Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΜΥΩΠΙΚΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Εκ του αποτελέσματος μπορούμε να πούμε ότι ο τρόπος που αντιμετώπισαν οι θεσμοί την κρίση χρέους είναι τουλάχιστον μυωπικός. Αγνόησαν την ανάπτυξη του 1% το 2014 , την δοκιμαστική έξοδο της Ελλάδος στις αγοράς με ομόλογα 3,5 και 5 ετών και απέρριψαν τον προϋπολογισμό του Σαμαρά για το 2015 για μια διαφορά 2 δις ευρώ.
Έξη μήνες αργότερα, μετά την χρεοκοπία της χώρας, προσπαθούμε να κλείσουμε συμφωνία στα 8 δις ευρώ αφού πρώτα η χώρα διχαστεί έντεχνα με ένα ψευτοδημοψήφισμα, μοναδικός σκοπός του οποίου είναι η παροχή ασυλίας στους επί 70 συναπτά έτη έχοντες φέρει την χώρα στην καταστροφή .

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί πρέπει να πληρώσουμε, πρέπει να βάλουμε πλάτη όσο μπορεί ο καθένας μας για να έχουμε την δυνατότητα ως κράτος να δοθούν κοινωνικές παροχές και βοήθεια στις πιο αδύναμες κοινωνικές ομάδες και στους φτωχότερους, όπως και η δίκαια αναδιανομή του πλούτου της πατρίδας μας.
Γιατί εγώ ανήκω σε αυτούς που πτώχευσαν για να μην πτωχεύσει η πατρίδα μας.
Γιατί η θέση μας είναι στην Ευρώπη, από την οποία έχουμε απομυζήσει πολλά δις τα τελευταία 35 χρόνια και με αυτά έχουμε ζήσει.
Γιατί δεν παριστάνω ούτε τον ήρωα, ούτε τον διανοούμενο, είμαι ένας απλός άνθρωπος και ξέρω ότι πίσω από κάθε επιτυχία υπάρχει ο δίκαιος αγώνας, η προσπάθεια και η σκληρή δουλειά
Για όλα τα παραπάνω μην ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ να με χαρακτηρίσεις ξανά προδότη, γιατί την αξιοπρέπεια μου, την συνείδηση μου και την ψήφο μου δεν την πούλησα ποτέ σε κανένα. Και είμαι πολύ περήφανος για αυτό. Και επειδή έχουμε κοντινή ηλικία γνωρίζεις ότι στα νεανικά μας χρόνια το αντάλλαγμα της αγοραπωλησίας αυτής ήταν μια καλή θέση στο Δημόσιο. Και δεν έχω κάνει και καμιά προμήθεια δημοσίου, όπως πολλά λαμόγια, αλλά ότι κέρδισα ήταν από τον αγώνα μου στην ελεύθερη αγορά.
Επιπλέον θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι εγώ δουλεύω από 16 χρονών και όταν έρθει η ώρα να πάρω σύνταξη θα έχω τουλάχιστον 50 χρόνια εργασίας στα 67 και βάλε χρόνια μου εν αντιθέσει με κάποιους άλλους που είναι συνταξιούχοι από τα 40 βγάλε και δυστυχώς δουλεύω υποχρεωτικά και για αυτούς.
Και επειδή είπαμε πολλά και αναφέρεις το 1940 πάρε και ένα μάθημα ιστορίας. Τότε ο Ελληνικός λαός είπε ΟΧΙ γιατί είχε ήδη διαλέξει την σωστή συμμαχία. Είχε πει ΝΑΙ στο σωστό στρατόπεδο. Αυτό της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας και είχε και συμμάχους. Αυτό εσύ και οι νεοφασιστικές σου απόψεις δεν θα το αλλάξουν.
Και να με συγχωρείς που σου απαντώ με πολλές ώρες καθυστέρηση, αλλά εκείνη την ώρα κοιμόμουν γιατί σήμερα το πρωί δουλεύω.