO TIN KYRIA 3 50 ANTI NA KATHETE NA POLEMAEI TON NOA NA KOITAKSEI GYRO TIS PIOI EINE AFTOI POU POULANE NARKOTIKA STA VANILIKA PEDIA TIS AEGINAS.

Ανώνυμος είπε...

γιατι νομιζω πως οσοι εχουν αποψη διαφορετικη απο αυτη των ανθρωπων που εχουν παιδια στο ΝΟΑ πρεπει ναναι κακοι και να θελουν το κακο του τοπου κ των παιδιων???γιατι????
ειναι κακο δηλαδη να ερθει καποιος υπευθυνος και να υποδειξει το νεο αλλα και σωστο μερος για το ΝΟΑ??μα δεν υπαρχει καποιος?ολο ικασιες.ημαρτον.....ας αφησουμε τους αερηδες,τα παιδια,τα παρανομα εστιατορια...ολα μπαχαλο ειναι σε τουτη τη πολη και ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.ας κανουμε μια νεα αρχη..με σωστες βασεις σε ολους τους τομεις..τωρα αν καποιοι ειναι λιγο πιο ευαισθητοποιημενοι λογω των παιδιων δεν θα τους παρουμε κ το κεφαλι,αλλα μεχρι εκει..ας λεμε τα πραγματα με το ονομα τους...οσο για το beech volley..οκ,εφερε κοσμο στο νησι...καποιοι αντιδρασαν για χ λογους και καποιοι οχι..αναμενομενο..αλλα τωρα θυμηθηκατε το νησι ολοι????οταν η πολη εχει γινει ενα εκτρωμα..οταν τα μαγαζια ,τα σπιτια ,τα αυτοκινητα ή τα μηχανακια εχουν ΦΑΕΙ το παλιο ωραιο νησι μας,τι κανατε???ΤΙΠΟΤΑ...με ενα καφε στο χερι και ολο δηθεν γεια και γεια...αργησατε αλλα ξυπνησατε...
υ.γ.πρεπει οπωσδηποτε να γινει στην πολη το beach volley ή αν γινει αγια μαρινα θα μας πεσουν τα μουτρα??????αλλωστε εκει υπαρχουν κ οι χωροι................

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ 5 15 ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΧΩΡΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ Ο ΝΟΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ.ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟ 95 % ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΛΙΜΑΝΙΩΝ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.
ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΝΟΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΝΟΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΝΟΜΙΜΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΥΘΗΝΕΤΕ Ο ΝΟΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

5:09 ΤΟΛΜΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ;ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΣΑΣ;ΓΙΑ ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ.....

Ανώνυμος είπε...

Η ΚΥΡΙΑ 10.57 ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙ.
Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΝΟΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ,ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

12:55 ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ Ο ΝΟΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ. ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΤΗΣ ΚΟΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΗΜΟ ΝΗΣΙ. ΓΙΑΥΤΟ ΜΗΝ ΤΑΥΤΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΝΟΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ: ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή 2:11 μ.μ η κακοδαιμονία της Αίγινας οφείλεται στην ύπαρξη του ΝΟΑ. Είσαι πολύ τυχερός (ή) που έχει πεθάνει ο Σκαρπαλέζος.

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΟΣ ΧΩΡΕΣΤΟΝ ΑΛΛΑ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΝΤΟΜΠΕΡΜΑΝ;

Ανώνυμος είπε...

H KYΡΙΑ 2 11 ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.
ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ.ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΑ.ΤΗΣ ΦΤΑΕΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΙΟ ΤΟ ΔΣ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Η ΤΟ ΣΤΙΒΟ,ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΗ.ΕΥΤΗΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΦΥΣΤΙΚΗ ΦΕΣΤ,ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΦΥΣΤΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

7:20 ΑΚΡΙΒΩΣ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ. ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΑΙΓΙΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΑ; ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ; Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ. Η ΣΑΠΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΛΙΜΕΝΟΒΡΑΧΕΙΟΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

Eγω παντωs πληρωνω 50 ευρω το μηνα απο 70 που ηταν πριν λιγο καιρο.και απο οτι γνωριζω οι γονειs καθε μηνα οπωs πληρωνουν και σε αλλα αθληματα σε χορο,στιβο,ποδοσφαιρο 5χ5.ο νοα διαθετει 3 συνοδευτικα σκαφη μηχανικινητα 3 προπονητεs και αυτο το διαστημα κανει τα σαββατοκυριακα δωρεαν μαθηματα σε μικρα παιδια.διαθετει επισηs μινι πουλμαν για τουs αγωνεs απο χορηγεια ενω εχει και αρκετουs χορηγουs ιδιωτεs.
δεν μπορω να καταλαβω αυτο που λεει 0 7.27 στο οτι η αιγινα εχει πληρωσει ακριβα των ΝΟΑ?

Ανώνυμος είπε...

9:04 ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

H megaliteri soupia tis ipothesis einai o Takoulis. O EK TWN EKSW

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητηρια στην κυρια ΚΩΤΣΑΚΗ προεδρο του ΝΟΑ και σεο ολο το ΔΣ για την πολυ σπουδαια δουλεια που κανουν.Πηγα μια βολτα στο ΚΕ και ηταν πανεμορφα.εχουν διαμορφωση πολυ ωραια τον χωρο

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΕΚΕΙ ,4.39.ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ , ΤΗς ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗς ΄Κ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥς.......

Ανώνυμος είπε...

τι ενωειs 5.09 τηs εκμεταλευσειs και του κερδουs??? ενημερωσε μαs για να ξερουμε